Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Was vandaag vrij.
    Lekker met mijn moeder aan het shoppen geweest mijn gewone broeken beginnen wel erg strak te zitten.
    Heb 1 broek gekocht en 2 truitjes zit in elk geval weer beter.

Groetjes

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Tigger: Je kan het echt al heel goed zien hoor, mooi buikje!
    Ik ben het weekend weg, ga mijn verjaardag vieren bij mijn moeder in Ridderkerk dus fijn weekend allemaal! :D

3. Niet meer actief

ff snel de antwoord ik later even.

Rachel gefeliciteerd met je moeder en een fijn weekend.

Liefs Nathasja

4. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Moet vandaag en morgen aan het werk waar ik helemaal geen zin in heb maar ja het zal wel moeten.
    Morgen alweer de 13 schiet op.

Iedereen een fijn weekend toegewenst.

Groetjes

5. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Voor de liefhebbers nog onder ons: zag dat Nemo bij 'Gratis etc' een post had gemaakt over 15% korting bij de Hema op 17 en 18 november. In de winkel (of in de brievenbus) liggen tasjes waar je de spulletjes in kunt doen en op die manier de korting krijgt.
    Zou het gister ook al melden :oops:

6. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    November
    21e Simalex en Alida - gyn
    22e Jingles - vk
    23e Chantal en Erica - vk
    24e Tigger - vk
    27e Chantal - pretecho
    29e Tassie, Rachel en Liefzonnetje - vk

December
    6e Assepoester - 20 wk echo
    11e Mariska - gyn
    12e Assepoester, Goddess en Jesie - vk
    14e Erica - 20 wk echo
    20e Rachel - 20 wk echo
    27e Jingles - 20 wk echo
    28e Simalex - 20 wk echo
    29e Goddess - 20 wk echo
    31e Assepoester - jarig :D

7. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    @Assepoester: mijn buik is ook 's avonds gefotografeerd hoor ;) . Helaas geen tijd om naar de stad te gaan.

@Alida: ik hoop ook dat je elke keer een echo krijgt. Het is bijna de 21e :) Is altijd leuk shoppen. Heb ik op dit moment helaas geen geld voor. :cry:

@Erica: ik hoop ook dat ze nu wel wat groter blijven. Met een B zou ik blij zijn, maar helaas hebben we daar geen invloed op. :cry:

@Tigger: leuk dat je hem/haar voelt liggen. Ik voel ook een harde bolling bij mijn schaambeen. Je hebt mooie foto's hoor.

@Rachel: volgens mij laten de verloskundigen toch elke keer het hartje horen of niet? Fijn weekend en gefeliciteerd.

@Jesie: Wat snel dat je vriend hem/haar al voelde liggen, maar wel leuk voor hem.

Hier gaat het prima. Mijn broer was gisteren jarig en geeft vanavond zijn verjaardag voor vrienden. Horen mijn vrienden ook bij. Sinds ik getrouwd ben, wordt mijn broer door mijn vrienden altijd meegevraagd en zijn het nu ook een beetje zijn vrienden. Kris gaat logeren bij mijn schoonouders.

Er is een mijlpaal: Kris heeft vandaag 2x een stukje losgelopen voor het eerst \:D/ . Leuk om te zien.

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Wat goed zeg al van Kris!

assepoester, bedankt voor tip.. ;)

Bedankt voor de leuke reactie... :D

9. Niet meer actief

Hoi Allemaal,

Ik sluit me even aan bij wat Mariska zegt tegenb Rachel, Jesie en Tigger.
    Drukke dag gehad vandaag, maar hebben een kamertje uitgezocht en ook de kinderwagen.

Fijne avond! ik ga ff op de bank liggen/hangen

Liefs nathasja

Mocht ik mensen vergeten zijn dan spijt me dat is niet de bedoeling

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hallo allemaal,

zo eindelijk weekend voor mij.
    worden jullie ook niet moe van al dat werken.
    heb er echt veel meer last van nu ik zwanger ben.
    maar goed is wel het enige waar ik echt last van heb dus mag niet klagen.

groetjes chantal.

11. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik was alweer een paar daagjes niet geweest. Gaat goed hiero hoor maar soms echt even geen zin.

@Assepoester mijn moeder en ik zijn onwijs wezen shoppen bij de HEMA ! Goede actie hoor, lekker ingeslagen.
    Ik zie al mooie buikfoto's bij een aantal meiden! Ja dames we worden nu echt al een beetje dik :)
    Ook hoor ik meerdere meiden over hoofdpijn/migraine nou hier ook veel hoofdpijn, zal er wel bij horen dan.
    @Simon: jij nog steeds spugen, ik hoop dat het nu snel over is meid !

Vrijdag de 24e weer naar de verloskundige (3e keer)
    Ik zal later wel weer even op iedereen reageren.

12. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    wij hebben afgelopen donderdag een echo in Bilthoven gehad. Erg leuk om te zien, een flink beweeglijk kindje (met de hik). Voor zover we konden zien zat alles er op en er aan. We hebben leuke fotootjes mee gekregen (staan nog niet in het album, wordt aan gewerkt...)

Mijn moeder heeft ons gisteren toegezegd de wieg op te knappen waar zij zelf en later ik in hebben gelegen. Erg leuk dus!

We zijn van de week erg druk geweest met het
    nieuws te verspreiden, en dan weet nog niet eens iedereeen het :)

allemaal een fijne dag!

Emmetje

13. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Moest vandaag eigenlijk aan het werk maar werd vannacht om 2 uur wakker en moest steeds overgeven. erg vervelend.
    Maar heb vandaag wel de 13 gehaald dus daar zijn we wel blij om.

Groetjes

14. Lunadea

Lunadea Lid

13 nov 2006
    17
    0
    1
    Amsterdam
    Ik ben al even niet meer geweest maar ook mijn buikje begint nu een klein beetje te groeien.
    Erg veel last heb ik niet van de zwangerschap gelukkig, behalve dan pijnlijke borsten. Maar dat hoort er bij.

Hebben jullie ook dat je minder kunt eten? Ik merk dat heel erg. De grote porties die ik eerst had krijg ik er echt niet meer in. En doe ik dat wel dan heb ik de hele avond een vreselijk vol gevoel (alsof je overloopt).

Daar was ik wel benieuwd naar, eigenlijk.

Aankomende zaterdag (25-11) heb ik mijn eerste echo! Spannend!

Liefs, Lunadea

15. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    November
    21e Simalex en Alida - gyn
    22e Jingles - vk
    23e Chantal en Erica - vk
    24e Tigger en Nemo - vk
    25e Lunadea - 1e echo
    27e Chantal - pretecho
    29e Tassie, Rachel en Liefzonnetje - vk

December
    6e Assepoester - 20 wk echo
    11e Mariska - gyn
    12e Assepoester, Goddess en Jesie - vk
    14e Erica - 20 wk echo
    20e Rachel - 20 wk echo
    27e Jingles - 20 wk echo
    28e Simalex - 20 wk echo
    29e Goddess - 20 wk echo
    31e Assepoester - jarig :D

Nemo en Lunadea: jullie staan er ook op!

16. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Vanochtend lekker ontbijt op bed gehad van mijn liefje. Morgen ook alweer de 18 op de banner! Het enige waar ik 'last' van heb is dat ik heerlijk kan slapen, toch zeker 10 uur per dag. En als ik wakker wordt, blijf ik nog best lang lekker genieten van mijn warme bed.
    Dat volle gevoel is ook heel herkenbaar. Mijn buikje is nu zo langzamerhand een buik aan het worden en staat ook best strak. Vooroverbuigen voelt niet prettig en eten gaat in kleine beetjes. Continu het gevoel 'op knappen' te staan :) En dat zal, vrees ik, nog veel erger gaan worden, haha.
    Vanochtend ook lekker met vriendlief in bed blijven liggen (nadat ie ontbijt had gebracht) en hij begon voor te lezen uit Kluun. Hij helemaal blij, eindelijk een man die hem begrijpt. Boekje in 1 ruk uitgelezen en staat nu vol trots op de schoorsteenmantel te prijken.
    Gister weer een aanval van nesteldrang gehad: de oven moest schoon (lees: vriend krijgt de opdracht de oven schoon te maken ivm giftg schoonmaakmiddel) met natuurlijk alle toebehoren. Ook de frituurpan kon wel een goede ontvetbuurt gebruiken. Dus gister lekker meerdere uurtjes in de keuken gestaan met z'n tweetjes. Vandaag wordt een lekkere hangdag :D

17. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Rachel gefeliciteerd met je moeder. Ik hoop dat je lekkker van het weekend hebt kunnen genieten.
    @Tigger je ziet het al goed dat je buik groiet! Leuk hoor.
    @Mariska heb je een leuke verjaardag bij je broer gehad? Leuk dat het klikt tussen je vrienden en je broer, tenminste als jij ook goed met je broer kan (wat mij zo leek uit het verhaal). Hoeveel schelen jullie in leeftijd? Super dat Kris zijn eerste stapjes los heeft gedaan, vast een schattig gezicht.
    @Chantal ik kan inderdaad ook wel meer slapen dan anders. Ik vind het wel lekker ;) Was sowieso wel een slaper.
    @Emmetje leuk dat je een goede echo hebt gehad. Bijzonder hoor dat je kindje straks in de wieg akn waar je zelf ook in hebt gelegen.
    Heb je veel plezier van het vertellen?
    @Alida de 13 alweer gaat snel hoor, gefeliciteerd!
    @Lunadea ik weet sinds kort ook alles van pijnlijke borsten :( Maar zoals je zegt het hoort erbij. Ik kan juist meer eten.
    @Assepoester lekker he zo verwend worden, fijn hoor dat je vriendje goed voor je zorgt!

18. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Met mij gaat het prima. Ik heb weer veel leuke spulletjes erbij gekocht. Bij babydump waren aanbiedingen van spullen die ik toch al wou hebben. Dus heb ik een dekbedovertrek, sluier, lampje, kruikzakken, aankleedhoes etc met het beertje erop gekocht. Het ledikantje hebben we teedehands gekocht met nog wat spullen. De mix samen maakt het vast heel leuk.
    Verder hebben we nog een mooi badje met dispensers gekocht. Het huis wordt zo langzaamerhand vol gebouwd , heerlijk! Verheug me enorm op de kerstvakantie als we het kamertje dan ook gaan doen.
    Verder hoop ik dat het snel donderdag is, dan ga ik naar de verloskundige. Ik heb gewoon weer even de bevestiging nodig dat alles goed gaat.

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    erica badankt voor de update! ;)

Edit door moderator: Link verwijderd. Het is niet toegestaan te adverteren voor andere forums op Zwangerschapspagina.nl.

20. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha ladies,

Het weekend is al bijna weer voorbij :cry:
    Voor het eerst zijn wij gisteren naar babyzaken geweest... veel gekeken, niets gekocht....
    Wel een mooi kamertje gezien en de wandelwagen hebben we ookal uitgezocht... was voor ons weinig keus, omdat mijn lief erg lang is (ruim 2m) en dan moet die wagen wel hoog zijn zodat hij er ook achter kan lopen... alleen nog een kleurtje uit kiezen.

He Erica, heb jij dat badje gekocht waar ook een thermometer direct inzit? en 2 dispensers die je bij kan vullen? Die willen wij toch ook gaan kopen bij baby-dump... nu 25% korting daar op badspullen.

Verder gisteren op ons achterneefje van 4 maanden gepast... konden we alvast oefenen... nou het ging super! Alleen wilde hij niet in zijn wagen gaan slapen, na 10 min huilen maar eruit gehaald en toen is bij mij in slaap gevallen... :) daarna ik naar bed gegaan en om 1:00 uur werd ie wakker en wilde eten.... mijn lief direct mij roepen... (haha hij is zo onzeker, bang om hem te laten valllen enzo) (had ik gezegd dat ie dat maar moest doen) kwam ik beneden en liep mijn lief rond met de kleine op zijn arm wat te praten...
    zooooooooooooooo lief............. :) :) :)
    Nou en ik daarna de fles gegeven en toen kwamen zijn papa en mama hem weer ophalen... Heerlijk ff oefenen :)

Straks maar eens kijken of ik nog wat kan eten, weer 2 avonden niets weg kunnen krijgen. Ik hoop zo dat die misselijkheid snel over gaat.... Afgelopen woensdag voor het laatst staan spugen dus....

Morgen de 14.... :) :)
    Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina