Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Assepoester,
    wil je mij ook weer in de lijst zetten.
    moet 21 dec naar de vk
    en op 22 dec hebben we de 20 weken echo.

hoi Amilah en Female,

welkom hier bij de mei mama`s.

gr chantal.

2. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    He Rachel, heeeeeeel veeeeeeel succes met het geheimpje bewaren! pfff en ik vond het al moeilijk om 4 weken mijn mond te houden over mijn zwangerschap naar mijn ouders toe.. jij hebt nog maanden te gaan...... sterkte ;)

Inderdaad al lang niets van Nemo gehoord en Goddess Tear ook niet... ben benieuwd er zal toch niet zijn?

Female, wow zeg van de eerste al gelijk zo'n mooie buik. Zou inderdaad wel kunnen door je lengte en je moeder blijkbaar het zelfde verhaal... nou hoop ik niet dat ik zo blijf als mijn moeder in de eerste zwangerschap.. die kon gewoon haar uniform-schort (tandarts-ass) nog aan vlak voordat ze met verlof moest destijds.. lijkt me ook echt niet leuk dat je weinig buik hebt....

Nou morgenochtend gaan wij weer saampjes naar de VK... moet nog ff wat vragen opschrijven.... en dan lekker gaan slapen... hoop wel dat we het hartje horen... ben opeens zo zenuwachtig dat het hartje niet te horen zal zijn, terwijl we dat 4 weken geleden ook al gehoord hebben.. ik onzekere zwangere muts... :( ;)

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi rachel,

leuk hoor een geheimpje samen.
    maar je kan het wel aan ons vertellen. :) :)

gr chantal.

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik zeg lekker toch helemaal niets lekker puh :p

5. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Eerst maar even het lijstje:

Chantal: je staat erop :D

Morgen weer 3 meiden naar de vk. Nogmaals veel plezier!

6. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @Rachel: groot gelijk, lekker voor je houden!

Ik heb ondertussen de leukste van de echofoto's in m'n album gezet (deze foto is ook duidelijk de favoriet bij de oma's ;)). Ze hebben in Bilthoven inderdaad veel uitgelegd over wat we zagen. Ze moesten een nekplooimeting oefenen. Daarvoor moet het kindje het beste horizontaal liggen, niet in de lounge-houding die onze kleine had (... geef toe, ziet er comfi uit), dus dat was nog even lastig om dat voor elkaar te krijgen. Dankzij de hik kwam het geleidelijk aan toch goed te liggen en is er een nekplooimeting gedaan (was goed!)

Voor de kalender: mijn volgende vk afspraak is 5 dec en de 20weken echo op 4 januari.

Heeft iemand ervaring met een 20 wkn echo in het Wilhelmina kinderziekenhuis, of ze daar bv een DVD maken? lijkt me nl erg leuk om te hebben.

7. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Jaa, nog even :D Nee, wij gaan proberen ons te beheersen en niet naar het geslacht te vragen. Hopelijk gaan we dat volhouden.

Rachel: aaaahhh, tooooeeeee! Pliiiieeeessssss. Petje af als je dit gaat volhouden :D Succes ermee en geniet lekker in stilte van jullie meisje of jochie ;)

Van Goddess weet ik dat haar vader weet dat ze zwanger is. Voor een uitgebreidere tekst en uitleg kun je naar de Lounge. Daar staats haar hele verhaal (en bij deze nog heel veel sterkte toegewenst!). Van Nemo weet ik het niet, alleen dat ze elders her en der nog wel post.

Emmetje: zal nog even snel bovenstaande kalender aanpassen ;)

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    tassie,rachel,liefzonnetje veel plezier morgen bij de vk.

bedankt assepoester je bent maar druk met die kalender.

9. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Sluit ik mij bij aan. Inderdaad Nemo en Goddes posten elders nog. Mariksa heb ik ook al even niets van gelezen. Ach ieder moet ook komen en gaan wanneer ze zin hebben, zolang het maar goed met ze gaat.

@Rachel dat zou knap zijn als je je mond kan houden, als het niet lukt vergeven we het je wel hoor echt het geeft niet ;) ;)

10. Female

Female Niet meer actief

wij hebben nog maar 1 echo gehad met 12 weken en over 3 weken weer! we willen niet weten wat het wordt, maar aan de andere kant ben ik zooo nieuwschierig, vraag het me elke dag af.... heb vriend nog een beetje geprobeerd te peilen, maar hij wil het dus echt NIET weten... mss zie ik het zelf wel op de echo hihi

willen jullie het allemaal weten?

liefs female

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Bedankt lijkt me leuk vandaag het hartje weer te horen :D

Enne meiden heel veel succes met het niet willen weten van het geslacht :D Wij wilden het ook echt niet weten totdat ze zei ik kan het zien willen jullie het echt niet weten? ehhhhhhh oke haha nieuwsgierigheid overwon! Moet zeggen heb er geen spijt van dat ik het weet :D

12. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo

Ik wil het absoluut niet weten, vind het leuk als het een verrassing blijft.
    Iedereen moet het voor zichzelf weten maar wij willen het niet weten.
    Mijn manlief wil het ook niet weten dus we denken er allebei zo over dus dat scheelt wel.

Groetjes

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen lieffies!

Tassie, Rachel en Liefzonnetje Succes en veel plezier vandaag!

Rachel, ook niet ene klein ebeetje vertellen? ;)

14. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    he lieve meiden,

De eerste die zich meldt vandaag die naar de VK is geweest!
    Alles was goed, groeide goed en het hartje klonk goed, wat is dat toch mooi! :)
    Mijn bloeddruk was ook goed, nog nooit zo hoog geweest voor mijn doen, maar de VK vroeg toen of we net waren komen fietsen... en ja, we hadden stevig doorgetrapt... dus daarom nu iets hoger 140/80 dus gewoon perfect. Dus volgende keer maar iets slomer fietsen....
    Nu ook de zwangerschapskaart meegekregen en 2 verklaringen voor mijn beide werkgevers. Dus nu kan ik mijn verlof echt gaan regelen!
    Was overigens ook een lief mens, we hadden nu iemand anders dan de vorige 2 keer. In die praktijk werken 5 VK's.

Nou ik houd er weer mee op, moet zo weer op mijn fietsje naar de fysio en daarna door naar mijn werk. Moet 2 uurtjes lesgeven, dus dat is lekker relaxed! Daarna ff naar huis, wat rusten en eind van de dag Sinterklaas vieren op mijn werk. Gedicht voor mijn oude baas is goed gelukt... heel wat steken onder water gegeven :) dat kan hij wel hebben... want als hij reageert met : oh deze kan niet van mij zijn, want ik ben je baas niet meer" op mijn mededeling dat ik zwanger ben... dan moet hij dat natuurlijk wel terug kunnen verwachten! :) :) :) ik kan niet wachten om zijn gezicht te zien!1 :) :)

Tassie en Rachel, veel plezier straks bij de VK, hoop dat jullie ook het hartje zo mooi horen!

Ohja en Rachel, je wordt hier al aardig op de proef gesteld met al die smeekbedes om je mond toch voorbij te praten.... ;) nou als je dit kan weerstaan, dan moet het goed komen... ik vraag niets hoor.... ;) ;) maar ja als je je bedenkt dan weet je dat wij graaaaaaaag luisteren..... ;) ;) :rolleyes: :rolleyes:

15. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    heb even snel in de Lounge gekeken bij Goddes tear..... pfffff wat VRESELIJK voor haar! ik zal binnenkort alles daar ff lezen en daar iets achter laten. Goddes, mocht je hier nog meelezen, ik vind het echt heeeeel erg voor je! lieve knuf!

16. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ja bij mij precies hetzelfde, ook drie dagen verschil.. Bij de verloskundige staat nog steeds gewoon 25 mei maar ik heb mijn banner op 22 mei gezet, hoe eerder hoe beter ;)

17. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    @ simalex -> vind je het jammer dat er nog niet veel aan je buik te zien is? Ach op zich komt dat vanzelf wel. Ik ben blij dat het er bij mij nu wel echt uitziet als een zwangere buik. In het begin leek het gewoon een dikke buik van teveel eten haha.. Ik moet trouwens ook 6 december naar de vk, hoe laat moet jij? Dan zal ik nog even aan je denken :)

@esma -> Oh leuk we gaan een beetje gelijk op! Net als die turnster, suzanne harmes. Ineens vind ik vrouwen die ongeveer net zo lang zwanger zijn als ik extra interessant :)

@ Rachel -> Ik denk dat bij ons precies hetzelfde gaat gebeuren als bij jou. Wij roepen ook maar steeds dat we het geslacht niet willen weten maar ik moet zeggen dan ik nu al ZO nieuwschierig ben dat ik niet denk dat we het volhouden..

@ chantal -> Bedankt voor je welkom

@female -> Ik hoop het stiekum ook zelf op de echo te kunnen zien want mijn man zegt nog steeds dat hij het niet wil weten.. dus ik ga het proberen zelf te ontdekken!

Zo heb ik wel zo'n beetje alles gezegd wat ik wilde zeggen hahaha

18. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hallo Allemaal,

Welkom nieuwe mei moeders

Wij willen ook graag weten wat het gaat worden de namen hebben we ook al alleen met de jongens naam twijfelen we nog een beetje

Voor iedereen die weer een echo heeft gehad gefeliciteerd en geniet er lekker van is toch altijd weer even fijn om te zien dat het goed gaat.
    De andere die hem nog moeten krijgen veel plezier ik ben 12-12 weer aan de beurt eigenlijk vind ik 21-12 nu spannender want dan krijg ik de 20 w echo..... ben echt heel erg benieuwd

Groetjes aan iedereen

19. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Hallo,

Ben ik (eindelijk :oops: ) weer. Ik ga even alles bijlezen.

20. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Amilah, je staat er ook op hoor ;)
    Ook Jesie staat/stond er al op.
    Maar goed dat ik dit leuk vind om te doen, haha. Gelukkig stellen jullie mijn lijstje ook op prijs :D

Liefzonnetje: altijd weer leuk om het hartje te horen en weten dat alles goed is. Geniet er lekker van en veel plezier met Sinterklaas!

Succes Mariska ;) Leuk dat je er weer bent.

Deel Deze Pagina