Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Welkom Erlida en Vanesje :D

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Vanesje Welkom! Leuk dat je er bent!

3. Niet meer actief

Welkom Erlida en Vanesje!

Nou meiden. Ik ga weer ff klagen zo goed als het de eerste 3 maanden ging , dat kan ik nu niet meer zeggen.

Hoofdpijn is gelukkig weg,maar heb sinds een tijdje al last van mijn heup stuitje en been. Gister naar de therapeut geweest. En ik heb iets met ichias en moet nu 2 weken rust houden anders zou ik wel eens BI kunnen krijgen. Ben nu op het werk om het de baas te vertellen en te kijken of ik wat werk mee naar huis kan nemen, omdat er geen opvang is voor mij.

Ik baal hier zo van! :( sorry voor het klaag stukje.

Ik heb ook de doos gehad van de etos en ik ben ook van de potten pies af heerlijk hihihi.

Liefzonnetje; lekker dat het beter gaat !
    Erica; kan je bij ons ook niet ff langs komen :) Lekker hoor dat je huisje fris is.

Liefs Nathasj a

4. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    dank jullie wel!
    welkom vanesje!

tiger,dat word spannend!

heb ale wel de etos bon binnen maar nog steeds niet de ouders van nu :(

ik vermoed dat ik ook ischias heb,ga vanmiddag naar therapeut voor afspraak.

tassie1723
    ook ik nog maar paar dagen dan hoef ik niet meer in een potje te plassen JIPPIE! zat trouwens wel een brief in mijn deur over een verassing als ik klaar ben?weet van niets?! groetjes!

5. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    He Tassie, Wat ontzettend vervelend dat je nu volledige rust moet houden.... ik hoop zo voor jou dat het daarna beter gaat en dat je geen BI gaat krijgen! Duim duim duim. Ohja en geen sorry omdat je gewoon opschrijft hoe het nu is he?! Daar zijn we ook gewoon voor alle positieve en negatieve dingen... (ik heb ook genoeg hier al geklaagd!)

HA Vanesje, welkom hier en gefeliciteerd met je zoon! Volgens mij ben je hier de eerste die weet of het een jongetje of meisje gaat worden.... je kan het wel inderdaad heel goed zien!

Erlinde succes vandaag bij de fysio... ik hoop voor jou dat het snel beter gaat!

He ik ga ff douchen, vandaag wat uitgeslapen (werd wel gewekt door de wekker...) begin pas om 11 uur op mijn werk, donderdag is saltijd mijn halve dag...

fijne dag voor iedereen...

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Is dat tijdschrift ouders van nu ook via de etos? Ik heb hem weer aangevraagd.

@Vanesje ik hoop dat ik niet zo,n duidelijke echo als jij heb hoor, aangezien wij het geslacht niet willen weten en die van jullie wel erg duidelijk te zien is :p

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Wat een leuke gedachte Emmetje dat jow kindje straks in dezelfde wieg komt te liggen als jij en je moeder. Wat lief van je moeder! Zal wel een prachtwieg worden he!

Groetjes en succes!
    Marjo

Wil jij aub voor me pendelen meid?
    Alvast bedankt!

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben net bij de vk geweest. Het kindje groeit goed en het hartje was luid en duidelijk te horen. Ben helemaal blij. Nu hopen dat ik hem/haar ook snel ga voelen.

Helaas wel last van mijn rug en bil, ga morgen naar de fysio.

@Tassie ben het helemaal met liefzonnetje eens geen sorry voor geklaag zeggen. Je hebt het gewoon over je kwalen en daar is dit forum ook voor hoor. Hoe reageerde je baas?

9. Niet meer actief

he meiden bedankt dat ik mag klagen.

Hij vind het niet leuk, maar hij is wel reeel en geeft ook aan dat mijn lichaam en gezondheid belangerijker zijn.
    Ik was daar wel erg blij mee.

@ Erica fijn dat het kindje goed groeit en dat je het hartje goed hebt gehoord.

@ Erlida als het goed is heb je aan het begin aan gegeven wat voor eind kadootje je wil. Wij hadden het serviesje.

10. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    November
    23e Chantal en Erica - vk
    24e Tigger - vk
    27e Chantal - pretecho
    29e Tassie, Rachel en Liefzonnetje - vk

December
    6e Assepoester - 20 wk echo
    6e Simalex - vk
    11e Mariska - gyn
    12e Assepoester, Goddess en Jesie - vk
    14e Erica - 20 wk echo
    20e Rachel - 20 wk echo
    27e Jingles - 20 wk echo
    27e Rachel - echo
    28e Simalex - 20 wk echo
    29e Goddess - 20 wk echo
    29e Alida - gyn
    31e Assepoester - jarig

Januari
    4e Josam - 20 wk echo

11. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Nou heb ik zo'n mooi lijstje en ben dan toch een muts! Moet ik er natuurlijk wel regelmatig op kijken ;)

Erica: wat fijn dat het goed gegaan is bij de vk! Altijd weer leuk en geruststellend om het hartje te horen. Je gaat hem/haar vast binnenkort voelen.

Chantal: hoe is het bij jou gegaan?

En voor ik verder ga met mutsen: Tigger -> alvast veel plezier voor morgen ;)

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Tassie, Wat rot voor je! Sterkte.
    Ik had van de week ook last van mijn stuitje verder niet.. Dat zegt toch niets verder?

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Dank je wel voor morgen! :D

14. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi assepoester,

ik moet om 19:00 er heen.
    spannend weer.

gr chantal

15. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    En jij ook nog bedankt voor je berichtje op ons gastenboek!

Tassie: doe lekker rustig aan, je bent voorlopig nog wel even zwanger en we willen allemaal dat je van die tijd geniet!

Dit geldt natuurlijk ook vaar alle andere dames die zich niet zo best voelen. Ik hoop echt dat het snel beter zal gaan en jullie op je roze wolkje kunnen gaan relaxen.

16. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Erica,

heerlijk om het hartje zo te horen.
    hoop dat ik dat ook te horen krijg deze keer.
    vorige keer was het heel even en was de baby
    meteen weer weg.

gr chantal.

17. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    He Tassie, wel fijn dat je baas toch begrip heeft.... eigenlijk kan hij natuurlijk niet anders, maar goed..... hoop zo dat het snel beter met je gaat en hoop ook dat je je thuis niet gaat vervelen! Anders maar lekker veel hier posten ;)

Nee, Erica, jij ook al met pijn in bil...... :( Ondertussen zijn we met een redelijk stel..... de fysio's doen goede zaken met zwangeren! Hoop voor jou dat het niet zo zal gaan als bij Tassie, maar dat het is zoals bij mij.... duim duim duim!

Chantal nog 45 minuten en dan hoor jij wellicht het hartje weer! :) :) :) en verstoppertje moet hij/zij later maar doen als ie groot is!

Verder gaat het vandaag nog steeds redelijk met me. Wel moe, niet gespuugd en zowaar wat gegeten... net zelfs van die zoute koekjes, dat helpt overigens wel!
    Ohja, ben trouwens echt aan het huisvrouwen.... voor het eerst in mijn leven ben ik erwtensoep aan het maken... :eek: andere soepen geen probleem, linzensoep, pompoensoep, chin tomatensoep..... maara erwtensoep had ik nog nooit gemaakt.. ben benieuwd hoe ie zal smaken aangezien het een vegatarische variant is en ik al denk ik 8 jr geen erwtensoep meer gegeten heb, omdat natuurlijk overal vlees in zit. Voor vriendlief ga ik zo wel natuurlijk ff een rookworst opwarmen.
    Ik had er gewoon opeens zooooooooo ontzettend veel zin in.... :) :)

18. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Chantal kon je het hartje goed horen? Hoop zo dat het deze keer stuk duidelijker is en dat je er mooi van kan genieten.
    @Tigger veel plezier morgen!
    @Assepoester ik zal echt ook wel een keer vergeten om op het lijstje te kijken hoor.
    @Liefzonnetje hoe was je soeppie? Bedankt voor je geduim. Ik heb goede hoop hoor dat het mee valt, volgens mij hou ik mijn rug gewoon te hol. Tja krijg je als je wil pronken met de buik ;)

19. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hallo meiden,

ik ben geweest.
    het hartje klopte goed erg gaaf om te horen.
    moet een afspraak maken voor 20 weken echo
    weer spannend.

liefs chantal.

20. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Tigger,
    veel plezier morgen bij vk.

gr chantal.