Bianca en Mima gefeliciteerd! Hoe zou de echo geweest zijn van mima? Assepoester en Simone veel plezier morgen bij de vk! Assepoester gaaf dat je beeb elke dag voelt! Ik kan niet wachten tot ik ook regelmatig de beeb voel.. Jesie veel plezier! Iedreen trouwens die sinterklaas viert vanavond! Jeetje Rachel, wat is er gebeurd dan? *knuf*
Hallo iedereen Sorry dat ik gisteren niets meer van me heb laten horen. Ben gisteren naar de arboarts geweest mag mijn werk in de zorg niet meer doen moet nu andere werkzaamheden gaan doen, maar ze weten niet wat dus ik zie wel wat het gaat worden. Iedereen een fijne sinterklaasavond gewenst Groetjes
@ Bianca -> Gefeliciteerd! Het zou beter zijn mandarijnen te eten maar ik ga toch maar voor de taart @ simalex en Assepoester -> ik moet morgen ook naar de VK, zijn jullie ook zo zenuwachtig? Hopelijk is alles goed bij ons alle drie.. Veel succes in ieder geval meiden, ik zal aan jullie denken morgen
Bianca gefeliciteerd! Doe mij maar een mandarijntje... ben daar echt verslaafd aan de laatste tijd Rachel, what happened? Snik.... hoop dat je in ieder geval een toffe avond hebt met Sinterklaas feest. Assepoester.. ben benieuwd naar je foto! Leuk dat je een gezellig en druk weekend gehad hebt in Hamburg.... en nog leuker dat je elke dag de baby voelt! Na afgelopen zaterdagavond heb ik niets meer gevoeld.. Hier geen Sinterklaas... bedacht me net dat mijn lief en ik vandaag precies 2,5 jr bij elkaar zijn.... niet aan gedacht.... vriendlief denk ik ook niet....
hoi meiden alles goed bij jullie? ben een paar dagen bij pap en mam geweest en nu even vluchtig doorgelezen... wij hebben iig de meisjesnaam al, daar zijn we helemaal over uit... maar een jongen gaat nog een drama worden ben ik bang..... @ rachel: gaat het alweer een beetje of is het nog hetzelfde? snap dat het frustrerend is, hopen dat je hem morgen wat rustiger kunt spreken.... ? fijne avond voor iedereen die sinterklaas gaat vieren! en voor de rest ook Groetjessss!
@Bianca en Mima gefeliciteerd! @Mima hoe was je echo? @Assepoester spannend hoor morgen de 20 weken echo. Veel plezier ben reuze nieuwsgierig hoe je het gaat vinden. @Simone en Amilah veel plezier bij de vk, lekker weer even genieten van het geluid van het hartje. @Liefzonnetje fijn dat je meer energie krijgt! Geloof zeker dat dit beter werkt voor je huilbuien ook. @Female was het gezellig bij je ouders? @Alida wat vervelend, is er al iets bekend over vervangende werkzaamheden? @Rachel hopelijk kun je het morgen uitpraten. Alle andere ook de groetjes, sorry weet niet alles meer. Wij zijn net als Female wel uit de meiden naam maar die jongens naam oeps dat wordt nog wat. Ach we hebben nog tijd zat toch. Hier alles prima. Vandaag eigenlijk heel goed. Niet moe en de baby beweegt volop! Zo een leuk gevoel die plopjes.
Sluit me helemaal aan bij Erica Simone en Amilah: jullie ook veel plezier bij de vk. Wij gaan morgen de echo laten maken in het ziekenhuis en zien de vk volgende week woensdag pas weer. Liefzonnetje: ik voelde het ook rond die tijd voor het eerst. Daarna nog een ruime week voor ik het weer voelde. En vanaf toen ook elke dag, dus hopelijk voel je het snel weer en blijf je het voelen Het was wel een enorme geruststelling om de baby elke morgen en avond te voelen, zeker na een hele dag intensief wandelen en allerhande drukte. Eigenlijk vanaf het moment dat ik het zeker wist en duidelijk was (±17.2 weken) heb ik het elke dag gevoeld. 's Ochtens na het wakker worden en 's avonds voor het slapen gaan. En dan soms tussendoor tijdens het eten. Zelfs nu, schop, tijdens het typen Kan me geluk niet op om morgen even te kunnen kijken. Alleen nu begint vriendlief met 'misschien wil ik toch wel weten wat het gaat worden'. Heb ik me er net bij neergelegd dat hij het niet wil weten, gaat hij weer twijfelen! We zien het morgen wel, grote kans dat we toch nieuwsgierig gaan worden
hoi assepoester, spannend 20 weken echo veel plezier. ben ik van de lijst gegooid. hoi tassie, ik hoop dat je pijn minder word. hoi erica, te gek dat je zo voelt bewegen. ik hoef gelukkig maar 1 naam te verzinnen maakt het al wat makkelijker. gr chantal.
@ liefzonnetje -> Mandarijntjes krijg ik juist niet weg.. Maar peren eet ik het liefst de hele dag door haha @ erica -> dank je wel, zal straks vertellen hoe het was @ assepoester -> Nou veel succes EN plezier bij de echo! Hopelijk krijgen we dadelijk een update
peren.... jammie.... die vind ik ook zalig en kan ik ook verslinden.... eigenlijk alle fruitsoorten wel behalve bananen..... die vind ik nu echt ranzig... Simone veel plezier bij de vk en Assepoester jij heeeeel veel plezier bij de echo! Ik ben benieuwd wat jullie nou besloten hebben.. of jullie het nou toch wel of niet willen weten wat het wordt... Assepoester, tx trouwens voor de geruststelling dat jij destijds na de eerste keer dat je de beeb gevoeld heb, ook een week zowat niets hebt gevoeld en daarna elke dag... ik hoop dat dat bij mij ook zo zal gaan... wil het zo graag weer voelen... maar komt vanzelf. Ohja hoe staat het met jullie buikjes? Tegen mij wordt de laatste tijd steeds gezegd: oh ben jij al 16 weken zwanger, zou je ook niet zeggen... Daarom ook nog steeds geen foto hier... Heb trouwens van mijn "schoonnichtje" huh hoe heet dat eigenlijk, nichtje van mijn vriend.... een stapel tijdschriften gekregen van wij jonge ouders zij is in juli bevallen... en wij oefenen nu af en toe met oppassen errug leuk! Morgen weer Oeps zie dat het al weer 8:10 u ismoet naar mijn werk... groetjes en fijne dag!
Hallo Iedereen die naar de vk en gyn of voor de echo gaan veel plezier Erica Nee er is nog niets bekend over andere werkzaamheden maar ik moet zo naar mijn werk dus misschien dat ik het vandaag krijg te horen. Groetjes
Goedemorgen! Pff ik zit te wachten tot ik beeb weer voel... Ik kan niet wachten, wordt nu alweer onzeker, terwijl het normaal is dat ik het nog niet weer gevoeld heb. Vanavond naar Pink, heb er wel zin in, maar pff... ben nu al moe bij de gedachte... Maar morgen vrij... Dus dat is wel fijn.
@ liefzonnetje -> Ja gadsie bananen daar moet ik nu ook niet aan denken.. @ Tigger -> Veel plezier bij Pink. Ik vind het knap dat je puf hebt om erheen te gaan, ik moet er niet aan denken naar een concert ofzo te moeten.. Maar goed kans dat tegen de tijd dat ik daar zou zitten me al beter zou voelen tuuk..
Wat erg Tigger voor je collega zo zie je maar weer als je denkt dat je de gevaren zone voorbij bent het altijd nog mis kan gaan, moet er maar niet te veel aan denken..... Hier gaat het verder wel goed volgende week weer naar de VK toe is altijd wel fijn als je daar bent geweest vind ik en dan is het bijna zo ver dat we (misschien) kunnen zien wat het gaat worden, iedereen denkt een jongen terwijl ik zelf aan een meisje denk. Tassie echt vervelend voor je zeg hoop dat het snel weer beter met je gaat.
@erica: dankje was super leuk... heb een erg goede band met mijn familie. moet er nu 2 uur voor rijden om bij ze te zijn maar als ik er eenmaal ben is het heerlijk! @ Jesie: ben benieuwd wat het gaat worden zeg! of je eigen gevoel klopt. hopelijk weet je het volgende week @ rachel: en heb je je vriend al gesproken? hoop dat het allemaal ietsje rustiger is en het sinterklaasfeest toch nog fijn was... @ assepoester: veel plezier bij de echo meid, let us know! Ik heb nog steeds niets van het beebje gevoeld en moet zeggen dat ik onderhand toch wel erg ongeduldig wordt.... EN verder... alles gaat goed met me, maar dat de vermoeidheid over is na een maand of 3 is bij mij echt een grappie hoor... gelukkig werk ik nog maar 3 dagen per week, want ik wordt gek van moe zijn en vooral ook van de hormonen.... voel me zo wisselvallig, vooral als ik smorgens wakker wordt voel ik me zo depry... heel vreemd... het lijkt wel of ik dan spoken zie, of alles super erg lijkt terwijl er eigenlijk niets is..... klink misschien vaag maar misschien begrijpen jullie wat ik bedoel....