Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    He MAris! WB meid..

Liefzonnetje, super joh! fijn dat alles oke was!

Pff, dan heb ik echt een lage bloeddruk nu.. :oops:
    Ach, schijnt goed te zijn voor babytje.. :D

2. Female

Female Niet meer actief

Hoi voor vandaag allemaal!

@liefzonnetje: je hebt een leuke dag zo te horen! super dat alles goed was vanaadg, is toch echt weer een geruststelling he...

@ amilah: haha jij zit dus precies in hetzelfde schuitje als ik wat betreft dat geslacht! ik ben benieuwd of we het kunnen ontdekken :D :D

3. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    @ assepoester -> Bedankt voor het toevoegen. Lijkt me idd een hoop werk zo'n lijst maar wel heel leuk dat je het doet..

@ female -> Konden we maar alvast oefenen he? haha

4. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Hoe hoog eh laag is die van jou?
    Normaal heb ik altijdd 100/70 de laatste keer zelfs 100/60, dus vond het vandaag echt vreemd... maar goed de VK zei dus dat het waarschijnlijk kwam doordat ik stevig had doorgetrapt op mijn gammele fiets... laten we het hopen, want een hoge bloeddruk wil ik niet krijgen...
    ik zal het nog eens op mijn werk laten checken als ik niet gefietst heb...

5. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    overigens heb ik net het verhaal van Goddes tear gelezen... werd er helemaal stil van... pfff wat een ellende zeg! en dat op haar leeftijd, maar ik vind wel dat ze zich erg sterk houdt! Knap.
    Tx dat jullie me ff erop attendeerde!

6. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb straks ook ff snel het verhaal van Goddes tear een beetje gelezen wat erg zeg voor haar hoop dat het allemaal goed komt

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Alles goed bij de vk. Bloeddruk 120/80

Bloedgroep O positief ook handig om te weten :p Bloedonderzoeken waren goed, moet over 3 weken nog een keer testen voor m,n suikergehalte maar zal ook wel goed zijn.

8. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hallo allemaal,
    Ook ik hoop een meimama te worden. Ik ben morgen 15 weken en begin nu eindelijk een beetje vertrouwen te krijgen dat alles goed zal gaan. Het wordt ons 1e kindje dus alles is erg nieuw en spannend.

Groetjes Bianca[​IMG]

9. Dankjewel liefzonnetje en jesie...
    Het komt hopelijk wel weer goed...
    De baby doet het, als ik op mijn gevoel mag vertrouwen, wel erg goed, dus dat is een hele zorg minder.
    Nu nog kijken of ukkie het echt goed doet op de echo...Spannend! Nog een maand wachten.... Pffff...

Fijn dat het bij jullie ook allemaal goed gaat.

En welkom nieuwe meimama's!

Groetjes,
    Goddess tear

10. simalex

simalex Bekend lid

Welkom terug Goddess en Mariska.

En nieuw welkom voor Bianca.

Hier gaat alles zijn gewone gangetje. Op school zat mijn zwangere klasgenootje in een dip. Haar schoonzusje is bevallen van een tweeling (25 weken zwanger) en de kindjes zijn beide overleden. Ik mocht mijn klasgenootje niet echt, maar toch voel ik nu wel sympatie en medeleven. Arme meis.

Groetjes Simone

11. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik werd alweer een beetje gemist zag ik. Ik had verleden week een slechte week veel misselijk en overgeven. Gaat nu gelukkig weer beter. Werk momenteel veel dus ben hier niet meer zo vaak maar gaat verder prima.

@Esma, Biancanr en Amilah: volgens mij had ik jullie nog niet gezien hier. Welkom meiden !
    @Rachel84: jij weet het geslacht al :confused: , gaat zo snel allemaal he.
    @Goddestear: jee wat een moeilijke/nare situatie. Hopelijk houdt je vader zich rustig.
    @liefzonnetje: maakt je niet druk om je bloeddruk, hij is immers prachtig.
    Jij doet toch ook "iest medisch ?"
    @Jessie: zo al bezig met namen, wij moeten nog beginnen :oops: Hebben het er wel eens over gehad maar nog niet echt serieus.

Er was hier ook iemand die net bevallen is en al vrij vlot weer zwanger. Weet iemand nog wie dat was en hoe het nu met haar is ?

12. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Ik heb alles bijgelezen, maar teveel om te reageren op iedereen (10blz).

@Alle nieuwelingen: [​IMG]

@Iedereen die een echo heeft gehad of het hartje hebben gehoord: wat fijn dat alles goed is.

@degene met medicijnen voor hoge bloeddruk(weet niet meer wie): welke medicijnen gebruik je? Heb je altijd al hoge bloeddruk of alleen nu tijdens de zwangerschap? Ik heb sinds mijn 22e hoge bloeddruk en gebruik ik medicijnen. Ik slik op het moment niets en dat gaat goed. Meestal gaat het in het 3e trimester weer omhoog.

@Nathasja: jij bent maar 2 weken ouder dan ik, dus je bent niet de enige die oud word ;) .

@Assepoester en Erica: fijn dat jullie de kleine voelen. Geeft meer zekerheid.

Hier gaat alles prima. Ik heb eigenlijk geen klachten. Ben ik een uitzondering? Ik voel de kleine denk ik toch al sinds de 14 weken. De laatste paar dagen steeds wat meer.
    Van wat voor muziek houden jullie allemaal? Ik ben afgelopen maandag naar een concert van Iron Maiden geweest. Ik denk dat niemand dit leuk vind (of wel :(: :(: ). Ik heb een hele brede smaak van muziek.

13. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    November
    29e Tassie, Rachel en Liefzonnetje - vk

December
    6e Assepoester - 20 wk echo
    6e Simalex - vk
    11e Mariska - gyn
    12e Assepoester, Goddess en Jesie - vk
    14e Erica - 20 wk echo
    20e Rachel - 20 wk echo
    21e Tigger en Jesie - 20 wk echo
    27e Jingles - 20 wk echo
    27e Rachel - echo
    27e Tigger - vk
    28e Simalex - 20 wk echo
    28e Erica- vk
    29e Goddess - 20 wk echo
    29e Alida - gyn
    31e Assepoester - jarig (27 jaar)

Januari
    2e Tassie - 20 wk echo
    4e Josam - 20 wk echo
    10e Tassie - jarig (32 jaar)
    12e Simalex - jarig (24 jaar)
    25e Mariska - jarig (32 jaar)

Heb mij er ook maar even bijgezet. (mijn verjaardag)

14. Niet meer actief

HE meiden,
    wat is er weer veel geschreven in 1 dag 4 blz.

Female, amilah en Bianca van harte welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Erica, Assepoester en Mariska oke oke :oops: 32 is nog hartstikke jong :D.

Goddestear: vervelend hoor de situatie.

Voor alle meiden het is te veel om op alles te reageren, maar leef natuurlijk met iedereen mee.

Lief zonnetje fijn dat alles goed was bij de VK.

Ik ben ook geweest vandaag. Alles was goed, bloeddruk 135/70 onze kleine was weer erg eigenwijs. heb het hartje wel gehoord en toen dacht ik ga me lekker veel omdraaien en lekker schoppen hiihi. Ben blij dat ik het weer gehoord heb. Volgende afspraak is 28 december.

liefs Nathasja

15. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    @Nathasja: hoi jonge dame :D , fijn dat alles goed is met de kleine en de bloeddruk. Voel jij je verder weer goed of niet?

16. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Female, wist niet meer of ik je al welkom had geheten, maar dan bij deze: welkom!
    Hetzelfde geld uiteraard voor Biancanr! Steeds meer nieuwe mamma's :D
    Kan helaas niet tippen aan Mariska's mooie welkom ;)

Leuk dat je je verjaardag er ook op hebt gezet Mariska! Met z'n allen wordt het een steeds mooier lijstje. En ik hou je nog steeds gezelschap met bijzonder weinig klachten. Het is ook elke keer weer een geruststelling als je een schopje krijgt, misschien dat dat ook meehelpt.

Tassie: mooi om te horen dat het allemaal weer goed was. Je komt ook weer op het lijstje ;)

Rachel is gelukkig ook weer langzaam op een roze wolkje aan het zitten. Zijn er nu nog meiden die erg ziek zijn? Weet het zo 1,2,3 even niet meer, maar volgens mij gaat het nu met iedereen wel redelijk goed, toch?

Nemo: jammer dat je een rotweek gehad hebt. Lekker rustig aan doen hoor! Weet zo niet wie je bedoelt met 'snel weer zwanger' maar zodra ik het weet post ik het wel.

Simone: wat vervelend zeg voor dat meisje. Het is altijd heel erg als iemand haar kindje(s) verliest, wie het ook is. Alvast erg veel plezier op Vlieland(?) dit weekend met de schoonfamilie.

Als er nieuwe dingen op het lijstje moeten, kunnen jullie die dan zelf even bijhouden dit weekend? Ik ga lekker met een groep vrienden een lang weekend naar Hamburg. Lekker de kerstsfeer te pakken zien te krijgen. Vrijdag-ochtend vroeg vertrekken we en zijn maandagavond laat weer terug. Zal dus waarschijnlijk dinsdag pas weer even komen koekeloeren. En dan woensdag de 20 wk echo ! Ben ook best wel een beetje zenuwachtig, omdat toch vooral gekeken wordt naar de gezondheid van ons popje. Ik hoop vooral dat alles goed is en hij/zij goed gegroeid is, genoeg vruchtwater etc.

17. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden

18. Bedankt allemaal...!

@ simalex: Wat rot zeg... krijg gelijk allemaal doemgedacten over mn eigen kindje...

Ik ben trouwens ook al bijna jarig! --->
    8 JANUARI!

Iedereen nog veel sterkte/plezier/succes met de echo's en vk bezoeken!

19. Female

Female Niet meer actief

dankjewel assepoester! fijn weekend voor jou, geniet ervan... en mochten we je niet meer 'spreken' voor woensdag, vééééél plezier bij de echo!

biancanr1: welkom! join the club ;)

20. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Goddess, je staat er ook op :D

Alvast bedankt Female, maar zal er morgen en dinsdag vast nog wel even zijn. Al was het alleen maar om weer even op de hoogte te zijn na het weekend ;)

Deel Deze Pagina