Goh wat gaat dat snel zeg, de een heeft nu de 15 binnengehaald, de ander 17... Ook ik ben vaak erg moe...duizelig vooral...wordt er helemaal gek van...Ik denk elke keer dat ik ieder moment neer kan vallen...
Ben weer terug van een dag werken ben nu erg moe even eten en daarna lekker douchen. En vanavond lekker op de bank tv kijken moet nog t/m donderdag werken ben vrijdag dus pas weer vrij. Morgen moet ik naar de arboarts omdat ik steeds last van mijn rug heb en dat mijn werk in de zorg mij wel erg zwaar begint te worden dus ben benieuwd wat hij mij te vertellen heeft. Vertel morgen wel hoe het is afgelopen. Groetjes
volgens mij heb ik de kleine gevoeld! GIsterenavond toen ik in bed lag, voelde ik opeens alsof er luchtbelletjes ofzo laag in mijn buik kriebelde..... en opeens was het ook weer weg... en bleef het weg... Wie weet vanavond.....
@Liefzonnetje wat leuk, hopen dat je het snel weer voelt! @Goddes rustig aan doen met die duizeligheid hoor, neem je wel genoeg produkten met ijzer? Alle andere lekker weekend gehad? Hier alles zijn gangetje. Vermoeidheid blijft, ene keer erger dan de andere keer. Het vervelende is dat ik zo tegen mijn werk op kijk (lange diensten) op het moment. Als dit nog een week zo blijft moet ik toch maar eens in gesprek met mijn manager.
Gaaf liefzonnetje! Hopelijk gauw weer! ik heb beeb nog niet weer gevoeld... Thanks voor de complimenten.. Ik ben ook weer zo moe Erica.. Vorige week heel de week voor 9 uur op bed. Ook de hele week werken valt me tegen... Voel me wel een zeikerd eigenlijk.. Goddess doe je een beetje rustig aan? Ik zou de VK even inlichten...
Goddes; doe je wel rustig aan en net wat erica zegt neem je wel genoeg ijzer? Alida veel succes bij de arbo vandaag! Erica en Tigger vervelend dat jullie zo moe zijn. Nou ik ben vanochtend weer terug geweest bij de dokter en ze denkt toch dat het bekken instabiliteit is Vanmidag heb ik een afspraak bij mensendieck.en hoop dat ze me wat positief nieuws kan geven. Liefs Nathasja
Oh jeej ik wist niet dat je BI al zo vroeg in de zwangerschap kon krijgen. Betekent dat nou dat je veel rustiger aan moet gaan doen dan je al deed? Of weet je dat verder nog niet?
Ja ben ook ontzettend opgelucht. Laatste paar nachten nauwelijks geslapen.... Maar goed ik mag (hopelijk) weer verder met genieten van ons kleintje Vanmorgen is Jasper vertrokken, zie hem nu nog maar 1 weekend in de 2 weken Ben wel gewend dat hij vaak weg is maar vanochtend waren er toch van beide kanten wat tranen hoor, voelt allemaal zo anders nu.
Ja dat kan ik me voorstellen.. Is niet makkelijk om elkaar nu zo weinig te zien. Ik ben wel heel blij dat het bloeden gestopt is.. Hopelijk kun je nu verder genieten
Hmm Tassie dat is minder.. Sterkte. Rachel, pfff *haalt opgelucht adem* Klinkt positief. Krijg je nog controle? Wat rot dat je mannetje nu zoveel weg is.. Sterkte en een knuf van mij!
Ik probeer zoveel mogelijk ijzer binnen te krijgen, ik probeer eigenlijk van alles zo veel mogelijk bnnen te krijgen... wordt er helemaal gek van... Zelfs twee broodjes vol met honing geeft mij geen energie... Ik weet het nu ook even niet meer...Ik moet me gewoon zitten voortbewegen, dan gaat het goed, maar ja dat kan dan weer niet (afwas, koken etc.). *misschien moet ik maar een rolstoel aan gaan schaffen *
@Tigger ik weet wat je bedoeld voel me ook zo een pieper. Nu is het nadeel dat ik ook vaak moet huilen. Schaam me inmiddels dood tegenover collega's. @Tassie BI bah! succes vanmiddag bij mensendieck. @Rachel fijn dat het beter gaat! Lastig hoor dat je Jasper nu zo weinig ziet. Hopelijk vindt je veel afleiding en leuke dingen om te doen. @Goddes vervelend zeg. Weet je wat mij opvalt. In ieder boekje staat dat na 3 maanden alle klachten minder worden en je weer vol energie zit. Nou hier zitten er een paar waarbij het niet volgens het boekje gaat Wil daarbij wel kwijt dat ik het nog steeds allemaal geweldig vind. De moeheid en het emotioneel zijn is heel vervelend maar ik heb het er dik voor over. Ben gewoon super blij met de zwangerschap en aankomende beebje.
Pffff Rachel dat is goed nieuws! Hopen dat het nou goed blijft gaan en dat je echt kan genieten. Goddess, ik heb van de VK Floradix (kruidendrankje) gekregen tegen de duizeligheid, misschien helpt dit jou ook? Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb vandaag op mijn werk afgesproken dat ik nog maar 6 uur per dag werk in plaats van de 10,5. Moet nu wel 4 dagen werken in plaats van 2,5 maar goed die lange dagen waren echt niet meer te doen. #-o Mijn leidinggevende ging eerst niet akkoord, maar toen ik vanochtend voor een gesprek kwam bleek hij ziek te zijn. Zijn vervangster begreep het meteen en heeft het rooster omgegooid. Wij hebben de 20-weken echo vastgezet op 5 januari, spannend hoor!
Ja op die energie zit ik ook nog te wachten. Ik heb erg veel pijntjes en klachten enzo.. Maar net als jij geniet ik nu ook echt van de zwangerschap. Ik heb in het begin een tijdje gehad dat ik het ineens niet meer wilde. Ik was een beetje depri en paniekerig, wilde ineens helemaal geen kind. Nou dat is nu HELEMAAL weg. Ik ben dolblij. En trots dat ik dit als vrouw mag meemaken
@Bianca fijn dat er een vervangster was. Anders hadden ze ook het rooster moeten veranderen maar als dat met begrip gaat dan is dat toch prettiger. Wat doe je voor werk als ik vragen mag? @Amilah fijn dat je nu wel lekker aan het genieten bent! Ik heb wel vaker gehoord dat vrouwen in het begin even die onzerheid hebben.
Erica, Ik werk op een kinderdagverblijf. Fantastisch leuk werk hoor, zit er nu al weer 10 jaar, alleen is het nu lichamelijk te zwaar. Al dat tillen en steeds weer bukken gaat nu niet zo soepeltjes Ik heb dan ook al een flinke buik ondanks de korte 15 weekjes
@Bianca wat leuk. Fijn dat je het ook zo naar je zin hebt. Met plezier naar je werk is zoooo belangrijk. Ja kan me voorstellen dat dat energie kost ook fysiek. Ik werk met moeilijk opvoedbare pubers die ook een lichte verstandelijke beperking hebben. Het nadeel van ons werk is dat je het zo moeilijk rustiger aan kan doen. Kinderen/pubers blijven toch met dezelfde vragen en hulpvraagjes komen. Je kan er niet even een aantal aan de kant zetten he