Erica, lijkt me erg leuk werk zeg! Doe je dit in de dagopvang of in een woonvorm? Nee de poepluiers zijn niet minder geworden sinds in zwanger ben hihi Het is wel lief om te zien dat de kinderen je buik willen aaien en dan ook sssst tegen elkaar zeggen. Ik vertel natuurlijk dat ze zachtjes moeten doen omdat de baby slaapt :-$ lekker rustig Vorige week begon er zelfs één een liedje te zingen! Kijk daar doe je nou het werk voor he
Bianca ik doe dit in een woonvorm. Draai dus ook meestal 24 uurs diensten en slaap dan daar. In overleg met collega's draai ik nu soms wat kortere diensten. Ik begin straks om 17.00 tot morgen 16.00. Het is inderdaad een hele leuke baan. Lijkt me inderdaad schattig die kleintjes die op hun manier lief zijn voor de baby. Ik heb twee neefjes een van 3 en een van 4 en die kunnen nu ook zo leuk uit de hoek komen.
Tassie hoe is het afgelopen? Morgen alweer de 18, kijk nu echt uit naar de 20 want dan ben ik op de helft Maar gaat wel hard ineens vind ik
Tassie: hoe is het vanmiddag afgelopen bij Mensendieck? Hoop goed, met veeeeeel tips! Echt ontzettend rot dat je zo'n last hebt van je bekken. Wat kan je allemaal wel/niet? Ik kan me voorstellen dat je daardoor negatief gaat denken (deed ik ook paar weken geleden toen mijn bekken helemaal fout stond... dacht echt, als dit de hele zwangerschap door moet gaan..... ) Ik hoop zoooo voor je dat het met wat oefeningen en tips beter gaat..... duim duim duim Rachel: GELUKKIG! Wat ontzettend fijn voor je dat het bloeden gestopt is en alles beter voelt! Wel balen dat Jasper zo weinig naar huis mag.... kan hij wel mailen en bellen? Dat zal trouwens wel raar voor hem zijn als hij je 2 weken niet ziet en dat jouw buik dan opeens veel dikker is geworden.... Sterkte en heb je wel leuke dingen staan? en anders houden we jou hier ook gewoon wat meer bezig hier goddess tear: rot zeg...dat je zo moe bent. Was je hb ook laag? Wat verstandig is om bij bruinbrood en ander ijzerrijke producten (groene groenten enzo) geen melkproducten maar vitamine C rijke producten te gebruiken, dat zorgt namelijk voor betere opname van ijzer, bij melk wordt veel minder ijzer opgenomen... en vast slik je ook wel multivitaminen.... hier een extra hapje energie van mij enneh lekker uitrusten en naar je lichaam luiteren.. Erica: hmm nog steeds niet veel energie? Jammer, bij mij gaat het sinds 1,5 week veel beter! Ben wel moe na een dag werken, maar goed, dat vind ik niet erg omdat ik dan wel bezig ben geweest, terwijl dat eerst al was nadat ik zo ongeveer niets had gedaan op een dag. En emotioneel.... errug irri die huilbuien he!?! mijn ervaring is dat dat ook echt minder is als je meer uitgerust bent.... maar ja..... slaap lekker, doe rustig aan en geniet Bianca: JOEPIE... dat klinkt heel wat beter, 6 uur ipv 10.5 u op 1 dag! Sowieso wel megalange dagen zeg.. 10,5 uur... Ben overigens wel heel benieuwd naar jouw buikfoto... als die kindjes al zo lief reageren op je buik..... dan moet die vast super mooi al zijn! Foto? Hier gaat alles steeds beter! Heb trek.... dus die kilo's zullen vast ook wel gaan komen... maar nog steeds eigenlijk alleen maar in fruit en niet in zoetigheid... Verder heb ik ons kindje niet meer gevoeld..... heel jammer... maar misschien vanavond.... ik hoop het zo, want voordat ik het besefte afgelopen zaterdagavond was het ook al weer over... dus laat maar komen! (haha denk dat we over een paar weken vast anders praten als we niet meer met rust worden gelaten door de kleine ukkies...
ohja... wij hadden al 2 hele leuke meisjesnamen verzonnen... kwamen we gisteren erachter dat 1 ervan in de top 5 stond van de laatste tijd.... en de andere... die klonk absoluut niet met de achternaam... ik sprak voor de grap voornaam met achternaam uit en wij keken elkaar samen aan dachten precies hetzelfde.... DIT KAN NIET.... Dus voor een meisje kunnen we weer opnieuw beginnen..... Zijn jullie al met namen bezig?
Liefzonnetje, wij hebben al ruim een jaar een meisjesnaam klaar liggen Allebei ervan overtuigd dat als het ooit mocht lukken, dat we toch een meisje zouden krijgen. Nu het echt zover is ....... ik weet het nie... :-k misschien toch een jongetje? Net zo welkom natuurlijk alleen kunnen we het nog niet eens worden over een naam. Mijn man komt uit Italie dus zoeken we een naam die in allebei de talen goed uit te spreken is, dat valt nog niet mee. Maar goed, nog alle tijd! Zal horen of manlief de foto wil plaatsen, ben zelf nl niet zo handig met computers Was al apetrots dat ik de banner zelf heb geplaatst
De naam verzinnen is erg moeilijk vind ik. Mijn man wil als het een jongen wordt vernoemen naar zijn vader en als het een meisje is vernoemen naar zijn moeder. Nu vind ik de naam van zijn vader heel erg leuk maar die van zijn moeder iets minder en ik vind het dan ook zo sneu voor mijn ouders.. Ik zou bijna hopen dat het een jongen wordt omdat ik die naam zo leuk vind haha.. Maar ja we hebben gelukkig nog even om erover na te denken... Zijn er al mei-mamma's die al zeker zijn over de namen?
He meiden, Vanmiddag bij de mesendieck geweest. Heb een hele lichte vorm van Bi en mijn ishiasspier is nog steeds geirriteerd waardoor ik nog meer pijn heb. Ze heeft aangegeven dat het wel weer minder wordt, dus daar ga ik maar van uit. Heb een oefening mee gehad om mijn rugspier te ontspannen en donderdag moet ik weer terug komen. Ik hoop volgende week weer een paar uurtjes te kunnen werken, maar deze week moet ik het rustig aan doen, maar zoals het nu is zie ik dat niet zitten. Sorry heb ff geen zin om op de ander eberichtjes te reageren komt morgen weer. Gr Nathasja
@amilah: Bij vernoeming van een kind naar de ouders geldt (tenminste in Friesland.... ) 1e zoon wordt vernoemd naar de vader van de vader, 1e dochter naar de moeder van de moeder. 2e zoon vernoemd naar vader van de moeder etc. Als je dat aanhoudt, kun je een meisje ipv naar zijn moeder naar jouw moeder vernoemen. (als je moeder tenminste een mooie naam heeft ) Wij zijn nog niet echt actief bezig met namen, we krijgen af en toe suggesties van m'n moeder en zus.... die zijn er al volop mee bezig (zitten beide langere tijd in de ziekenboeg en vermaken zich er prima mee)
Goeiemorgen allemaal! Tassie meid ik hoop dat je snel minder pijn hebt! Vandaag de 18 weken bereikt Vanacht bij een vriendin geslapen, ben wel moe nu Proberen eerder naar huis te gaan van school vandaag Vanmiddag ben ik er langer!
Tassie, hopelijk gaat het snel beter nu je er zo snel bij bent... Wij zijn wel bezig met namen.. Maar nog niet heel aktief. We schrijven op wat we leuk vinden. Jongen zijn wel wel uit denk ik.. Meisje vind ik nog wel moeilijk. Alhoewel we al wel wat namen hebben... Rachel gefeli met de 18 en alle anderen die ook wat bereiken vandaag, hihi...
Dank jullie wel ik hoop het ook. Rachel feli met de 18! Wij hebben het ook wel over de namen. De meisjesnamen zijn we uit, maar voor een jongen nog niet, maar we hebben nog een tijd! Liefs Nathasja
@ Bianca, oh wat schattig zeg, dat zo'n kindje een liedje gaat zingen, echt lief. @Tassie: Wat belen joh! Hopen dat het weer wat beter wordt. @liefzonnetje: Ik eet heel veel ijzer rijke producten, maar ik drink absurd veel melk, misschien moet ik maar even gaan minderen. Ik weet nog niet of mn hb laag is of niet. volgende week weer een afspraak bij de vk en dan krijg de resultaten te horen....
Nathasja dank je wel! Voor iedereen die zin heeft: TAART En voor diegene die nu niet zo'n snoeperd is: MANDARIJNEN
Bianca en Mima: gefeliciteerd! Rachel: wat vervelend om te lezen dat je zo'n rotweekend hebt gehad, maar gelukkig gaat het nu beter. Hopelijk kun je toch echt gaan genieten, hoop het zo voor je :knuf: We hebben de namen al een hele tijd klaarstaan, dus meisje of jongensnaam al voordat we uberhaupt over zwanger worden hadden nagedacht. Wel lekker makkelijk Hamburg was erg leuk en ook erg vermoeiend. Heel veel lopen maar wel erg lekker eten en heel gezellig. Wel 2 zachte eitjes gehad (zooo lekker, maar voelde me zooo schuldig) en in een restaurant zalm besteld. Kreeg ik gerookte rauwe zalm dus dat kon weer terug. Heeft de kok een mootje voor me gebakken, die helaas niet helemaal goed gaar was. Hoop iig dat het verse vis was. Heb wel elke dag de baby erg duidelijk gevoeld, dus ben lekker postief. Morgen de 20 weken echo dusss... Zal morgen de site weer updaten met een nieuwe buikfoto (begint zo mooi groot te worden) en we willen een filmpje maken van de echo.
Fijne sinterklaas avond allemaal Wij gaan naar me zusje en dr vriend sinterklaas komt daar voor me kleine schatje (kleine van me zusje) ze is 2 jaar dus ben benieuwd hoe ze dit jaar reageerd doei doei
Fijne sinterklaas allemaal! Ik heb ontzettende ruzie met Jasper, (spreek ik hem eindelijk krijgen we ruzie) maar ben hem nu momenteel zo zat en ben zo ontzettend boos op hem dat ik mijn telefoon uitgezet heb en ook niet meeneem vanavond met sinterklaas vieren. Stress is niet goed en ben nu zo over de rooie dat ik hem beter helemaal niet kan spreken dan nog bozer te worden lijkt me......
December 4e Mima- jarig(23jaar)+2e echo 6e Assepoester - 20 wk echo 6e Simalex - vk 11e Mariska - gyn 12e Assepoester, Goddess en Jesie - vk 14e Erica - 20 wk echo 20e Rachel - 20 wk echo 21e Tigger en Jesie - 20 wk echo 27e Jingles - 20 wk echo 27e Rachel - echo 27e Tigger - vk 28e Simalex - 20 wk echo 28e Erica- vk 29e Goddess - 20 wk echo 29e Alida - gyn 31e Assepoester - jarig (27 jaar) Januari 2e Tassie - 20 wk echo 4e Josam - 20 wk echo 8e Goddess - jarig (18) 10e Tassie - jarig (32 jaar) 12e Simalex - jarig (24 jaar) 25e Mariska - jarig (32 jaar) Fijne sinterklaas iedereen...