Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hallo Allemaal

Tassie en Erica Bedankt hoor, voelt best goed eigenlijk de 12 in de banner :)
    Er volgens er al snel meer gelukkig zijn jullie benieuwd wat het gaat worden? of willen jullie het niet weten?
    Wij willen het wel graag weten maar het is allebij natuurlijk heeeel erg welkom :)
    nog eventjes genieten van deze laatste vrijedag en dan weer een week ertegen aan is soms best moeilijk want ik ben vaak heel erg moe maja komt allemaal wel weer goed

Doei doei

2. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Assepoester we gaan zekers genieten met zijn allen!
    @Tassie eerst lekker rusten hoor. Ik ben inmiddels begonnen met de kasten en kan je vertellen dat het niet zo een leuk werkje is als ik aanvankelijk dacht :(
    @Tigger wat super dat je vader dat zelf heeft gemaakt. Dan heb je echt iets unieks, ben heel benieuwd naar de foto's later. En nog gefeliciteerd met je verjaardag, wanneer was je echt jarig?
    @Jesie ik wil ook graag weten wat het wordt. Maar het maakt me niet zoveel uit of het een jongetje of meisje wordt.mijn gevoel zegt een meisje, mijn omgeving denkt een jongen. Toch leuk al die voorspellingen :rolleyes: . Ik vind het vooral leuk om te weten. Daarnaast vind ik veel kleding echt voor of een jongen of een meisje. Aan de andere kant moet het ok leuk zijn dat het zo een verassing is na de geboorte, maar dat geduld heb ik niet :oops: hihi.

3. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    pfff shit.... wat ben ik een muts zeg... :oops:

4. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0

Super leuk gedaan zeg! Erg gaaf! Tja en inderdaad begint je buikje al wat te groeien! Ben benieuwd naar morgen :)

5. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    met enig jaloers gevoel lees ik jullie berichten over beter voelen en meer energie.... bij mij wil het nog niet erg vlotten, maar ja, ik loop ook wel een beetje achter op jullie :cry:
    Vandaag weer heerlijk uitgeslapen, alhoewel ik daar nauwelijks nu nog wat van merk. Anyway ik houd maar voor ogen dat het over een week of 2 echt beter zal gaan!

Gisteren mooie ringen gezien..... nu gaan je komende week nogmaals kijken en hebben ze nog een ander op zicht besteld. Dus ik ben benieuwd. Haha wij hadden mooie in de etalage zien liggen, was het witgoud... hmmm we weten wel wat we mooi vinden..... maar dat doen we dus nog maar even niet, dat is meer voor de toekomst als we eens in het huwelijksbootje gaan stappen.. dit is de fase hiervoor... dan is zilver goed genoeg. Hebben nu zilverglanzed met een matte rand in het midden op het oog. Ik ben benieuwd.

Overigens heb ik ook het trucje met het elastiekje ontdekt... HEERLIJK! echt een verademing!

Nou geniet nog lekker allemaal van de vrije zondag!

6. simalex

simalex Bekend lid

IK HEB VANDAAG DE 12

7. Niet meer actief

Gefliciteerd! Simone

Liefzonnetje jij gaat je straks ook beter voelen echt waar nog een klein beetje geduld. Gefeliciteerd met jullie verloving, Als ik het zo mag noemen.

Erica jammer dat het niet goed voelde als je gehoopt had.

Liefs Nathasja

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Simone gefeliciteerd! Geweldig hoor.
    @Lief zonnetje ik hoop dat ook jij je snel beter gaat voelen, en dat je mooie ringen vindt.

Uiteindelijk toch door gegaan met opruimen van een hele grote kast. Nu ben ik wel blij dat dat gedaan is. Wat een energie heb ik ineens zeg. Nou ik ga nu toch wat rustiger aan doen de rest van de dag.

9. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Erica- Ik denk zelf ook dat het een meisje gaat worden maar om mij heen denkt ook bijna iedereeen aan een jongen ook mijn vriend.
    Simone - ook gefeli met de 12 in je banner he

Groetjes doei doei

10. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    @Erica: ja.. die kasten, ga ik morgen ook maar eens aan beginnen. We hebben wel 100 videobanden die eigenlijk allemaal wel weg kunnen. 't is wat werk, maar dan heb je ook wat. Ik ga uit van een dag of 3 werk.

@Tigger: Gefeli met je verjaardag, zaterdag toch? Hoe jong ben je geworden? En wat leuk dat je vader de meubeltjes zelf maakt! We wachten met smart op de mooie foto's.

@Liefzonnetje (en de rest): dank je voor de complimentjes, morgenavond maken we de foto en de site zal waarschijnlijk dinsdag worden up-ge-date, dus nog even geduld ;) Leuk he, die ringen uitzoeken, wacht maar tot je hem omhebt, wat een heerlijk gevoel...krijg je vast een hoop energie van.

@Simone+Jesie gefeliciteerd! De 12 is gehaald!

@de rest: we gaan de goede kant op, (eind april en) mei wordt een mooie maand.

Had zelf vandaag weer een vermoeidheidsdipje, tot 13.00 in bed en om 17.30 alweer uitgeteld op de bank.

11. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goede morgen

Ben net uit bed en heb een halve dag geslapen. gisteren lagen we er om 9 uur en ben er vanmorgen om 9.30 weer afgegaan, kan er niet veel van merken.
    Vandaag krijgen we de kinderkamer en vorige week heb ik de kinderwagen gekocht ook de grijs/groene alleen niet bij blokker maar bij de leenbakker. is misschien wel vroeg maar wij wilden ook alle grote uitgaven in het begin doen het is toch allemaal erg duur.

Ik voel mij verder redelijk af en toe misselijk maar niet elke dag en de moeheid begint langzamerhand wat af te nemen.

Vandaag nog even een dagje vrij en dan morgen weer met frisse moed beginnen.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar het is ook zo veel

Heb eindelijk de 9 in mijn banner

Groetjes

12. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    gefeliciteerd meiden of met 12 weken of met 9
    en iedereen die een week verder is.
    ben echt benieuwd naar kamer van tigger kom snel met foto`s leuk.

ik ben lekker verkouden niet leuk gewoon .
    last van mijn neus alles verstopt niet leuk.
    en ook een koortslip.
    wat ben ik weer zielig :) :)

groetjes chantal.

13. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Hallo allemaal!

Hebben jullie hier ook wel eens last van:

Gisteren ging ik met vriendinnen (die nog niet weten dat ik zwanger ben) uit eten en daarna naar een concert. Maar tijdens het concert kreeg ik toch wel erg last van mijn buik. Beetje aan de zijkant. Net zo'n gevoel als je lang gesport hebt dan je dan steken in je zij krijgt alleen was dit gevoel blijvend.

Ik ben maar even weggelopen en rustig op een stoeltje gaan zitten. Was ook zo moe!

Ik vond het toch wel eng! Maar misschien dat ik gewoon te veel van mijn lichaam wil en toch meer naar mijn lichaam moet luisteren nu. Wat denken jullie? Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

Toen ik 's avonds thuis kwam en in bed stapte ging het gelukkig wel weer. Nu ben ik eigenlijk vooral moe en toch ook wel een beetje spanning in mijn buik.

Gelukkig woensdag naar de VK dan kan ik al die vragen ook aan haar stellen!

liefs Wendy

14. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    zijn het steken links en rechts van je baarmoeder.
    daar had ik last van.
    dat zijn je banden.
    gr chantal.

15. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Ja rechts onder in mijn buik...maar nu al bandenpijn? dacht dat dat pas later zou komen?

16. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    nee kan ook heel vroeg.
    had ik in begin ook heel erg nu niet meer
    nu is het meer een soort spierpijn.

17. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Hoi,

Ben een paar dagen niet online geweest, dus ga nu eerst alles teruglezen.

18. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Succes Mariska ;)

Edit: Joehoe! de 14! (had ik nog niet eens gezien :confused: )

19. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    gefeliciteerd assepoester,

wat voor kwalen heb jij nu nog?
    wordt het al minder of weer erger?

liefs chantal.

20. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Assepoester gefeliciteerd, al bezig met de kasten?
    @Chantal helpt een dagje rust? Beterschap.
    @Wendy ik heb erg veel last van mijn buik gehad. De ene keer steken, de andere keer constante zeurderige pijn. VK zei dat buikpijn bij een beginnende zwangerschap hoort. Voorlopig groeit alles goed.

Hier alles goed. Zo grappig dat ik nu echt al dikker wordt. Het is echt even zoeken naar iets pasends. Helaas is het niet alleen mijn buik die groeit maar ook de heupen en boven benen. Dat vindt ik echt niet leuk :( maar ja het hoort er vast bij. Kan niet meer doen dan gezond eten.

Deel Deze Pagina