Esma: welkom! Het genieten komt straks echt wel Heb geen puf al is het nog zo, dus sluit me voor de rest bij al mijn lieve voorgangsters aan En Liefzonnetje: bedankt *hint*
Tja het was niet veel.... maar vond het eigenlijk ook wel een eer om daar de eerste te zijn van hier...
Hallo allemaal, @Rachel hoe gaat het met je? Ik hoop toch zo dat de medicijnen aangeslagen zijn en dat ze niet naar het ziekenhuis hoeft. @Esma welkom en gefeliciteerd en hopelijk kun je er binnenkort meer van genieten, ben je al minder onzeker? @Assepoester heb je dat gevoel alweer gehad of ben je er nog niet achter of je de baby hebt gevoeld? @liefzonnetje fijn dat je vriend de ring met trots draagt. Ik weet nog steeds niet hoe ik mijn baarmoeder moet voelen, vraag het de 23e wel aan de vk. @Mariska hoe gaat het slapen? Ben je op de dag dan niet enorm moe. Alle andere ook het beste gewenst, even te veel om te reageren. @Tigger leuk hoor al die spulletjes, wij krijgen ook veel en ik ben er enorm blij mee.
He Erica, Ik weet het ook niet zeker, maar als je over je buik voelt, dan voel je laag een iets stevigere rand/band en daarna wordt het weer zacht .... dus denk ik dat dat stevigere je baarmoeder wel moet zijn... maar bij mij is dat nog vrij laag.... Het makkelijkste vind ik het te voelen als je ligt of als je rechtop staat... succes met proberen en voelen...
ik ben er ook bang voor. Wel heel erg vervelend voor haar hoor! Maar ben nog steeds aan het duimen voor haar.
Ben er nog meiden, bedankt voor het duimen! De medicijnen helpen een heel klein beetje, spuug nog veel maar hou ook wel weer iets binnen dus heb de afspraak kunnen afbellen Oost west thuis best! Wil echt op iedereen reageren maar gaat ff niet, maar hoop snel weer een leuke poster te zijn!
Gelukkig gaat het al iets beter met je Rachel en hoef je niet naar het ziekenhuis. Hoop dat het met alle andere ook goed gaat, hier gaat verder alles ze gangetje. Fijne avond nog doei doei
@fijn rachel dat de medicijnen wat helpen! Hopelijk kun je lekker bij je vriend thuis blijven. @liefzonnetje ik denk dat ik het dan ook kan voelen. Ik heb nog even op het net gespeurd. Bij 20 weken zou het tot je navel komen en iedere week daarvoor ongeveer een vinger lager. Dan zou wat ik voel aardig kloppen met de 15 weken . Ik heb de laatste dagen zoveel leuke dingen gekregen en gekocht; ledikant via internet. Via mijn zus een hele mooie buggy (voor als het iets ouder is), wipstoel van nijntje, babybjorn draagzak. Verder heb ik ook nog ene maxi cosi gekregen. Echt allemaal hele nette en mooie spullen. Ben er helemaal blij mee. Zo wordt het huis langzaam gevuld met baby spullen (hang op roze wolk nu ). In de kerstvakantie gaan we een nieuwe kinderwagen bestellen en we hebben een bod gedaan op een tweedehands box.
Heb het nog niet weer gehad, dus begin steeds meer te twijfelen. Maar de vk zei ma-ochtend ook dat het best nog wel weer een week kon duren voor je het dan weer zou voelen. Maar goed, we zullen het denk ik nooit zeker weten. Hopelijk voelen we straks allemaal ons beebje zeer regelmatig Rachel: doe lekker rustig aan meid! Vooral proberen te drinken. Verder ben ik de hele dag al bezig (eigenlijk al een paar weken af en aan) om te kijken of ik zelf tickers zou kunnen maken. Ik vind eigenlijk de meeste tickers veel te zoetsappig en ook lees ik dat er veel meiden behoefte hebben aan een aangepaste ticker. Gelukkig ben ik grafisch wel zeer goed onderlegd, maar in programmeertaal helaas niet. Heb zelfs al een pm aan Lotte gestuurd of ik misschien de code van deze site zou mogen zien, zodat ik weet wat het doel is. Helaas is het vooralsnog een bijzonder ingewikkelde zaak en ik hoop er ooit uit te komen. Waarschijnlijk is vooralsnog de enige oplossing om de code te kopen en daar heb ik eigenlijk weinig zin in.
Yep. Onze lieve en schattige onderschriften die vertellen hoe zwanger we zijn Ben er nu al wel achter dat ik een MySQL-database moet hebben om die te verwerken in een PHP-script en die samen op een Apache-server zetten terwijl ik op Mac Os X werk. Oftewel MAMP. Pffff, morgen maar weer verder.
Rachel fijn dat het iets helpt.. Maak me toch wel een beetje zorgen hoor. Nemen jullie nog een kijkje op onze site? Hij is nu echt een heel stuk mooier al! http://www.kleinewit.babysite.com/
Rachel: Fijn te horen dat je thuis bent en dat de medicijnen iets helpen. Tigger de site ziet er leuk uit. toppie Erica; fijn dat je allemaal leuke dingen hebt gehad. en leef maar lekker op die roze wolk! Hier gaat het ook goed. Ik geloof dat de moeheid een stuk minder word dus dat is wel erg fijn. Morgen ga ik naar Bilthoven voor de Echo met mijn schoonmoeder en vriendin. Dus dan gaan we weer de beeb zien jippie. Liefs Nathasja
HE RACHEL, super joh! Dat je wel lekker thuis kunt blijven! Nu nog zorgen dat je je nog veel beter gaat voelen... van iemand (een collega-arts) kreeg ik de tip dat visoliecapsules erg hielpen.... zelf heb ik het niet geprobeerd. vind het idee om andere pillen te nemen dan speciale multivitamines voor ons zwangeren een eng idee. Aan de andere kant is er onlangs een onderzoek gepubliceerd dat zwangere vrouwen die veel vette vis gegeten hebben, motorisch "sterkere" kindjes hebben..... Voordat ik zwanger was at ik heel veel vis, maar tegenwoordig kan ik de lucht niet verdragen... zouden wij nou een klein stuntelig wondertje gaan krijgen?
ohja ik heb onlangs hier geschreven dat ik me eindelijk zoveel beter ga voelen... dat was natuurlijk de goden verzoeken.... gisteren weer niet kunnen eten... en ben nog steeds helemaal op.... maar goed, tis allemaal niets in vergelijking met Rachel....