Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simalex

simalex Bekend lid

Hoi dames, daar ben ik weer.

T weekend was helaas niet zo gezellig als we gehoopt hadden. Nou is de sfeer bij mijn ouders thuis altijd ietwat gespannen, maar als je op de dag dat je 25 jaar getrouwd bent, boos wegloopt van het terras...... das toch wel erg jammer. En natuurlijk werkt die spanning zich toch wel erg op mij door, ik heb het hele weekend hoofdpijn gehad.

Maar verder was Centerparcs hartstikke leuk. Veel zwangere dames (zichtbaar) (ik ben nog steeds niet zichtbaar zwanger) en veel ukkiepukkies en jonge babies. Genieten dus.

Chantal, wat gaaf dat je een meisje krijgt! Vind je dat eigenlijk niet jammer dat iedereen dat gelijk al weet? (op het forum dan). Ik wil zelf ook graag weten wat het wordt, maar ik kan dat soort geheimen niet voor me houden en ik vind het niet leuk dat iedereen al weet wat het wordt zeg maar. Dus dat zal een reden zijn dat ik het eigenlijk niet wil weten, maar wel heel hard mijn best ga doen om het wel te zien op de echo.

Verder heb ik niet zoveel nieuwtjes. Nu 1 dag werken, 1 dag school en weer 1 dag werken en dan gaan we weer een weekendje weg, naar Vlieland, en nu met mijn schoonfamilie, dus dat wordt zeker WEL gezellig.

Groetjes Simone

2. Niet meer actief

hallo meiden

Chantal wat leuk een meid! Wij willen het ook weten hoor.

Esma jammer dat je geen echo hebt gehad, maar je hebt wel het hartje gehoord.

Simalex vervelend dat het weekend niet zo geslaagd was. maar wel fijn dat je van centerpracs zelf hebt genoten

Tigger wat mazzel heb je dat het toch nog eerder kan.hihii

Rachel he heeft natuurlijk ook wel wat om het niet te weten.

Tigger ik ken het gevoel ook wel hoor.

Voor de mensen die weer een week verder zijn. lekker hoor.

Hier gaat het nog een beetje hetzelfd nog steeds last van mijn rug etc, maar de niet meer links alleen nog maar rechts/ 2 januari hebben wij de 20 weken echo. Ben benieuwd of alles dan goed is.

Fijne avond

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi simalex,
    ik vind het niet erg dat iedereen het weet.
    ik vertel het niet alleen op het forum iedereen die het wil weten mag het ook weten.
    jammer van je weekend dat hebben wij nu ook
    altijd alleen met kerst en andere feestdagen.

gr chantal.

4. Esma

Esma Bekend lid

Ik wil toch even melden dat ik echt bewondering heb voor de vrouwen hier, die op iedereen reageren. Ik lees echt alle berichtjes, maar aan het eind ben ik weer vergeten op wie ik wilde reageren, dus laat ik het altijd maar zitten.
    Dus dit noemen ze zwangerschapsdementie :(

5. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Ja dat was bij mij ook zo bij mijn laatste echo was ik 13 wk en 2 dg en de echo kwam uit op 12wk en 6 dg dus dat scheelt niet veel, daarom zei de gyn dat hij gewoon op 27 mei bleef. voor mij alleen maar gunstig.

Groetjes

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Geeft niets hoor Esma.. ;)
    Ik neem het je niet kwalijk in ieder geval..

Nu heb ik trouwens weer last van mijn stuitje, vorige week ook al een paar dagen. Net alsof ik er heel hard opgevallen ben...

7. Niet meer actief

Esma, dat heb ik ook hoor, maar ik scrol dan ff naar beneden waar je de berichtjes nog kan lezen en dan lees ik ff na en antwoord dan per persoon. :oops: Maar dan nog vergeet ik wel eens wat te zeggen tegen mensen.

Rachel: hoe was het bij de VK?

8. Niet meer actief

Tigger ik ken dat gevoel, maar bij mij trekt het door naar mijn rug bil en been.

9. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Lijstje weer ge-update-d (leuk woord voor nationaal dictee!)

Jammer Simone, volgend weekend meer geluk (en plezier).

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ben er weer! Sorry dat ik gisteravond niet meer ff geweest ben maar waren te druk hihi...

De echo was helemaal geweldig super fantastisch! En de dvd ook! Alles was super goed met ons kindje, bewoog heel goed en alles zag er prima uit. Ook kon ze goed zien wat het geslacht was zei ze. Dus dat is ook in orde ;) We hebben 2 foto's gekregen, eentje van de baby helemaal en eentje dat die helemaal opgerold ligt, plaats ze vanavond in m,n album. De dvd vind ik echt geweldig raad ik iedereen aan! Ook het hartje staat er eventjes op.

Ik ben weer helemaal blij, het is nu echt een kindje en het voel me nu ook op en top zwanger :)

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Oh Rachel als ik jou zo hoor.. Dan ga ik het denk ik toch ook doen... Gaaf hoor!
    Heb je 3d gehad ook?
    Want ik begreep dat dat met 22/23 weken het mooist is?

Assepoester, thanks voor je update!
    Ziet er goed uit weer en leuk om het zo bij te houden voor iedereen.
    Hihi en ik zie een jarige erbij.. ;)

12. Niet meer actief

Rachel leuk hoor. Ik ga dat ook doen lijkt me wel gaaf.

Assepoester bedankt voor je lijstje.Ik zag een jarige. Ik ben 10 januari jarig hihih

Liefs Nathasja

13. Esma

Esma Bekend lid

Oke, dus het komt wel vaker voor dat het niet echt overeenkomt. Dacht dat het kindje niet hard genoeg groeit.
    Ik kom dan op 24 mei. Ben benieuwd wie als eerst gaat bevallen ;).

14. Esma

Esma Bekend lid

Oke, dan! Wist niet dat het kon, maar zie nu dat je verder naar beneden moet scrollen.... (je bent nooit te oud om te leren ;))
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

@Tigger: sterkte! Gisteren kwam een collega mij even op de hoogte stellen van alle kwaaltjes waar zei last van heeft gehad. Ik zal ze jullie besparen :). Maar na de zwangerschap gaan ze allemaal over, dus het is nu even doorbijten ;)

15. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    dag dames,tjemig het tempo waarmee hier geschreven word is niet bij te benen!maar goed kan dus voorlopig niet terecht bij een terapeit voor ischias,pas na de jaarwisseling(heb ik nu lekker veel aan!)en me werk kunnen/willen ze niet aanpassen,ik werk 2 avonden van 16,00 tot 00.30
    en dat begint me nu wel heel zwaar te vallen ,zeker met njog een andere worm van drie thuis!weet niet hoe lang ik dit nog ga trekken!nou ik lees wel mee en probeer op tijd te reageren!

16. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Je verjaardag staat er nu ook op Tassie. Hoe oud/jong ga je worden?

Erlida: als het niet meer gaat, dan gewoon de ziektewet in hoor! Het gaat wel om jou en je kindje. Ik lees te vaak dat dames het te lang blijven proberen. Misschien toch maar 1 avond voorstellen, is ook een aanpassing ;)
    En wat betreft het tempo, dat valt reuze mee. Bij de april-mamma's, daar zijn ze losgeslagen, haha. Die posten wel bijna 15 pagina's per dag!

Tassie, Rachel en Liefzonnetje: heel veel succes en plezier morgen bij de vk! Geniet er weer even goed van :D

17. Niet meer actief

Assepoester dank je wel.

Ik wordt dan 32 jaar pfff wat oud he hihihi

18. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Hallo mei-moeders.. Als het goed is ben ik ook een meimoeder.. Behalve als mijn kindje besluit twee weekjes later te komen dan ben ik een junimoeder.. :)

19. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat een berichtjes, gezellig hoor en echt te veel om op alles te reageren.

@Chantal een meid wauw leuk hoor! Ik ben ook zo benieuwd wat er een mijn buik zit.
    @ Tigger ik heb de ene keer een gevoelige buik aan de voorkant, dan weer aan de zijnkant en soms inderdaad dat ongi gevoel. Persoonlijk maak ik mij er maar niet zo druk om. Heb het al de hele zwangerschap en het groeit prima. Als je je wel zorgen maakt kun je altijd de vk bellen hoor.
    @Rachel super dat je genoten hebt van de echo, zit je lekker op een rose wolkje nu. Geniet ervan je hebt genoeg last gehad van kwaaltjes. Nu effe zweven hoor ;)
    @Simone jammer van het weekend hoor.
    @Erlida goed je grenzen in de gaten houden hoor!
    @Tassie 32 is niet oud! (anders ben ik ook al bijna oud) 32 is mooi en wijs en de bloei van je leven :)
    @Amilah welkom, hoeveelste ben je uitgerekend?

20. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Wat ben ik verkouden zeg, bah!
    Verder gaat alles prima hoor. Ik blijf wel moe maar geef me er soms maar gewoon aan over. Gelukkig hoef ik deze week weinig te werken en volgende week zien we wel verder.

Mijn buik lijkt wel weer een beetje te groeien. Het is nog geen mega buik maar toch duidelijk aanwezig. Ik zal eerdaags eens een foto maken.

Deel Deze Pagina