Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candijtje

    Candijtje Fanatiek lid

    19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Babymei, ik hoop voor je dat de kleine echt snel komt voor je. 42 weken is inderdaad een mijlpaal maar ik geloof dat je die ook liever niet had willen bereiken ;)

    Sterkte en succes met je bevalling!
     
  2. Niet meer actief

    Babymei succes vandaag, en ik hoor wel hoe het met jou is gegaan... pfff ik hoop toch niet dat ik ook een week er nog bij aan knoop ;(

    Alvast een knuffel van miJ!
     
  3. Niet meer actief

    Meiden succes vandaag in het ziekenhuis!

    Liefs Nathasja
     
  4. Niet meer actief

    succes dames!

    aafje van harte met de geboorte van jullie dochter!
     
  5. s1980

    s1980 Fanatiek lid

    24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    aafje gefeliciteerd met jullie dochter

    Babymei en Onzewonder succes vandaag in het ziekenhuis. Hoop voor jullie dat het lange wachten snel beloond wordt met een ieniemienie!
     
  6. Moppies

    Moppies Actief lid

    15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Lieve Babymei en Onzewonder... wat een spanning zeg! Het kan nu nooit heel lang meer duren! Ik leef met jullie mee! Knuffel!

    Aafje: Van harte gefeliciteerd!
     
  7. Isis75

    Isis75 Fanatiek lid

    7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Aafje gefeliciteerd met je dochter!

    Babymei 42 weken, hoe ging het vandaag? Wie weet ben je nu moeder.

    Onzewonder 41 weken hoe is het met jou? Merk je nog niets? Succes hoor.
     
  8. Niet meer actief

    Nou hier een berichtje alvast van mij.... nog niets dus!

    CTG + echo gehad, en conclusie... beebje kan nog wel 2 weken in mijn buik blijven zitten volgens de gyn. En dat omdat ze eerst 4 juni hebben aangehouden als uitgerekende datum en daarna is dat aangepast naar 30 mei! Maar goed dat is wel een 5 dagen verschil niet waar...

    Vanavond of morgen avond komt de VK wel gewoon bij mij langs om te strippen, in de hoop dat dat dus wel gaat lukken. Want geen ontsluiting is ook geen strippen... beebje laat dus echt op zich wachten ben ik bang ;(

    Als de beeb volgende week er nog niet is, en het vruchtwater etc is nog steeds pico bello in orde dan laten ze aan mij de keus of ik ingeleid wil worden, of dat ik nog circa een week door ga lopen!

    Hmzzz dat is nog iets om over na te denken niet waar... ik voel me ook nog op en top. dus dat scheelt weer wel, en de kleine doet het nog steeds supers goed en dat is uiteindelijk ook het belangrijkste.

    Verder is het zo dat vandaag wel een collega van mij bevallen is van een zoontje! IK was toch eerder ;( zij was namelijk een week later als mij uitgerekend... nah ja niets aan te doen, haar knulletje is gelukkig ook gezond en dat telt!

    Nou dames.... en baby mei natuurlijk, hoop dat alles daar goed gaat....

    Dikke knuffel

    Brigitte
     
  9. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Spannend hoor! Het kan nou gewoon niet lang meer duren, gelukkig zijn jullie hier nog samen en niet helemaal alleen.... Ik hoop echt dat jullie kleintjes snel komen snap zo goed hoe ongeduldig jullie moeten zijn inmiddels!

    Dikke knuffel!
     
  10. Niet meer actief

    pfff wat kan wachten lang duren he! nuja als je kleintje gezond is ben je al een heel eind!
     
  11. Esma

    Esma Bekend lid

    Babymei en Onzewonder: Succes en sterkte! Jullile baby's houden ons wel in spanning zeg.

    AAFJE gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
     
  12. Assepoester

    Assepoester Bekend lid

    24 jul 2006
    927
    0
    0
    Leeuwarden
    Nog niets van babymei vandaag? Zou ze dan toch geholpen zijn in het ziekenhuis? Of hopelijk toch nog natuurlijk op gang gekomen?

    Onzewonder: als babymei bevallen is en je voelt je alleen, kom dan gewoon gezellig naar het mamma-gedeelte. Hier in je eentje rondspoken heeft dan ook weinig zin (zeker als het ook nog een dikke week kan gaan duren), nietwaar? Bovendien kunnen we je dan lekker in de gaten houden, hihi.
     
  13. Niet meer actief

    Ik sluit me helemaal aan bij Assepoester.
     
  14. babymei

    babymei Actief lid

    9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hoi meiden

    even snel een berichtje van mij, ben vanmorgen bevallen van een dochter Kaylie om 9.04 , ze is 50 cm en 3480 gram, mochten vanavond al naar huis, bevalling vond ik erg zwaar.

    schrijf later meer , maar ga nu lekker slapen (proberen)

    kus babymei
     
  15. Niet meer actief

    Babymei van harte gefeliciteerd met je dochter!
     
  16. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    babymei gefeliciteerd met je dochter :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
     
  17. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Babymei; gefeliciteerd met jullie dochter!
    Voor de rest sluit ik me aan bij assepoester.
     
  18. Shanna2

    Shanna2 Bekend lid

    13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Babymei

    Van harte gefeliciteerd!

    Heb je berichtje gelijk maar even gekopieerd naar de juni-mamma´s (want daar val je eigenlijk ook een beetje onder, toch?)

    Geniet lekker van je kleine meid en je kraamtijd!
     
  19. Niet meer actief

    GEFELICITEERD meid met je mooie dochter!

    Maar nu ben ik de enige nog :cry:

    Nou ik sluit me maar aan dan bij jullie dames, dan kan ik ook weer meekletsen ;) Ik kom morgen gewoon daar gezellie bij kletsen.

    Knuffel Brigitte
     
  20. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi onzewonder,
    nog helemaal alleen over hier.
    kom maar snel naar de mei mama`s dan voel
    je je niet zo alleen.
    liefs chantal.
     

Deel Deze Pagina