Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    @Silvie: Kris is vandaag 17 maanden geworden. Hij is van 30-05-2005.

@Alida: Ik las dat je een dekbedje had gekregen, maar ik begreep altijd dat een dekbedje niet mag bij babies. Je mag alleen maar een dekentje en lakentje gebruiken. Dekbedjes ademen niet als ze eronder komen te liggen met hun hoofdje.

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Nee daar gaan we idd niet van uit.

leuk dat het kamertje al bijna af is .. wij moeten nog beginnen hoor ..we gaan van de week is ff rond snuffelen voor meubeltjes enzo

3. Elisabeth1981

23 sep 2006
    42
    0
    0
    Jongste bediende
    Niekerk
    Hallo iedereen,

ben een tijdje niet geweest... druk!
    Vandaag echo gehad om te kijken hoever we zijn en we zijn precies 11 weken en 2 dagen zwanger!
    19 mei 2007 uitgerekend!
    We zagen een levendig kindje heen en weer zwemmen en spartelen.
    Heel leuk! :D

Groetjes Els.

4. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Welkom terug Silvie. Mariska, je hebt gezelschap als mamma zijnde ;) Wat erg dat de tweeling geen 2 meer is, maar ga lekker genieten van je beebje, het is een doorzettertje!

Alida: jullie hebben ook al een lekkere hoeveelheid bijelkaar :D

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Hebben jullie trouwens een site gemaakt voor de kids?

6. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hoi mariska

Dank je voor de tip ik zal nog een dekentje + lakentjes kopen.

Groetjes

7. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Wat is iedereen al bezig met het kamertje!

Wij zijn nog helemaal niet begonnen..hmm...

Niet echt het gevoel nog dat mijn buik groeit (nou heb ik ook al een buikje van mijzelf hoor..) maar wel dat 's avonds mijn buik wel wat harder is dan normaal.

Heeft iemand daar ervaring mee? als je al een buikje van jezelf hebt? zie je het dan later (dat je zwanger bent)?

Bijna 11 weken! :)

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
  9. Niet meer actief

Wendy; wij zijn ook nog niet begonnen hoor. Wij wilden december ofzo beginnen, maar als ik het hier zo lees zijn we dan erg laat hihhi

10. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Wij zijn ook nog niet begonnen hoor .. we gaan van de week is ff rondkijken voor meubeltjes, maar gaan in dec ook pas beginnen met het kamertje.

11. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Wij hebben ook een site, klik maar op de www-knop ;)

12. simalex

simalex Bekend lid

hey dames.

@silvie -> Welkom (terug). Wat erg dat je een van je kindjes verloren hebt. Lijkt me heel apart om dan toch nog wel zwanger te zijn. Maar blijkbaar zit met dit kleintje alles goed, dus daar kun je dan weet van genieten.

Wij hebben zaterdag ff geshopt bij mijn schoonzusje. Die willen alle babydingetjes opruimen, dus we zijn een kommode, kapstok, kinderstoeltje en box rijker. En de wieg en babykleertjes en een combi-kinderwagen krijgen van een ander schoonzusje, ideaal dat je de jongste bent en als 'laatste' kindertjes krijgt.

Maar de studeer/logeerkamer is helemaal klaar. En ook al weer ingericht. Alleen moet er nog een bureautje op maat gemaakt worden. Het kamertje is namelijk 2 bij 3 meter, dus dan is het snel vol. Dus nu de babykamer leegruimen (3,5 bij 4,5m) en dan kunnen we daar aan de slag!

Groetjes Simone

13. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    wowsie..... 1 dag werken en gelijk 3 pagina's verder hier... :) ik heb wat gemist vandaag... maar goed dat je alles na kan lezen!

@silvie: goh wat een vreemde ervaring moet dat zijn zeg.... nu op eens geen 2 meer.... Gelukkig gaat het met de ander heel goed, dus laat maar lekker groeien en geniet er maar van! Maar toch ook sterkte met beebje wat er niet meer is...
    en natuurlijk.... WELCOME BACK!

Er wordt al druk geklust (haha ander klussen dan bij NOD ;) ), geshopt enzo..... nou hier is nog niets gebeurd..... helaas hebben we geen kaboutertjes die het kamertje wat nog helemaal vol met troep staat gaan opruimen.... tja en mijn energie niveau is nog niet heel erg veel (al heb ik stiekem het idee dat het beter gaat.. maar weet niet of dat komt omdat ik vorige week 3 dagen vrij geweest ben... zelfde geldt voor mijn misselijkheid... dat lijkt ook minder te worden... durf alleen nog niet te denken dat het structureel is....maar ik hoop het zo! Vorige week maar 1 avond niet kunnen eten :) dus dat gaat de goede kant op!)
    Ik denk dat wij zo in december eens wat gaan leegruimen en dan in de kerstvakantie shoppen? Ik weet het niet.. ben niet zo plannerig....

He ladies... .ik ga koken.... jajaja jullie lezen het goed... koken.... en wellicht ook eten?! :p

14. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    He Rachel,

Fijn dat het beter met je gaat! Mooi buikje ook al en een prachtige echo! Ik hoop snel dat je je helemaal super voelt en volop kan gaan genieten, want dat heb je wel enorm verdiend! :) :) :)

15. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    ohja hebben jullie trouwens gezien dat

juli 2007

geopend is....

we zijn niet eens meer ena laatste....

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Raar he dat er al Juli mamma's zijn :D

Vandaag bij de vk geweest, morgen veel dingen gaan regelen (kraamzorg, bloedprikken, 20 weken echo)

En we hebben het hartje gehoord, echt super zeg! :D

17. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hoi hoi allemaal,

Hoe gaat het hier. Ik ben een paar dagen druk geweest met werken dus heb even minder geschreven. Kan onmogelijk op iedereen reageren maar het gaat goed met iedereen, fijn!
    @Silvie, wat dubbel hoop dat je het een plekje kan geven. Klets lekker weer met ons mee en geniet van deze beeb.
    @Simone fijn dat je spulletjes van je schoonzus kon krijgen, scheelt enorm.
    @Liefzonnetje, gaat het nu echt de goede kant op met de misselijkheid?
    @Rachel fijn dat het langzaam maar zeker ook met jou wat beter gaat!. Mooi geluid he zo een hartje.

Hier gaat het goed. Eigenlijk vind ik het allemaal een beetje onwerkelijk omdat ik weinig merk op het moment, herkennen jullie dat? Soms heb ik wel weer die zeurderige buikpijn.
    Vandaag wel leuke zwangerschapskleding gekocht bij een winkeltje in Amersfoort. Zal van de week wat foto's maken. Staat meteen het voorzichtige buikje erop ;) .

18. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Goeiemorgen meiden.

Nou vandaag ga ik voor de 1e keer naar de vk.
    Is gewoon een intake gesprek dus echt spannend is het niet.

Ik pas mn gewone kleding niet meer .. zit echt niet lekker. k ga mn zw kleding maar weer uit de kast trekken ..

Hoest met jullie?

19. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Ik ben de 10 gepasseerd! nog 2 weken en dan de 12.
    Gisteren heb ik voor het eerst in weken weer redelijk goed gegeten 's avonds. Terwijl hier allemaal meiden aan het shoppen zijn voor zw-kleding, is dat voor mij voorlopig niet aan de orde. Ik moest zelfs vorige week een broek terug in de kast leggen omdat ie te wijd was...

Wij zijn nog niet bezig met voorbereidingen voor kleertjes en babykamer en zo, eerst even de 12 afwachten. Onze familie heeft afgelopen 2 jaar veel te verduren gehad, vandaar dat wij goed nieuws niet meer als vanzelfsprekend zien.
    Bovendien er is nog tijd zat om straks met volle teugen overal van te genieten. Ons kind is het 1e kleinkind in beide kanten van de familie, dus we kunnen veel verwennerijen verwachten denk ik :D

Ik ga me verder klaarmaken voor m'n werk.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, ik lees alles en leef met jullie allemaal mee in de goede en minder goede berichten.

20. Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Rachel fijn hoor dat alles goed was bij de Vk en dat je het hartje hebt gehoord. Ik hoop het morgenavond te kunnen horen.

Erica: Ik herken het wel. Ik vind het ook allemaal heel onwerkelijk. Die buikpijn heb ik ook weer.

Silvie: veel plezier bij de vk straks, nou ja veel plezier meer info en vertellen als dat er wat gebeurt. Maar meestal krijg je wel wat leuke dingen mee.

Emmetje; Ik snap het wel hoor. We hebben wel wat dingen gehad, maar zelf wilde ik nog steeds niets kopen, want je weet het nooit.
    Werkse vandaag.

Nou met de zwangerschap gaat het goed hier. Prive zijn er weer wat dingen aan de hand waar ik weer niet over uit kan .

In het kort: Mijn man heeft in 2004 een auto ongeluk gehad en sinds die tijd springt zijn rug weleens uit het lood. Diverse mensen bezocht niemand die wist wat er mee gedaan kon worden uiteindelijk na veel gezeur en gedoe is hij in mei dit jaar door verwezen naar een revalidatiecentrum. Dat is pas na veel intakes deze maand gaan lopen. Hij had vorige maand een baan, maar hij moest van de revalidatie terug naar 2 dagen en dat wou de werkgever niet dus geen baan meer.
    Nu gister is hij bij de fysio van het revalidatiecentrum voor de eerste keer en die zegt doodleuk ja maar meneer dit is iets medisch (wat wij Al steeds roepen) dus ik ga het bespreken en dan moet u waarschijnlijk weer terug naar de huisarts. Ik kan hier echt niet over uit en zie het ook even niet meer zitten. Sorry hoor maar moest het ff kwijt. Was het nou alleen ons tweetjes nou ja ala, maar nu komt ons wondertje volgend jaar en is alles weer zo onzeker.

Uiteindelijk toch nog een heel verhaal.

Liefs Nathasja

Deel Deze Pagina