Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Wondertje, s1980 gefeliciteerd met jullie kindjes!

2. Esma

Esma Bekend lid

Hallo allemaal,

Hier is het druk druk druk.... Iedereen mijn hartelijk dank voor de felicitaties.
    De naam is toch weer veranderd...hihihihi... mijn man heeft er NOURA van gemaakt. De betekenis is hetzelfde (LICHT).

Nogmaals succes aan de dames die nog moeten bevallen.

Oja.... borstvoeding is vreselijk....AAUUUUUUUUUUUWWWWWWWW...
    OP een schaal van 10 (1 =is te doen, 10 is niet te doen)
    Zwanger zijn geef ik 4
    bevallen geef ik een 10
    borstvoeding een 8

3. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Moest vanmiddag naar de vk, bloeddruk 120/80, urine goed. Ze vroeg of ik wou dat ze ging strippen, wist niet precies wat het was dus heeft ze dat uitgelegd. Hebben maar besloten om te strippen.

Nou dat heeft NIKS opgeleverd, me baarmoeder mond zit POT dicht! Zo zei ze dat letterlijk!
    Nu moet ik afwachten tot dinsdag, als ik dinsdag nog niet ben bevallen moet ik woensdag naar het ziekenhuis, en wordt ik overgenomen door de gynecoloog en gaan ze me weer strippen, als me baarmoeder mond dan nog steeds dicht zit, moet om de 2 dagen naar het ziekenhuis voor hart filpjes, controle vruchtwater enz. (je kan niet ingeleid worden als je baarmoedermond zo dicht zit) Als me baarmoeder mond wel al een klein beetje open is dan wordt ik donderdag of vrijdag ingeleid (volgende week) Dan loop ik dus nog 1 1/2 week rond.

Wat een dag weer hé! Een ding is iniedergeval zeker volgens de vk, Ik wordt geen mei mama :(

Onze wonder : success bij de vk

Ik wil ook zo graag me beebje in me armen :( , maar ja we wachten maar weer geduldig af .....

Hou jullie op de hoogte

4. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Babymei ik heb ook wel eens gelezen dat het strippen pas een paar uur later effect had, wie weet.

Hopelijk kondigt je beebje zich binnen die 1,5 week aan. Zo te lezen wordt je ongeduldiger en dat kan ik mij goed voorstellen hoor. Succes met de laatste loodjes.

5. Niet meer actief

Hoi Hoi,

Ook hier is het dus nog stil. A.s. maandag gaan ze een afspraak inplannen in het ziekenhuis, zodat ik 6 juni daar heen kan voor een afspraak ivm een hartfilmpje en een echo. Als ik dat allemaal goed is moet ik die dag nog terugkomen bij de VK en gaan ze me ook strippen. Ze gaan dit maximaal 3 x doen, als de kleine bink er op 13 juni nog niet is, zal ik op 14 juni ingeleid gaan worden.

Ik heb dus ook nog circa 2 weekjes voor de boeg en het is dus afwachten allemaal. Ik hou het op de manier nog wel even vol, maar i kben zooooooow nieuwsgierig naar mijn kindje dat ik hem eigenlijk liever gisteren dan vandaag nog vast kon houden.

Babymei jij ook veel succes he!

Knuff Brigitte

6. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Noord Holland
    Dat heb ik ook!
    Ben zooooo nieuwsgierig naar ons ienimini!
    Ben helemaal geen ongedulfig typetje normaal, maar nu :oops:
    ooooh wat erg :rolleyes:

7. Niet meer actief

hahaha erg he. Maar ik denk dat het ook wel normaal is hoor, gewoon de gedachten van hoe hij/zij eruit ziet, of hij op mij lijkt of steef... heeft ie net zulke witte haartjes als dat wij allebei vroeger hadden hihi... ah ja nog effies en we mogen onze kindjes echt bewonderen :)

Thanks voor je berichtje trouwens in mijn gastenboek

8. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Ik duim voor jullie dat ze beide vandaag komen, laatste dag in mei! Ik kan me goed voorstellen dat jullie ongduldig worden, lijkt me zo vervelend, de laatsten zijn en dan ook nog overtijd gaan :( Denk maar zo: jullie maken de kindjes extra mooi, want jullie hebben extra tijd, hihi. Ik blijf aan jullie denken hoor!

9. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Noord Holland
    Onze wonder we hebben nog 13 uur ! HAHA! Dan zijn we officeel juni mama's !

Geeft niet hé? ;) Hoop voor oju dat het de 6de wordt! ik blijf denken 1 of 5. Nou ja Ik zie het wel! Maakt me nu echt helemaal niet mer uit!

Ga vandaag lekker een beetje thuis rommelen. Is ook wel eens lekker.... ;)

knuf babymei

10. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Noord Holland
    Onze wonder we hebben nog 13 uur ! HAHA! Dan zijn we officeel juni mama's ! We kunen mei nog halen !

Geeft niet hé? ;) Hoop voor oju dat het de 6de wordt! ik blijf denken 1 of 5. Nou ja Ik zie het wel! Maakt me nu echt helemaal niet mer uit!

knuf babymei

11. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Noord Holland
    Onze wonder we hebben nog 13 uur ! HAHA! Dan zijn we officeel juni mama's ! We kunen mei nog halen als we snel zijn !

knuf babymei

12. Meiden, doe even niet zo flauw en ga even snel bevallen ;) . Nu is het wel mooi geweest! Zeg maar tegen de beebjes dat Josh met ze wil buitenspelen ;) .

Heel veel sterkte (en geduld) gewenst!

Heel veel liefs,
    Samira en Josh

13. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb het door gegeven, maar als ienimini luistert? "Me vriend heeft de kleine al een auto een rijbewijs beloofd op z'n 18de, dat heeft ook nog niet geholpen. Maar buiten spelen is nu wel veeeeeel aantrekkelijker! ;) :)

14. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    juni is ook een mooie datum maar jullie hebben nog
    even dus kom op baby`s.
    moeten jullie wel snel bevallen maar dat zou ook niet erg zijn. :) :) :)

15. Niet meer actief

ja ja nog effies... hmzzz ik ben bang dat wij in ieder geval echt juni mamas gaan worden, ah ja klinkt ook wel mooi toch ;)

Hoe voel je je eignelijk? Wel fit en zo of dat niet? Manlief is nu uit de nachtdiensten jehhhhhhhhh dus wellicht dat het nu alnsog snel komt dat ik het misscihen toch onbewust heb tegengehouden niet waar..... we zullen zien :)

16. Esma

Esma Bekend lid

Babymei: succes meid, ik hoop dat het snel gaat gebeuren voor je.

De nieuwe moeders: GEFELICITEERD!

17. Niet meer actief

ga es ff snel bevallen jullie:| we willen mei-mama's ;) haha

18. Niet meer actief

ja ja als dat nog effies kon hihi... we hebben zojuist nog grote boodschappen gehaald en alles staat nu dus echt gereed.... wachten duurt op deze manier zoooooooooow lang hahahaha

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Goedemorgen!

Lindsey doet mee aan baby van de maand.....doen er nog meer baby's van "ons" groepje mee?

Maar goed...mochten jullie zelf niet mee doen en niets te doen hebben...willen jullie dan even stemmen? Dankje wel alvast!

20. Niet meer actief

Nou wij zijn vanaf heden officiele JUNI MAMA"S! geen beweging in te krijgen he...

Babymei hoe is het met jou?

Gr. Brigitte

Wijgaan vandaag nog effe gauw naar een nieuwe auto zoeken joehoeeeeeeeeeee eindelijk, en als de kleine er dan is, nog een klein gebakje zoeken voor mij :)

Deel Deze Pagina