Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esma

Esma Bekend lid

Dank jullie wel allemaal en jullie natuurlijk ook van HARTE!

Ik ben vandaag weer, na een week thuis ziek(griepje), aan het werk. Valt niet mee, om weer te beginnen. Ze hadden mij pas maandag verwacht, maar thuis verveelde ik me. Gelukkig heb ik vandaag maar 3 afspraken staan, dus ik kan het rustig aan doen.

Op mijn werk weten maar 3 personen dat ik zwanger ben en de rest maakt zich "zorgen". Een collega zei vanochtend: M. zei tijdens de lunch: "volgens mij is er meer aan de hand met Esma."
    Hahahahaha.... ik heb een echo op 27 nov bij de gyn (had namelijk last van bloedingen) en dan ga ik het ze vertellen, maar mijn collega vindt dat nog zo ver.
    Dus wat denken jullie? Gewoon nu al vertellen of wachten tot na de echo?

2. Niet meer actief

Esma; Ik heb het vrij snel verteld, omdat wij maar een klein team hebben, maar je moet doen wat je gevoel je ingeeft.

Liefzonnetje dat is erg vervelend. joh er komt een tijd dat het wel beter gaat.

3. Niet meer actief

Esma wel vervelend trouwens het bloedverlies. Ik heb het ook gehad, maar alles is goed. Dus probeer positief te blijven hoor!

4. Ik zou als ik jou was even wachten tot na de echo...

5. Esma

Esma Bekend lid

Zeker vervelend, ik was echt geschrokken en dacht dat ik een miskraam zou krijgen. Dat vloeien heeft ook zo'n 3 weken aangehouden, dus 3 hele stress volle weken, maar gelukkig is het nu gestopt.

Ik ben blij voor je dat alles goed gaat :)

6. Niet meer actief

Esma ik hoop dat het bij jou ook goed is. Maar kan je niet eerder tercht voor een echo of wil je dat zelf niet?

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Leuke site Tigger!
    Esma ik zou even wachten tot na de echo, maar idd raar dat je dan pas terecht kan joh, helemaal na 3 weken bloedverlies! Ik mocht de dag erna al komen.

Verder allemaal super bedankt voor het duimen en dat jullie aan me denken, doet me goed! :D

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ow Esma, welkom en gefeliciteerd! Sorry, helemaal vergeten :oops:
    Geniet ervan, tis heerlijk!

Ik kan nu echt heel goed mijn baarmoeder voelen, dat makt het toch wel wezenlijker...
    Ik begin er nu echt van te genieten... Zit stiekem een beetje op de roze wolk.. ;)

Ook ik ben allang niet zo moe meer, sterker nog, ik ga gewoon weer dorodeweeks tien uur/ half 11 naar bed... Heerlijk hoor...

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Esma, idd wel erg laat! Na 3 weken bloedingen!
    Ik duim dat alels oke is...

10. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Esma ik sluit me aan bij de andere raar dat je pas zo laat voor een echo kan met bloedverlies. Dan zit je al die tijd in onzekerheid. Wat betreft de collega's, tje hangt er van af wat voor band je met je collega's hebt. Doe waar je je goed bij voelt. In ieder geval
    @Liefzonnetje vervelend dat je je soms toch nog niet lekker voelt.
    @Tigger leuke site!
    @Tassie veel plezier bij de echo!
    @Mariska, Nemo en Chantal meiden waar zijn jullie? Gaat het allemaal goed?
    @Assepoester succes met de banners!

Hier alles goed. Wel al drie ochtenden wat misselijk maar niet vreselijk en het duurt ook niet zo lang.
    Ben lekker weer een paar dagen vrij.

11. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    - Leuke site Tigger ;) Jammer dat ik het muziekje niet kan horen (iMac :oops: )
    - Esma: kun je echt niet eerder met de echo? Ik zou gek worden van onzekerheid.
    - Tassie: genieten van je echo he!
    - En Erica kijkt uit naar haar vrije dagen, lekker relaxen!
    - Nemo zie ik her en der wel posten ;) maar waar idd Mariska en Chantal zijn?

Wat betreft die banners, ga er vandaag nog maar weer een keer voor zitten, maar het zit er naar uit dat ik de programeertaal PHP moet leren. Ach, het houd je bezig denk ik dan maar weer, haha
    Heb nu wel veel respect voor de mensen die onze huidige banners gemaakt hebben en ze gratis aanbieden, er zit zo ongelofelijk verschrikkelijk veel werk in!

12. Esma

Esma Bekend lid

Ik ben al 2 keer geweest, dit wordt mijn 3de afspraak bij de gyn als alles goed is, dan ga ik naar de verpleegkundige. Ze hebben nl niks kunnen vinden, waardoor ik ben gaan bloeden?

13. Esma

Esma Bekend lid

Zie de reactie die ik bij Tassie heb getypt :).

Bij beide echo's heb ik het hartje gezien, maar zoals jullie zullen weten, kan niemand de zekerheid geven dat het goed gaat, het is afwachten en dat is ook wat ze in het ziekenhuis zeiden.

STERKTE!

14. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    HE Esma,

Begrijp ik het goed dat je dus al 2 echo's gehad hebt die goed waren? Wanneer was de laatste? Als dat niet al te lang geleden is en nadien je geen bloedverlies meer gehad hebt, zou ik het gewoon vertellen! De 27ste is nog zover weg.... en misschien gaan ze het toch ook al zien voor die tijd? Tja en als ze zich al "zorgen" maken......
    Ik zou er vanuit gaan dat het gewoon goed gaat. En mocht het meest vreselijke gebeuren, dan vertel je het neem ik aan ook... dus waarom dan nu niet?
    Zelf heb ik ook vrij lang gewacht, maar nu ben ik blij dat ze het weten, helemaal als ik me zo beroerd voel....
    Dus gewoon vertellen zou ik zo zeggen!
    Succes met JOUW keuze....

15. Niet meer actief

Ik sluit me aan bij Liefzonnetje!

Veel succes met je beslissing.

liefs Nathasja

16. Esma

Esma Bekend lid

Ja dat begrijp je goed. De laatste echo was 24 oktober, maar toen bloedde ik nog wel, na die week is het gestopt.

Ze maken zich "zorgen", omdat ze mij niet zo kennen. Al was ik ziek, dan verscheen ik nog op mijn werk en nu kom ik te laat op mijn werk, ga eerder naar huis en klaag over vermoeidheid....zucht... als ik het zo lees word ik van mezelf moe...hahaha... Het valt ook niet mee om op je 33ste voor het eerst zwanger te raken.................. ik voel me net een oude oma.....

Ik denk dit weekend na over of ik het ga vertellen en HOE?

17. Esma

Esma Bekend lid

Thanks!

18. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik was ff een paar dagen niet geweest :oops: En jee wat veel bijlezen ! En ik werd ook al een beetje gemist zag ik. Hier alles goed hoor, maar na een dag (hard) werken soms meer zin in bank hangen dan op het forum kijken.

Gaat goed met de meeste lees ik. Rachel ik hoop dat jij je ook snel beter mag voelen !
    En sommigen al de beeb gevoeld :) Ik voel ook wel eens wat maar hoe weten jullie dat het de beeb is ?
    @Esma: volgens mij had ik je hier nog niet eerder gezien, dus welkom.

19. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Ik weet niets, hoop alleen maar :D

20. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Vanaf wanneer zou je de beeb dan kunnen gaan voelen?
    Dacht dat dat pas vanaf een week of 17 kon?
    Zou wel leuk vinden als het al eerder was :D

Deel Deze Pagina