@Tigger wat erg voor je collega. Iedere keer als je zo iets hoort maakt het je toch weer even ongerust he. Ik probeer me voor te houden dat het echt heel weinig gebeurd. Voor die mensen is het verschrikkelijk hopelijk vinden ze veel steun. @Tassie wat vervelend zeg die pijn. Hopelijk heb je veel goede dagen. @Female dat verhaal van moeheid en de ochtenden herken ik helemaal. Ben bijna blij dat er nog iemand is maakt mij minder raar . Aan de andere kant is het natuurlijk helemaal niet leuk voor jou. Ik heb wel vaak dat als ik dan gewoon mijn dingen ga doen dat het "rot" gevoel wel minder wordt of verdwijnt. O en 2 uur rijden is ver maar nog te doen naar je ouders. Jij woont toch in Belgie? Mijn vader woont in Peru, ik zie hem helaas de laatste 5 jaar maar eens per jaar. @Mariska leuk hoor dat Sinterklaas vieren, verheug me er ook al op om dat met zo een kleintje te kunnen doen. @Liefzonnetje ik voel de baby ook nog niet elke dag hoor. Schoonnicht mmm ja ik vind dat die naam moet kunnen, effe kijken of de dikke van Dalen het ook kent Hier verder alles goed. Ook vandaag eigenlijk wel met energie op gestaan. Vandaag gaan we Sinterklaas vieren op mijn werk (gisteren waren paar jongens weg). Moet dus nu even een gedicht bedenken pffffff.
hoi erica, dat is helemaal ver weg zeg, begrijp dat dat erg lastig is... familie kun je zo missen... we wonen in belgie ja, maar net over de grens hoor... 2 uur is niet naast de deur, maar zeker te doen.... vreemd he dat dat 's ochtends erger is, ben eerlijk gezegd blij dat jij het ook hebt, dat ik niet de enige ben bedoel ik... als ik half wakker in bed blijf wordt het alleen maar erger, krijg dan echt van die depry en negatiefve gevoelens. kan er maar beter meteen uitgaan dan... ik weet dat het idd beter is als je wat gaat doen, maar soms voel ik me dan echt heel lusteloos... heel raar allemaal... ik heb altijd wel van die stemmingswisselingen gehad, maar nu is het natuurlijk veel erger... en vind het soms best moeilijk om hier te wonen terwijl alle familie enz een paar honderd km verderop woont... mijn vriend maakt lange dagen en is meestal al weg als ik uit bed kom.. voel me soms echt alleen dan.... sorry voor het negatieve hoor meiden, het is wel fijn dat ik het hier kwijt kan... veel liefs
Mijn collega is de vader. Zijn vrouw was vorige week uitgerekend. Het is zo erg. Ze zijn 4 jaar bezig geweest om zwanger te worden, na de derde IVF poging was het raak. En dan dit... Ik sluit me even aan hierboven... Pff even geen zin om alles te lezen na dit rot bericht. HJet maakt me toch wel weer bang... Ben wel erg benieuwd naar Tassie en Simone hoe het was!
Female, ik heb nu ook last van mijn hormonen.. Gisteren avond weer een huilbui gehad.. Ik heb het dus vooral 's avonds. Dan ben ik moe en heb last van mijn buik.. Hihi wat een zeurkousen zijn we.. Maar het is wel lekker dat we elkaar kunnen opbeuren...
En Assepoester, wat is het resultaat? Jongetje of meisje? Of hebben jullie de nieuwsgierigheid kunnen bedwingen Hoop dat de echo goed is gegaan. Tigger wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Wisten ze al dat er misschien iets aan de hand kon zijn? De assistente van mijn huisarts is 2 weken geleden ook haar kindje verloren, 3 dagen na de bevalling! Was ook voldragen en ruim een week overtijd. Ja dat maakt je toch weer erg angstig zulke verhalen bah. Female, mijn schoonfamilie woont in Italie, wij zien ze zo'n 2 tot 3 keer per jaar. Normaal gaan we altijd met de kerst naar ze toe. Ze wonen in de bergen, dus gegarandeerd sneeuw hihi. Dit jaar blijven we toch maar hier, ik vind 15 uur in de auto zitten nu toch wel erg lang en vliegtickets zijn met de kerst bijna niet te betalen. We waren voor onze trouwdag in Italie en hebben daar ontdekt dat we een kindje krijgen, dus dit was voor mijn schoonmoeder wel erg leuk. Zat ze er eens bovenop ipv altijd alles via de telefoon te horen Waarschijnlijk komt de family nu in januari weer deze kant op, kunnen ze direct de kinderkamer bewonderen (als we tegen die tijd het behang erop hebben ) Ach in ieder geval is er dan een buik om te bewonderen
Zijn jullie trouwens al veel aangekomen? Ik heb er nu bijna 5 kilo bij........ En wie van jullie weet nu al wat het gaat worden..... Ik ben ook zo onzettend benieuwd de 21ste ben ik aan de beurt. (heb het pas 20x gezegd hihihi) Vinden jullie de tijd ook snel gaan zit alweer bijna op de 19 weken.
@Female volgende week moet ik naar de VK toe en de 21ste is de 20 wk echo pas dus moet nog iets langer wachten Misschien een rare vraag maar nemen jullie straks meerdere namen? Als het wel een jongetje word dan zou ik eigenlijk graag willen dat de tweede naam de naam van me broertje wordt die is namelijk 6 jaar geleden overleden hij was pas 10 jaar. Heb het er niet met mn vriend over gehad dat ik dat wel graag wil hij kent mn broertje eigenlijk niet. Vinden jullie dit raar meestal als je extra namen geeft dan is het toch een doop naam ofzo iets ?
Allereerst even een hart onder de riem voor Tigger: wat ontzettend erg voor je collega en zijn vrouw. Na al die pijn en moeite nu dit om te verwerken. Ook van hier uit wens ik ze alle kracht en sterkte toe. Echo gehad: alles zit erop en eraan, hartje klopt goed, navelstreng heeft 3 aders, placenta zit links, heeft zelfs met de teentjes gewiebeld! We hebben 2 foto's meegekregen en hebben zelf 3 korte filmpjes gemaakt. Zal dus vanavond de site weer even updaten, nog even geduld En nee, we hebben onze nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen, we weten wat het gaat worden Zal zo even mijn onderschrift veranderen, want we krijgen een MEISJE Wij doen ook lekker eigenwijs en hebben voor 2 namen gekozen: het wordt Sabrina Alyssa
Assepoester gefeliciteerd! Echt hele mooie namen, passen goed achter elkaar Toch leuk dat je het al weet, kijk je volgens mij toch anders naar je buik. Weet je al echt wie er in zit, gaaf! Mijn man wil het niet weten, dus zal nog heeeeel lang moeten wachten Maar ach, misschien verandert hij ook van gedachten als we eenmaal echt voor de echo gaan Wij kiezen straks voor drie namen Dit omdat ons kindje in Italie gedoopt zal worden en omdat ik het ook wel heel mooi vind.
@ Assepoester -> Gefeliciteerd met jullie meisje ... Leuke namen trouwens! Nou ik ben net thuis van de VK. Bloedonderzoek en bloeddruk was allemaal goed (pfew) en we hebben het hartje voor de eerste keer gehoord (zo cute) en dat was ook goed. Verder weet ik niet of jullie dat hadden gezien maar ik voelde van de week iets bij mijn navel en had toen een topic geopend zo van kan dat mijn kindje zijn. We dachten toen van niet maar het blijkt toch het geval. De VK zei het gelijk, ze zei het is echt duidelijk te voelen al! En ze zei dat het wel vaker voorkomt dat het kindje al vroeg zo hoog ligt in de 1e zwangerschap... Dus ik ben nu helemaal in de wolken, zo blij
Hallo iedereen Mijn vervangende werkzaamheden die ik nu krijg zijn op een huiskamer zitten alle 32 uren die ik werk heb ik echt geen zin in maar zal wel moeten. Groetjes
Tigger: wat erg voor je collega. dat zet je wel aan het denken. Zijn alle bezoeken aan vk en gyn goed verlopen En was de echo weer mooi. Groetjes
Tigger; wat ontzettend verevelend van je collega. Was er even stil van. Assepoester; wat fijn zeg dat alles goed is. gefeliciteerd leuk dat het een meid word en wat een mooie namen. Amilah; wat fijn dat alles goed is en dat je het hartje heb gehoord en wat leuk dat je het kindje al zo goed voelt. Jesie; wat verevelend van je broertje. Ik zou het ook doen. Wij hebben ook na gedacht. over de 2de naam dat het of van Erik zijn vader is of van mijn moeder beide zijn nu 7 jaar dood. We hebben besloten om het niet te doen, maar meer omdat het niet bij de namen past die we hebben uit gekozen. Liefs Nathasja
Hallo stelletje kletskousen, Ik leef ook nog. Moest alleen bijlezen vanaf bladzijde 120 ! Ben vanavond bij de VK geweest. Alles was zeer super prima. Bloeddruk 130/80, gewicht weer -1 kg en het hartje binnen 3 seconden te horen. Heerlijk geluid. Mijn baarmoeder ligt al 13 cm boven het schaambeen. Ik had echt nog verwacht dat ie kleiner was, maar nu kon ik het na de VK ook duidelijk voelen. En ik voel de kleine ook regelmatig kriebelen. Heel ver weg van binnen. Vanavond liet ik mijn man ook voelen waar de baarmoeder zat en daaronder voelde ik de kleine bewegen... en mijn man dus ook! :-D Ik heb zo'n brede smilie, die past niet op het scherm. Oja, mijn afgelopen weekendje Vlieland was heerlijk. Alleen veel regen en wind. Maar leuk sinterklaas gevoerd met de kleintjes van de familie. En al een lief cadeautje gekregen voor de baby. Een toren van dieren en geluidjes. Groetjes Simone
Ja ik zelf ook.. Lijkt me idd erg saai in de huiskamer en dat 32 uur lang.. Tenminste bij ons zijn ze in de HK soms erg lastig. Wel lief hoor maar 32 uur in de week is dan niet echt leuk... Maar ja het is maar voor tijdelijk moet je denken..