Rachel en Tigger fijn dat jullie echo's goed waren, heerlijk gevoel toch. @Tigger heb je nu de bevestiging die je zocht : Ben beetje moe heb de hele dag door Amsterdam geslenterd. Lees en reageer de volgende keer weer meer.
Mooi zo Rachel en Tigger, eindelijk de lang verwachte mooie echo! Zet je het ook nog in je album Rachel? Ben heel benieuwd
Hallo Allemaal Fijn voor jullie dat jullie het hartje hebben gehoord of weer een leuke echo te zien hebben gekregen, ik ben pas weer 13 nov aan de beurt (zit 6 weken tussen) Met hoeveel weken kun je een pretecho laten maken? dat je dus kunt zien of het een jongen of een meisje is? het maakt ons niet uit wat het word we zijn alleen allebij zo verschikkelijk benieuwd, hij denkt een jongen en ik een meisje..... Nou laatste dag en dan weer weekend ik heb trouwens mijn zwangerschaps verlof al aangevraagd 2 april probeer ik er mee te stoppen. Ik ga straks 3 dagen werken mijn vriend werkt 4 dagen, en de kleine gaat dan 2 dagen naar me mams toe. Groetjes doei doei
@ tigger -> Mooie echo! @ assepoester -> Dat wist ik helemaal niet. Goed dat zo'n forum bestaat. @ jesie -> Volgens mij tussen de 23 en 26 weken kun je een pretecho laten maken en dan is het geslacht te zien. Gisteren lekker gewerkt. Ik was extra, omdat ze al iemand hadden ingepland voor het geval dat ik nog ziek zou zijn. Maar gisteren wel iets waardoor ik me helemaal lam geschrokken ben. Ineens helderrood bloed bij het afvegen! Het was maar een beetje en ik had net harde onlasting gehad , maar ik weet zeker dat het vaginaal was. Nu praat ik maar op mezelf in dan er misschien een adertje is gesprongen door de ontlasting of zo. Want de VK heeft immers dinsdag nog het hartje gehoord. En het is nu allemaal weer rustig... Brrr... maak me toch wel wat ongerust. Ik wil gewoon rustig zwanger zijn... zonder al die toestanden er om heen graag Vanavond weer werken. Als het nu rustig blijft gaan we gewoon 7 nov weer hartje luisteren bij de VK dat is immers al over 11 daagjes. En anders... nou ja... dan moet ik maar ff bellen geloof ik. En.. ik heb vandaag de 12 (voor de 2de keer) Groetjes SImone
Hoi Simone, Wat vervelend zeg hoop dat het snel over is, en anders bel je gewoon even op voor de zekerheid sterkte
hoi hoi, Simone: mijn VK heeft gezegd dat het door harde ontlasting kan komen dus ik zou me niet te veel zorgen maken en anders moet je gewoon bellen. Jesie: voor je het weet is het 13 november enkan je ook weer genieten. Erica: nog leuke dinge gekocht? Hier eindelijk de 12 dat is wel lekker. Liefs Nathasja
Hoi Tassie Gefeliciteerd met de 12 in je banner, ja het is ook eigenlijk wel zo dat het snel gaat maar voor mijn gevoel duurt het heel erg lang. Oja de woningruil gaat niet door snik snik die man vond de slaapkamer te klein terwijl hij het eerst helemaal zag zitten. Dus nu moeten we aanbouwen zit niks anders op. Groetjes aan Allemaal
Wat jammer nu Jesie! Maar snel beginnen met verbouwen dan, anders zit je op het eind zo in de zooi. Succes ermee. Tassie en Godess, gefeliciteerd met de 12!
Hallo Tigger: Mooie echo, hoop ook nog zo'n echo te krijgen Jesie: Jammer joh dat de ruil niet doorgaat, succes nu met het aanbouwen. Ik heb nu lang weekend morgen op begravenis een hele goeie vriendin van mijn oma is overleden dus ik wil er gewoon voor mijn oma zijn die is ook al 82 dus ben bang dat ze er straks nog een klap van krijgt. Ik voel me verder wel goed alleen de banden en de bekkens beginnen nu wel op te spelen ben vanmiddag aan het winkelen geweest met mijn schoonmoeder en als ik dan even heb gelopen dan begint het alweer maar ja als het meer niet is. Voor de rest nergens last van. Groetjes Alida
wat jammer Jesie was zo mooi geweest. sterkte Alida morgen op begrafenis fijn dat je je oma kan steunen. Tassie en Goddess ,gefeliciteerd met de 12 weken. liefs chantal.
Goedemorgen iedereen, Nog niemand wakker of nog niemand gepost? En dat terwijl het al bijna 12 uur is. gelukkig was het bloedverlies iets eenmaligs (tot nog toe). Zit nu een beetje onwennig achter de pc. Manlief heeft last van nesteldrang geloof ik. Kom gisteren thuis uit het werk. Hele indeling veranderd. Pc staat in een kast. Tafel staat anders en dressoir ook. We hadden het er al eens over gehad hoe het straks kwam, maar manlief voegt het liefste woord bij daad geloof ik. Nu de box er nog in en het huis is baby-proof. Alleen de babykamer moet nog 'even' klaar. De studeer kamer is op de plintjes na klaar, dus kan kunnen we het spul versjouwen en dan kan manlief zijn nesteldrag uitleven op de babykamer. Ik kijk toe en geniet! @alida -> sterkte met de begrafenis! @ jesie -> jammer hoor. Nou verbouwse dan maar! Groetjes Simone
Hallo @ Alida sterkte We zijn vandaag begonnen met de aanbouw het frame staat zo goed als (hij wordt van hout en daar omheen wordt een muur gemetseld) het lijkt nu al echt ergens op. Groetjes doei doei
Hoi Jesie Het begin is er hoop dat het een beetje opschiet De begravenis was best heftig vandaag maar mijn oma heeft zich er goed door geslagen. Groetjes
Mooi zo Jesie. Lekker gevoel om er al zo goed mee bezig te zijn. Snel afmaken en klaar is kees! Sterkte aan jou en je oma gewenst Alida. Je oma heeft zich vandaag goed gehouden, maar de klap komt meestal later, wanneer het bezonken is. Laten we hopen dat ze ook daar goed doorheen komt. Zo te lezen heeft de rest een heerlijke luie zaterdag gehad, te merken aan de posts van vandaag
Goedemorgen Ik heb de 10 gehaald We gaan er lekker een rustige zondag van maken dus tot morgen Groetjes Alida
Goedemorgen, Alida: Fijn dat je oma zich kranig heeft gehouden, mar ik sluit me aan bij Assepeoster. Gefeliciteerd met de 10! Jesie fijn dat er een begin is gemaakt voor je het weet staat het.. Gister maar mijn eerste positiebroek gekocht. Ik vind dat er niet zo heel veel leuke dingen zijn, maar ben dan ook alleen bij Miss Etam geweest. Ik wou het eigenlijk nog niet, maar ik pas geen van mijn broeken meer. Verder gaathet wel lekker hier hoe is het bij jullie? Liefs Nathasja
Hallo allemaal, @Tassie- mijn broeken passen ook al niet meer. @Alida- Gefeli met de 10 in de banner, ik ben zelf ook weer een week verder vandaag. Ik zag er eerst tegenop hoor met de aanbouw maar nu ik zie hoe veel werk er gedaan is in 1 dag zie ik het weer helemaal zitten vandaag rustdag De verwachting is dat het voor December wel klaar is ook de baby kamer helemaal, fijn gevoel. Fijne zondag allemaal doei doei ps nog een paar daagjes en dan naar VK toe (eindelijk)
Hallllloooooooooooooo! Zo weer even bijgelezen. Ik heb afgelopen dagen weinig tijd gehad om langs te komen. Er is weer veel gebeurd.... @Simone: ik heb exact hetzelfde gehad als jij... tenminste hoe je het beschrijft van dat bloedverlies... de VK zei mij ook dat het door de harde ontlasting kon komen, zeker als het eenmalig was... en dat was het gelukkig. Sindsdien had ik ff een wc-fobie... maar ondertussen is dat weer verdwenen gelukkig Hoop dat het voor jou bij deze ene keer blijft, want je schrikt je idd echt lam! @Jesie: balen joh dat je woningruil niet door gaat... pff echt irritant dat die man zich bedacht heeft! Succes met verbouwen enzo! @Alida: lief dat je je oma hebt bijgestaan! Hoop dat het goed met haar gaat. Verder heb ik al weer heel wat 12-en 13-en en zelfs een 14 voorbij zien komen... gaat hier goed! Hmm morgen voor mij de 11.... In tegenstelling tot Tassie ben ik wel afgelopen donderdag bij de miss Etam geslaagd. Was met mijn moeder en schoonzusje even de stad in gegaan om alvast voor een broek te gaan kijken... het hannesen met die elastiekjes in mijn eigen broeken was ik wat zat aan het worden.. Ik kom eigenlijk nooit bij miss Etam, maar had een kortingsbon en tja NL-er die ik ben.... Heb gelijk 2 broeken, 2 lange shirts en 4 ondershirts gekocht..... mijn schoonzusje heeft zowat alles uitgezocht, echt grappig.. ik stond te passen en zij kwam maar met spullen aanzeulen . Gisteren alles geshowd voor vriendlief en die begon helemaal te stralen en zei dat ik er zo nog meer zwanger uitzag.... Eigenlijk heel raar, ik ben afgevallen, maar pas mijn broeken zo ongeveer niet meer en shirts al helemaal niet meer...(heb zulke dikke (.)(.) gekregen... ) Maar ja, nu die kleren in de kast liggen wil ik het nog steeds zolang mogelijk uitstellen om ze aan te trekken..... dus me nog maar ff behelpen met elastiekjes enzo... Verder afgelopen vrijdag op mijn werk helemaal perplex gestaan... had een ouder echtpaar in mijn spreekkamer en ik was klaar, wilde ze uitlaten, had de deur al open zegt die man opeens: succes met je zwangerschap SHIT dacht ik hoe moet ik hier nu op reageren... mijn baas weet hier nog niets, de deur is open..... zegt die vrouw: tja mijn man heeft daar een extra voelspriet voor hij heeft het nooit mis en ik begrijp het niet... je bent toch wel zwanger he? Nou voor mijn gevoel kreeg ik een hoofd als een biet... en dacht ik alleen maar wat moet ik nou doen en zeggen? Heb toen maar gezegd dat ik niet zwanger was (echt heeeeel raar om dat te zeggen....) was zo bang dat iemand het zou horen en wilde eigenlijk nog ff wachten met zeggen. Dat geloof je toch gewoon niet... ? Heb nu toch maar besloten dat ik het komende vrijdag ook op mijn andere werk ga zeggen, ben dan tenslotte ook al bijna 12 weken.... zodat dit soort situaties niet meer hoeven te ontstaan... Nou meiden, fijne dag nog... ik ga me maar eens aankleden...