he erica, Geniet er gewoon lekker van dat je nergens last van hebt... behalve dan van pukkels... dat lijkt me overigens ook hoogst irritant! Lijk je net weer 16 ofzo? daar heb ik dan gelukkig weer helemaal geen last van... Het en super dat je (.)(.) gegroeid zijn! En zoals mijn vriendin die VK is zei: bezuinig niet op goede bh's want anders zijn straks je borstspieren ook helemaal uitgelubberd... haha tja en dat willen we natuurlijk ook niet...
Leuk voor je Erica! Wat zul je blij zijn met je nieuwe cup Het wachten is beloond Nog steeds gaat het hier heel goed en zou soms wel willen dat ik wat kwaaltjes van sommigen hier zou kunnen overnemen zodat we alles een beetje mooi verdeeld hebben Behalve dan die pukkels, maar daar heb ik eigenlijk altijd last van gehad (wat is Diana35 toch een fantastische uitvinding!). Ik begin nu wel steeds meer het idee te hebben de baby te voelen. Het zijn niet de 'plopjes' etc die steeds beschreven worden, maar meer echt kleine schopjes. Voel het ook alleen als ik een lange tijd stilzit of even lekker languit lig. Nou goed, weer een lang verhaal geworden en vriendlief roept om te komen eten. Veel liefs, beterschap en sterkte toegewenst aan de schatten die het wel kunnen gebruiken
@ Tassie: Gelukkig maar. @ Assepoester: Ik heb trouwens 12 dec een afspraak bij de vk (2e). en 29 dec 20 weken (eigenlijk 21) echo. Vul ik het lijsteje toch weer lekker aan
Zo... alle zorgen hebben geholpen, voel me weer iets beter. Heb vandaag tenminste mijn eten binnen kunnen houden. Gisteren tot 3 x toe spugen... bleh, dat heb ik de hele zwangerschap niet gehad. Kreeg gisteren gelijk telefoontjes van mijn leidinggevende en klasgenoten, of alles wel goed ging (eigenlijk vooral of het wel goed ging met de kleine, omdat ik al genoeg ellende heb gehad (zie onderschrift)). Best wel lief dat iedereen zich gelijk zorgen om me maakt. Heb van de week 2 keer iets ervaren waarvan ik niet zeker weet wat het was. Je hebt wel eens zo'n trillend spiertje (bij je ooglid). Dat had ik dus in baarmoedergebied. Net of er een vlindertje tegenaanvloog. Dat zal de baby toch niet zijn? Toch? Maar goed. Ik kan morgen nog lekker uitrusten en dan weer 3 dagen vroege diensten van 7.00 tot 13.30 (met 45 minuten reistijd). Zielig heh? Groetjes Simone
Hoi meiden, Ik heb alles gelezen maar ben nu alweer kwijt wie wat heeft geschreven gebeurt dat jullie ook wel eens? Leuk Assepoester dat je je beebje nu echt voelt! Met mij lijkt het wat beter te gaan, de hele week gewerkt en morgen probeer ik s'morgens ook te beginnen tot 12.30. Hopelijk heb ik het ergste gehad en kan ik eindelijk genieten
Hoi, @Tigger:'s avonds is de buik wat dikker dan 's ochtends. Eerlijker is dus 's ochtends foto's te maken, maar die van de avond staat leuker . In het echt is mijn buik nog wat groter dan op de foto te zien is. @Jingels: laat je foto's zien van de kamer als het af is? @Nathasja: ik ben ook blij dat ik er ben, maar ik had afgelopen week helemaal geen zin om achter de computer te zitten . @Erica: Fijn dat alles goed gaat, ondanks de lange diensten. Mijn borsten zijn ook lekker gegroeid van cup A naar een grote B/kleine C. Was de vorige zwangerschap ook, maar er bleef niet veel van over. Ik had gewoon weer een cup A . @Liefzonnetje: Hopelijk duren je klachten idd niet langer dan 6 maanden en fijn dat de fysio helpt tegen de pijn. Je mag best wel zeuren hoor. @Alida: ik hoop dat bij jou evt fysio ook zal helpen, net als bij liefzonnetje. Weet je ook of je tijdens de bevalling veel last van de astma zal hebben? Heb jij ook elke controle een echo? @Assepoester: Leuk dat je de baby voelt . Ik heb het sinds vorige week vrijdag niet meer gevoeld. @Simone: gelukkig dat je je iets beter voelt. Misschien heb je de baby wel gevoeld, maar eerst weet je dat toch niet zeker totdat het duidelijker word. Hier gaat het goed. Weinig nieuws te melden.
@Rachel: fijn dat het nu de goede kant op gaat en dat het hopelijk niet weer terugkomt. Ik hoop dat je er vanaf nu van kan gaan genieten
21e Simalex en Alida - gyn 22e Jingles - vk 23e Chantal - vk 24e Tigger - vk 27e Chantal - pretecho 29e Tassie, Rachel en Liefzonnetje - vk 6e Assepoester - 20 wk echo 11e Mariska - gyn 12e Assepoester en Goddess - vk 20e Rachel - 20 wk echo 27e Jingles - 20 wk echo 28e Simalex - 20 wk echo 29e Goddess - 20 wk echo @Tigger en Mariska: mijn buikje is lekker 's avonds gefotograveerd
21e Simalex en Alida - gyn 22e Jingles - vk 23e Chantal - vk 23e Erica - vk 24e Tigger - vk 27e Chantal - pretecho 29e Tassie, Rachel en Liefzonnetje - vk 6e Assepoester - 20 wk echo 11e Mariska - gyn 12e Assepoester en Goddess - vk 14e Erica - 20 wk echo 20e Rachel - 20 wk echo 27e Jingles - 20 wk echo 28e Simalex - 20 wk echo 29e Goddess - 20 wk echo
@Rachel super dat het wat beter met je gaat zeg! @Simone je weet maar nooit ,zou leuk zijn als het de baby is. Over een paar weken als je het duidelijk voelt dan weet je vast of dit ook de baby was. @Assepoester vervelend he die pukkels. Eigenlijk heb ik ze het ergst op mijn rug. Mijn gezicht valt gelukkig nog mee. Leuk hoor dat je de baby steeds duidelijker voelt. Ik kan niet wachten tot ik wat voel. @Liefzonnetje ik geniet ook wel van het goed voelen hoor. En inderdaad een goede bh is belangrijk. De hele dag met een ongemakkelijke bh, dat doe ik mezelf gewoon niet aan. @Mariska fijn vooruitzicht dat we weer lekker terug naar die kleine cup zullen gaan Laat je het weten als ze na de tweede wel groot blijven. Wellicht een extra argument om aan een tweede te denken. En helemaal voor vriendlief haha
Leuk hoor Tigger! Ik voel dat allemaal niet geloof ik....of wel geen idee Ik hoop dat ik de 29e weer het hartje te horen krijg bij de Vk, lijkt mij wel toch? Is toch weer een bevestiging dat er echt een beebje zit want dat is nog steeds wat onwerkelijk hoor
Mijn vriend heeft vanmorgen de beeb gevoeld hij hield me buik vast en ineens zei hij ik voel hem hier zit hij hahaha Wil je mij ook op het lijstje erbij zetten assepoester of erica ik moet 12-12 weer naar de VK,bedankt alvast.
Rachel ik bedoel als ik sta dan voel ik met mijn hand een bolling boven mijn schaambeen.. die voel ik nu ook als ik op mijn rug lig. Dat was nog niet, want dan zakte hij in de buikholte... Gaaf Jesie!
Ja ik voel dat niet, geloof ik voel m,n baarmoeder wel zitten maar voel niet echt een bolling. Als ik lig al helemaal niet dan is m,n buik een stuk platter dan als ik sta.
Hij is ook platter bij mij als ik lig, maar de bolling boven het schaambeen blijf ik voelen... Heb foto's in mijn album, valt me best tegen.. eigenlijk hihi...
Tigger de foto is wel mooi hoor vindt wel dat je het al goed kan zien leuk man. Ik ga ook is proberen een mooie site te maken voor de beeb.
21e Simalex en Alida - gyn 22e Jingles - vk 23e Chantal en Erica - vk 24e Tigger - vk 27e Chantal - pretecho 29e Tassie, Rachel en Liefzonnetje - vk 6e Assepoester - 20 wk echo 11e Mariska - gyn 12e Assepoester, Goddess en Jesie - vk 14e Erica - 20 wk echo 20e Rachel - 20 wk echo 27e Jingles - 20 wk echo 28e Simalex - 20 wk echo 29e Goddess - 20 wk echo Jesie: je bent toegevoegd