Op mijn verjaardag Tigger, en dat is een geweldige dag,want dan heb je altijd mooi weer ( dat zegt mijn eigen mama) . IK trouw over 2 weken, daarna ga ik wel eens bellen naar de vk, tijd zat.
Haai Allemaal! Hier nog een mei 2007 mamma! Ik ben rond 8 mei uitgerekend van ons 1e kindje, en wil hier graag mee komen kletsen Verder alleen wat buikpijn en gevoellige borsten maar verder nergens last van
Welkom Deboortje, Tigger enRachel, leuk weer een paar erbij!! Gefeliciteerd!! Fijn om te lezen dat er meer zijn die nog niet zoveel merken. Soms is het daardoor zo onwerkelijk.
Jeetje, het gaat nog druk worden hier!!! Allemaal van harte welkom en we gaan een toptijd tegemoet, zeker als de symptomen nog even wegblijven. Bij mij is de moeheid afgezakt, maar daar heb ik helaas de misselijkheid (vooral bij vlees) voor in de plaats gekregen. Dus eigenlijk heb ik er alleen nog rond etenstijd 'last' van. Dan is het best werkelijk hoor!
Thanks allemaal.. Ben helemaal blij. Zo raar ineens dat wel.. Hubby is echt helemaal de weg kwijt.. Heb hem zelden zo blij gezien... Ik heb alleen erg slecht geslapen. Had het al twee dagen, maar nu was ik ook gelijk klaar wakker, want het eerste wat er door mijn hoofd schoot was: zwanger! Dus ja... Nu zit ik hier op de bank, haha.
Gezellig word het hier!!! Vind het echt super leuk allemaal aanstaande mei mamma's. Ik hoop dat jullie je allemaal goed blijven voelen hoor! Zijn er ook mensen die al een baby site hebben gemaakt? Wij wel www.babyzandvliet.beebiesite.nl Tot later ga even opruimen hier
Ja is zeker leuk! Ik vond die site's van vrienden altijd zo leuk en keek er zo naar uit er zelf één te maken. Maar meteen gedaan dus haha..... Is op zich ook vrij makkelijk dus dat scheelt Mocht je tips nodig hebben hoor ik het wel
Wij hebben ook een eigen site waar we alles vertellen over onze zwangerschap. Wel wat minder mooi nog dan die van jullie, maar daar zal ik binnenkort eens een keertje mee aan de slag. Voor de liefhebbers: http://home.wanadoo.nl/aafkejongsma/
Ja dank je.. Vanmiddag kadootjes gekocht voor aanstaande opa en oma, hihi... Een bedlampje en pyama en een boekje. Die krijgen ze met een kaarthe met de tekst: mag deze aan als ik bij jullie kom logeren? Ze zijn volgende week 30 jaar getrouwd, lijkt me een leuk kadootje... Opa en oma worden
@Assepoester: Zal meteen zo eens op jullie site gaan kijken @Tigger: Het is de x adventure quick silver De kleur is Rossa. Bij Babydump in de aanbieding En leuke kado's zeg voor de Opa en Oma's Wij geven mijn schoonouders morgen een beker met de tekst Voor de liefste oma en voor de liefste oma en 2 spenen met Opa's lieveling en Oma's schatje
Wij hebben met de verjaardag van mijn vriend de koffie geserveerd in pake en beppe bekers (opa en oma in 't fries). Duurde wel even voor het kwartje viel, maar gelukkig viel het goed. Ze waren heel blij dat ze de kopjes mochten houden en drinken er nu elke dag de koffie uit =)
Dank je =) Die van jou ook (en wat een snoes van een poes!!). De foto's van de babykamer zijn nog van de vorige eigenaars. We gaan zondag de kamer ophalen (uiteraard aan de andere kant van 't land) dus we zijn er lekker vroeg bij. We zagen hem staan, werden verliefd en de koop was gesloten. Heb alleen nog geen idee waar ie heen moet, het kamertje staat nog vol met hobby-spullen !!
Haha wij hebben hetzelfde Babykamer is ook al besteld. We waren helemaal verliefd en hij was voor de halve prijs omdat hij uit het asortiment ging.....alleen het voordeel is dat hij in januari pas word bezorgt dus hebben nog wel wat tijd de boel op te knappen
Hee Assepoester ik kom ook uit Friesland (vlakbij Leeuwarden) waar woon jij precies ? Wij hebben het ouders en schoonouders verteld met een zakje ooievaarsvoer (kippenvoer) er stond op: te gebruiken 9 mei 2007. Er vliegen hier namenlijk regelmatig ooievaars over.
Hahaha mijn vriend zei onder het eten dat ie ff wat linkjes had opgeslagen. Ik vroeg voor de baby ? Zegt ie ja. Tjonge jonge heeft tig linkjes naar babykamers, boxen, hobbelpaarden (zou die zelf maken) enz. enz. Hij denkt dat het een jongentje wordt, dus linkje met skelters enz. haha. Volgens mij is de heit (vader) in hem wakker geworden. Wel grappig om je mannetje zo te zien veranderen. Wat doen jullie mannetjes ?