Vreemd zeg, dat sommige mannen dat gewoon aanvoelen, de vriend van mn moeder had dat ook, hij kon niet uitleggen hoe hij dat wist, hij wist het gewoon... Echt vreemd...
Jeetje Liefzonnetje, dat is idd niet grappig op zo'n moment... Ik ben ook bij Miss etam geslaagd hoor. heb daar drie broeken gekocht... Ben er dolblij mee, want die lage band van mijn eigen spijkerbroeken drukken zo naar...
Hai meiden Mijn echo en buikfoto staan in m,n album. Morgen de echte intake bij de verloskundige. Langzaam aan ben ik aan het herstellen dus zal binnenkort hier niet meer weg te slaan zijn
Hoi Dames, Ik heb wel 1 broek gekocht hoor bij de miss Etam, maar ik vind het niet superleuken ook een paar positiestrings gekocht. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak . Liefzonnetje: vervelende situatie, maar komt straks allemal goed. Rachel: Blij weer wat van je te horen. Veel plezier morgen bij de VK en doe rustig aan. Liefs Nathasja
Nog even geduld Liefzonnetje (tot vrijdag) en dan ga je het van de daken schreeuwen! Alvast gefeli met je 11 morgen. Grappig om te lezen dat nu steeds meer de positiekleding ingaan We worden tonnetje-rond, haha. Rachel: mooi echo, ook altijd goed voor je gezondheid om zoiets te zien: voel je je meteen beter Veel plezier morgen bij de verloskundige. Vandaag is eindelijk het laminaat in de baby-kamer gelegd. Zit er hartstikke mooi in en ze hebben meteen ook de meubeltjes erin gezet. Met foto's wacht ik nog even tot donderdag. Komende woensdag krijgen we het nieuwe bed en ook het baby-matrasje. Ook moeten er nog gordijnen in en een nieuwe lamp en moeten er nog wat dingetjes op de muur worden gehangen. Dan is donderdag alles klaar en zet ik de foto's op de site en in mijn album, jippie! Oh, morgen alweer de 15 in de banner... Gaat steeds sneller, zeg.
Assepoester: gefeliciteerd met de 15. Je gaat hard hihii Ben benieuwd hoe je kamertje er uit ziet. Ga zodirekt maar naar het werk toe. blegh heb helemaal geen zin, maar ja we moeten centjes verdienen. Liefs Nathasja
Ben ook benieuwd naar de foto's Assepoester Wij gaan aankomend weekend beginnen met het kamertje behangen en als dat klaar is het laminaat erin. Vrijdag komt de kinderwagen en maxicosi al De meubeltjes komen eind januari pas........
Hoi Dames, Daar ben ik ook weer. Ben in het begin wel ffies geweest, maar was deze topic helemaal vergeten .. slecht he. Hier gaat het allemaal zn gangetje, vandaag al weer 13 weken. Heb alleen vorige week zondag een kindje verloren. We waren dus zwanger van een tweeling. Het is echt een heel dubbel gevoel .. blij omdat je andere kindje helemaal goed en gezond is en verdrietig omdat je een kindje verloren hebt. Een heel vreemd gevoel, maar we moeten door en genieten van Beeb. Hoe gaat het met jullie allemaal? 81 blz terug lezen is nl wel erg veel .. haha
Hoi silvie Wat erg voor je dat je een kindje bent verloren kan mij voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt. Hoop voor je dat je nog een beetje kunt genieten van je ander kindje Groetjes
Sterkte silvie met het verlies van 1 kindje.... Probeer zoveel mogelijk van jullie andere kindje te genieten heb net ook even je site bekeken, erg mooi!
@Rachel: fijn dat alles volgens schema loopt. Je hebt een mooie echo en ik zie een klein buikje. Nu begint het echt. @Assepoester: je bent nog slanker dan ik . Ik wist niet dat dat kon hihi. Wel fijn dat je bent aangekomen door het stoppen met roken. Ik ben benieuwd of ik de 1e zal zijn die de kleine gaat voelen? Jij bent 2,5 week verder. Gefeliciteerd met de 15. @Alida: Gefeliciteerd met je 10. Hopelijk gaat het nog steeds goed met je oma en slaat ze zich er goed doorheen. @Nathasja: Ik heb bij mijn 1e zwangerschap bij de H&M en de V&D in Zwolle wel leuke kleren gekocht. Ook bij de Prenatal trouwens. @Tigger: mooie echo. Fijn dat alles goed is. @Liefzonnetje: wat een vervelende situatie op je werk. Hopelijk heeft niemand er iets van meegekregen. Ik ben blij dat ik het met 6 weken al verteld heb op mijn werk. Dan heb ik gelukkig geen last van zulke situaties. Gefeliciteerd met de 11. Hoop zwangerschapskleding al gekocht. Ik kan mijn eigen kleren nog aan, terwijl ik wel een buikje heb. Anderen zien het ook wel. @Simone: gelukkig was dat bloedverlies maar eenmalig. Kan me voorstellen dat je ervan schrikt. @Jesie: Ik moet ook 13 november weer voor controle. Gefeliciteerd met de 13. Balen dat de woningruil niet doorging. Het gaat al wel snel met die verbouwing he. @Silvie: welkom terug. Veel sterkte met het verlies van 1 beebje. Gelukkig gaat het met de andere goed. Leuke website. Hier gaat alles zijn gangetje. Het gaat steeds beter. De moeheid wordt iets minder, maar gaat denk ik niet helemaal weg. Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook de hele zwangerschap moe. Ik hoef niet echt zwangerschapskleding aan te schaffen. Heb nog van mijn vorige zwangerschap. Scheelt weer geld . Wij zijn nog niet begonnen met het kamertje. Komt wel. Als het rond de 34 weken maar klaar is. Vanavond lootjes trekken voor Sinterklaas, bij mijn schoonouders. Ik heb al 2 jaar achter elkaar mijn man getrokken. Ik hoop nu dus iemand anders . Nog een paar dagen en ik heb alweer de 13 te pakken
Dank jullie wel voor de lieve woorden. Makkelijk he Mariska dat we nog zwangerschapskleding hebben .. al vind ik het wel erg leuk om er voor te shoppen. Hebben jullie trouwens als iets gekocht voor de kleine?
Hoi Silvie welkom terug! Veel sterkte en geniet (hoop Ik) maar lekker van beeb waar het wel goed mee gaat. Mariska: Fijn te horen dat alles goed gaat jammer van de moeheid, maar ook daar kom je wel weer overheen denk ik. Ik zal eens kijken bij de h&m en V&D. Bedankt voor de tip.
Is idd makkelijk Silvie. Ik heb nog niets gekocht. Als het een jongen wordt, heb ik ook niets nodig . Ik heb al wel een truitje en broekje gekregen van mijn zwager en schoonzusje.
@Nathasja: ik kom daar wel weer overheen ja. Maar soms is het vervelend die moeheid. Kris die houdt daar geen rekening mee . Ik hoop dat je er ook iets leuks vind.
Britt denkt idd ook niet echt mee met die vermoeidheid, al heb ik daar nu niet meer zon last van. Al val ik savonds wel om 20u op de bank ik slaap. Hoe oud is Kris Mariska?
Hallo iedereen Mijn schoonvader is zaterdag begonnen met onze babykamer om te verven. En hij is vandaag ook weer bezig hij denkt dat hij aan het eind van de middag kan behangen en dan is de kamer klaar. Mijn meubels heb ik al die staan nu uit elkaar in een andere kamer en dat moet wel zo snel mogelijk weer in elkaar heb ik mij laten vertellen want het is niet goed voor de meubels als het uit elkaar staat. Ik heb ook al heel veel dingen gekregen heel veel babykleertjes van mijn schoonouders en opa en oma het kan bijna niet meer bij ons in de kast want ik heb het eerst voor nood bij ons in de kast gehangen omdat de kast voor de babykamer nog niet in elkaar zit. We hebben onszelf al een kinderwagen gekocht en we hebben ook nog andere dingen van iedereen gekregen zoals knuffels, dekbed, dekbedovertrekjes, badje + standaard en nog veel meer. Mijn schoon- ouders en opa en oma worden voor de eerste keer opa, oma, overopa en overoma dus die zijn dolenthousiast. Mijn ouders worden al voor de 8e keer oma die reageren weer heel anders maar zijn ook erg blij. Ik heb dus wel al vroeg alles klaar maar dat vind ik niet erg, het enige als het als nog verkeerd gaat dan heb je al vanalles en dat lijkt mij wel moeilijk. maar goed daar gaan we niet vanuit. Groetjes aan iedereen