Bij lezen word steeds moeilijker hier Moet nu gaan werken, ben weer bijgelezen maar op iedereen reageren word ff lastig..... Fijne dag allemaal Ps welke bloedgroep hebben jullie? (leuk om te weten, ik dus 0 positief)
Lief zonnetje, had 105/55... (normaal 120/80) Maar als je zo'n lage hebt, moet je wel uitkijken hoor... Want je gaat zo tegen de vlakte... Voor de kleine is het super... krijgt hierdoor veel zuurstof... Rachel, fijn dat alles oke was! Biancanr1: welkom hier en geniet ervan meid! Goddess Tear, fijn dat je even langs komt. Sterkte meis.. Heb het ook gelezen en heb er geen woorden voor... *knuf* Sim, wat vreselijk.. Dat zijn idd wel heel erge dingen. Nemo, hopelijk gaat het weer wat beter met je? Gaaf Maris dat je het babytje al vaak voelt! Maris, vind van alles leuk! Ik ga woensdag naar PINK! Haha Tassie, hetzlefde als bij mij dus.. Fijn dat alles oke is.. Assepoester: Veel plezier! Bloedgroep moet ik even nakijken.. Weet hem niet uit mijn hoofd..
Hoi Mariska; alles gaat goed behalve die heup, bil, been en rug. Het is wel al iets beter was eerst zowel links als rechts en nu alleen nog maar rechts. Maar ben nog niet aan het werk om datik veel moet afwisselen met zitten lopen en liggen en dat kan niet op het werk. Hoe is het verder met jou? Assepoester dank je wel! je hebt het er maardruk mee Rachel; ik heb ook o positief Tigger ja lekker hoor is toch weer een geruststelling. Ik vind het zo stom opz ich weet je dat het goed gaat, maar als je weer die bevestiging hebt dan is dat erg fijn. Liefs Nathasja
Zo heb mezelf er ook weer even bij gezet. Mijn verjaardag, daar wacht ik nog maar even mee.... die is in februari... op Valentijnsdag dan bereik ik de magische grens van 30 Idd Nemo, ik ben zelf paramedicus... dus weet dat een onderdruk van 80 perfect is. Maar ik was gewoon zo verbaasd en ging toen me bedenken dat ie misschien nu al aan het omhoog gaan is met alle ellende van dien... maar goed, vorige week ben ik nog een paar keer bijna onderuit gegaan omdat ie zo laag was dus zal wel van het harde fietsen gekomen zijn.... niets aan het handje. HIer nog een 0 positief... lekker makkelijk voor bloedtransfusies enzo Ohja heb ook nog ff nagevraagd bij de VK hoe het zit met kinderziektes als je nu zwanger bent.... had laatst een kind met de waterpokken op mijn spreekuur... dan denk ik echt: houd zo'n kind thuis en maak een nieuwe afspraak! Kreeg wel ff de kriebels, maar de VK zei dat je als je de kinderziektes gehad had, na je eerste jaar er niets aan de hand is. Nou ja en Rubella is de meest schadelijke en daar hebben wij meiden allemaal een extra prik voor mogen halen lang lang lang geleden... Dus kortom ik hoefde me geen zorgen te maken. zo zijn jullie ook weer op de hoogte (voor zover jullie dat al niet waren) Verder gisteren hele gezellige sinterklaas gehad op mijn werk, gevolg alleen dat ik nu toch wel erg moe ben... Maar goed, hoef maar 4 uurtjes te werken vandaag dus zorg ik dat ik rond 11 uur op mijn werk ben en ga ik lekker om 3 uur weer naar huis! Heb een surprise in de vorm van een boom gekregen, met daarop appeltjes geplakt waar weer op staat " huisje, boompje, beestje , en...? " en dan een hele boerderij daar weer in en zo'n magneetding wat je aan je koelkast kan hangen met de tekst: " I had a mind once. Now I have small children" zo dus na mei hoeven ze op mijn werk niets meer van mij te verwachten He, Nathasja, waardeloos zeg dat het nog steeds niet goed gaat met je heup, bil, been en rug! Weten ze wat het precies is? BI of iets anders? Ik had/heb een SI blokkade... met nog minimale rest... waar ik gelukkig weinig last van heb gelukkig. Ik hoop echt dat het langzamerhand toch steeds iets beter met je gaat... sterkte! He meiden, ik ga nu echt stoppen, anders vermoei ik jullie alleen maar met mijn gezwans en ik moet eens richting de douche en daarna op mijn fietsje naar mijn werk... Fijne dag! PS hoe staat het trouwens met de kinderkamers en alle andere aankopen? Nog iets gekocht de laatste tijd? Het is zo stil hierover namelijk... of is iedereen gewoon al klaar?
@Nemo hopelijk is dit een betere week voor jou. @Mariska jij voelt de baby eerder omdat het je tweede is. Fijn toch kun je er snel van genieten. Mijn muzieksmaak is heel breed. Van tiesto tot hazes zeg maar. @Assepoester fijn weekendje! Kan me voorstellen dat je de 20 weken echo spannend vind. Het is toch een screening. Maar goed het is ook leuk om je kindje weer te zien. @bianca nr 1 had ik al welkom gezegd? Dementie anders bij deze @Goddess tear sterkte meid, gelukkig ben je ook een sterke tante. @Rachel ik heb a positief. @Natascha fijn dat het wel iets beter gaat met de heup, bil, been, rug. Hopelijk houdt je het aardig onder controle de rest van de zwangerschap. @Liefzonnetje leuk die suprise en magneet, orgineel. Ik moet bekennen dat ik zo bijna alles al heb inmiddels qua babyspullen. Nog wat kleine dingen en de kinderwagen.
Zijn jullien trouwens al op zoek geweest naar een kinderwagen. Is niet makkelijk zoveel keus. Ik heb drie leuke gezien; mutsy, xadventure en een mutsearts. Nou gelukkig hebben we nog even bedenktijd. Ik wil ook nog even kwijt dat ik zo een lief vriendje heb! Hij deed altijd al veel in huis maar nu is het enorm. Hij werkt elke dag over om straks uren te kunnen opnemen als de kleine er is. Steeds als ik een lange dienst heb staat hij alles weg te wassen en op te vouwen, kookt vaak, verzorgt me van thee tot massage als ik moe ben etc etc. Dat mijn buik echt dikker wordt vindt hij super! Nou ik ga effe met mijn broertje (30) iets leuks doen.
hoi erica, super zeg zo'n vent! hihi en veel plezier met je broer vanmiddag! weet niet meer of ik het al gedaan had, maar goddes an liefzonnetje: veeel plezier bij de echo! ben erg benieuwd! alida: succes bij de gyn! waarvoor moest je precies als ik mag vragen? ben eigenlijk benieuwd of er al meiden zijn die hun kindje al gevoeld hebben? en hoe het voelde? ik voelde gisteravond namelijk iets heel vreemds laag in mijn buik, een soort licht drukkend, trekkerig gevoel wat echt anders voelde als de normale bandenpijn... vreemd toch?
Erica- Wij hebben een Quinny genomen Bianca- Welkom hier bij de club Mariska- welkom terug haha dat is een tijdje geleden
Ja dat wou ik net ook vragen of jullie je kindje al hebben gevoeld en zo ja vanaf welke week? Ik heb zelf nog niks gevoeld jammer genoeg
hey dames, ik heb dit rubriekje pas ontdekt, en ik meld me bij deze aan...het ziet er gezellig uit! moet er wel bij zeggen dat ik eigenlijk 7 juni uitgerekend ben, maar het is een tweeling, dus een hele grote kans dat ik rond de 20ste ga bevallen....
December 4e Mima- jarig(23jaar)+2e echo 6e Assepoester - 20 wk echo 6e Simalex - vk 11e Mariska - gyn 12e Assepoester, Goddess en Jesie - vk 14e Erica - 20 wk echo 20e Rachel - 20 wk echo 21e Tigger en Jesie - 20 wk echo 27e Jingles - 20 wk echo 27e Rachel - echo 27e Tigger - vk 28e Simalex - 20 wk echo 28e Erica- vk 29e Goddess - 20 wk echo 29e Alida - gyn 31e Assepoester - jarig (27 jaar) Januari 2e Tassie - 20 wk echo 4e Josam - 20 wk echo 10e Tassie - jarig (32 jaar) 12e Simalex - jarig (24 jaar) 25e Mariska - jarig (32 jaar) ik heb mezelf er op 4 dec opgezet, jarig + echo!
Liefzonnetje je vermoeit ons niet hoor. Wel fijn om ff te lezen vind ik. Mima welko en gefeliciteerd. Wat betreft aankopen. We hebben een babykamer uitgezocht en de kinderwagen van Xadventure. Ook hebben tegelijk met de babykamer de dekentjes enzo uitgezocht. Verder het badje van bebejou. Kamertje wordt in januari bezorgd en de wagen gaan we in april halen, want dan krijgen we ook nog uitleg hoe die werkt etc. Ik voel de beeb sinds afgelopen week. nog niet zo heel veel en ook niet zo sterk, maar af en toe van die plopjes. Wel grappig. Liefs nathasja
Veel meiden met O positief hoor Als je bloedgroep negatief is moet je met 30 weken een prik, iets met de resus factor en aangezien ik een naalden fobie heb scheelt dit er weer één. Ik heb net iets heel ergs gedaan, veel te veel geld uitgegeven! Heb via verschillende site's (marktplaats enzo) ontzettend mega veel kleding gekocht voor ons beebje. Allemaal in zeer goede staat (sommige zelfs nog nieuw!) Wij hebben al zoveel nieuw gekocht dat ik best vond dat dit 2e hands kon. En nu we toch weten wat het word super leuk natuurlijk! Maar heb wel teveel uitgegeven durf het Jasper niet te vertellen haha Hoef in ieder geval geen maat 50/56 en 62/68 meer want heb zoveel kleertjes dat ik een maand niet hoef te wassen als de kleine er is Zowel merk als geen merk. Heb ook net gebeld, 29 december komt de babykamer (nog ff harder sparen) helemaal geweldig want dan is Jasper erbij! Hij vertrekt maandag tot 30 maart naar een cursus en komt dan maar 1x per 2 weken een dag thuis Maar gelukkig is hij tussen kerst en oud en nieuw vrij dus kan hij er bij zijn als de kamer komt, super! Nou weer een heel verhaal hihi....
Poeh, wat een verhalen weer allemaal! Allereerst een welkom voor Mima Wat leuk dat je een tweeling verwacht! En ik ben eigenlijk een april-mamma, dus maak je maar geen zorgen over de bevaldatum. Die zegt toch niets Ik heb als bloedgroep A positief (weer eens wat anders, haha) en voelde de baby echt als baby met 17wk en later. Voor de rest even geen puf om te reageren, zit vollop in de inpakstress, nu al 3 uur geweest en nog niet aan stofzuigen toegekomen! En nog wassen en dit en dat en nou ja, ga maar weer eens aan de slag. Kom vanavond nog wel weer even kijken.
@Erica: Tiesto hou ik niet zo van. Ik hou niet van house en klassiek. De rest meestal wel. Ik heb een Quinny kinderwagen en die bevalt me prima. Wat een lieve vriend heb jij. Die van mij doet ook een hoop. Hij werkt fulltime en helpt mij ook nog. Wat heb je gedaan vandaag met je broer? @Tigger: Veel plezier bij Pink. Waar komt ze? @Nathasja: vervelend dat het met je onderlijf niet zo fijn gaat. Ik hoop voor je dat het snel overgaat en dat je weer gewoon kan gaan werken. Leuk dat je de kleine ook al voelt. Met mij gaat het op dit moment uitstekend. Geen klachten. @Liefzonnetje: Wat een verhalen heb jij altijd . Wel heel leuk hoor. Ik heb nog geen waterpokken gehad en ik werk in het ziekenhuis op een poli waar genoeg kinderen komen . Ik ga zondag en dinsdag sinterklaas vieren. Ben iets buiten mijn budget gegaan voor Kris, hij is 18maanden (volgens mij wilde iemand dat nog weten) @Female: ik heb mijn kindje al gevoeld, maar dit is mijn 2e zwangerschap en dan herken je het eerder. Ik voelde het eigenlijk al met 14 weken, maar de laatste week steeds iets meer. Bij de 1e voelde ik het met 18/19 weken. Ik weet niet of jij je kindje al gevoeld hebt, want ik voelde geen trekkerig gevoel, maar een soort kleine "plopjes". @Jesie: bedankt voor je welkom terug. Soms heb ik niet zo'n zin om achter de computer te gaan zitten. . @Mima: welkom en bijna gefeliciteerd . Leuk hoor op je verjaardag een echo. @Rachel: Ik heb A negatief. Ik heb bij Kris inderdaad een prik in mijn bil gehad met 30 weken. Na de bevalling niet meer, want Kris is ook A negatief. Als hij positief was geweest had ik nog een prik gemoeten. Ik heb ook wel 2e handskleding gekocht via marktplaats. Ze zijn er zo snel uitgegroeid, dan is het zonde om zulke dure kleren aan te schaffen. Je hebt soms bij de wibra en de Zeeman ook hele leuke goedkope kleren. Iedereen die ik heb overgeslagen: SORRY
@Assepoester: Succes met het huishouden. Ik heb daar echt zo'n hekel aan. Het is dat het moet, maar anders............................
Ik was in 2005 een juli-mama, maar ben in mei bevallen (6 weken te vroeg). Het zegt allemaal niets. Ik hoop dat ik nu een mei-mama blijf en geen april-mama wordt Tweelingen komen meestal wel eerder ja. Dus ik denk dat jij een mei-mama word.
Dat zou inderdaad veel te vroeg zijn.... want.... het is pas 29 december.... Het lijstje van november is al weer weg Geeft niets... staat ook overal zoveel tekst!