Tigger; Ik ken dat wel. Ik heb dat ook hoo.Ik ben blij dat ik vanaaf naar de vk mag en ik hoop echt dat ik het hartje ga horen. Anders ga ik me echt zorgen maken. geloof ik. Stom eigenlijk he?
Hallo Allemaal Tiger het gaat toch goed .... heb je gezien op de echo, geniet er lekker van. Tassie het is vast allemaal goed vanavond met de echo. Ik zal ook wel blij zijn hoor als we het hartje ook kunnen horen en de beep weer zien duurt nog ff (13 nov) doei doei groetjes aan allemaal.
dank jullie. jesie het is geen echo alleen hartje luisteren. Echo heb ik 10 november weer in bilthoven
O Tigger zo herkenbaar. Ik zou ook het liefst elke week even een bevestiging krijgen. Nu weet ik wel dat er apparaatjes zijn waarmee je thuis het hartje kan luisteren maar hier zijn de meningen over verdeeld. Aangezien ik niets wil doen wat schadelijk kan zijn hou ik het voorlopig maar bij positief denken @Jingels super dat je een goede echo had, al een hele baby als je het zo ziet he! @Elisabeth beterschap, hou die gedachte van de goede echo vast. Helpt je wellicht een beetje door de dag @Liefzonnetje het lijkt er dus toch op dat de misselijkheid bij jou structureel minder wordt. @Assepoester als je nesteldrang te groot wordt en je bent thuis klaar mag je bij mij wel verder gaan hoor .Gekheid hoor het lijkt me heerlijk als alles weer zo netjes is. Nou moet ik eerlijk zeggen dat wij hier pas een jaar wonen. Ik heb een heel net vriendje dus eigenlijk is hier alles nog heel goed te overzien. @Mariska ook wij beginnen na kerst en oud en nieuw met de babykamer. Dat is na de 20 weken echo. @Chantal hoe gaat het met jou? Voel je je lekker? Alle andere groetjesssss. O ik heb trouwens al wel wat leuke babyspulletjes bij elkaar. Twee trappelzakjes, 5 rompertjes, slofjes, pakje, sokjes, flesjes en een kruikje. Ongemerkt gaat het wel hard. Nu wordt ik ook vreselijk verwend door mijn zus. Zij heeft geen kinderen en is tien jaar ouder dan mij. Ze vindt het helemaal super en kan het niet laten mij te verwennen. Erg lief al voel ik mij er soms wel onwennig bij bij al die verwennerij .
Leuk he al die verwennerij Erica. Ik kan me voorstellen dat het soms wat onwennig voelt. Ik voel me vaak ook bezwaard. Ik ben bij de 1e zwangerschap ook zo verwend door mijn ouders en schoonouders.
Hallo iedereen, zo hier gaat 't niet goed, m'n ontbijt er weer uitgegooid... Vervelend zo'n buikgriep. Probeer zo veel mogelijk te drinken, vooral water, om maar niet uit te drogen. Wat is iedereen al druk met de babykamer! Wij hebben alleen nog maar wat behang gescheurd en voor de rest moet alles nog... We moeten het plafond en de muren sauzen. Gaan waarschijnlijk iets van zachtgeel doen. De meubeltjes hebben we in principe allemaal al, moet alleen nog een nieuw matrasje in het ledikantje. Kan allemaal nog wel hoor! Het is nog geen mei! Fijn dat 't met iedereen verder wel goed gaat!
He ladies... Joepie joepie joepie.. wat ben ik vrolijk en blij want het zonnetje schijnt eindelijk.... en ik ben al een paar dagen niet meer misselijk.... en mijn vermoeidheid begint ook zo langzamerhand minder te worden.... jippie! Wat is het toch fijn om blij te zijn... (nee hoor, ik heb niets raars geslikt, gedaan of weet ik veel wat, ben gewoon in een jolige bui..... ) ben vandaag een dagje vrij, compensatie uren.. maar heb nog ongeveer niets gedaan, dus daar voel ik me een ietsiebietse klein beetje schuldig over... maar ja, jammer dan! Straks eerst naar de fysio (om 15:00 uur) en daarna naar de VK! Ik hoop dat we het hartje zullen horen, maar die kans is natuurlijk wel heel klein..... Wat betreft die doptone... ik las in het boek : Zwanger" dat 1 min met dat apparaat luisteren gelijk staat aan iets van honderd of meer uur echo! Dus om zo'n ding nou thuis te gaan gebruiken..... ZOals mijn vriendin zei (die VK is) gewoon vertrouwen op de natuur, het gaat bijna altijd goed.... maar ja das zoooooooooooooo makkelijk gezegd he? Wij onzekere zwangere mutsjes... Verder net kraamzorg aangevraagd... hehe dat werd wel tijd he? Ik zal wel zo ongeveer de laatste zijn hier die dat doet. OVerigens hebben jullie al van die gratis boxen enzo aangevraagd? Ik wel.... Hierbij de websites.... www.baby-dump.nl (als je de folder aanvraagt, krijg je ook sokjes en een bon om nog een pakket bij hun op te halen zonder dat je er wat hoeft te kopen) www.kruidvat.nl en dan 2 links hier op de pagina Als jullie nog iets gevonden hebben.... just let everyone know... Nou ik ga echt mezelf nog ff wat nuttig maken (was opruimen enzo) voordat ik weer weg moet.... toedeledokie een blije zwangere muts....
He liefzonnetje fijn te horen dat het beter met je gaat. Veel plezier straks bij de VK en ik hoop dat je het hartje hoort. Ik heb ook die boxen aan gevraagd. gr Tas
Weet iemand met hoeveel weken ongeveer gezegd kan worden of het een jongetje of meisje is? Ik hoorde laats van iemand 16 weken.... lijkt mij erg vroeg? maar wie weet groetjes
Nou, dat heb ik ook nog niet gedaan hoor! Moet voor de 20ste week, ik wil écht die eerste 12 week door zijn. Nou, ik weet niet wanneer ze het kunnen zien. In de elfde week wordt al in de baarmoeder bepaald of het een meisje of een jongetje zal zijn, maar wanneer ze dat op een echo kunnen zien? Geen idee... Zo, gelukkig 2 broodjes met niks er in kunnen houden... Morgen nog maar niet aan het werk...
Volgens mij word het geslacht al bij de bevruchting bepaald Wij meisjes hebben ei-cellen met een X en onze mannen hebben zaadjes met X of Y. Welk zaadje wint bepaald meteen ook het geslacht (XX=meisje, XY=jongen). Rond de elfde week wordt begonnen met de aanleg van de geslachtdelen, maar welk geslacht het wordt ligt al een mooi tijdje vast. Het zien van het geslacht op de echo hangt vooral van je baby af. Sommigen presteren het om de volle 40 weken lekker net de andere kant op te kijken Nou, net 1 gordijn afgemaakt, zal vol goede moed beginnen aan de tweede. En dan is het kamertje af!
hoi meiden weer bijna 1 week verder wat gaat het snel zeg. jingels,mooi dat je een goeie echo heb gehad heerlijk gevoel he? hoi Erica, gaat echt lekker met mij. wat meer energie en niet meer zoveel steken in mijn buik. hoi Tigger, ik snap wat je bedoeld. jammer dat we niet meer echo's krijgen. de rest die ik vergeten ben sorry wordt ook zoveel gekletst weet het niet meer zo goed. groetjes chantal.
Ha lieve allemaal, Net bij de VK geweest.... ook daar mijn uitgerekende datum aangepast naar de 21ste... en toen zei ze gelijk, wat jammer want je bent nu maar 11,2 wkn en dan is het niet mogelijk om het hartje te laten horen. Ik natuurlijk mega teleurgesteld, ook gezegd en gezegd dat ik zo onzeker ben of het allemaal wel goed groeit enzo.... nou dat vond ze dan juist weer een reden om het niet te proberen omdat het toch bijna altijd niet lukt. Ik zeggen dat ik echt niet meer onzeker zal worden als ik niets hoorde...... nou toen vroeg ze aan vriendlief wat ze moest doen en gelukkig zei hij ... "zet dat ding er maar op"! haha hij had iets anders moeten zeggen....... Ik liggen en vrijwel direct hoorde we het hartje~! Een eigenwijs kindje zei de VK toen.... tja van wie zal hij/zij dat nou hebben..... Dus wij zijn SUPER blij! alles is nu goed! een super blije mama-in-spe !
Hallo iedereen Even een vlug berichtje van mij. We gaan zo lekker film kijken met zijn tweetjes. Da Vinci Code. Hier is alles prima. De kwaaltjes vallen bijna weg en iedereen weet bijna dat ik zwanger ben. Gisteren nieuwe BH's gehaald, fff wat een opluchting om een goede te hebben. Wel een cup E... das schrikken. En ff bij de prenatal wezen kijken. Leuk, leuk, leuk. Maar wat is alles ontzettend duur. Dan kunnen we in onze handjes knijpen dat we zoveel krijgen van de broer en zus van Alexander. @liefzonnetje -> fijn dat je het hartje hoorde! Groetjes Simone
Fijn te lezen dat het met iedereen zo goed gaat, en elisabeth ik hoop dat je snel opknapt. Ehm die kraamzorg... dat moet ik ook nog regelen.Van het weekend maar eens in verdiepen. En ja ik heb ook al veel dingen gekocht..... maarja het is ook allemaal zo leuk he Morgen alweer 13 weken.
Hallo dames Ons kamertje is klaar en het ledikantje en commode zitten ook al inelkaar maar de kast moet morgen nog vond het nu laat genoeg. Ons kamertje is in 2 kleuren onderkant lime groen en bovenkant creme en een felgekleurde band erdoor van winnie de pooh. Het lijkt zo leuk ben helemaal happy Morgen nog even werken en dan een dagje vrij. Iedereen die een goede echo of het hartje hebben gehoord proficiat En zoals ik kan lezen gaat het met iedereen redelijk goed. Met mij ook kan niet beter. We gaan al weer richting de 11 weken Aan iedereen de groetjes
Hoi allemaal, Assepoester; wat ben je toch actief hihi knap hoor zelf gordijnen maken. Ik kan het niet. Elisabeth fijn dat je wat binnen hebt kunnen houden. Liefzonnetje fijn dat je het hartje hebt gehoord. Simone; het is allemaal erg duur. Van sommige dingen ben ik ook wel erg geschrokken. kan me voorstellen dat het even schrikken is geweest, maar je bh's zitten nu wel beter. Alida klinkt erg leuk je kamertje! Gisteravond bij de vk geweest. ales goed en we hebben het hartje gehoord. Ik maakte me toch een klein beteje zorgen. Nu weer helemaal opgelucht. Morgen de 13 en dan ga ik van het weekend ook maar eens shoppen voor de beeb . liefs Nathasja
Ik sluit me hierbij aan (waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ) @Jingels: fijn he de 13. We lopen nog steeds gelijk @Nathasja: fijn dat je het hartje hebt gehoord. Hier gaat alles goed. Alleen Kris had gisteren ineens 39.7 temp. Vanochtend weer 37.2 en hij was heel vrolijk. Meestal wel