Hallo iedereen Vandaag weer werken. bah helemaal geen zin in maar ja het moet wel even. Morgen de 9 in mijn banner gaat lekker snel. Vanavond verjaardag van mijn oma en we gaan uit eten dus daar heb ik wel zin in en morgen lekker vrij. Groetjes Alida
Goedemorgen Allemaal, Jesie: lekker hoor bijna die twaalf kan ook niet wachten. Tigger: nog heel even geduld en da mag je voor de echo. Het is zeker positief dat je baarmoeder groeit! Fijn dat je gesprek lekker was is erg leeker. Ik moet zelf ook maar eens gaan kijken voor wat broeken, want het zit nu allemaal wel strak. Patries: fijn die mooie echo. Wij waren ook blij dat het er maar 1 was Yaali: Fijn dat je bijn ade 11 hebt. IK wil ook graag naar de 9 maanden beurs. Lijkt mij ook wel te doen, maar zie het wel tegen die tijd. Firella: Ik ga maandag voor de nekplooimeting en natuurlijk om te kijken of het gegroeid is enzo. En 10 nov mag ik dan ook naar Bilthoven. Alida: Werkse zo! Gefeliciteerd met je oma. Geniet er maar lekker van vanavond! Veelliefs Nathasja
Hallo Allemaal, Wat een gezellige groep hier als ik al die verhalen lees, leuk! Hier sluit ik mij graag bij aan! Ik heb in augustus een miskraam gehad en ben nu gelijk na de miskraam weer zwanger! Hoe mooi kan het leven zijn?! Afgelopen donderdag een echo gehad om te bepalen hoe lang ik zwanger ben en of het allemaal goed groeit natuurlijk! Nou dat zag er super uit hoor! Het kindje was donderdag 2,13 cm en we zagen het hartje kloppen! Wat is dat bijzonder zeg! Helemaal geweldig! Alles was dus goed. Aanstaande woensdag eerste intake gesprek met de VK, ben benieuwd. Hoop dat het wel een beetje klikt! Het grappige is trouwens dat een vriendin van mij gelijk met mij zwanger is...ze is 1 dag verder! Hoe vind je die?! Lache he?! Nou dames, zal alle verhalen beetje proberen te volgen en hopelijk mag ik ook deel uit maken van de gezelligheid! Liefs Wendy
He Wendy, gefeliciteerd! Wat fijn dat alles goed lijkt nu. En ook super dat je zo snel weer zwanger bent! Welkom hier!
goeiemorgen allemaal.... eeheeheh goeiemiddag zie ik nu net ..... Heb ik toch eens heerlijk geslapen! Echt genieten gewoon om uit te slapen! Was ik zoooo aan toe! @ Wendy welkom hier! Wat fijn dat je direct zwanger bent geraakt en dat nu alles goed lijkt te gaan! Gefeliciteerd! @ Firella: aha vandaar je echo's.. wel fijn dat dat gelijk bij de VK kan! en je niet een aparte afspraak hoeft te maken. Ik heb bewust gekozen om niet naar Bilthoven te gaan. Heb een paar weken geleden met een smoes aan een goede vriendin van mij die VK is gevraagd wat zij ervan vond, onder het mom dat een collega van mij zwanger was en we het daar over hadden.... Ze heeft me toen overtuigd om het niet te doen. Niet dat het schade kan hoor, maar om hele andere redenen. Dus jij heerlijk genieten straks als je zo lang naar je ukkie mag gaan kijken! (stiekem ben ik toch wel wat jaloers, voel me soms zo onzeker....) Ik ben overigens van plan om vandaag haar te gaan vertellen dat die vraag niet voor een collega was, maar voor mezelf... Ben wel blij te lezen dat een aantal van jullie ook de eigen broeken niet echt lekker meer vindt zitten. Mijn "winterbroeken" sluiten bijna allemaal laag, nou dat zit echt niet lekker... overdag gaat het nog wel maar eind van de dag.... dan gaat de joggingsbroek toch echt aan! De hogere sluitende broeken zitten veel fijner! maar ja dat zijn bij mij wat linnenbroeken end at is nu echt te koud aan het worden. Komende week ga ik maar eens kijken of ik iets anders kan kopen. Verder ben ik nog geen gram aangekomen.... dus dat is wel raar dat die broeken niet lekker zitten. Ben nog steeds een kleine kilo onder mijn gewicht dan voor ik zwanger was.. komt vanzelf wel verandering in.. kan nog steeds niet elke avond eten, denk dat het nu 50% vd keren goed gaat... maar door de week is het een crime! Nou ik ga me maar eens aankleden. straks ga ik met mijn lief naar de stad..... ringen kijken..... fijne dag allemaal!
Welkom Wendy en gefeliciteerd ! Nu lekker gaan genieten Wij gaan ook niet naar Bilthoven. 3D echo trekt niet echt, weet niet waarom niet. We willen ons kleintje gewoon pas zien bij de geboorte. Wij gaan vandaag de kinderwagen ophalen. We kregen net telefoon dat ie binnen is, dussss. Best wel vroeg, maar wij wilden zo veel mogelijk de grote uitgaven aan het begin doen. De kleine dingetjes kunnen dan tussendoor wel. En over anderhalve week komt ons nieuwe bed! Nieuw frame, verstelbare bodems (onafhankelijk van elkaar) en een nieuwe matras!. Zijn we eindelijk van ons kl*te 3e handsje af. Oh en liefzonnetje: uitslapen is zo lekker Heb een poosje terug al wat positiekleding gekocht, maar ik pas nu echt mijn eigen broeken niet meer. Zelfs niet meer met elastiekje. Heb gelukkig een paar broeken van mijn zusje gekregen die iets 'voller' is als ik. Ik begin nu steeds meer een mooi buikje te krijgen. Voor de liefhebbers is die te zien op onze site.
haha dat had ik natuurlijk kunnen verwachten. Die vriendin vertelde dat het inderdaad niet schadelijk was, maar had een mooi verhaal over dat je natuurlijk niet wist hoe het kleintje het zou ervaren.... en of ie er wat van zou merken... Daarnaast de opmerking dat je vertrouwen moest hebben in je eigen lijf, als er geen reden tot bezorgdheid was (geen bloedverlies enzo) dan groeit het lekker door..... Met name het eerste raakte me.... vandaar dat ik het niet doe. Ik weet niet meer de exacte bewoordingen die ze gebruikte, maar ik had toen heel sterk het gevoel: waarom of voor wie doe ik het? Tja en daar kon ik voor die echo in Bilthoven eigenlijk geen goed antwoord op geven, ja meer voor de VK's, ook een beetje natuurlijk voor mijn eigen nieuwsgierigheid, alleen de duur van de echo (45min ofzo) vond ik erg lang.... als het bv maar 15 min was geweest zou ik er misschien anders over gedacht hebben... Het is dus echt puur mijn eigen gevoel wat zij geraakt heeft, dus maak je absoluut geen zorgen en geniet van alles! (toch stiekem wel jaloers op diegene die meer echo's krijgen... ikhoop dat dat gvoel weggaat als ik het hartje gehoord heb.... maar dat is maar de vraag of dat lukt aangezien ik met 11,2 weer een afspraak bij de VK heb.. ik hoop het!)
Dank je Firella Inderdaad het knopje www en dan pagina 11: 'de buikfoto's naast elkaar'. De eerste is met 7 weken, de 2e met 10 weken en de derde met 12 weken. Maandag komt er weer een nieuwe foto bij van 14 weken.
@Yoni, fijn dat je een goede echo had, gefeliciteerd. @Tassie veel plezier bij de echo maandag. @Jesie morgen de 12! @Tigger dat je baarmoeder boven de schede ligt is toch een super teken dat het goed groeit, zo een buikje natuurlijk ook . @Patries ook gefeliciteerd met je goede echo. @Firella ik heb ook de nekplooimeting laten doen, vond het toen vooral ook heerlijk de beeb weer te zien. Mijn buik wordt ook duidelijk dikker. Ook mijn omgeving ziet dat. @Alida geniet van je vrije zondag. @Wendy welkom! Leuk samen met je vriending genieten van de zwangerschap. @Assepoester hoe is de kinderwagen? Leuke site trouwens, je ziet het al echt aan je buik he! @Liefzonnetje, nog leuke ringen gezien? Met mij gaat alles lekker. Soms wat steken aan de zijkant maar inmiddels ben ik daar niet meer zo angstig voor. Ik heb het vanaf het begin en alles groeit goed. Leer het te zien als goed teken. Verder veel meer energie. Krijg wel de behoefte alle kasten eens echt op te ruimen. Zin in opruimen is toch geen kwaal hoop ik .
hoi Erica, gefeliciteerd met je 12 weken. lekker hè weer wat meer energie. had deze week echt een goeie week lekker gewerkt en weer wat later naar bed. gr chantal.
Nu al last van nesteldrang Erica? We laten de kinderwagen voorlopig nog even in de doos zitten, maar het is wel een fijn gevoel het ding al te hebben. Toen we hem uitprobeerden voelde het wel lekker. We hebben overigens de 'bebiesfirst' uit de Blokker dukatengids voor 139,-. We wilden eerst een wat duurdere, maar kregen ineens ook de extra kosten voor het nieuwe bed. We hebben voor de groen/grijze gekozen. Bedankt voor de complimentjes over de site Het is nog vrij simpel, maar ik ben net begonnen met websites leren maken. @allemaal: Ik ben heel blij te horen dat het bij iedereen goed gaat, dat er mooie echo's gemaakt worden en dat de meesten zich wat beter beginnen te voelen. We gaan goed genieten met z'n allen, voor je het weet is het allemaal voorbij en hebben we ons kleintje in de armen!
Hoi hoi, Erica: Ik ben blij dat je je wat beter begint te voelen. Die steken heb ik ook nog steeds en zeg ook steeds tegen mijnzelf dat het een goed teken is. Ik heb ook de behoefte om de kasten onderhanden te nemen, mar ben nog te moe eiegenlijk, maar of dat van de griep of van de zwangerschap is dat weet ik niet. Assepoester: Dat is toch mooi dat je de wagen al hebt. En die van de blokker leek mij ook wel wat. En soms moet je wat keuzes maken maar de beeb wordt er echt niet slechte van . Fijne zondag allemaal. Liefs Nathasja
Goedemorgen! Thanks voor de bemoedigende woorden... (van de groeiende baarmoeder) Ik heb nog niet echt een buikje, maar de rand van mijn broeken (lage band) drukken precies op de plek waar nu de baarmoeder zit. en dat is echt geen prettig gevoel. De positie broeken groeien mee, en je ziet niet dat het positiebroeken zijn. en het zit heerlijk! Wij hebben de kinderwagen ook al, wij doen ook zoveel mogelijk dure dingen verspreiden over de gehele periode... Scheelt een hoop. Wij hebben aan mijn vader gevraagd of hij de wieg wil maken. Hij is super met hout en het zou voor ons heel veel betekenen. Natuurlijk wilde hij dat en hij is al klaar! Hij heeft ook gelijk de commode gemaakt en de kast wil hij nu ook maken.. Dus dat scheelt enorm voor ons. Ik heb foto's, maar vind de foto de wieg niet de eer aan doen die het verdient. Als het straks thuis staat dan maken we nieuwe foto's.
Erica, gelukkig voel je al wat beter... En idd nesteldrang, hihi. Ik moet denk ik wat riustiger aan doen. Ik doe alles nog zoals daarvoor deed, maar redt dat nu al niet meer. We vierden gisteren onze verjaardag, maar aan het eind van de avond deed mijn rug en buik echt zeer... Ik ben vrij energiek altijd, ik bedoel kan moeilijk stil zitten. Ik denk dat ik toch rekening moet houden dat ik niet meer de hele dag kan rondrennen enzo... Hebben jullie dat ook?