Nemo: goed te horen dat alles lekkr gaat bij je. Emmetje: Ik vond Bilthoven ook erg leuk. Fijn dat je zo genoten hebben. Waren ze bij jou ook zo uitgebreid aan het vertellen wat je allemaal al kon zien? Alida: gefeliciteerd met de 13 vervelend dat je weer moet overgeven. Lunadea:Ik heb dat ook hoor dat ik niet zoveel kan eten. Als ik het wel doe dan heb ik daar de hele avond en nacht last van. Assepoester: lekker hoor dat je zo wordt verwend. geniet er maar lekker van. Erica: Fijn te horen dat het goed gaat met je. Dat badje hebben wij ook gekocht zo een helezet waar ook meteen het aankleedkussen en zo bij zit.Verder hebben we ook de wagen en het kamertej gekocht en alles wordt in ajnuari geleverd. Nu vind ik wel dat het steeds echter wordt stom he? Liefzonnetje: Leuk hoor dat jullie hebben geoefend en dat het goed ging. Alvast gefeliciteerd morgen met de 14! Liefs Nathasja
Hier gaat het ook wel lekker. Hoofdpijn is nog steeds aanwezig maar wel in mindere maten gelukkig. Misselijkheid is helemaal weg.erg blij mee. Wel veel pijn van mijn onderrug en heupen, zal er wel bij horen neem ik aan. Volgende week vraag ik dat wel ff bij de VK. Nu we wat dingen hebben aangeschaft vind ik het allemaal wel veel reeler worden hebben jullie dat ook? Sinds gister moet ik ook steeds huilen om de stomste dingen. raar hoor! Nou helaas morgen weer werken! Fijne zondagavond! Liefs Nathasja
Hoi Allemaal Gisteren heerlijk mijn verjaardag in Ridderkerk gevierd bij familie met als gevolg dat ik me vandaag helemaal niet jarig voel Wel lekker verwend, veel prenatal kado bonnen, geld en babyspulletjes erg leuk En morgen alweer de 16 in de banner
Hallo Rachel van harte gefeliciteerd misschien als wij je feliciteren dat je je wel een beetje jarig voelt. Groetjes
Van harte gefeliciteerd Rachel. Voor iedereen die weer een week verder is ook gefeliciteerd ik heb alweer de 16 in de banner staan.... gaat echt snel. Tassie vervelend dat je nog steeds last van hoofdpijn heb, maar gelukkig zijn de andere kwaaltjes weg. Ik kan trouwens de eerste kadoodoos al ophalen van felicitas.
Rachel, van harte gefeliciteerd! Geniet lekker van je verjaardag (ook al heb je het gister al lekker gevierd )
er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is rachel HIEPERDEPIEP HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA AHOERA HOERA HOERA volgens mij zijn dat er 22! Hele fijne dag nog, laatste verjaardag met z'n 2tjes... Geniet lekker!
November 21e Simalex en Alida - gyn 22e Jingles - vk 23e Chantal en Erica - vk 24e Tigger - vk 27e Chantal - pretecho 29e Tassie, Rachel en Liefzonnetje - vk December 6e Assepoester - 20 wk echo 11e Mariska - gyn 12e Assepoester, Goddess en Jesie - vk 14e Erica - 20 wk echo 20e Rachel - 20 wk echo 27e Jingles - 20 wk echo 28e Simalex - 20 wk echo 29e Goddess - 20 wk echo 31e Assepoester - jarig Veel plezier morgen Simalex en Alida! Laat even weten hoe het gegaan is
Rachel nog gefeliciteerd! Pff, ik mag niet eens een linkje plaatsen voor een oma forum.. Jammer.. Hoe is ie hier? Ik heb een wat mindere week, blegh. Zeurbuik, misselijk en moe... Beetje last van het lichaam zeg maar...
Rachel gefeliciteerd met de 16 Tigger vervelend dat je je niet zo lekker voelt! Simalex en Alida succes en veel plezier vandaag. Nathasja
Simalex en Alida ook van mij veel plezier gewenst! @Tigger hopelijk voel je je snel weer beter. Ik heb helemaal niet mijn dag. Ben doodmoe, pijntjes in mijn buik, constante huilbuien (hormonen? dat zou nu toch rustiger moeten zijn?) en vreselijk chagerijnig. Gevolg is dat ik me ziek moest melden, was niet de eerste keer. Daar voel ik mij dan weer zo schuldig over. Het is al zo druk omdat we mensen te kort komen. De zenuwen voor het tweede bezoek aan de vk werken ook niet mee. Zo dat was mijn klaagbui. Nu effe wat slapen en dan kom ik vrolijker terug .
nu we een rondje klaagbuien hebben... (daarom kwam ik eigenlijk ook weer ff hier... sorry ) Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben.... sorry voor diegene die zich ook zo rot voelen.... Gisterenavond en vanochtend weer heerlijk boven de wc gehangen... en ben doodmoe... tja en die tranen, die zitten ook veel te hoog. Ook ik ben vandaag een dag thuis gebleven, maar heb me niet ziek gemeld, maar ben thuis aan het werk.... alhoewel ik eignelijk nog niet veel gedaan heb en me misschien toch maar even echt ziek moet melden... maar weet niet hoe ik dat moet doen... jeeetje wat ben ik toch een muts... werk al ruim 6 jaar bij dezelfde werkgever en dan weet je niet eens hoe je je ziek meot melden.... Ook ik voel me zo schuldig dat ik nu thuis zit, dacht dat ik de enige zou zijn. He lieve meiden, hoe peppen jullie je op? Nou ik ga nu ook nog ff slapen en dan hoop ik straks ook vrolijker terug te komen, net als erica... truste... Ohja Tigger hoe is het nu met jou en rachel hoe sta jij ervoor? Soms vraag ik me werkelijk af of dat kotsen en die moeheid nog eens opgaan houden...