Brrr ik heb vanacht afschuwelijk gedroomd.....dat we morgen die echo kregen en ik te horen kreeg dat de baby al een paar weken niet meer leefde....brrrrrr kijk nou heel erg tegen die echo op... Wat dromen al niet kunnen doen, maar zal heeeeeeeeel blij zijn als ik ons beebje levend en wel zie hoor!
he rachel, Vervelend die droom, maar het zal allemaal goed komen hoor! Maak je niet te druk is niet goed voor jezelf en ook niet voor de beeb. Liefs Nathasja
hoi jantina, vervelend zeg een hoge bloeddruk. hoi Tigger, wat leuk een mooi verhaal. gelukkig dat alles goed is.
Hoi Rachel, verevelend van die dromen. dat heb ik ook elke keer. je maakt je toch zenuwachtig voor elke echo. maar wil ook graag weten of alles goed gaat met de baby. gr chantal.
Oh Rachel, meisje... kan me voorstellen dat dit niet helpt. Maar dat zijn je onbewuste angsten en niet wat er aan de hand is...Morgen is alles in orde! Knuf!
Rachel: let op............. pffffffffffffffffffffffffffffffff..................... klaar om te vangen........................................................................... ff op blijven letten...................................... alleemaal mooie-droom spikkeltjes voor jou voor ........... .... ........................................................................................................... voor vannacht ! oke ik ben een beetje raar.... maar ja, zullen de hormonen wel zijn..... (heerlijk om dat nou s te gebruiken.... )
Nou een paar gelukkig eweer die het hartje gehoord hebben of de beeb gezien hebben wij moeten nog even tot woensdag wachten.... Assepoester... wow wat gaaf dat jij regelmatig je kindje voelt kickboxen! echt super... ik kijk ook echt uit naar dat moment. Wanneer voelde je hem/haar voor het eerst? Zijn er overigens nog meer die de kleine voelen? De erwtensoep was overheerlijk! Mijn beste vriendin belde net toen ze de auto instapte om naar huis te rijden, dus zij vroeg ook of ze gelijk mee mocht eten... (woont ongeveer 1 km van mij vandaan ) dus die pan ging razendsnel, nog maar 1 portie over... maar direct weer een pakket gekocht.. Verder heb ik heerlijk bijgeslapen, de laatste dagen weer beter kunnen eten en vanaf dinsdag niet meer gespuugd Ook nog een spijkerbroek gevonden die lang genoeg is en niet met zo/n band, maar die gewoon wat lager zit en die je weer met van dat elastiek aaan de binnenkant kan stellen. Ohja, gisteren een badje gekocht. Zo een met 2 dispensers, een geintergreede thermometer en een handig aftappunt voor het water met een slang, zodat het water niet keihard naar beneden klettert als je er een emmer onderzet. Zaten ook 2 flessen zwitsal bij.... komen we terug in de auto, rook het toch enorm naar zwitsal... ik nog blij zeggen dat er misschien iets lekte.... tja alles zat dus onder.... Gingen we die megadoos uit de auto laden, kwam net de buurman van 3 verder thuis... .hij kijken naar die doos... en naar mijn lief..... dus die weten het nu ook. Zegt hij tegen me, tja als we het nog niet mochten weten, had je het in moeten laten pakken haha Nou toen gelijk maar even naar onze eigen buren gegaan om het te vertellen... had de buuf al zo'n gevoel toen ik aan de deur stond of ze ff een bakkie kwamen doen... Hebben jullie dat ook wel eens, dat mensen het gewoon al aan je kunnen zien (niet aan je buik, maar gewoon aan je gezicht?) Vind dat heel raar, maar is mij nu al een paar keer overkomen.... en ik vind mezelf in mijn gezicht niet echt veranderd... beetje smaller toetje en wat meer eczeem, maar goed dat heb ik vaker in de herfst/winter... Nou ik ga maar weer eens stoppen, wordt wel een mega lang verhaal.... en we gaan nog ff lopen in de lente achtige temperaturen buiten... dit is toch geen herfst? FIjn weekend allemaal en morgen veel succes weer! en Rachel heeel veel plezier bij de echo!1
Aaaaaah dank jullie wel meiden! *knuf* Ik denk ook dat ik me morgenavond een stuk beter voel en zal meteen zodra ik terug ben even verslag komen doen Moet er rond 21.00 zijn duurd halfuur dus ben denk rond 22.30 nog ff online. Nogmaals bedankt Ps ik heb gisteren een positiebroek gekocht en heb daarin echt een buik joh iedereen die me net zag zei meteen wow wat groeit je buik
Liefzonnetje: goed dat de erwtensoep heeft gesmaakt! Lekker dat je hebt bij geslapen en dat je niet meer hebt overgegeven. Minder dat alles onder de zwitsal zat,maar het ruikt in ieder geval wel lekker. En nee het lijkt meer op de lente behalve de bladeren die van de bomen vallen hahaha. Rachel: tuurlijk voel je je beter morgenavond! veel plezier morgen. Liefs Nathasja
@Chantal veel plezier morgen bij de echo! @Rachel heel herkenbaar die dromen en nare gedachte. Net wat Tigger zegt het zijn je angsten en nergens op gebaseerd. Maar ja maakt ze natuurlijk nog niet prettig. Geniet morgen lekker van de echo! Leuk he dat je meteen duidelijk zwanger lijkt in die broeken! @Liefzonnetje we hebben hetzelfde badje volgens mij maar bij mij zat er geen slangetje bij. Wel zwitsal dispensers, ingebouwde thermometer die ook stop is en zwatsal produkten. @Janitina vervelend die hoge bloeddruk. Merk je er zelf ook iets van? @Tigger leuk verhaal! Volgens mij voel ik de baby. Ik voel al een weekje soms wat getik van binnen. Ik twijfelde eerst of het mijn darmen waren. Nu wordt het steeds harder en duidelijker. Het gebeurd ook vaker de laatste twee dagen. Alsof iemand mij aan de binnekant zacht aanraakt. Zou het.... Meestal is het ergens halverwege het schaambot en de navel. Ik voel het het beste als ik zit.
November 27e Chantal - pretecho 29e Tassie, Rachel en Liefzonnetje - vk December 6e Assepoester - 20 wk echo 6e Simalex - vk 11e Mariska - gyn 12e Assepoester, Goddess en Jesie - vk 14e Erica - 20 wk echo 20e Rachel - 20 wk echo 21e Jesie - 20 wk echo 27e Jingles - 20 wk echo 27e Rachel - echo 27e Tigger - vk 28e Simalex - 20 wk echo 28e Erica- vk 29e Goddess - 20 wk echo 29e Alida - gyn 31e Assepoester - jarig (27 jaar) Januari 4e Josam - 20 wk echo 12e Simalex - jarig (24 jaar)
bedankt erica erg spannend weer. heb er zeker zin in assepoester je hoort hoe het was morgen. gr chantal.
Rachel en Chantal: veel plezier met de echo 'straks'. Tis wat, 3.18 uur en nog niet moe Maar goed, voor mij al maandag dus. Liefzonnetje: ik meende het eerst te voelen met 16 wk, maar echt duidelijk was het met ±17wk2dg. Gaat niet lang meer duren voor jullie allemaal volgen! Joepie! Bij Erica schopt het ook! Als 1 schaap over de dam is... *'k ga maar slapen, wordt melig zo vroeg op de ochtend*
Ik had het vrijdag... Een hele korte zachte "prrr" in mijn buik. Dacht nog: he ze zeiden dat het lijkt of het je darmen zijn.. maar dan anders... Maar het waren definitly niet mijn darmen, het was veel zachter en heel vluchtig.. en dieper in mijn buik. Maar het zal nog wel even duren voor het er weer is... (en ook dat je het merkt, ik zat nu toevallig in de auto aan de beeb te denken en was me erg bewust van mijn lichaam) Maar toch het idee is leuk..
Goeiemorgen meiden! Ik weet nog steeds niet of ik wat voel, in ieder geval niet duidelijk genoeg om het te plaatsen. Vanavond de echo, duurd nog lang zeg! Maar goed zo lekker gaan werken dan om 5 uur naar huis en eten en dan schiet het op. Morgen alweer de 17
Erica leuk hoor dat je het ook voelt.! Tigger voor je het weet voel je het weer een keer. Chantal en Rachel veel plezier bijde echo. Wat betreft het voelen van de beeb. Ik heb ook het idee dat ik e beeb voel als is het wel heel vaag, maar we zullen zien. Liefs Nathasja
hoi rachel, hoop dat de dag snel voor je gaat vandaag. veel plezier bij de echo. bedankt tassie ben altijd een beetje zenuwachtig hoop dat alles goed is. over voelen van de baby:ik voel wel wat kan het alleen niet goed plaatsen. ik denk dat het de baby is maar wachten wel af. gr chantal.
Pdff, ik heb zo'n zeurbuik joh... Ik zou zeggen bandenpijn, maar heb het alleen aan de voorkant en niet aan de zijkanten... Hebben jullie dat ook? Eigenlijk gewoon een ongi gevoel... Bah, vraag me echt af dat dat normaal is...