hoi mensen! ik wil me graag melden hier... het wordt nu toch wel heel echt allemaal... heb al wat gelezen hier en het ziet er erg gezellig uit
Je leeftijd staat er nu ook bij, of je het nu oud vind of niet =P Amilah en Female: welkom bij de mei-mamma's!
Amila en Female welkom hier! Gezellig hoor! Thanks voor de antwoorden. Ga e rmaar van uit dat het dan oke is..
oeps suffe doos die ik ben.... ging dus niet helemaal goed, nou staat mijn tekst ergens in het midden... ik schreef dus dat il wel terug gezet was van 12 naar 21 mei... baalde in het begin, maar boeit me nu helemaal niet meer! @Female.... WOW wat een mooie buik heb jij al! Hoeveelste kindje is het voor jou? Wij schelen 2 dagen, maar bij mij is het nog een ienieminie buikje.....
Ohja en verder lijkt het hier echt de goede kant op te gaan! Heb nu precies 1 week niet meer gespuugd, de energie is nog wel ver te zoeken, maar vind het gewoon al heerlijk dat ik niet meer zo misselijk ben! @ Erica, zo te horen hebben we inderdaad hetzelfde badje! Welke kleur heb jij en met of zonder opdruk? In de winkel zeiden ze tegen ons dat alle badjes een opdruk hadden, daarom hadden we niet voor de lichtblauwe/turqouis gekozen maar voor de limoen groene (vonden de opdruk van de blauwe dus niet mooi) komen we thuis, staat er helemaal geen opdruk op ons badje.. haha maar goed, limoengroen is ook goed! Je kan denk ik best terug gaan om zo'n slang te halen. Lijkt mij persoonlijk wel super handig bij het legen van het badje, anders moet je een emmer er vlak onderhouden omdat het wellicht anders gaat spetteren..... maar goed, dat moet je natuurlijk zelf weten. Die slang zat er los bij in de doos... Nou ik denk dat ik maar eens ga dichten.... morgen hebben we op mijn werk Sinterklaasfeest... en ik heb mijn oude baas getrokken.... Fijne avond allemaal en misschien nog tot straks!
@ Tigger: Nee we hebben alleen 2D gedaan, 3d vind ik persoonlijk pas mooi worden na 30 weken. Ik moet zeggen de 2D was echt geweldig ga straks meteen weer even de dvd bekijken @Female: Wow wat een mooie buik heb jij al zeg! Enne welkom! Enne ik voel het beebje! Het is een kriebelend gevoeld, voel het vandaag de hele dag al heel duidelijk. Heb dit al eerder gevoeld maar wist niet of dat het beebje was, maar gisteren de bevestiging gekregen en nu voel ik het steeds vaker
Hoi Esma Ja ik ben ook benieuwd wie van ons als eerst gaat bevallen. We zien het wel heb je al een beetje een buikje. die van mij begint al mooi te groeien. Groetjes
Jouw buikje is net iets groter dan die van mij maar volgens mij scheelt het niet veel.. Dus je bent niet de enige die na 15 weken al een aardig buikje heeft hoor
Ik ben juist iets verder volgens de echo (3 dagen) Ik heb mijn banner wel aangepas omdat ik zaterdag een makkelijke dag vind (12 mei uitgerekend) bij de vk is het nog steeds 15 mei.. Ach maakt niet uit...
hoi meiden, dank voor jullie welkom en de buikcomplimentjes Is leuk binnenkomen zo! het lijkt me super gezellig hier! @ liefzonnetje; ja t gaat idd heel erg hard, maar alles verloopt goed en het is mijn eerste kindje ! draag ook al vanaf week 12 alleen maar positiekleding... denk ook dat het komt omdat ik maar 1.60 meter lang ben, mijn moeder zei dat het bij haar precies hetzelfde was! grappig dat we bijna gelijk lopen zeg!
@ Tigger -> ik was bij de 2de echo 5 dagen verder dan bij de termijn echo, maar moet van de VK de termijnecho aanhouden. @ amilah -> welkom hier! Ik heb nog helemaal geen zwanger buikje, afgelopen weekend in centerparcs waren veel vrouwen zichtbaar zwanger en ik nog helemaal niet. @ alida -> hoe gaat het verder met je? @ rachel -> ben blij dat je een mooie echo hebt gehad. Weet je wat het wordt? Of houdt je het nog ff geheim? Ik heb ook zo nu en dan dat ik het kleintje voel. Na de echo (vorige week) wist ik waar zijn/haar voetjes lagen en voelde ik ook iets aan die kant. @ liefzonnetje -> fijn dat je niet maar hoeft te spugen. Bij mij is de energie ook nog met mate aanwezig hoor. Lijk zo nu en dan echt een middagslaapje nodig te hebben. @ assepoester -> jouw 20w-echo is al bijna heh (nog een weekje), wil je ook weten wat het wordt? (is vast al eens gevraagd, maar goed) @ female -> welkom hier. @ erica -> we zijn benieuwd naar de foto's. Nou... zo... ff geprobeerd om op bijna iedereen te reageren. Hoe is het trouwens met Nemo? Tis zo stil rond haar? Of lees ik over haar berichtjes heen? Vandaag gewerkt, vroege dienst. Geeuw... moeilijk wakker worden hoor. Vandaag maar liefst 5 stagiares (+ 6 man vast personeel), dus wel luxe hoor. En vanmiddag lekker op de bank gelegen... moe moe moe... en nog steeds ietwat hoofdpijn (komt volgens mij nog steeds van spanning en moeheid). Groetjes Simone
Ik heb een buikje, maar van vet en opgezwollen darmen...hahaha... maatje 36 pas ik niet meer, broeken zitten strak. Ik heb naar positiekleding gekeken, maar dat is nog te groot. Ik wacht nog een weekje of 2 en dan ga ik weer passen. Dit is mijn eerste zwangerschap, dus ik ben heel benieuwd hoe dat allemaal er uitgaat zien.
Simalex, dit was tijdens de termijnbepaling.. Daar was de echo 3 dagen verder dan mijn laatste menstruatie. Maar bij zo'n klein verschil laten ze op de menstruatiedatum staan.
Ik moet nog even wat opbiechten: We konden ons niet beheersen dus weten het geslacht van ons beebje Maar dit houden we wel tussen ons, een geheimpje van ons samen Zei eerst tegen iedereen dat we het niet weten maar dat is best moeilijk vol te houden hihi, maar goed we weten het dus wel maar vertellen het niet