Ik hoor de 29e als het goed is het hartje weer, ben wel erg benieuwd! Voelen er behalve Assepoester nog meer mensen het beebje al? Ik niet geloof ik.
Hoi Allemaal, Er is weer een hoop geschreven voor degene die allemaal een week cerder zijn van harte gefeliciteerd! @Erica het was in Bilthoven. de beeb was bijna 8cm. @lundea Welkom op het forum en van Harte gefeliciteerd! @ liefzonnetje. Het waren 10 vingertjes Vervelend dat de klachten nog niet weg zijn. 29 ste moet ik ook weer naar de VK. Als ik iemand ben vergeten of een vraag niet heb beantwoord dan spijt me dat. Veel liefs Nathasja
Ik begin toch steeds meer te twijfelen of ik ons popje wel gevoeld heb hoor. Ik heb het namelijk sindsdien niet meer echt gevoeld en das dus nu een dikke week geleden. Godess Tear voelt het wel , zelfs al met 13wk4dg. Nog bedankt trouwens Rachel Jemoet trouwens echt op houden te spugen hoor, even je lichaam boos toespreken en wie weet.. Scheelt wel dat stage later op de dag, even rustig op gang komen. En gefeli met je 15! De komende tijd dus nog een aantal die naar de vk kunnen, de 24e (Tigger) en twee de 29e (Tassie en Rachel). Ga een goede poging doen om dit te onthouden Heb zo'n zin in 1 dec! We gaan lekker met een groep vrienden 4 dagen naar Hamburg, lekker het kerstgevoel krijgen en dan de 6e dec de 20wk echo! Eindelijk weer een echo en ga er ook dubbel van genieten want das geloof ik ook zo'n beetje de laatste. Gaat allemaal wel erg hard hoor. Het voelt ook al zo gewoon aan dat ik me soms afvraag of ik wel genoeg geniet, het gaat zo goed en zo snel. Ik geloof dat ook Erica met dit 'probleem' zit. Maar ja, beter zo dan steeds in de stress met complicaties enzo.
en ik ook de 29ste.... die VK's hebben het maar druk met ons Goh komt ervandaag een collega naar mij toe: "ben je afgevallen, je hebt zo'n smal toetje gekregen...." haha die wist nog niet dat ik zwanger was.... dus ik dat vertellen, dus hij gelijk zich zorgen maken of ik wel genoeg at enzo... ik hem weer gerustgesteld dat de VK mij gerust gesteld had dat de kleine wel pakt wat ie nodig heeft.... Misschien toch nog maar eens op de weegschaal gaan staan Maar goed, het rare is dat ik mijn eigen broeken en bloesjes niet meer aan kan .... dus iets groeit er in ieder geval wel Verder is er nog een collega zwanger, loopt ruim 2 weken achter op mij Alleen wil zij nog niet dat iemand het weet (ik zag het gelijk... bollere toet en echt al een dikkere buik, tis haar 3de, dus hoe zij dat verborgen wil houden....) ze wilhet pas na de kerstvakantie vertellen, dan heeft ze vruchtwaterpunctie gehad.... @Assepoester..... hmm spannend of het nou wel of niet jullie popje was.. (dat is dus jullie "werknaam"; dat is wel grappig zo noemde mijn broertje het... die vroeg aan mij: zeg wat is jullie werknaam... ik begreep hem natuurlijk niet... dus hij zeggen dat hij daarmee de beeb bedoelde.. haha vond het wel leuk verzonnen... onze is overigens dreuteltje...vriendlief kwam daarmee en nu zit dat er al zo ingesleten... ) maar goed, dus je weet niet zeker of het de beeb was.... niets meer gevoeld... maar lang kan het bij jou toch niet meer duren voordat je de kleine echt regelmatig gaat voelen... spannend... lijkt me zo geweldig! @Goddes Tear heb jij de beeb nog gevoeld de laatste tijd? He lieve meiden, fijne avond maar weer!
Haha, onze 'werknaam'! Die is wel erg grappig Ja, ik denk dat 'popje' dan onze werknaam is hihi. Ik vind het hele voel-gebeuren wel lastig hoor. Soms dan denk je wat te voelen maar tegen de tijd dat je dat denkt is het gevoel al 10x voorbij. En dan komt het ook niet meteen weer zodat je kunt zeggen: ja, dat was het. Ik voel zo nu en dan wel iets (anders dan vorige week), maar ik hou het maar op darmen omdat ik echt niet met zekerheid kan zeggen dat het ons popje is. Maar het kan in ieder geval niet heel lang meer duren Jij komt ook even op het lijstje 24e Tigger - vk 29e Tassie, Rachel en Liefzonnetje - vk 6e Assepoester - 20 wk echo 12e Assepoester - vk Misschien kunnen we het lijstje wel steeds uitbreiden, dus als je een afspraak hebt, even copy-plakken
Daar ben ik ook weer. Ik heb alles doorgelezen, maar weet niet meer op wie ik wilde reageren (dit is zeker wat men noemt de 'zwangerschapsdementie'), dus ik doe het ff in een samenvatting: Iedereen die last heeft van kwaaltjes: ik hoop dat die snel over gaan, zodat jullie kunnen genieten Iedereen succes die bezig is met de babykamer Welkom aan de nieuweling! Mijn stukje over de afgelopen tijd: loopt niet zo lekker door lichamelijke kwaaltje. Heb vandaag, via de mail, mijn collega's op de hoogte gesteld. Een aantal stormden direct mijn kamer binnen en vlogen om mijn nek. De receptioniste wil peettante worden...hahaha... voor de collega's die het al wisten is een last minder. Ik moet 27 nov. weer naar de gyn.
hallo dames, hier ook alles goed . ik wil ook op de lijst. ik ga 23 nov naar VK. en heb 27 nov een pretecho wil zo graag kijken hoe het met baby gaat. liefs chantal.
23e Chantal - vk 24e Tigger - vk 27e Chantal - pretecho 29e Tassie, Rachel en Liefzonnetje - vk 6e Assepoester - 20 wk echo 12e Assepoester - vk Staat genoteerd
Ja, juist... Als ik klaar ben met samnvatten moet ik alwere verder... Kan zelden lekker even kletsen...
Pff, ik twijfel nu ook alweer.. voel wel duidelijk een bolling boven mijn schaambeen.. maar 's ochtends lijkt het minder en als ik achterover leun, verdwijnt het nog helemaal in mijn builholte (ja, je moet wat om te kijken of het wel echt zo is ) Ik vind het zo moeilijk... En daarbij ik voel me zooo goed... Wel 's avonds een zeurbuik en zeurrug, zou dat mijn aanwijzing moeten zijn? Ik ben vandaag voor het eerst in burger naar mijn werk. Ik werk normaal in militair, net teneu (dus geen vlekkenpak, (maar nette broek, blouse, stropdas en trui) Maar dat is maatwerk he... loop al weken met mijn knoop los en de rits ging steeds verder open.. Als ik nu op mijn stoel zat, moest ik mijn rits helemaal los doen, maar als ik dan op stond zakte mijn broek natuurlijk af, haha... Dus toch maar burger aan, maar dat lijkt dan opeens zo overdreven, hihi....
23e Chantal - vk 24e Tigger - vk 27e Chantal - pretecho 29e Tassie, Rachel en Liefzonnetje - vk 6e Assepoester - 20 wk echo 12e Assepoester - vk 20e Rachel - 20 wk echo --> Nog 5 dagen dan ben ik alweer 22.....wou altijd rond m,n 22e moeder worden dus heb ik goed gedaan
He meiden, Hier even een birchtje van mij. Sinds maandag ben ik ziek thuis met hele zware hoofdpijn en misselijkheid. Ben net bij de ha geweest en ik heb waarschijnlijk migraine ontwikkeld. Normaal heb ik hier geen last van. Herkent iemand dit? Liefs Nathasja
Hallo Allemaal, Hoe gaat het hier met jullie? Hier gaat alles goed buikje begint nu echt goed te groeien. Ik moet 12-12 weer na de Vk toe. Tassie Beterschap Groetjes
Oh, wist niet dat je migraine kon krijgen door de zwangerschap, of ligt het daar niet aan? Wel erg vervelend natuurlijk, ik hoor veel verhalen dat het heel erg pijn doet. Toevallig zelf vanochtend wat hoofdpijn, maar die valt gelukkig best mee. Hopelijk mag je wel medicijnen nemen, want anders is het ook geen pretje. Alvast gefeliciteerd Rachel! Ik wilde voor mijn 28e moeder worden, dus we hebben het beide gered Tigger: mijn site is gewoon het www-knopje onder elke post (naast pb) Is vast een vreemd gevoel om nu in burgerkleding op je werk rond te lopen. Een beetje vreemde eend in de bijt. En dat van die bolling herken ik ook, hoor. Als ik sta is het prima te zien, maar als ik lig ben ik eigenlijk best wel weer heel plat en maak je je toch weer zorgen. Zal idd blij zijn als er ook liggend een mooi buikje te zien is, haha.
Hoi Assepoester helaas mag ik alleen paracetamol en die helpt niet echt en ik heb iets tegen de misselijkheid, maar dat moet ik allleen innemen als het echt niet meer gaat. Tigger, kan me voortsellen dat het een rare gewaarwording is omnu in burger naar je werk te gaan. JeSie dank je. en mijn buik is in de laatste maand 18 cm gegroied ik heb het 9 maanden boekje en daar hou ik het inbij. borten en heupen zijn maar een halve cm gegroeid Liefs Nathasja