Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Jeetje Rachel, ik zou me ook rot schrikken!
    Is het al over?

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Gaat hard nu Erica.. :D

3. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Je groeit dicht, haha :)
    Soms is het trappen van de kleine vervelend. Soms trappen ze precies op plekken waar het niet zo prettig is :cry:

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Tas en Maris, gefeliciteerd met 17.. :D
    Ik morgen.. :D

Heb beeb nog niet gevoeld..

5. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    @Tigger: jij hebt ook mooie buikfoto's. Heb je alweer nieuwe gemaakt?

6. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    jij alvast gefeliciteerd met de 17 morgen.

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Vanmorgen op de weegschaal gestaan...
    71,6 (van 70 af)

Bij de VK was het 72,5 maar dat was met kleren aan dan.. ;)

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Dank je...

Nee morgen weer buik foto's.. Doe nu om de twee weken..

9. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Met kleren aan weeg ik 60kg en ik kwam van 57kg. Ik ben wel blij met mijn (.)(.) :) . Eindelijk heb ik wat. Dat is helaas van korte duur, want de vorige keer werden ze ook weer het oude formaat. :cry: .

Met 33 weken zwangerschap woog ik 73kg

10. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    @ nemo -> Ik denk wel dat je dan de baby voelt. Mijn moeder dacht dat ze last had van haar darmen toen ze zwanger was, maar dat was dus ook de baby haha.. En ik hoor wel vaker dat mensen de baby in de 16e/17e week al voelen.. Ik kan echt niet wachten tot ik wat voel. Ik zit me er iedere dag op te concentreren maar het helpt niet echt haha..

@ Rachel -> Gadsie wat eng dat bloedverlies. Ik zou compleet in paniek raken denk ik... Maar je hebt het al vaker gehad begrijp ik en toen was er ook niks aan de hand dus dat stelt dan weer gerust gelukkig

11. Female

Female Niet meer actief

@ amilah: dat heb ik ook hihi ik let er al steeds meer op... nou ja zo heel lang zal het niet meer duren toch ;)

@ rachel: weet je al wat meer? hoop dat het over is, kan me goed voorstellen dat je even schrok... hou je ons op de hoogte?

12. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    @ female -> ik hoop maar dat we het snel zullen voelen.. Lijkt me zo leuk.. Zou het eigenlijk nog uitmaken hoe groot je buik is, dat je bijvoorbeeld de baby dan later voelt.. Weet er niks vanaf hoor zat dat te denken omdat ik en jij een vrij grote buik hebben...

13. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Ik heb de boodschappen weer binnen en het huis is weer voor het zicht netjes heb nu ook geen zin meer.
    Ga nu nog even de zwangerdoos bij etos ophalen dat is wel weer leuk om te doen.
    We gaan volgend weekend een weekendje weg met mijn schoonouders en zwager en schoonzusje heb ik wel zin alleen mijn zwager en schoonzusje maken vaak ruzie dus we hopen dat zij het weekend niet gaan verpesten.

Groetjes alida

14. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    jeetje Rachel dat is enorm schrikken, dat dat zelfs nu nog gebeurd! Heb het gehad bij 9 weken, je gaat echt door een hel. Hoop dat het ondertussen gestopt is.

Iemand nog een goede tip voor een grenen babykamer? We zijn al wel bij babydump en babypaleis geweest, maar was bijna alleen maar wit en dat willen we niet.

Ga zo naar mijn werk de sintcadeautjes afgeven, we vieren maandag Sinterklaas met het hele kinderdagverblijf, leuk hoor heb er echt zin in :)
    150 kids met een heuse Pietenband, moet wel feest worden :whistle:

Groetjes Bianca

15. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Heeft trouwens iedereen de Etos-doos al gekregen? Heb hem ook aangevraagd, maar nog niks gehoord.

Heb wel zin in een cadeautje! :rolleyes:

groetjes Bianca

16. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Oh ik dacht dat je die pas na 7 maanden kreeg die doos.. Heb ook wel zin in een kadootje, ben benieuwd wat er allemaal in zit..

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Het bloedverlies werd erger dus de vk weer gebeld, kon meteen komen.
    Hartje geluisterd was goed, maar bloedverlies en buikpijn was zeker niet goed. Doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar een echo gehad uitwendig, beebje zag er goed uit toen inwendig. Mijn baarmoedermond was gelukkig gesloten maar bleek dus harde buiken te hebben. Daardoor werd het bloedverlies erger en door het bloedverlies kwamen ook de harde buiken. Een visieuze cirkel dus. Ik moet nu een dag of 5-6 heel rustig aan doen. Zo min mogelijk lopen en veel zitten. Als het niet zakt moet ik (nu al!) aan de weeen remmers :( Dus weer erg rot nieuws juist nu het wat beter ging! Zie mezelf inmiddels ook niet meer thuis bevallen en ook wel eerder bevallen dan in mei als het zo doorgaat. Maar goed blijf even positief. Als er nu weer iets gebeurd kan ik meteen het ziekenhuis bellen en daar terecht, dat is wel fijn natuurlijk. Maar hopen dat het niet nodig is. Nog 2,5 week en dan de 20 weken echo.....

18. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Jeetje wat een ellende Rachel! Denk je dat je door de gavarenzone heen bent, is het nog altijd niet veilig! Gelukkig word je meteen geholpen (voor zover dit kan).
    Ik zal heel hard voor jou en je kindje duimen dat alles nog heel lang rustig blijft :thumup:
    Doe het rustig aan he!

19. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Wat een slecht nieuws Rachel.. Ik zal heel erg voor je duimen. Doe maar heeeeeel rustig aan nu dan.. Beter een paar dagen vervelen dan dat er iets mis gaat. Kan me voorstellen dat je op deze manier liever in het ziekenhuis bevalt.. Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte...

20. Ik vind het echt heel erg rot voor je rachel, nou maar duimen dat uiteindelijk alles gewoon goed komt.
    Dikke knuffel.

Deel Deze Pagina