Hallo Rachel doe je lekker rustig aan meid hoop dat alles goed blijft gaan. Ik heb de etosdoos ook gehaald zat wel opvolgmelk in maar heb nog niet gekeken tot wanneer het geldig is. Zover ik het nu weet krijg ik 15 april verlof dat is precies op onze trouwdag dan zijn we 2 jaar getrouwd. Ik ga nu even werken en ik wens iedereen een heel fijn weekend we gaan na mijn werk sinterklaas vieren bij mijn ouders. Morgen de 15 schiet op Groetjes
Rachel; dat klink positief. Doe rustig aan en denk aan je zelf. Tigger; leuk hoor! Alida; werkse en daarna veel plezier met Sinterklaas vieren Liefs Nathasja
Rachel, fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan! Hoop zo voor je dat die buikpijn na een nacht slapen minder is geworden! En dat je straks ook kan gaan genieten..... want dat heb je wel enorm verdient na alle ellende die je tot nu toe hebt gehad! Laat je verder lekker in de watten leggen! He Tigger: SUPER! leuk joh! Verder heb ik de dappere poging ondernomen om maar weer eens op de weegschaal te gaan staan... had zo'n voor gevoel dat er wel wat aangekomen was, omdat mijn buik nu echt dikker aan het worden is en mijn (.)(.) toch ook door blijven groeien.... maar wat zag ik, nog steeds op hetzelfde als 2 of 3 weken geleden.. in totaal 300 g aangekomen in vergelijking met start gewicht.... Nooit gedacht, ben altijd zo'n type wat snel een kilootje (of meer ) erbij heeft... dus dat had ik nu ook echt verwacht, maar niet dus He, las ik dat Nemo al buikfoto's had gezien... ik ga ook maar weer eens jullie albums bekijken... bij mij staat er nog niets in overigens..komt nog wel als mijn buik wat meer groeit... Zo ga nu douchen, dan lekker ontbijten (in weekend altijd met afbakbroodjes ) dan maar eens voor een nieuwe auto kijken en daarna moet vriendlief helpen verhuizen bij mijn oudste broer en komen mijn ouders naar mij toe (heb ze al weer een paar weken niet meer gezien, dus die zullen wel goed willen kijken naar me ) en dan gaan we daarna nog naar mijn broer toe. Zo leuk joh, die komt met zijn vriendin lekker dichtbij wonen, woonden tot vandaag dus in Antwerpen... Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
@Liefzonnetje: Raar dat je dan niet aankomt he. Waarom zet je nu nog niets in je album. Ben wel benieuwd. Je hebt het druk het weekend. Wat voor auto willen jullie? Leuk dat je broer met aanhang dichterbij komen wonen. Antwerpen ligt niet naast de deur. Tenminste van mij uit niet. Vanavond komt Mark zijn jongste broer met vriendin (is mijn beste vriendin en schoonzusje dus) langs. Gaan we X-factor kijken (vinden de jongens ook hrtstikke leuk......not ) Morgen vieren we bij mijn schoonouders sinterklaas.
He Mariska, Tja eigenlijk moet ik eens iets in mijn album zetten.... maar moet eerst fotos' maken....heb afgelopen maandag wel een paar foto's gemaakt, maar toen was het toch te donker en die zijn mislukt.... dus binnenkort voor de herkansing en dan zal ik eens kijken of ik die hier ook kan uploaden... Zelf vind ik het ook raar dat ik vrijwel niets ben aangekomen, terwijl mijnn lichaam wel enorm veranderd is.... maar goed... die kilo's komen nog wel vrees ik Wij wonen in Utrecht en dan is Antwerpen idd niet erg dichtbij en dan woonden ze ook nog eens in het zuiden van Antwerpen, iets van de laatste afslag van de ring.... en nu is het straks nog maar iets van 25 min rijden en 5 minuten lopen vanaf mijn werk wat ik vrijdag doe Hmm en auto.... dat weten we nog niet goed.... we zijn niet meer wezen kijken vanochtend... aangezien de verhuiswagen eerder zou komen.. maar wordt in ieder geval een hoge auto (voor mijn rug) met veeeel ruimte... hebben nu een grijskenteken en dus wel een mega ruimte achterin, waar je makkellijk 2 boxen in kan zetten, of een box en een ledikant, maar ja op die manier mag je geen kind vervoeren he? was wel ideaal met kamperen enzo...en fietsen zet je er zo in, dus dat zal straks echt wel wennen zijn... Nou ik ga nog ff huismiepen voordat mijn ouders komen... mijn lief heeft net hier met zijn bergschoenen een mooi kleispoor door het huis achter gelaten... :x net een klein kind Oh X-factor.... dat is toch zoiets als... shit mijn hersenen werken ff niet.... ehhehehehehe ohja Idols? haha arme mannen Veel plezier trouwens met Sinterklaas... LEUK! en helemaal voor je kleine vent als ie zoveel kadootjes gaat krijgen!
Vandaag behang voor de babykamer uitgezocht. Lief! Met een eendje en een lieveheersbeestje heel schattig. Eigenlijk wilden we voor de meubeltjes gaan kijken, maar dit moet nog maar een weekje wachten. We zijn eerst de stad in geweest om Sinterklaas te sponsoren en na 2 uur lopen door de stad ben ik alweer afgepeigerd en lig languit op de bank. Het valt niet mee zwanger zijn
Ja ik ben ook zo snel moe..! Maar ik kan me wel beter overgeven aan het uitrusten nu. In het begin vond ik het allemaal zo'n onzin dat ik dan moe was en dan ging ik mezelf dwingen om verder te gaan maar dat heb ik nu gelukkig niet meer.. kan ook wel eens heerlijk zijn toch? Dat je gewoon lekker op de bank kan ploffen en niks meer doet..?
Ja lekker languit voor de tv. Ken ondertussen al heel wat series hihi Vanavond maar weer eens kijken wat er in de rimboe gebeurt. Begin nu toch ook een serieus buikje te krijgen. Zit zelfs nu al af en toe in de weg Ben er wel beretrots op
Ja ik heb zo'n heel schema. Ok nu naar nld 3 want dan komt er dit en dan naar rtl4 voor dat enz. Gelukkig vind mijn man het niet zo erg..
Dank je erica.. Was wel iets later op de dag.. Maar ik merk het nu ook met bukken.. dat er echt iets zit!
Tigger; Je ziet het goed hoor dat je weer bent gegroeid. Bianca leuk hoor het behang en voor de kamer heb je nog even. Rust maar lekker uit. Amilah ik ken dat wel ik had dat eerst ook heel erg er niet aan toe willen geven, maar ik doe het nu ook. Alida fijn hoor alweer de 15 gaat snel he. Rachel meid hoe is het nu? Liefs Nathasja
hallo meiden, hier gaat alles goed. moet alleen morgen werken terwijl ik altijd maandag vrij ben. het is de maandag voor sinterklaas dus nu donderdag pas vrij. hoi tigger, mooie buik heb jij zeg. gr chantal.