Vervelend zeg Tassie! Ik hoop dat je man snel hersteld hoor! Voor alle andere geld ook, ik lees alle berichten ook al reageer ik niet op iedereen hoor! Net de kraamzorg geregeld en een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. 20 December om 10.15 maar Jasper kan waarschijnlijk niet mee omdat hij vanaf 4 december tot 30 maart op cursus zit in Woensdrecht en doordeweeks de basis niet af mag Wil hem er echt bij hebben dus hoop dat het gaat lukken!
Rachel, goed te horen dat je je beter gaat voelen! Succes met de intake! Assepoester, fijn dat het kamertje al bijna klaar is. Ik wil hem ook op tijd klaar hebben, zo heb ik rust in mijn hoofd.. Jeetje Silvie, wat ontzettend verdrietig! Sterkte! Maris, das hanid dat je al kleding hebt... Veel sucees met loodjes trekken, ik hoop dat je je man niet trekt, haha Alida, ook al zo ver met het kamertje! Elisabeth, fijn dat de echo goed was! Wendy, wij ook nog niet hoor. Meubeltjes zijn al klaar, heeft mijn vader gemaakt. Maar de kamer staat nog vol met troep.. Dus die moet eerst leeg.. Oh lees dat Rachel al terug is van de vk, wat super dat je het hartje gehoord hebt! Silvie, succes bij de vk! Erica, ik heb hetzelfde hoor. Ik merk ook weinig. Heb vaak een zeurbuik, maar als die e rniet is, voel ik niets... Dus ergens ben ik blij als ie zeurt.. Ik heb alleen met niezen dat dat zeer doet in mijn lies, hebben jullie dat ook? Echt een ferme gemene steek... Jeetje Tassie, lekker is dat.. Ik hoop dat er nu wel wat uitkomt..
Zo en bij.. Ik heb de kraamzorg ook geregeld... Ik vraag me af of ik nu wat vergeet. Ik ga ook zo even bij personeelszaken informeren over zwangerschapsverlof, en ouderschapsverlof.. Zaterdag hebben wij geshopt.. Een badje, standaard, en badzitje. Commode kussen, en 1 hoes en 3 spuuglapjes.. Maqar die hebben we gekocht omdat er zo´n lief draakje op...
Om het mezelf makkelijk te maken sluit ik me hier grotendeels bij aan . Ik heb niet mijn man getrokken, maar mijn schoonvader. We moeten ook een gedicht maken en als ik ergens slecht in ben . @Nathasja: erg vervelend voor je man en jou natuurlijk ook. Mag een baas je maar zo ontslaan, terwijl hij niet meer dan 2 dagen MAG werken? Ik dacht nl van niet.
Mariska mijn man was daar net begonnen dus nog in zijn proeftijd en starte daar met 3 dagen omdat hij alles had vertelt mbt zijn rug. Ze hadden wel gezegd dat als ie klaar was met revalideren dat ie weer contact op mocht nemen, maar nu weten we helaas niet hoe het gaat lopen. Tigger en Rachelbedankt voor jullie medeleven. Liefs Nathasja
Balen dat hij in zijn proeftijd zat. Wel fijn dat hij weer contact op mag nemen als het achter de rug is, maar nu heb je geen inkomsten (ja uitkering). Wel raar dat ze hem niet gewoon houden als ze tevreden over hem zijn.
Ik snap het wel, want nu zouden ze voor de overige dagen iemand erbij moeten nemen. Wat dus meer kosten met zich mee brengt. En ja nu heb je wel een uitkering, maar ook dat duurt niet eeuwig. Het zal allemaal wel weer goed komen. Het was ook te mooi om waar te zijn gezien ons verleden, waar het vaker misloopt hihihi. Maar nu hadden we echt de hoop dat het goed zat.
Deze week is bijna ten einde voor mij en ga door naar week 14 Week 13 Je baby is nu ongeveer 7.5 cm en weegt ongeveer 30 gram. De eerste drie spannende maanden zijn voorbij, de kans dat er nu nog iets fout gaat, is een heel stuk kleiner geworden, je kan nu met een gerust hart aan iedereen vertellen dat je zwanger bent, als je dat al niet hebt gedaan. Jouw lichaam is inmiddels ook gewend aan de grote hoeveelheid hormonen, en het kleintje in jouw buik. Misschien moet je in deze periode wel voor een eerste echoscopie, en krijg je de baby voor het eerst te zien. Je kan dan ook het hartje horen kloppen. Soms is het hartje rond deze periode bij de verloskundige nog niet te horen, je kindje verstopt zich misschien nog wel in jouw bekken. Je baby is al helemaal af, maar het is nog lang niet levensvatbaar, het heeft de komende maanden nog echt nodig om te groeien, en de organen moeten nog rijpen om straks goed te kunnen werken. De nek van je baby is ontwikkeld en zijn hoofd kan vrij bewegen. Zijn gezicht is gevormd, compleet met neus, mond en oren. De benen beginnen ook wat langer te groeien.
Hopelijk gaat het niet weer maanden duren voor je weer wat meer weet. Hebben ze al weleens foto's of scans gemaakt van zijn rug?
Nee daar hebben we wel steeds om gevraagd, maar dat was allemaal niet nodig. eerst volgende keer dat hij weer zo uit het lood staat ga ik naar de eerste hulp en zeg dat ie gevallen is en sindsdien zo staat. Ik weet het anders ook niet meer. We zitten eigenlijk allebei met de handen in het haar. Voor mij man is het natuurlijk nog erger. Vrijdag moeten we terug naar de revalidatie dus afwachten maar even.
Ik snap niet dat ze geen scans maken hoor. Ik werk zelf in het ziekenhuis en daar worden soms scans gemaakt, waarvan je denkt is dat nou nodig. Maar als er al zolang klachten zijn en notabene na een ongeluk, dan mogen ze wel wat beter uitzoeken wat er aan de hand is. Gaat het met de zwangerschap verder wel goed?
Ja voor zo ver ik weet wel vorige week konden wehet hartje niet horen dus ze gaanhet morgen nog een keer proberen. Heb gelukkig verder geen last van misselijkheid wel erg moe. Ik ben ook een doos zit een beetje te zeuren over andere dingen dan de zwangerschap. Sorry hoor . Gaat het bij jou ook allemaal goed? Liefs Nathasja
Vervelend hoor Tassie, ik hoop dat het snel wat beter met je man gaat! En ik heb de 13 alweer in mijn banner, vind het nu wel erg hard gaan
@Nathasja: het hoeft niet alleen over zwangerschap te gaan hoor. Je mag het overal over hebben, vind ik. Hier gaat het wel goed. De moeheid is nog aanwezig, maar het nare gevoel in mijn buik is bijna weg. Daar heb ik nog heel af en toe last van. Mijn buikje groeit al wel. Anderen zien wel dat ik zwanger ben. De buik groeit nu sneller dan bij de 1e. @Rachel: gefeliciteerd met de 13 (ik over 2 dagen). Gaat inderdaad snel. Voel je je alweer wat beter?
Wat raar van die werkgever zeg .. mag dat zomaar. Hier bij de vk is het trouwens niet zo bijzonder hoor...
Hallo allemaal, @Nathasja wat een vervelende situatie. Hopelijk vinden ze in ieder geval iets waardoor de geschikte behandelling kan beginnen. Kan me voorstellen dat je er op dit moment behoorlijk door uit je evenwicht gebracht kan worden. Wel blijven genieten hoor! En ik sluit me bij Mariska aan dat het hier niet alleen over zwangerschap hoeft te gaan wat mij betreft, lucht dus lekker je hart. @Rachel 13 joehoe! Hopelijk kan Jasper wel mee. Is toch iets wat je graag samen wil delen. @Tigger als ik nies krijg ik de steek in de zij, zal dus wel met de banden of zo te maken hebben. Leuk he dat shoppen! @Mariska is toch bijna onvoorstelbaar dat er iets van bijna 7,5 cm in je buik zwemt. Vindt jij het bij deze tweede zwangerschap allemaal wat beter te bevatten? Hier alles goed. De eerste dag in positie spijkerbroek, wat een verademing. Heb er een langer truitje over en niemand ziet wat voor broek het is. Vandaag lekker een dagje vrij en ik ga mezelf dwingen een beetje te bewegen, wordt anders zooooo lui. Alhoewel de hele dag door de stad slenteren winkel in en uit is toch ook beweging
Ik ben het ook met Mariska en Erica eens dat het niet alleen over zwangerschap hoeft te gaan. Dit is juist de plek om eens even lekker alles eruit te gooien en dan lieve reacties te krijgen. Tassie: volgende keer gewoon op een uitgebreidere test staan. Laat het ze nu maar eens goed uitzoeken, dan heb jullie beiden veel meer rust voor de kleine. Gister lekker geshopt: gordijnen gekocht en een mooi lamp. Het is inderdaad een lekker rustig gevoel het kamertje af te hebben. Nu kan ik ook alle kadootjes en gekochte spullen meteen op het goeie plekje leggen. De babykamer is de enige kamer die de deur dicht heeft (we hebben maar 1 gaskachel in de woonkamer) dus daar kan alles veilig liggen voor onze 5 katten.
@Erica: ja dat is ook beweging hoor . Het is bij deze zwangerschap wel beter te bevatten, maar ik vind het op 1 of andere manier wel wat enger. Weet niet waarom. Mijn schoonmoeder had dat ook bij haar 2e zwangerschap. Fijn dat het bij jou allemaal goed gaat. Geniet van je vrije dag. (ik ben ook vrij). Ik heb nog geen last van mijn kleding. Kan alles nog aan . @Silvie: wat is daar anders dan hier bij de vk?
Hallo Allemaal, Hoe is het met jullie? Hier nemen de kwaatjes wat af, met de verbouwing gaat het ook allemaal wel goed we zijn alleen wat ongeduldig (we kunnen namelijk alleen in het weekend verder) maja het komt ruim optijd klaar. Ik lees dat de meeste al positie kleding gekocht hebben ik moet er nu ook aan gaan geloven het zit allemaal niet lekker meer. Mariska leuk dat plaatje van jou van week 13 (dat ben ik nu) Tassie vervelend voor juliie, Sterkte Groetjes Jessie