Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmetje75

    Emmetje75 Fanatiek lid

    26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    babymei en onzewonder: Sterkte! die laatste loodjes worden wel steeds zwaarder zeker? Ik denk dat jullie met name het wachten ondertussen wel zat zijn.
    Eén troost: ze komen er echt wel uit! Ik hoop voor jullie dat dat eerder vandaag dan morgen zal zijn.
     
  2. Isis75

    Isis75 Fanatiek lid

    7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Wat super dus nog een nachtje en dan is je meisje thuis, geweldig!

    @Babymei zolang je je kindje soms voelt bewegen is het goed hoor! Kan mij voorstellen dat je graag naar de gyn wil nu, dat ze het goed in de gaten houden.
    @Onze wonder ook nog aan het broeden :)
     
  3. biancanr1

    biancanr1 Bekend lid

    29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Meiden dit zijn geen laatste loodjes meer, dit zijn de laatste loden! Wat een wachten voor jullie zeg, ik leef echt met jullie mee. En probeer echt nog zoveel mogelijk te slapen, nu kan het nog!
    HEEL VEEL STERKTE!
     
  4. Niet meer actief

    Dag dames,

    Ik ben dus ook nog steeds aan het broeden ;) maar goed. Ik ben net gebeld door de VK en ik moet woensdag om 14.40 uur ook in het ziekenhuis komen voor een CTG en een echo. Als alles goed is kan ik savonds naar de VK toe komen en gaat ze me strippen... want ook IK heb er genoeg van!

    Ik heb wel giga veel druk van onderen, en de kleine beweegt echt nog te veel geloof ik hoor om er ook maar uberhaupt eruit te willen... het lijkt wel of hij steeds meer naar boven kruipt joh..... maar goed.

    Ik heb vannacht echt een giga PIEP nacht gehad, 12 keer naar het toilet geweest, manlief die niet meewerkt snurkte weer als een gek..... dus jah.. heb dat ook aangegeven aan de VK en ze probeert daarom er vaart achter te zetten, maar ja hoe dan ook.... nog max 8 dagen en dan ben ook ik mama ;)

    Babymei, nog effies en hij/zij komt er ook echt uit! Sterkte meid!

    Tot gauw weer

    Knuffel Brigitte
     
  5. Esma

    Esma Bekend lid

    Kom even snel neuzen!
    Zie dat er nog wat mei-mama's moeten bevallen.... jullie zijn nu juni mama's geworden, maar ik volg jullie op de voet :).

    @ Babymei: zolang je de baby voelt is er niks aan de hand, maar bij 42 weken word je toch ingeleid, als de beeb er nog niet is?
    Ik wens je in ieder geval heel veel succes en sterkte!
    OOK natuurlijk voor de anderen die moeten bevallen!
     
  6. Assepoester

    Assepoester Bekend lid

    24 jul 2006
    927
    0
    0
    Leeuwarden
    Jullie houden het wel spannend zeg! Hoe dan ook, jullie blijven natuurlijk mei-mamma's, net als de mamma's die in april zijn bevallen.
    Morgenochtend hoop ik twee goede berichtjes te zien, beginnend met 'geboren:'
    Blijf voor jullie duimen dat ze op de natuurlijke manier mogen komen [-o<
     
  7. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Spannend meiden! Hoop dat jullie kleintjes er snel zijn hoor! Kunnen we met z,n allen over naar de mama topic...succes!
     
  8. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    nog geen baby`s erbij
     
  9. Niet meer actief

    Nope hier niet hahahaha.... en babymei jij?
     
  10. babymei

    babymei Actief lid

    9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hello Ladies,

    Nog steeds geen beebje hier, rommelt wel heel erg sinds vanmorgen. Maar ja dat zegt niks.

    Denk dat dit kindje gewoon gehaald wil worden, Wil iedereen lekker in spanning houden, Peet gaat er al van uit dat het gehaald wordt.
    Morgen naar het ziekenhuis dus ben benieuwd dan ben ik precies 42 weken :( en dan moet het nog gehaald worden, Hoeveel dagen zit daar meestal tussen ? Hoef tog niet tot na het weekend te wachten? Ik hoop het niet dan ben ik inmiddels bijna 43 weken :(

    Daar ga ik nu even niet aan denken ;) Positief blijven, morgen wil ik jullie mededelen dat ik een ienimini heb ;) (hoop ik)

    Verder vannacht weer voor het eerst in tijden slecht geslapen, bleef maar draaien.

    Donderdag is me zus 25 jaar getrouwd, zou een leuke kadotje zijn (geboorte van haar eerste neefje of nichtje)

    Nou meiden, ik ga weer me moeder komt onverwachts zo even langs, moet even wat afgeven.

    Hou jullie op de hoogte,

    kuz babymei
     
  11. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Voor zover ik het gevolgd hebt, moeten alleen babymei en onzewonder nog bevallen.

    Heeel veel succes dames, het wordt nu toch onderhand wel eens tijd voor de kleintjes om eruit te komen ;)
     
  12. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi babymei,
    ik hoop niet dat je tot naar het weekend hoeft te wachten het duurt al lang genoeg.
    als Belle niet op die maandag geboren was had ik de vrijdag ingeleid geweest dan was ik 42 weken en 1 dag.
    dus kunnen ze het bij jou ook snel doen hoop ik voor je.
    succes morgen groetjes Chantal.
     
  13. babymei

    babymei Actief lid

    9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Ben net gebeld door de vk moet morgen om 10.00 in het ziekenhuis zijn in alkmaar voor een CTG en om 10.45 bij de gyn. Ben benieuwd, misschien komt ienimini vandaag nog... hihi!

    kuz babymei
     
  14. Niet meer actief

    Spannend babymei, nou we houden elkaar wel op de hoogte he... wie weet komen ze echt tegelijk ;)
     
  15. aafje87

    aafje87 Actief lid

    11 jan 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    Nou, geen mei mama, maar wel mama van een heel mooi meisje!
    Sanne is dan na 40+4 weken gezond en helemaal natuurlijk ter werewld gekomen!
     
  16. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi aafje87 gefeliciteerd met je dochter :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
     
  17. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    spannend babymei
     
  18. biancanr1

    biancanr1 Bekend lid

    29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Babymei laten we hopen dat het niet zo druk is op de verloskamers en dat je nog voor het weekend je kleintje in je armen hebt. Het zal toch heus wel, anders zit het wel heel lang en het is nog lang geen vrijdag. SUCCES! :)

    Onze wonder; vertel die kleine van jou ff dat het een sociaal ventje moet zijn en gezellig met de kleine van babymei mee moet komen. ;)

    Aafje; gefeliciteerd met jullie dochtertje!
     
  19. Niet meer actief

    Aafje gefeliciteerd met jullie dochter!

    Ja inderdaad Bianca.... hehehe... we zullen zien niet waar
     
  20. Assepoester

    Assepoester Bekend lid

    24 jul 2006
    927
    0
    0
    Leeuwarden
    Aafje, van harte met jullie kleine meid!

    Keek net even bij de juni-mamma's, die zijn ook lekker bezig nu, de een na de ander. En dan te bedenken dat er nog twee mei-mamma's moeten, maar hopelijk hebben ze nu hun kleintje in de armen. Wacht weer met spanning morgenochtend af.

    Babymei -> klinkt vreemd, maar van harte met je 42 weken! Je bent 1 van de weinige dames die echt de 42 weken halen en het is toch een bijzondere mijlpaal. Hopelijk hoef je er niet lang van te genieten ;)
     

Deel Deze Pagina