Ben alles kwijt @Almira (geloof ik)hihi welkom meid! @Tigger leuk zeg zo,n doek! Is dat duur? Komt vanacht vast goed met Emma lindsey sliep ook heel makkelijk op haar eigen kamertje. @Erica bekend zeg ik kan ook niet slapen als Lindsey bij ons slaapt, je hoort teveel he @Jingels lekker verwend dus bij de kapper @liefzonnetje goede tip van dat kledingstuk, wij moesten in het ziekenhuis ook een t shirt daar laten van mij voor de geur. @de rest van de meiden ik weet het niet meer Had me vanmorgen verslapen werd om 8.20 wakker (Jasper had lindsey om 5.30 gedaan) en had 10 min voordat ik moest lessen. Snel gedoucht en aangekleed en toen moest ik al. Ging dus helemaal voor geen meter maakte allemaal domme fouten en had honger haha. Nu maar goed de wekker gezet zodat ik morgenochtend wel goed kan lessen
Zo,benne we weer. Kids liggen op bed. Jørre moet zo nog wel ff zn laatste fles. Hij slaapt gewoon nog steeds niet door .. echt balen. Vind die nachtvoeding echt een ramp. Tot ik in zn kamertje komt en hij me met een big smile aan ligt te kijken. *smelt* @Bibiche, gecondoleerd meid @oddess, Is josh al weer wat rustiger? @Emmetje75, ik hoop ook dat je goeie nacht heb en dat ze lekker slaapt @Tigger, wordt vast heel mooi op Canvas. Wij hebben Jørre vanaf dag 1 gelijk op zn eigen kamer gedaan en hij vind er ook echt zn rust. We waren pas een hele dag weg en hij was flink van slag toen we thuis kwamen en we legde hem in zn eigen bedje in zn eigenkamertje en er kwam een diepe zucht uit en hij lag heerlijk rustig rond te kijken. Gelukkig maar, bij Britt is het nog steeds ellende soms dat slapen, dus ik hoop dat het nu met Jørre beter gaat.
Ik zeg lekker niets Al vind ik het wel het moeilijkste om mijn mond tegen jullie te houden Tegen m,n familie enzo lukt het wel maar ben bang dat ik me hier verspreek Ik hoop dat Jørre snel gaat doorslapen! Enne Goddess hoe is het nu met Josh?
Dan zeg je het toch lekker meid .. Kunnen we je steunen .. Ik hoop ook dat Jørre snel doorslaapt, soms heeft hij er een nacht bij dat hij pas om 7u wakker wordt, maar die zijn op 1 hand te tellen. Ach, komt vanzelf
*zucht* Hoear, josh slaapt al een half uur . Wat een dag zeg... Was trouwens wel prachtig begonnen. Meneer lag me met grote ogen aan te staren toen ik wakker werd, en begon spontaan te glimlachen om vervolgens wild met z'n armen zwaaien te kraaien en te gillen . Toen hebben we vrolijk samen gespeelt, met Robijntje (we hebben dat Robijntje beertje, vet schattig), die Josh "kusjes" op z'n wang en neusje gaf en dan moest "niezen" . Josh vond het prachtig, zat te lachen, te gillen, te trappelen en te zwaaien. Ook probeerde hij een paar keer Robijntje van me te ontvoeren . Wat had hij een pret zeg, ik heb hem nog nooit zo gezien, hij lachte echt de longetjes uit z'n lijf. En toen ineens was het over, vanaf dat moment ging alles mis, jammeren, huilen, krijsen, hysterisch, niet slapen, geen speentje, geen honger, geen vieze luier, helemaal alles niks. Ingebakerd, hielp niet, nog even verder gespeeld, hielp ook niet, in slaap wiegen, in slaap zingen, maar laten huilen, aan mn pink laten sabbelen, aan mn borst laten sabbelen, muziekje aangezet, iemand anders met hem laten zitten, in mijn bed, in zijn bedje, in de wipstoel, op een kleedje. Ik heb echt alles geprobeerd om hem stil te krijgen, en ik heb alles geprobeerd om hem in slaap te krijgen, maar hij wilde de hele dag niks.... *moe* En m'n melkproductie is ineens als een idioot terug geschoten. Normaal kolf ik uit 1 borst 100/140 cc Net kolfde ik net aan 20 cc uit beide borsten... Geen idee hoe dat kan...
Hey GD morgen is het weer een top daggie met je kleine Josh Maar uhhh JOEHOEEEEEEEEEEEE Joaquin slaapt al de hele dag in zijn wiegje op zijn EIGEN kamer! Geniaal! Hij ligt er nu ook in met zijn buikie vol dus ben benieuwd hoe laat hij gaat komen.. maar wat een kale plek in onze kamer zeg pfff manlief weg (nachtdiensten) en nu ook me kleine bink weg.... ik kan hem altijd nog terug zetten natuurlijk hahahaa... nee doe ik niet hoor.. Nou ik ga ook gauw slapen want voor je het weet staat hij er weer Knuffel van mij
Rachel, laat lekker zitten. Lindsey is voor jou toch de mooiste! spannend, ben wel benieuwd wanneer je moet afrijden! GT, vervelend hoor zulke dagjes. Hopelijk is ie nu weer in z'n hum. Onzewonder: Hoera! Lekker hoor. Leeg he je laapkamer? Heb ik ook als ik hem oploop. Emma heeft prima geslapen op dr kamertje, van elf tot half 7... Het maakt haar niets uit... Gelukkig. Silvie, hopelijk slaapt ie gauw een nachtje door... RAchel, ik heb hem besteld op www.babyposter.nl Valt echt mee de prijs. Chantal: Erg mooi. Leuk met Belle van Disney erbij. Ik vind Belle ook zo'n leuke naam! Assepoester heeft voor mij mijn avater gemaakt, thanks! *SMAK*
@ goddess: vandaag een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dat soort dagen moet je zo snel mogelijk weer vergeten, op naar een nieuwe dag. Je borstvoeding kan wat teruglopen als je erg actief bent geweest (of te weinig rust hebt genomen), en je bent natuurlijk gisteren druk in de weer geweest. Ik denk dat dat bij jou er zeker mee te maken heeft dat je minder hebt kunnen afkolven. Bij mij was vanochtend de hoeveelheid afgekolfde melk ook erg weinig (1 x50ml, 1 x niks (daar had ze een uur geleden uit gedronken). Ik ben gisteren ook niet aan mijn ochtendkolfsessie toegekomen, misschien komt het daardoor. @ chantal: quelle belle banner! @ rachel: vervelend he, zo'n rijles die helemaal niet lekker loopt, maar niet meer dan logisch als je zo gehaast heb moeten opstaan. Dan heb je niet genoeg tijd om tot rust te komen. Maar beter nu dan met je rij-examen @ tigger: goh, jullie hebben lekker geslapen! Wij ook wel, maar net een uurtje minder. @ onzewonder: bij jou dus ook succes op het eigen kamertje. fijn!
Chantal: mooie banner! Wowsie zeg... vanochtend om 5:30 wakker geworden en meneertje had helemaal nog niets laten horen... GIsteren middag en avond vierde mijn schoonzusje haar verjaardag, enorme drukte, Steven vrijwel niet geslapen, gejengelt enzo.... Waren we iets na 2100 uur thuis, ik heb weer gevoed (kwam elke 2 uur, lekkere geborgenheid zoeken en gewoon slecht drinken door de afleiding ookal ging ik hem boven voeden) Beneden eerst in de wagen gelegd, met speentje geprobeerd, lukte niet, hij heel druk met zijn armen en benen... naar boven in zijn bedje gelegd en ik had me op 30 min huilen ingesteld... en wat denken jullie... GEEN KIK! Dus hij heeft van 22:00 tot 5:40 geslapen! Nou mijn (.)(.) waren keihard! Na voeden nog 200ml gekolfd, nog nooit zoveel gehad. Straks ga ik lekker met hem in bad! Mag ik zelf eindelijk ook weer en ik was zo jaloers op vriendlief die al met Steven in bad en onder de douche geweest is. Verder hier snip en snip verkouden... ik duik dus mijn bedje weer in. Rachel.... vertel nou gewoon...... we wisten toch ook wanneer je aan het bevallen was.... dus waarom niet ook weten wanneer je moet afrijden? Kunnen we aan je denken, voor je duimen, alle andere auto's wegsturen op het moment dat jij moet afrijden...
Ik kan deze maand niet stemmen op jullie kindjes want er staat dat ik al heb gestemd? Heb ik dus niet maar goed... Ik laat na woensdag wel weten wanneer ik op moet, ik kan namelijk misschien nog eerder maar dat hoor ik woensdag @Liefzonnetje wat een heerlijk nachtje hebben jullie gemaakt Geniet lekker van jullie bad @Tigger ik ga meteen even kijken om hem te bestellen @Emmetje alles goed verder? @Goddes bedankt voor je berichtje *edit ik kan wel stemmen ga ik dus nu doen ff kijken welke foto het leukste is* @Chantal87 mooie banner meid!
Bedant meiden mijn opa was eigenlijk wel onverwachts ja, voor mijn andere oma moet het vreselijk zijn om na 60 jaar je maatje kwijt te zijn Zo ik heb echt een vreselijk nacht achter de rug ik ben er wel 4 keer uitgeweest om te voeden ik ben helemaal gebroken en kan echt niet meer. Ik wil graag het liefst alleen maar kv gaan geven en misschien de druk afkolven of zo want ik trek dit echt niet meer. Plus dat mijn tepels zo pijn doen bij het aanleggen en dat zijn geen kloven gewoon heel erg gevoelig. Ik had haar net 90cc kv gegeven maar ze bleef honger houden. OP hoeveel cc zitten jullie baby's? En drinken ze dan ook om de 4 uur op kv of kan het ook om de 3 uur zijn? Ik kan niet wachten om morgen cb te bellen en meer duidelijkheid krijgen over hoeveel cc ze mag. Ik heb maar net weer 30 cc gemaakt want ze bleef maar huilen van de honger.
@Tigger ja ja, hij heeft goed geslapen van 12 uur tot half vijf en toen kwam hij vanmorgen weer om half negen. Ik ga het toch eens wagen om hem in zijn ledikantje te leggen vanmiddag Wie weet vind hij het nu wel fijn daar. Pfff emmetje vanmorgen yhe.... had ik een paar zware borsten, want ik kolf snachts niet af, want uhhh dan ja slaap ik half en gaat het niet helemaal jofel Dus vanmorgen had ik ongeveer 200 cc pffff maar normaal heb ik nu wel rond de 125 cc per keer dus doe het wel aardig vond ik zelf @Bibiche voer het eens op naar die 120 en geef ze dat standaard. Joaquin zit nu al op 120 a 130 cc per voeding, hij heeft gewoon dat nodig. Soms laat ie iets staan, maar beter dat dan dat hij maar door blijft huilen om meer niet waar. Knuffel voor jou! @Rachel, ben benieuwd wanneer je op moet
Bibiche, gewoon meer geven hoor. Hoeveel weegt ze ongeveer? Als ze het nodig heeft, heeft z ehet nodig. Dan kan het CB zeggen dat ze zoveel mag of moet, maar als ze vol zit zit evol (zoals bj Emma) en als ze honger heeft, heeft ze honger... OW, gewoon proberen inderdaad. Who Knows.. Assepoester, ik heb gelijk photoshop CE weer geinstalleerd.. Maak je daar ook die banners mee?
Moggûh meiden, Ik heb ook al gestemd hoor. Zow, Jørre heeft gewoon geslapen tot 0630 vmo. Wat een heerlijkheid. En manlief heeft hem de fles gegevenen daarna Britt lekker uit bed gehaald en ik mocht uitslapen. Werd gewoon pas om 10u wakker zeg. Niet normaal. Ben er gewoon moe van .. haha .. niet meer gewend he @LZ super dat hij zo lekker geslapen heeft zeg. Heerlijk, zeker na zon drukke avond @Rachel1984, moet je niet gewoon woensdag? Jørre drinkt trouwens al 5x 180 cc .. vreetzakkie
Tigger; Ik heb er gemengde gevoelens bij gehad. Vond het een beetje eng en was bang dat hij alleen maar zou huilen, maar dat heeft hij gelukkig niet gedaan. Hij heeft wel een paar uurtjes gehuild, maar dat doet hij thuis ook. Hoe is het vannacht gegaan in haar eigen kamer. Onze Wonder; Dan liggen ze in ieder geval op 1 lijn. OmniWorld is een mooie start! Lekker dat je knul in zijn eigen kamer ligt te slapen en fase voor fase. Dan heeft ie mooi de tijd om te wennen. Emmetje; Lekker dat je moeder zo heeft getut. Ze zal Emma wel al groot hebben gevonden na 3 weken haar niet gezien te hebben. Chantalk; heerlijk dat Luca rustiger is geworden en lekker aan het lachen en flirten is. Goddes; wat ontzettend vervelend! Hoop dat het nu wat beter gaat. Bibiche; Wat ontzetten K*T! Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd! Jingels; Wij hebben Dylan ook meteen in zijn eigen kamertje gelegd en hij ligt wel eens in de ochtend bij me. Dan krijgt hij de fles, maar hij heeft ook nog nooit bij ons in bed geslapen. Vervelend zeg dat Jelte alles heeft uit gespuugd. Hoe is het nu met hem? Erica; Tuurlijk haal je het lachen weer in. Wij hebben ook wel eens een off-day. Chantal87; Hele mooi banner! Liefzonnetje;Wat een heerlijk nacht. Geniet maar lekker van je bad. Ik vond het weer heerlijk. Wat kun je sommige dingen missen. Hier ook een lekkere nacht gehad. Dylan kwam om 7 uur nadat hij om 1 uur een fles had gehad toen weer in bed gelegd en kwam hij pas weer om 11 uur. nu zijn we lekker aan het knuffelen, want ik heb hem wel gemist gister. liefs Nathasja
@tigger: ze woog vorige week donderdag 4,1kg. Ik heb net inderdaad in totaal 120cc gegeven en toen was ze pas stil. Ze mogen toch niet meer dan 1 liter per 24 uur krijgen toch? En wanneer stoppen met vit. D en K? Mooie foto tigger op canvast, leuk idee iig @Silvie: zo hij krijgt inderdaad veel zeg
@Bibiche, mij is verteld dat ze ongeveer 25 cc per kilo lichaamsgewicht mogen. Dus dan kom je toch wel aardig in de buurt toch met je 120 cc? Jørre weegt nu 6,5 kilo dus hij heeft die 180 cc ook wel nodig. Hij is echt een beer hoor, niet normaal gewoon. Bij fv hebben ze die extra vitamines niet nodig, zit dan allemaal in de voeding. Tenminste, hier in DK, maar neem aan dat dat in NL ook zo is.