Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth1981

23 sep 2006
    42
    0
    0
    Jongste bediende
    Niekerk
    Gaaf zeg! Het kan zeker al want mijn schoonzus voelde de eerste ook met zestien week! Zou wel erg leuk zijn voor je!

2. Elisabeth1981

23 sep 2006
    42
    0
    0
    Jongste bediende
    Niekerk
    De rest heb ik niet allemaal gelezen... Is ook zo veel! Las nog wel dat Rachel een terugval heeft gehad... vervelend joh!

Met mij gaat het nog niet zo super. Ben wel aan het werk geweest vandaag, maar heb erge maagpijn en mag m'n medicijnen nu niet slikken. Zit met een pittenzak op mijn buik...
    Vanavond maar vroeg op bed en dan hoop ik dat 't snel over gaat!

3. Spannend! Heel veel plezier!

4. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Rachel vervelend voor je die terugval.

Over 2 weken weer naar de gyn heb er nu al zin in

Groetjes aan iedereen

5. simalex

simalex Bekend lid

Ik koop normaal gesproken mijn kleding daar ook, maar helaas loopt de positiekleding dus maar tot mt 46... best wel lullig eigenlijk. Maar gelukkig kan ik nog lang met mijn eigen broeken. Ik heb het nog niet nodig. Ik heb wel op marktplaats al 'grote' positiekleding langs zien komen.

Groetjes Simone

6. josam

josam Lid

17 sep 2006
    20
    0
    0
    Hallo allemaal,

Fijn dat sommigen het hartje al hebben gehoord! Super lijkt me dat. Wij gaan 17 november weer naar de vk.

Ik heb nog wel een tip voor mensen die last hebben met de ontlasting. Eet een kiwi op de nuchtere maag. Bij mijn vriendin werkte dit heel erg goed.

Rachel, ik hoop dat je je snel beter voelt.

Veel plezier nog allemaal.

Groet Josam

7. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ Rachel: heel veel sterkte, ik hoop dat je het ziekenhuis kunt vermijden. Probeer in ieder geval vocht binnen te krijgen en vast te houden, dat is waar ze 't met een ziekenhuisopname vaak met name om te doen is.

Wij zijn vanochtend voor onze 2e afspraak bij de verloskundige geweest. Ik ben nu 11 weken, dus de kans het hartje te horen was vrij klein, maar héél zachtjes was het toch te horen en het klonk goed zei de vk! Volgende week gaan we naar Bilthoven voor een echo. we hebben nu alleen een echo met 8 weken waar eigenlijk zo weinig op te zien is, dat we er voor gekozen hebben rond 12 weken bij het KNOV de echo te laten maken. In het kader van de opleiding wordt dan tevens een nekplooimeting gedaan, daar zouden we anders niet voor gekozen hebben, maar dat zit er nu gewoon bij.
    Voor de 20 weken echo gaan we 4 jan. naar het WKZ in Utrecht. Het 1e kindje van mijn moeder is na 3 dagen overleden vanwege een hartafwijking, dus wij komen in aanmerking voor een uitgebreide 20 weken echo.

Nou, ben weer even bijgepraat. Ik moet nog even aan het werk... heb dienst.

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen,

Nee heb niets gebroken zoals het nu lijkt.. ;)

Soory Jezie, geen idee eerlijk gezegt...

Goddess Tear, super joh! Heerlijk!

Oh Assepoester! Spannend!

Elisabeth, sterkte. Vervelend dat het niet lekker gaat nu...

Emmetje super joh! Spanennd volgende week!

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hier alles zijn gangetje....
    Nieuwe baan, erg druk mee. Verder voel ik nu echt groeien volgens mij.. :D
    Vanmiddag ga ik voor het laatst naar school om ons scriptie in te leveren en mijn studie genootje neemt heel veel spulletjes mee die ik over kan nemen!

- Nieuwe cosi
    - Broeken (positie)
    - Truien (positie)
    - Rompertjes
    - Een mobiel voor boven het bedje, maar dan met licht en rustgevende muziekjes en natuurgeluidjes.. :D
    - Luiertas (nieuw)
    - Twee nieuwe flesjes
    - Namenboek
    - Slaapzak...
    de rest ben ik even vergeten, haha..
    Maar echt zo tof, kan het echt voor weinig overnemen. Zo leuk!

En gisteren ben ik een babysite begonnen...
    En zaterdag komt de commode alvast want die is helemaal klaar! Echt zo gaaf!

10. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Goede Morgen,

Mooi Tigger dat je bijna alles over kan nemen.

Het probleem met de quinny is opgelost (gelukkig) heb een reiswieg die er op past, echt een mooi idee dat daar straks de kleine in komt te liggen onze hond is ook helemaal door het dolle heen van het zien van de kinderwagen hahaha.

11. Niet meer actief

jeetje wat is er weer veel gezegd. Ik sluit me even aan bij de anderen.

Tigger Fijn dat je de spullen kan overnemen.
    Jessie lekker dat je je reiswieg hebt gevonden.

Groetjes Nathasja

12. Esma

Esma Bekend lid

Ik ben eind mei uitgerekend :)

Iedereen sterkte met de zwangerschap! (Genieten vind ik niet het juiste woord, omdat ik tot nu toe niet heb genoten van de zwangerschap (onzekerheid, vermoeidheid en nu ook lichtjes misselijk).

13. Niet meer actief

Hoi Esma welkom!
    En natuurlijk van harte gefeliciteerd!

14. Elisabeth1981

23 sep 2006
    42
    0
    0
    Jongste bediende
    Niekerk
    Welkom hier! En dat genieten komt wel weer hoor!

Zo, met mij gaat het weer iets beter. Gisteren erge maagpijn gehad, zo erg dat ik 's avonds niet meer wist hoe ik moest liggen en ik kon niet rechtop lopen... Erg vervelend!
    Op een gegeven moment was mijn maag zo overstuur dat ik weer heb overgegeven. Bah!
    Vanmorgen voelde ik me toch weer beter en ben ik wat eerder uit bed gegaan om rustig te ontbijten, met een kopje thee. Doe ik normaal nooit, neem altijd melk 's morgens...
    Omdat ik me goed bleef voelen ben ik toch maar aan het werk gegaan vandaag en daar zit ik nu. Heb even pauze. De ochtend is weer omgevlogen en ik heb het idee niets gedaan te hebben. Heel frustrerend als je ziet wat er allemaal nog op mijn bureau ligt... Maar goed, we gaan gewoon door!

15. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    en dat is?

je maakt me nieuwsgierig!

16. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    [quote="Elisabeth1981]
    Nou, mijn huisarts en vk hebben beide niet aangegeven dat ik in 't ziekenhuis moet bevallen vanwege m'n verleden. Maar ga 't zeker aankaarten!
    Ja, ben wel bang dat ik weer rugklachten krijg en erger... Ik heb toen ik 16 was een spuit gehad voor de hernia's (zelfde effect als operatie, gaat ook onder narcose) en toen ik 17 was ben ik geopereerd (vanwege allergie kon ik niet weer zo'n spuit krijgen). Ik heb dus 4 hernia's gehad, 2x2. De laagste zat bij het staartbotje en de andere 3 steeds een level hoger zeg maar, dus op de onderste 4 wervels... Heel vervelend...[/quote]

Misschien is het wel omdat het bij jou veel langer geleden is en je geopereerd ben.... heel af en toe heb ik namelijk nog steeds (voordat ik zwanger was) last van mijn rug en uitstraling naar mijn been. Gelukkig trekt dat dan altijd snel weg... en sinds we een werkster hebben heb ik ook veel minder last (had het vrijwel altijd na schoonmaken van de badkamer) Beetje decadent, maar aan de andere kant werken we beide fulltime en hebben een groot huis, tja en ik werk liever dan dat ik schoonmaak... :oops:

17. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    RACHEL...... hoe gaat het met je meid? Zijn je medicijnen aangeslagen of...... ik hoop zo dat je lekker thuis mag blijven en dat je je beter gaat voelen. Je hebt wel een vreselijke start zeg! Wanneer begint voor jou nou de tijd dat je kunt gaan genieten... :( Het heeft lang genoeg geduurt die ellende!
    HEEEEEEL VEEEEEEL STERKTE!

18. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Esma: welkom! enneh gefeliciteerd! Genieten gaat vast straks wel komen als je de kleine gehoord hebt!

Elisabeth: Hoe gaat het? Kun je het een beetje volhouden op je werk? Hoop dat jij je ook snel beter gaat voelen!

Iedereen die ik niet wat geschreven heb... sorry....

Even een update van mezelf.... na al jullie uitleg gehoord te hebben over baarmoeder voelen enzo... denk ik dat ik hem ook kan voelen, maar nog lang niet zo hoog als bij jullie, veel lager.
    Verder heb ik sinds 2 dagen een positiebroek aan... wat een verademing! :) geen strakke band die in je buik aan het drukken is!
    Sinds afgelopen vrijdag hebben we onze ringen opgehaald en vriendlief vindt het erg gaaf om hem te dragen zegt ie... trots als een pauw! :) hij is zo'n schatje!
    Ohja hebben jullie al eetkicks? bij mij is het witlof.... heb al dagen rauwe witlof gegeten, is zooooooo lekker... wel wat mandarijntjes en rozijntjes erdoor en dan smullen... bakken... :oops: Weinig variatie maar ik heb er steeds zo'n zin in! Alleen gisteren was ik pas om 20:30 uur thuis en heb ik geen witlof gegeten, maar de afgelopen week verder wel... :confused:
    Met mijn misselijkheid gaat het echt heeeeel veel beter... soms nog wel ff kokken, maar daar blijft het bij. Ik kan s avonds gewoon weer eten :p (witlof ;) ) ook ben ik minder moe, al hoewel ik vandaag echt op ben. Ben net thuis van mijn werk, moest op pad en nu straks thuis nog het een en ander uitwerken. Gisteren gewoon te lange dag gehad, van 8:00 tot 20:30..... maar ja dat is voor iedereen natuurlijk doodvermoeiend.
    Langzamerhand begin ik wel wat shopzin te krijgen... maar weet niet goed waar te beginnen.. we moeten zoveel..... alles voor de beeb en ook een nieuwe auto want we hebben zo'n bestelbus, tja en je kan er makkelijk een box in kwijt, maar ja op die manier mag je je kindje niet vervoeren he ;)
    Ach en misschien toch eens starten met het kamertje uit te mesten... :oops:
    Als iemand niets meer heeft te doen.... ben je hier welkom! :rolleyes: :p

19. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    ohja tip van een (sinds gisteren) ex-zwangere vriendin:

www.mybb.nl

20. Niet meer actief

Liefzonnetje fijn te horen dat het nu beter gaat.
    gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

Liefs Nathasja

Deel Deze Pagina