Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik sluit me helemaal aan bij jullie Erica en liefzonnetje.

Ik ben welop het werk, maar ben alleen en snap eigenlijk niet wat ik hier doe, maar ja.

Ik heb het gevoel of ik ieder moment kan huilen. gatsie.

Ik dacht dat het na die 3 maanden beter zou worden, maar ik heb het nog niet gemerkt.

2. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Ben erg zenuwachtig moet om 13.40 naar de gyn begint nu erg te kriebelen.
    Hoop maar dat alles goed is. en dat de gyn een beetje leuker doet dan de vorige keer.
    Als ik erweer ben laat ik jullie weten hoe het geweest is.

Groetjes

3. Niet meer actief

veel succes Alida!

4. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Zal wel aan het weer liggen ;) Heb vanacht ook een behoorlijk potje liggen janken. Lekker die hormonen :D

5. simalex

simalex Bekend lid

Hi dames,

Ben weer helemaal terug van de gyneaceloog. Wat een brombeer. Maar goed dat wisten we al. Ik hoef niet meer terug te komen, mag weer gewoon naar de VK (ps... voor het lijstje 6 dec) Moest erheen vanwege mijn BMI, maar volgens de gyn nergens voor nodig. Mijn bloeddruk was netjes 125/80, alle bloedwaarden netjes, gluc 4,3, hb 8,1, schildklier normaal. Hij heeft nog net de moeite genomen voor een echo. Nou ja, alles in orde met ons kleintje, was druk aan het bewegen. Gek eigenlijk dat je het nog niet voelt, heh. Maar helaas geen foto mee gekregen. Dus toen konden we weer naar huis.

Verder alles goed. Ben wel erg moet en heb ook regelmatig enorme stemmingswisselingen, dus dat is wel gelijk. Dar overgeven vorige week wijt ik maar aan combinatie hormonen + griep.

Groetjes Simone

6. Niet meer actief

Hartstikke Fijn Simone.
    Mag je weer fijn naar de VK en ben je van de brombeer af.

7. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Simone super dat het goed gaat, leuk hoor weer een echo!

Zo hormonenbommetjes voelen jullie je al vrolijker?
    Hier heeft een paar uur extra slaap wel goed gedaan. Voel me nog niet lekker maar voelt toch prettiger dan vanmorgen.
    Inmiddels aan het rondbellen naar kinderdagverblijven. Er is er maar een met flexibele opvang. De rest wil vaste dagen en dat is met mijn werkrooster een beetje lastig. Ga me voor de zekerheid toch maar bij meerdere inschrijven en dan de vaste dagen bij mijn baas afdwingen indien nodig.

8. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    hier meldt zich ook weer een hormoon-bommetje.... :) :)

Ook ik heb lekker geslapen en ben zelfs momenteel aan het werk.... welliswaar thuis, maar dan kan ik me sowieso beter concentreren. Moet nog zo'n stapel stageverslagen van studenten wegwerken... :cry:
    Maar voel me wel iets beter.... maar nog steeds moe.

Ben wel blij dat ik niet het enige hormoontje ben hier... en jullie kunnen dus ook nog niet alles binnenhouden.. dacht dat ik remi hierin was.. :rolleyes:

Overigens heb ik gisteren mijn lief verrast met een lief sinterklaasgedicht van 2 A4 en 4 chocolade letters... de P -A -P- A ! :) :)
    Zegt ie heel droog... goh had jij trek ofzo... ;) en daarna maar pappa schrijf je toch met 3 p's..... wie heeft hier nou trek? ;) ;)
    Chocola kan me echt gestolen worden, vind ik helemaal NIETS aan :p

Ohja... hebben jullie recentelijk nog op de weegschaal gestaan, of is dat nu juist net een vraag die ik niet moet stellen nu alle hormonen zo door ons lijf gieren? Gewoon benieuwd...
    mijn status -0,5kg

9. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Tja misschien heeft hij last van zijn hormonen... ;) ;)
    of last van al die vrouwelijke hormonen.... maar ja dat is zijn job, dus hij moet niet zeuren.... had hij maar echt een mannenvak moeten kiezen... ;) ;) ;) :p :p :p

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Fijn dat je nu weer naar de vk mag! :D

Ik heb geen last van huilbuien, wel vandaag weer naar school geweest sinds 8 weken en kreeg meteen te horen meid wat zie je eruit!
    Ja m,n puistjes in m,n gezicht worden steeds erger bah!
    En dan al een paar dagen een zeurderige buikpijn.....verder probeer ik vaak of ik het beebje al voel maar soms denk ik van wel maar soms denk ik ook dat ik het bedenk ;)

Voelen jullie al iets?

11. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Ik heb alles gelezen, maar reageer even algemeen.

@Simone: fijn dat alles goed was bij de echo. Jammer dat het zo'n brombeer is (maar je bent u van hem af) en dat je geen foto hebt meegekregen. :cry: .

@alle chagerijnigen: veel sterkte met de stemmingswisselingen.

@Erica: de verjaardag van mijn broer was erg gezellig. Ik lag om 3.15uur in bed en was om 8.45uur helemaal wakker. Echt balen, want Kris was uit logeren. Ik kan gewoon niet meer uitslapen.

@Alida: hoe was het bij de gyn?

Hier is alles prima. Ik heb geen last van misselijkheid, geen stemmingswisselingen, geen pijntjes, maar wel de hele dag trek en een groeiende buik :D . Dus het gaat zeer voorspoedig :) . Hopelijk blijft het droog vanavond en kan ik eindelijk weer eens tennissen. Al lang niet gedaan ivm slecht weer en andere dingen die toevallig op dinsdag waren.

12. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    nou ja... er ging iets fout... is mijn berichtje zomaar foetsie.... heeft het forum nou ook al last van hormonen... ;)

Nou hernieuwde poging:

He Mariska,
    Wat fijn om te horen dat het met jou goed gaat! Dat kunnen we hier wel gebruiken!
    Ik ga duimen dat het straks niet regent en je heerlijk een balletje kan slaan!

Ohja en verder vroeg ik me eigenlijk al een hele tijd af hoe oud Kris nou is... waarschijnlijk heb je het al lang eens verteld, maar ik ben het vergeten... :oops: Weet hij al dat hij een broertje of zusje krijgt?

Eet lekker en dat je buik maar super mag worden!

13. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    He Rachel,

Zat ff op jouw site te kijken... en zag een mooie buikfoto voorbij komen! Wow zeg, jij krijgt echt al een mooi buikje! Stiekem wel een beetje jaloers....

14. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    November
    21e Simalex en Alida - gyn
    22e Jingles - vk
    23e Chantal en Erica - vk
    24e Tigger - vk
    27e Chantal - pretecho
    29e Tassie, Rachel en Liefzonnetje - vk

December
    6e Assepoester - 20 wk echo
    6e Simalex - vk
    11e Mariska - gyn
    12e Assepoester, Goddess en Jesie - vk
    14e Erica - 20 wk echo
    20e Rachel - 20 wk echo
    27e Jingles - 20 wk echo
    28e Simalex - 20 wk echo
    29e Goddess - 20 wk echo
    31e Assepoester - jarig :D

15. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Mooi Simone! Goed nieuws is altijd fijn :D Kindje goed en van die chagerijn af.

Liefzonnetje: mijn weegschaal gaf gister -1,0 kg aan. Gelukkig nog net boven de 50!

Alida: hoe was het bij de gyn?

Jingels: veel plezier morgen! Geniet van je beebje ;)

De baby voel ik nu de hele week al af en toe. Gisteravond zelfs zo duidelijk dat misschien de pappa het ook wel zou kunnen voelen. Maar ja, dan ben je al te laat he! Vooral 's avonds als ik lekker op de bank zit. Ik weet nu ook zeker dat het ons popje is, voelt nu echt aan als schopjes :D
    En als reactie op de huilbui van vanacht: shoppen! Heb een nieuwe spijkerbroek, mooi truitje, een lekker vest, 2 t-shirts met lange mouwen en 2 buikbanden gehaald (weer in de aanbieding bij Miss Etam, 2 voor 15,-). Alle rekeningen zijn betaald en we hebben geld apart gelegd voor Hamburg straks (zo'n zin in!)

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dankje wel lief zonnetje!

Ik heb zonet gebeld en voor maandag een afspraak gemaakt voor een 2D echo. Het risico is gewoon te groot dat Jasper niet bij de 20 weken echo kan zijn en wil dit toch erg graag met hem delen! En nu hoef ik tenminste ook niet meer zolang te wachten om ons kindje weer te zien :D
    Krijgen 2 foto's en een dvd dus erg leuk :D

17. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Het was top bij de gyn. Hij deed vandaag erg aardig. Heb ook weer een echo gehad en deze op video en een foto meegekregen ben zo blij.
    Het deed zelfs zijn/haar duimpje al in de mond. En het was flink met de beentjes aan het trappelen. Maar daar voel ik nog niets van. jammer genoeg.

Moet 29 dec weer voor controle. kan ook weer bij het lijstje.

Iedereen de groetjes

18. simalex

simalex Bekend lid

Mijn gewicht is -11 kg! :D :D :D

En aangezien mijn BMI volgesn startgewicht 46,6 is en mijn huidige BMI 42,3 ben ik daar best wel trots op. En nee... ik ben niet aan het lijnen, ik lust gewoon niks meer en dat kleintje vreeeeeeet energie blijkbaar. Bij mij is ook nog niks van een veranderende buik te zien, mijn broeken zitten wel steeds ruimer!

Morgen weer een druk dagje school. Eerst presentatie over sexualiteit en voortplanting bij verstandelijk beperkte zorgvragers, dan stelling inbrengen bij een discussie les, nog een paar andere theorie-uurtjes en om 16.00 uur nog een bespreking over mijn afstudeerscriptie. Druk dagje dus. Nu maar hopen dat ik niet in slaap val op school.

Groetjes Simone

19. simalex

simalex Bekend lid

Wat een contrast in ons groepje heh... Jij hoort (in mijn ogen) bij de superslanke dennen en ik hoor bij de dikke eiken....

;)

Groetjes Simone

20. josam

josam Lid

17 sep 2006
    20
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben 1 kilo aangekomen. Ik krijg nu ook al een beetje een buikje, maar kan nog net in mijn eigen kleding. Over 3,5 week gaan we trouwen, dus eigenlijk wil ik nu even niet groeien, dan moet mijn jurk weer vermaakt worden.
    Vrijdag hebben we het hartje geluisterd, dat was SUPER! We hebben het opgenomen met de camera, kunnen we het af en toe nog eens luisteren.

Wat fijn dat het met de meeste mensen goed gaat! Het forum is nu ondertussen zo uitgegroeid dat ik niet overal op kan reageren.
    Wij gaan op 4 januari voor de 20 wk echo. Spannend....

Iedereen heel veel plezier nog de komende tijd!

Liefs Josam

Deel Deze Pagina