Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Ik heb zelfs de eerste doos al gekregen! Kreeg vandaag een briefje van de etos waarin stond dat ik de zwangerkadoos kon komen ophalen. Vooral veel folders en tijdschriften, maar ook een potje sudocreme, een pak billendoekjes sensitve van zwitsal, een slabbetje van wehkamp en een boekje soortgelijk aan 'oei ik groei' (ook van dezelfde schrijvers).

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ook hier iemand die naar de jonge gezinnenbeurs gaat ? Wij gaan zondag.

3. Hoe kom je eigenljk aan de etos en kruidvat doos?

Die van de prenatal heb ik al geregeld

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Mariska, de 13! whoehoe!

wij hebben wat dingetjes met een draakje... Tis net zwelgje.. Echt zo lief...
    Kamer zelf met Tigger..

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Kinderdagverblijven, ik mag ook wel eens gaan zoeken... :oops:

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

@goddes tear: die van de etos had ik een folder uit de winkel meegenomen en die van de kruidvat op internet ingevuld.
    Je kunt ze vast beide wel online invullen, en anders even kijken in babymagazines staan ze ook wel eens in.

7. simalex

simalex Bekend lid

Wij zitten te denken aan The Lion King of JungleBook voor de kinderkamer. Schattig en Stoer. Maar eigenlijk vind ik Nijntje ook heel erg lief. Maar ja, mijn man heeft ook nog een stem in het geheel.
    We hebben nu alles helemaal opgeruimd en geordend in het huis. Wat heeft een mens eigenlijk veel spullen. Vooral als je overal steeds wat neerlegt. Maar ja. Het spul is nu redelijk netje. Nu nog ff overleggen met een vriendin wat ze met haar spullen wil. (wij hebben een groot huis, dus kunnen makkelijk spulletjes opslaan). Liefst natuurlijk dat ze het weer meeneemt. Dan hebben wij weer meer ruimte op zolder.

@alida: foto!

Groetjes Simone

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0

hoi Nemo,

wij gaan ook zondag ik heb kaartjes gekregen voor mijn verjaardag
    van vrienden.

gr chantal.

9. Niet meer actief

Wij gaan zaterdag. heb 2 kaartje voor de prijs van 1

10. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    @Tigger: draakjes zijn idd ook leuk. Er is zoveel leuk. Moeilijk kiezen.

@Rachel: ja winnie de pooh is heel leuk, maar heb ik voor Kris ook al gebruikt.

@Assepoester: zo je eerste doos al. Ik heb ook allerlei dozen besteld. Oei ik groei vind ik niet echt kloppen. Ze verwachten in dat boek dat kinderen ontzettend snel zijn.

@Nemo: ik ga niet naar de beurs, geen tijd voor. Ik ga wel weer naar de 9maanden beurs in maart.

@Simone: Lion King is ook leuk ja. Eeen mens heeft idd veel spullen (en de helft gebruik je niet :oops: ). Ik heb het ervaren met de verhuizing in mei jl.

@Chantal: gefeliciteerd met je verjaardag.

@Nathasja: dat is lekker 2 voor de prijs van 1. Ik ben een NL en wil alles zo goedkoop mogelijk :) :oops:

11. Elisabeth1981

23 sep 2006
    42
    0
    0
    Jongste bediende
    Niekerk
    Hallo iedereen.
    Wat is iedereen al druk bezig met de babykamer en kinderopvang. Heerlijk!
    De babykamer moet bij ons nog. Kan nog wel. En kinderopvang is al geregeld, mijn schoonmoeke wil graag oppassen. Nou, ik vind 't prima!
    Verder gaat 't hier nog niet zo goed. Zit nog steeds met de buikgriep.
    Gisteravond was het zo erg dat ik zelfs geen water meer binnen kon houden en heb ik de verloskundige gebeld. Zij zei dat zolang ik geen 40 graden koorts heb het niet zo erg is en dat ik toch moet blijven drinken. Later op de avond heb ik weer water kunnen binnenhouden.
    Ben nu al sinds half 10 bezig met een glas water en een beschuitje...

12. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Wat vervelend Elisabeth. Ik hoop voor je dat je snel weer normaal kunt eten. Vooral rustig aandoen. Sterkte.

13. Niet meer actief

Mariska: Dat is waar. Alles wat gratis en goedkoper is beter

Elisabeth vervelend hoor! veel sterkte

14. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Gefeliciteerd met je 13 in je banner Nathasja

15. Niet meer actief

Dank je!

16. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat een berichtjes, heerlijk even lekker alles lezen na een lange dienst. Ik reageer wel algemeen.

Ben ook nog niet bezig met de babykamer, vind ik ook wat vroeg. We zijn wel al aan het rondkijken. Ik heb een leuk beertje gezien waar je een hele lijn van hebt (zie mijn album) dat vind ik tot nu toe het leukst. Maar ach kan nog maar zo veranderen.
    Elisabeth ik hoop dat jij je snel ook weer wat beter voelt, vervelend hoor!

Meiden die naar de jonge gezinnen beurs gaan, veel plezier!

Verder heb ik vandaag de 14 bereikt zo blijft iedere week toch een mijlpaal :D .

17. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    ik zie geen beertje in je album

18. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555