Gezellig hoor, het wordt al drukker... Giteren bij mijn ouders geweest... Mijn moeder kreeg bijna een hartverzakking, die was zooo blij... gut, had bijna medelijden.. Dikke tranen, ook mijn vader had tranen... Hij is zo gelukkig....
Oh nee idd geen leuke reden. Maar ook de andere meiden krijgen wel eerder een echo dan ik, maar goed kindje is wel goed te zien tegen de tijd dat ik hem krijg Succes Nemo ik hoop dat alles goed is op de echo!!! @ Tigger mooie wagen!
Ik had nog een test liggen (laatste) en kon het toch niet laten hem te doen....ook omdat ik nog niet zoveel voel enzo Maar goed ben overtuigd
ik kom me hier nu ook stiekum even melden weet sinds gisteravond dat ik zwanger ben!! Dus word ik ook een mei-mama (ok, dat klinkt nog Zooo onwerkelijk) Ik ga nu even lezen wat hier zoal geschreven is
Nou ladies, ik was even bij het Kruidvat in de stad...en wat denken jullie babykleren in de opruiming.... pff alles 50% eraf. Ja, ik ging voor de bijl, heb een schattig pyamatje gekocht in neutrale kleur maat 50/56. Ik had gewoon tranen in mijn ogen ( de hormonen denk ik), een heel leuk t'shirt met een streepje, maat 56/62, en een snoopy baby setje ( spijkerbroekje met t'shirt) voor maar 12 euri samen. Ik kon het niet laten hangen. Ik liep als een trotse pauw door de stad. Ik thuis natuurlijk meteen aan mijn hubbie to be laten zien.... hij vond het een beetje vroeg... we weten nog niets eens welk geslacht en bla bla bla.... nou kan me niets schelen ik kon het niet laten hangen. Later ging ie stiekem boven kijken wat ik precies gekocht had.... ach mannen...
hallo dames, alle nieuwe zwangere dames: GEFELICITEERD \/ het is hier al lekker druk. ik heb een heerlijke vakantie gehad en mag dinsdag weer aan het werk. liefs chantal.
Chantal welkom terug. Ik heb geen ongipijntjes die zouden er wel bij moeten horen. Meer meiden die dit niet hebben ? De ongipijntjes zou je hebben omdat je baarmoeder oprekt.
@Nemo: Ik heb ook geen ongipijntjes hoor. Ik heb eigenlijk weinig tot geen klachten. Alleen sinds vandaag iets gevoelige borsten.
hoi nemo, hoe bedoel je ongipijnen? ik heb nog steeds last van steken bij mijn baarmoeder rechts en links.
Ik had al voor mijn NOD pijnlijke borsten, ene dag meer dan de andere. Nu verder nog veel dorst en vaak plassen. Maar dus niet die ongipijn, morgen naar de verloskundige dan ook maar even vragen.
Nou chantal ik hoor veel meiden zeggen dat ze last hebben van ongipijn, net zoals je bij je ongi hebt. Die steekjes heb ik ook wel, maar heeeel weinig (niet elke dag) meestal links trouwens.
hoi nemo, wanneer krijg jij echo? ik moet deze week bellen voor volgende week. ben er een beetje bang voor.
Chantal jij had hiervoor toch ook een MK gehad ? Ik ga morgen naar verloskundige en zij stuurt me dan door. Dus ik hoop deze week nog en anders volgende week. Ik ben in het begin wel heel onzeker geweest, ik durfde ook niets (huishouden, sporten enz.) Nu voelt het wel beter, maar sinds een paar uren bedenk ik me weer dat ik geen ongipijntjes heb. Dus dan denk ik weer mischien is de baby wel dood, groeit hij niet meer en heb ik daarom geen ongikrampen. Rare hersenspinsel he ! Ik moet zeggen ik ben nu verder dan de verleden keer, en ik heb er deze keer een goed gevoel bij. Maar ik zal wel blij zijn als ik een goede echo heb gehad en zie er eig. ook wel een beetje tegenop.
hoi nemo, ik heb een 24 feb een curretage gehad. kwamen met 12 weken echo erachter dat het al met 7 weken gestopt was. daarom krijg ik nu met 8 weken een echo. dus zie ook erg op tegen de echo maar hoop hem ook snel te krijgen. ongipijnen heb ik ook niet. mijn gevoel is ook goed kan mijn niet herinderen dat ik deze steken heb gehad. maar blijft afwachten.
Sterkte meiden! Hoop dat op jullie echo's gewoon een mooi kloppend hartje te zien is!!! En niet iedereen heeft ongi pijn hoor, mijn nichtje (ook zwanger) heeft nergens last van. (is inmiddels 19 weken)