Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hey onze wonder is nog steeds niet geweest vandaag......

Zou toch niet zo zijn dat ze stiekem aan bevallen is ? :) :) :)

Hoop het voor je meis! en anders hou je de spanning er wel in momenteel ;)

2. Niet meer actief

Spannend :D ik hoop dat we het snel horen :) zou leuk zijn!

nu jij nog babymei! zet om op het kleintje!

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

he meiden nog niet bevallen? :(
    Ik ga heel hard voor jullie duimen. Lijkt me echt heeeeeeel erg dat wachten. Ik had het ook al helemaal gehad en moest eigenlijk nog 5 dagen.

@ mvjanelle: Wat geweldig dat kleine Benthe eindelijk naar huis mag.
    Kunnen jullie eindelijk lekker gaan genieten.

4. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Hoi hoi allemaal, hier even een kort berichtje van mij (herstellende van keizersnee, dus kan niet zo lang achter de pc).
    Na een zeer heftge bevalling en uiteindelijk een keizersnee was ons meisje er eindelijk!
    3535 gram schoon aan de haak (terwijl alle deskundigen een 8-9 ponder voorspelden)!
    Alles gaat hier nu prima, Joya is een prachtige meid. Ze doet het heel erg goed. De bv komt lekker op gang en 's nachts kunnen we bijna doorslapen! Hopen dat het zo blijft gaan ;)
    Als ik weer wat mobieler ben, kom ik weer meekletsen. Zal proberen nog even een fotootje in m'n album te zetten.
    Voor de meiden die nog moeten... Heel veel succes met de laatste loodjes en het moederschap is werkelijk geweldig!

5. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als hekkesluiter mag ik me toch een Mei mama noemen! (Ik had me nooit officieel aangemeld vanwege zo'n vreemde dubieuze uitgerekende datum) Maar op 31 Mei is onze zoon ter wereld gekomen! Op naar de Mei mama's onderdeel!

6. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Chantalk, S1980, Esma, Wondertje en Harmless... VAN HARTE GEFELICITEERD met de geboorte van jullie kindjes!

7. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    van N23 hebben we lang niks gehoord terwijl zij toch regelmatig hier kwam.

Jeannet is bevallen van een dochter heb ik gelezen
    volgens mij 16 mei.

de rest nog sterkte met wachten.

8. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Noord Holland
    Dit is niks voor onze wonder :rolleyes: De hele dag nog niet geweest :(

Heb echt het vermoeden dat ze of al is bevallen of bezig is! Ben ik nou echt de laatste ? 8)

Ienimini van ons heeft het echt heel erg naar zijn / haar zin in me buik! :) Maar buiten is het veel gezelliger! Maak ze dat maar wijs ;)

Ik ga maar lekker douchen, dames spreek jullie morgen wel weer.

Knuf babymei

9. Niet meer actief

JOEHOEEEEEEEEEEE Here i am! Zonder zoon nog hoor :cry: dus babymei maak je niet druk, ook ik zit nog met smart te wachten hahahaha...

Maar ik ben de hele dag nog op pad geweest met manlief, ik wilde absoluut NIET thuis gaan zitten afwachten dussssssss zijn we even naar de andere kant van NL gegaan (ok was een grote gok) maar zit weer thuis in Almere verder af te wachten. Ben nog even langs mijn mams en zusje lief geweest effe knuffelen met me nichtje uiteraard... het is zon schatje joh!

En ja dat duurde tot 23 uur vanavond en toen zijn we toch maar gauw naar huis gereden, maar nog geen teken dat het ook maar komen gaat... dus nog effies geduld hebben niet waar..

Babymei ook wij komen aan de beurt jij in ieder geval binnen nu en 5 a 6 dagen............

Ik kom morgen weer ffies spieken ok...

Knuffel van mij voor jullie allemaal

10. Niet meer actief

11. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Babymei,
    je bent nu even lang zwanger als ik was ben bang
    dat jij me in gaat halen.
    hoop het niet mischien komt de baby vandaag
    nog.

hoi onzewonder,

ook nog steeds aan het wachten.
    spannend hoor.

sterkte meiden.

12. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    hier een snel berichtje van mij
    na een heftige stortbevalling de kleine had geen hartslag meer hebben meer hebben ze letterlijk en figuurlijk de kleine eruit getrokken met als gevolg dat ik van de wereld was binnen een uur lag in de ambulance. Erg vreemd ben je mams geworden heb je de kleine 5 min vastgehouden en dan wordt je afgevoerd. Uiteindelijk is alles goedgekomen ik ben aan het bijkomen en heb veel pijn ben van voor tot achter en van binnen en buiten volledig uitgescheurd

Babymei en Onzewonder succes met wachten en voordat jullie het weten zijn jullie ook mams.

Bij mij was er vier uur in de middag ook geen teken en de volgende ochtend om vijf uur was ze er al, ben wel twee keer gestript!

Zet hem op en hoop snel te lezen dat jullie ook mams zijn geworden

13. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    He babymei en onzewonder gaan jullie de records lang dragen in dit topic verbreken ;) . Die beebjes hebben het maar goed daarbinnen bij jullie. Wacht met smart op jullie in het mama topic :)

s1980 dat klinkt als een heeeele pijnlijke en zware bevalling. Hopelijk gaat het herstel wel voorspoedig en kun je lekker gaan genieten, nogmaals gefeliciteerd met je kleintje.

14. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Noord Holland
    Ooh gelukkig onze wonder je bent er nog :)
    Nee, hoor gun het je van harte om snel te bevallen! Blij dat je een leuke dag hebt gehad. Mijn moeder is vandaag hier zo, koop zondag dus gaan we effe de stad in ;) (effe)

Me ribben doen echt zeer, kan dingen niet eens van de grond oprapen :( .Nou ja rustig aan maar.

Alles nog erg rustig in de buik ! Als die kleine maar wel voor 17 juni komt, we hebben dan een hele grote familie reunie :( Wil er echt heel graag heen :oops: komen echt tantes en nichtjes die ik al 25 jaar niet gezien hebt. Dus ienimini doe gezellig en kom maar gauw naar buiten! :)

Onze wonder rustug aan hé , meiden geniet lekker van jullie zondag!

kuz babymei

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

s1980 Dat klinkt idd als een hele heftige bevalling. Ik wens je een spoedig herstel. Hoop dat je lekker kunt genieten van je kindje.

onze wonder en babymei het schiet niet echt op bij jullie ;)
    mss moeten jullie de kleine er uit pesten? :) ze hebben het nog veel te veel naar hun zin.

16. Niet meer actief

pff nog steeds niet bevallen dames :| en wat een bevallingsverhalen zeg!

Benthe komt dinsdag thuis *05/06/07) dokters zeiden dat vanmorgen! morgen komen er nl nog uitslagen

17. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Noord Holland
    YIPPIE! Geweldig! Ben echt super blij voor jullie! :) \:D/

18. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0

dat is goed nieuws wat heerlijk.

19. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    babymei je hebt mij ingehaald jij bent nu het langst
    zwanger.

onzewonder hoe gaat het?

20. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Noord Holland
    Goede Morgen Dames,

Yup, we zijn er nog steeds :rolleyes: Met beebje in de buik! Dit kind wil er echt niet uit hé?

Kan dit geen kwaad? Begin me een beetje zorgen te maken :oops: Dit duurt wel heel erg lang, ik heb hier geen verstand van, misschien zijn het hormonen maar.... als he kindje er morgen nog niet is, moet ik woensdag door naar de gyn, maar dat duurt dan nog 2 dagen.

Sorry, het is waarschijnlijk onzin wat ik nu aan lullen ben, Maar het duurt nu echt heel lang, en wordt het nu toch echt zat :cry: Voel het kindje wel bewegen, en op die momenten, kan er weer en glimlach van af ;)

Onze wonder : Alles goed? misschien ben je al mama inmiddles, hoop het voor je!

kuz babymei

Deel Deze Pagina