Hoi allemaal, Bedankt voor delieve woorden en ben blij dat ikhet even kwijt kon. Erica; natuurlijk is dat beweging geniet maar lekker van je vrije dag Assepoester;dat is ook fijn dat je alles meteen kan opbergen. Ik heb nu maar zoeen curverbox gekocht waar ik alles even in doe. Mariska dat is wel leuk dat anderen het ook al zien. jammer van de moeheid. ben blij dat alles goed gaat. Liefs Nathasja
@Jesie succes met de verbouwing. @Assepoester fijn dat je al zover bent. Heerlijk toch als alles zijn plekje begint te krijgen. @Mariska, lekker aan het genieten van je vrije dag? Nou van bewegen is nog weinig gekomen. Heb een afspraak gemaakt bij een kinderdagverblijf om volgende week een keer te kijken. Verder kraamzorg en het kraampakket aangevraagd en een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, 14 december. Dan ben ik trouwens 19 weken maar dat maakt denk ik niets uit. Ben zo nieuwsgierig wat het is!
Dank je tigger Erica: Ik heb een hele informatiebrief gehad voor de 20 weken echo van mijn VK. Ze gaan dan kijken of de baby geheelin orde is. Je moet het niet zien als pretecho. Ze kijken ook niet perse naar het geslacht, maar wel of de schedel goed gegroeid is en of het een open ruggetje heeft enzo.. ik kijk wel ff vanavond of ik het kan inscannen die brief. Maar mooiste is natuurlijk dat je het ziet bewegen. Volgens mij staat er ook info bij echo en onderzoeken. Liefs Nathasj a
Hoi Nathasja, Haha ja het lijkt wel net of ik alleen i.v.m. het geslacht ga. Nee ik besef me goed dat het een screeningsecho is. Dat wil ik ook graag. Maar toch verheug je je zoals je zelf zegt vooral op het "kijken" en het zien van de bewegingen. Bij de vorige twee echo's had ik een enorm vriendelijke man die zei dat ze bij 20 weken vast wel even naar het geslacht wilde kijken als ik dat wou. Verder wil ik nog wel eens een pretecho doen maar ik weet nog niet rond welke tijd.
Hoi Erica, Zo bedoelde ik het ook niet hoor sorry Het is altijd leuk als je weer mag kijken. Ik mag volgende week vrijdag weer. Dus natuurlijk ook veel plezier gewenst. Liefs Nathasja
Dank je! We zijn er ook erg blij mee natuurlijk. Vooral voor mijn man was het een bevestiging. Het gaat niet zo goed met mij. Buikgriepje. Begon gistermorgen al met dunne ontlasting en af en toe misselijk. Gisteravond mijn avondeten er uit gegooid terwijl ik met de laatste hap bezig was. Vandaag ging het wel redelijk, maar als ik ook maar iets eet wat te zwaar is gaat het eruit. Heel vervelend... Ik heb dan ook nog niet veel gegeten vandaag en heb best trek, maar durf ook niet zo goed wat te eten. Straks maar even een kopje bouillion of zo... Erg vervelend dit...
he elisabeth, wat rot joh! en ik wilde hier net vrolijk gaan zeggen dat ik geloof dat ik echt minder misselijk aan het worden ben... maar ja, jouw misselijkheid komt natuurlijk ergens anders vandaan... Beterschap joh! en de rest... ik heb alles even snel gelezn, maar heb even geen tijd om uitvoerig te antwoorden... moet nog wat werken en hoe sneller ik dat heb gedaan, hoe vrolijker ik word! fijne avond!
Ooh, wat ben ik moe zeg! Vanochtend vroeg op, de laatste hand gelegd aan de babykamer, helpen voorbereiden van een 6-gangenmenu voor 16 personen morgen in ons huisje en de gehele slaapkamer opgeruimd. Een stuk of 6 propvolle kasten, helemaal leeg en alles uitgesorteerd. Ongeveer 30 kg oud papier eruit gehaald, en nog een stuk of 60 videobanden en dan de rest van de troep nog. Maar morgen tussen 9.00 en 12.00 komt het nieuwe bed en is onze slaapkamer netjes, schoon en opgeruimd. Ook al de hangkast op de overloop (zo'n lekker dumpplekje) goed opgeruimd. We beginnen een steeds ruimer huis te krijgen
Elisabeth wat vervelend zeg! Beterschap. Liefzonnetje fijn dat de misselijkheid wat minder wordt. Assepoester; wat goed zeg ik wil ook zo graag een grote schoonmaak houden meer heb niet zo een puff. Volgende week maandag en dinsdag ben ik vrij misschien dat het dan gaat lukken. Nu ga ik mijn mandje in want ben helemaal stuk. Liefs Nathasj a
Hallo Wij waren vandaag aan het werk maar mijn schoonvader heeft het kamertje bijna klaar. Morgen is die helemaal klaar en dan gaan ik en mijn mannetje de meubeltjes inelkaar zetten. Wij zijn net verhuisd en mijn vader is net met de vut gegaan dus die verveeld zich nogal en wij hebben nog heel veel puin naast ons huis liggen en hij komt elke dag even om dat puin in de aanhanger te doen en weg te brengen wat een lieve papa's hebben wij toch! Verder voel ik mij goed alleen als ik 's morgens wakker word moet ik steeds kokhalzen maar als ik heb gegeten is het weer klaar Verder is de moeheid met flagen de ene dag wel en de andere dag niet. Groetjes aan iedereen
hoi meiden, hier ook nog steeds alles goed. wat zijn jullie al allemaal druk met babykamer. ben benieuwd hoe ze allemaal worden. gr chantal.
Haai Ladies, Gisteren de echo gehad. Wat ontzettend leuk en grappig om te zien. Hij/zij was druk bezig met de avond gymnastiek , armen en beentjes waren goed te zien. Ik zat precies op mijn uitgerekende aantal weken, en die kwam overeen met 6,1 cm. De hartslag zat keurig op 159 bpm. We zijn helemaal gelukkig, het is zo onwerkelijk om je eigen kind te zien. De week voor oud en nieuw hebben we de 20 weken echo. Voor de rest gaat het goed, heb nog steeds geen positiekleding nodig Hoe gaat het met jullie?
Mooi zo Jingles! Wou dat ik ook even kon spieken bij de onze Komende maandag kan ik eindelijk weer naar de vk, we hopen dan ook het hartje voor de eerste keer te horen. Waarschijnlijk is de volgende afspraak dan 4 weken later voor de 20 weken echo. Die is nu nog maar 5,5 week wachten Zal binnenkort ook weer nieuwe positie-kleding kopen, want die ene broek die ik heb hangt me nu al een beetje de keel uit. Mijn eigen kleding hoef ik nu echt niet meer aan te proberen, haha.
Alida fijn hoor zulke papa's. Chantal fijn om te horendat alles goed gaat bij je. jingels: fijn dat je een goed echo hebt gehad. Het is wel een aparte ervaring he Assepeoster nog even geduld enje kan ook weer genieten van je het zien van de beeb. Liefs Nathasja
Goedemorgen, Fijn dat het zo goed gaat met iedereen. Alleen Elisabeth beterschap. Jingels: gefeliciteerd met je goede echo. Zet iedereen een foto in zijn album, wanneer de kinderkamers klaar zijn? Ik denk dat wij in januari beginnen. Zoveel hoeft er niet te gebeuren.
Jingels wat fijn dat je echo ook oke was! Verder idd fijn te lezen dat het met iedereen z'n gangetje gaat... Hier ook. Maar ik twijfel alweer over de beeb.. Echo was goed, maar na een paar dagen is het alweer onwerkelijk... Ik ga er maar vanuit zolang ik geen rare klachten heb, dat het allemaal wel oke is.. *zucht*