http://www.mijnalbum.nl/Foto-WU7SWLBJ.jpg En nu in zijn eigen bedje http://www.mijnalbum.nl/Foto-HACTV7CX.jpg Zo slaapt hij normaal Nou uhhhh dat lukt me dus niet he... want de pixels ofzo zijn weer te groot grrrrrrr dus maar even op deze manier! Zie de album want daar zie je meer foto's ervan, en ook van dat hij in zijn wiegje ligt Ok ok, ga niet te hard juichen want wie weet staat er morgen wel hij is WEER terug verhuist hahaha
@Bibiche, de kleine kwam vanavond ook extra bij ons, wij hebben hem toen 60 cc extra gegeven en hup dat slurkte hij weg, hij zou om 12 uur (is onze eigen fout, want het liep allemaal iets uit) de laatste voeding moeten krijgen en dan geef ik hem standaard 140 cc want dat drinkt hij echt op en dan komt hij rond 5 uur ongeveer weer.
@Goddes wat een lieve foto's en wat word Josh al een echte bink! @Tigger zie dat je al veel tips hebt gekregen, heel veel succes nu en we horen wel hoe het is gegaan. @Chantalk lief ziet het eruit die foto waarop hij ingebakerd ligt te slapen @Onzewonder en hoe is het gegaan in zijn eigen bedje? @Bibiche ik zou niet meer geven dan mag, ik weet niet hoeveel kg ze nu weegt? Anders gewoon het max geven van wat ze met haar gewicht mag hebben. Hier was het niet zo,n denderende nacht al durf ik bijna niet te klagen omdat sommige baby's nog helemaal niet doorslapen Maar ze had om 22.00 laatste voeding en kwam toen (alweer) om 4.30 terwijl ze normaal pas rond 6.00 zou horen te komen. Jaja ik weet het er zijn er genoeg die zo,n nacht willen maken Gisteravond heeft ze bij ons in bed geslapen een uurtje of 2. In haar eigen bedje werd ze steeds huilend wakker van de zuigbehoefte maar ze kan haar speen nog niet goed inhouden. Dus haar tussenin genomen en toen sliep ze met speen lekker 2 uurtjes. Zet zo foto in m,n album. Babyalarm!
Jeetje meiden wat kletsen jullie veel hihi..... @ Erica> Zwemmen was heel erg leuk ik ben met mn zusje en haar dochtertje gegaan Mareno was heel verbaasd aan het kijken na een half uurtje hield ik het met hem voorgezien hij kreeg het een beetje koud @ Bibiche> Op het CB hier zeiden ze dat de kleintjes naar het 1ste prikje mogen zwemmen, is dat bij jullie anders? @Tassie> Hoi Tassie ik was het dus die was wezen zwemmen, jullie ook veel plezier als je gaat naar je ongi. En ik moet trouwens ook al snel weer werken een weekje na jou 13 aug. @ Jingels> leuk is dat he dat ze nu echt dingen gaan herkennen. @ Rachel> meid succes alvast met afrijden @ Chantal87> Dat is echt een hele mooie banner mij lukt het niet eens om een foto erop te krijgen hihihi @ Almira> Welkom hier en Mareno slaapt ook vaak door en hij zit op 5/6 voedingen van 180cc @ Tigger> Succes vandaag met jullie gesprek. En de rest van de dames sorry maar kan het echt niet meer bijhouden ik moest geloof ik 6 paginas terug lezen . Mareno moet zn flesje en daarna gaan we ff naar Prenatal doei doei meiden.
@jesie: ik dacht inderdaad dat ze pas rond 4-5 maanden mochten zwemmen maar zeker weten doe ik niet @rachel: ze woog 10 dagen geleden 4,1kg zou wel meer zijn weer maar ze kwam vannacht om de 4 uur dus 2 en 6 uur maar om 9 uur kwam ze weer, ik heb het 30 minuten kunnen rekken maar ze dronk daarna de fles in ruk leeg Ik geef nu dus 120cc met 4 schepjes friso 1. Slaapt Lindsey niet meer in de bakerzak? Schattig foto @onzewonder: ik heb haar dus niet wakker gemaakt ze kwam zelf rond 2 uur
Meiden ik hou jullie niet meer bij Komt ook omdat er een klein meisje langs me aan het piepen is... dat leest niet handig bij.. Dus sorry ik zal mijn best doen om bij te blijven hihi.. Hier gaat verder alles goed iig. Ik hoop bij jullie allemaal ook Almira welkom hier, gezellig dat je er ook bij bent en nog van harte met Lucas.. En Jesie, leuk om je weer terug te zien
Hoi Bibiche hier op het CB zeiden ze dat het na het 1ste prikje kon.... maar kan goed dat er in andere plaatsen andere regels gelden. Dacht ik lekker naar de stad te gaan belt schoon papa op dat hij langs komt naja dan gaan we vanmiddag maar ff naar de stad Mareno heeft net flesje gehad en ligt nu heerlijk in de box te spelen mooi gezicht om de kleintjes zo te zien spelen haha hij heeft veel plezier met zn babygym. Hoi Amilah ja ik ben er weer we waren zo druk van ons ventje aan het genieten dat ik dit hier een beetje vergeten was, maar ik probeer nu weer een beetje bij te blijven
En Bibiche Mareno had dat trouwens ook ....toen ben ik 150cc gaan geven en toen ging het goed en na de fles van 23:00 uur sliep hij ook netjes door tot 06:00/07:00 uur nu krijgt hij 180cc 5 voedingen vaak want hij slaapt bijna altijd door en komt nu tegenwoordig tussen 07:00/08:00 uur. Probeer het gewoon anders een keer of ze het op krijgt.
@ tigger: ik hoop dat het gesprek goed is gegaan en dat jullie een goed gevoel hebben bij deze gastouder. Klikte het ook met Emma? @ goddess: mooie foto's hoor! hier is alles (nog) lekker rustig. Gisteravond was Emma wat onrustig, dus hebben we haar veel bij ons gehad. Dat was eigenlijk heel gezellig, want ze had het wel naar haar zin bij ons. Ik heb gisteren ook een manier gevonden om haar zuigbehoefte te bevredigen (ze wil geen speentje..) ik deed mijn vinger in een flesspeen (om de speen vast te houden) en daar heeft ze vrij lang op gezogen. Geen idee of dat een volgende keer ook werkt... maar ik vond het wel erg schattig.
Goedemorgen dames, nou onze kleine bink heeft het overleefd in zijn eigen bedje JOEHOE! grote knul Joaquin! Ik ga er ook gauw weer van tussen het poetsen roept me hiero, en ga zo kleine bink in badje doen en dan ook effe naar de prenatal Knuffel
Bibiche hier hebben ze 1x in de week weeguurtje bij het cb. Zo kun je meteen horen of je baby meer mag drinken en evt andere vragen stellen. Ik ga er 1x in de 2 weken heen met Elia. Ga vandaag weer om 1300, hij lijkt ook meer honger te hebben, dus ben benieuwd hoeveel hij aangekomen is. Hij woog 2 weken terug 3960.
@bianca: ik ga a.s. donderdag wel ff wegen inderdaad, ben benieuwd ze voelt iig wel heel zwaar aan Hoeveel cc kv geef jij Elia of doe jij nog steeds combi fv/bv? @onzewonder: fijn zeg dat hij lekker in zijn eigen bedje heeft geslapen. Ik ga vanmiddag ook even naar prenatal want ze drinkt ook heel onrustig aan de fles doordat ze het te snel opkrijgt. Ik ga dus difrax flessen kopen want nu hebben we avent speen 1 maar is nog te groot voor haar @emmetje: dat is ook een manier @jesie: ik bel anders cb wel ff op vandaag want ik weet niet of ze 150cc mag met haar gewicht nl. En zijn het bij Mareno 5 of 6 voedingen?
5 voedingen eigelijk want snacht komt hij bijna niet meer (2x in de week) maar toen hij nog 120 dronk kwam hij ook heel vaak en was heel onrustig daarom heb ik geprobeerd of hij meer wilde driken ben toen naar 150cc gegaan en dat ging prima op het CB vonden ze het ook prima nu zit hij dus inmidddels op 180 cc woensdag gaan we weer naar het CB voor te wegen.
@Bibiche anders 150 ml water met 5 schepjes gaan geven ik denk dat ze dan geen honger meer heeft. En nee Lindsey slaapt nog maar zelden in de bakerzak. @Jesie snap dat je niet op iedereen kan reageren hoor kletsen hier ook zoveel @Bianca succes met het wegen straks, ben benieuwd hoeveel hij nu weegt. @Onzewonder super zeg dat hij in zijn eigen bedje heeft geslapen @Emmetje Lindsey wil ook maar zelden een speen, gisteren voor het eerst. Over het babyzwemmen hier raden ze het aan vanaf 12 weken maar ik wil op vakantie wel een keer met haar gaan zwemmen, zit daar een heel mooi subtropisch zwembad. Lindsey is overdag echt een ramp met slapen trouwens.... Ze slaapt korte hazeslaapjes, en jengelt veel. (Ze is gelukkig niet meer hysterisch geworden na woensdag) maar s'avonds na de laatste voeding slaapt ze heerlijk en s'morgen na de eerste voeding (tussen 5.00 en 6.00) slaapt ze ook nog 3 uur door zonder te huilen. Misschien toch niet echt moe overdag? Nouja ze is weer aan het jengelen nu maar hoop dat ze zo weer kan slapen. Ze heeft ook veel zuigbehoefte waardoor ze wakker word steeds.
om nog even terug te komen op dat zakformaat fotoalbum dat ik had gemaakt: bij tnt-post hebben ze dat ook en is het goedkoper dan bij de blokker (kom ik natuurlijk te laat achter): Album met foto-omslag - Zakformaat Afmetingen: 10,5 x 14,85 cm Vanaf 30 pagina's, extra paginas toevoegen niet mogelijk. Aantal foto's: 30 - 120 Type omslag: zachte omslag met eigen foto gelamineerd Bindmethode: Gelijmd Prijs 8,95 inclusief verzendkosten, 2 voor 13,95 Levertijd: 5 werkdagen assepoester en bibichie: als jullie je e-mailadres naar me doorsturen, kan ik de mail van de aanbieder van het boekje doorsturen naar degene van wie ik het eerst het e-mailadres krijg. Dat lijkt me het eerlijkst. Voor de ander: op marktplaats zijn nog wel 20 boekjes "oei, ik groei" in de aanbieding, dus dat is zeker de moeite waard om naar te kijken!
Volgens mij hier een regeldag. Heb er nu al 6 voedingen opzitten vandaag en normaal 8 voedingen per 24 uur. Is Jelte nu ook aan het regelen ? Ze zijn tenslotte even oud. Ik moet morgen weer naar het CB. Ik ben wel benieuwd hoe zwaar en groot Sven nu is.
pffffffffffffffff ben het kolven zoooooo zat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sorry hoor, maar moest het even kwijt. Weet niet meer hoe ik moet zitten door de pijn aan mn borsten, word al misselijk als ik de kolf zie... en er komt steeds minder melk uit. Krijg er nu nog maar zon 50 cc uit Dus ben ik het gaan mengen met nutrilon hypoallergeen... Maar nu is Lars al 2 dagen overstuur van de krampjes En dan ook echt krijsen.. uren achter elkaar. Ga vandaag dus maar eens opzoek naar andere kv. Ben echt kapot.. Drinken wil ie niet, want hij heeft steeds krampjes tussendoor, dus word ie overstuur met de speen van de fles in de mond. en slapen wil ie niet van de honger... En kolven gaat dus ook steeds slechter (hou dit volgens mij echt niet nog weken vol, vraag me nu ook echt af hoe ik dat al zolang vol heb gehouden ) Iemand tips welke voeding ik het beste kan kopen? Moet eigenlijk wel hypoallergeen ivm allergien, maar zit er sterk over te denken om kv te kopen tegen krampjes.. want dit is ook niks