November 22e Jingles - vk 23e Chantal en Erica - vk 24e Tigger - vk 27e Chantal - pretecho 29e Tassie, Rachel en Liefzonnetje - vk December 6e Assepoester - 20 wk echo 6e Simalex - vk 11e Mariska - gyn 12e Assepoester, Goddess en Jesie - vk 14e Erica - 20 wk echo 20e Rachel - 20 wk echo 27e Jingles - 20 wk echo 27e Rachel - echo 28e Simalex - 20 wk echo 29e Goddess - 20 wk echo 29e Alida - gyn 31e Assepoester - jarig Januari 4e Josam - 20 wk echo
He zwangere mutsen.. Alles goed hier..? Bij mij zo zo .. Ik heb echt last van mijn buik zeg... Pfff. Er wordt flink verbouwd, hihi... En nog steeds wat missleijk 's ochtends.. Vrijdag naar de vk gelukkig.. Die pret echo regel je dat zelf?
Ik zit t ekijken: jeetje wat veel 20 weken echo's in december al.. Maar ik kom daar ook tussen haha.. Wat gaat dat snel zeg!
Jingels veel plezier vandaag! Ik ben 2 kilo aangekomen. Alida fijn dat het bij de Gyn allemaal goed was endat je hebt genoten.
@Tigger Ja pretecho kan je zelf regelen, word niet vergoed dus je moet het wel zelf betalen. Wij hebben gekozen voor 2D (zwart/wit) krijgen 2 foto's en een dvd en ze kijken dan een halfuurtje naar je kindje. Lekker lang! Heb erg veel zin in maandag dus
@Jingels veel plezier vandaag! @Josam wat leuk dat je het hartje opgenomen hebt kun je even op je gemak terugluisteren en genieten. @Tigger ik herken de verbouwing helemaal. Zo een apart gevoel, getrek aan spieren en huid. @Lief zonnetje ik ben 5 kilo aangekomen . Inmiddels weeg ik dus 70 kilo en ben 1,70. Twee jaar geleden woog ik nog 62. Toen ben ik gestopt met roken en ging naar 65 en nu met de zwangerschap dus 70. Ik heb het er dik voor over. Ik twijfel ook om een afspraak te maken voor een pretecho ergens 3e week december. Maar dan met name voor de geslachtsbepaling. Er is toch altijd een kans dat ze het met de 20 weken echo niet zien. Alle andere groetjessssss
November 22e Jingles - vk 23e Chantal en Erica - vk 24e Tigger - vk 27e Chantal en Rachel - pretecho 29e Tassie, Rachel en Liefzonnetje - vk December 6e Assepoester - 20 wk echo 6e Simalex - vk 11e Mariska - gyn 12e Assepoester, Goddess en Jesie - vk 14e Erica - 20 wk echo 20e Rachel - 20 wk echo 27e Jingles - 20 wk echo 28e Simalex - 20 wk echo 29e Goddess - 20 wk echo 29e Alida - gyn 31e Assepoester - jarig Januari 4e Josam - 20 wk echo Rachel: het is aangepast hoor En Jingles: geniet ervan!
Hallo iedereen, ben al een tijdje niet geweest... Heb dus ook niet alles bijgelezen want 't waren zo'n 7 pagina's, niet te doen. Het gaat stukken beter met mij gelukkig. Medicijnen voor mijn maag gekregen en die slaan goed aan. Zijn nu op. Alleen van 't weekend last gehad in de nacht van zondag op maandag en toen 3x overgegeven. Maandag en dinsdag dus licht gegeten. Vanavond probeer ik weer een warme maaltijd, hopen dat dat goed gaat... De vk zei dat 't toch van de zwangerschap komt. Lekker dan...! Nou, ik hoop dat 't met iedereen goed gaat en ik beloof wat vaker te komen! Liefs Els
He lieve allemaal, Vandaag voel ik me al een stuk beter! Heerlijk.... ben nog een dag thuis aan het werk en ook de stapel verslagen die ik nog moest nakijken slinkt gestaag dat alleen al maakt een mens blij! Straks weer naar de fysio, gaat zoveel beter met mijn heup, voelt alleen nog steeds wat beurs, maar dat is niets vergeleken wat het was. Verder weeer een mijlpaal vandaag: geen potten pies meer voor de deur heb het serviceje (huh hoe schrijf je dat eigenlijk blonde doos die ik ben... ) gekregen. En toen bij de post zat ook nog de bon om de doos van de etos op te halen... blij blij blij blij! Hebben jullie die al gehad? Heb trouwens ook de doos van baby-dump, die is ook wel leuk. Zit een rompertje, t-shirtje, babydoekjesdoosje, lepeltjes, drinkbekertjes en een bon in (geloof dat ik zo alles heb opgenoemd). Geen reclame zooi. Gisterenavond ook weer een klein beetje gegeten en net een tosti kaas naar binnen gewerkt.. enneh het blijft zitten He elisabeth, fijn dat die pillen werken voor je! Balen dat jij ook nog loopt te spugen we houden vol he?! Ha Erica, ach 5 kilo bij jouw gewicht dat valt toch wel mee? Ik ben 1.77 en de weegschaal geeft nu 78,4 aan... voordat ik aan de pil was (ruim 2,5 jr geleden) was dat 71kg.. ik had gehoopt dat ik weer terug op die 71 zou komen als ik zou stoppen.. maar ja daar heb ik geen tijd voor gehad. Jingels hoe was het bij de VK? nog ff iets anders, zag op de site van prenatal dat het uitverkoop van kleding voor ons zwangeren is.....! Dus ladies... shoppen?!
@Elisabeth fijn at het beter gaat! @Liefzonnetje lekker dat alles weer wat beter gaat en er schot in zaken zit. Leuk he dat serviesje, ik heb het ook gekregen. Heb je nog geshopt bij de prenatal? Ik sla door vandaag, moet zwaar afgeremd worden. Vitrages gewassen, ramen gelapt, gezogen, gedweild, gestreken en de badkamer en wc gedaan. Tis wel lekker fris hier . Morgen kom ik weer klagen dat ik zo moe ben .
aha hier zitten de mei 2007 mamma,s ik geloof dat ik een beetje kippig aan het worden ben........nou ik ga niet alles terug lezen beetje veel!ik ben uitgerekend op 12 mei,en zal; als het lukt,weet namelijk niet hoe het moet wat foto, in me album stoppen,nou dames allemaal een fijne zwangerschap,en wel gezellie zeg z.on hoekje!groetjes
Nee ik heb nog geen bericht gehad van Etos wel al in de 6e week opgegeven. Willen jullie trouwens weten wat jullie beebje word? Wij niet, wij houden het een verassing
Tja Erica, als je morgen niet moe bent... kom maar langs hoor Gelukkig hebben wij sinds eind augustus een kei van een schoonmaker (een man ja!) heb hem gisteren maar verteld dat we een beebje krijgen.. hij ging helemaal stralen want hij vindt kindjes zo leuk... en zei gelijk dat als hij nog wat extra klussen moet doen, ik het maar moest zeggen. Lief he?! Verder ben ik idd nog even langs de Prenatal geweest. Echt hele leuke kleren hadden ze niet vond ik, maar ik heb wel een spijkerbroek gevonden die lang genoeg was... alleen weet ik nog niet zeker of ik hem wel ga houden (lekkere twijfelkont he ) en nog twee ondershirts. Rachel, heb je ook nog niet het blad OUders van nu gekregen? Schijn je elke maand te moeten krijgen (heb ik nu 1 keer gehad). Anders zou ik jezelf gewoon nog eens opgeven. Ik geloof dat ik na een week of 2 een bevestiging had gekregen. Heb de doos opgehaald. Wel leuk. Een aantal tijdschriften (was precies door de vorige heen, dus dat komt goed uit) billetjesdoekjes van zwitsal, slabje, opvolgmelkpoeder (vanaf 6 mnd en houdbaar tot 10-07.. dus dat is net goed of net niet, ga ik misschien maar doorgeven aan iemand die net bevallen is) een boekje en dat was het geloof ik. Erlida, welkom! Nou ik ga nog even lekker in bad liggen. Overigens was het goed bij de fysio, alles zit bijna weer terug op zijn plek... moet nog ff voorzichtig doen, maar gaat de goede kant op Mijn humeur trouwens ook, maar dat komt omdat ik wat extra geslapen heb.... Geniet van de avond!
Erlida, we lopen gelijk Ik heb vandaag ook post gehad van de Etos.. Mag de zwangerdoos ophalen... Elisabeth fijn dat het aanslaat! Lief zonnetje fijn dat het bij jou ook beter gaat. En idd heb ik gisteren ouders van nu voor de 1e keer binnen gekregen..
Hallo allemaal, Ik ben eind april/begin mei uitgerekend. Kan ik me hier aansluiten? Toevallig hebben wij afgelopen zondag een pretecho laten maken (we waren toen 17 weken). Ik heb dit gedaan omdat ik enorm misselijk ben geweest in het begin, veel spugen. Zelfs nu met 17,5 week moet ik 's ochtends nog spugen. Met de pretecho werkte ons kindje goed mee, een zoontje! Zie foto's in het album