Goedemorgen, nou goede nacht gehad, in zijn eigen bedje ook nog YEAHHH ben zo trots op me knulletje. Van alles al geregeld deze morgen, KDV (even naam doorgeven, zegt ze ooow had wel een kaartje verwacht) Hmzzz wist niet dat ik dat moest doen eigenlijk (Schaam Schaam) nou ja kinderdagverblijf het kaartjd komt eraan hoor. Daarnaast begerafenis geregeld, spaarrekening voor de kleine man... kast al leeggeruimd met de kleine rompertjes die meneer niet meer aankan.... zelf aangekleed en wel moet alleen nog effe make up en haren doen en dan de kleine man, want vandaag hebben we 2 dingetjes, ik ga naar mijn werk toe met de kleine man effe showen En daarna heeft Joaquin zijn eerste grote uitstap namelijk de diploma uitreiking van zijn tante! Dus die mag hij lekker bij elkaar gaan krijsen hihi.... ben benieuwd hoe dat gaat Rachel succes bij de tandarts en de rest tot vanavond! En niet zoveel bijkletsen ok, want ik hou het allemaal niet meer bij hahahaha
@ onzewonder: goh, daar zeg je wat, ik heb ook geen kaartje gestuurd naar het KDV... misschien toch maar doen... Doe het wel via e-mail, ik heb 'm toch als pdf. Dan kan ik gelijk de juiste achternaam doorgeven, ze hebben nl de achternaam van m'n man nu staan, maar ze heeft die van mij. Goed hoor dat je al zoveel geregeld hebt! Wij zijn ook bezig met spaarrekeningen ed, tot m'n man de uitzending van Zembla zag over de betrokkenheid van banken bij landmijnen e.d. Ze investeren (indirect) ons spaargeld in Amerikaanse bedrijven die wapens en landmijnen produceren. @ chantal: bedankt voor de tip van Banner Maker Pro, zie het resultaat hieronder
@emmetje, uhhhh ik kan nog terug hahaha... hoe kom je daarachter dan joh of ze daar in investeren? Ik heb via de SNS bank (studieplan sparen 16 jaar vast) en een gewone betaalrekening waar de opa's oma's e.d. geld op kunnen storten, wij storten daar maandelijks dan ook een bedrag op. Ik wil ook zon mooie banner hahahhaa
@rachel: dank je. Ik hoop dat die nieuwe voeding dan zal helpen Lindsey de nacht door te helpen. Zou fijn zijn als ze weer doorslaapt als jullie op vakantie gaan. Dan maar hopen dat de vakantie haar schema niet weer omgooit. @ onzewonder: http://zembla.vara.nl/Voorpagina.1975.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=2091&tx_ttnews[backPid]=1974&cHash=a78cd60e37 de informatie op zembla. De SNS bank is niet bekeken in dit onderzoek, dus daar weet ik het verder niet van.
Vanaf 6 mnd al "manipuleren" ? http://www.nu.nl/news/1136590/80/Ook_ba ... iegen.html hmmm lekker he? Die kleine ukkies Vannacht weer kunnen doorslapen tot 5:30 ! Vind het gewoon raar en bijna ongelooflijk.. ik geniet er maar van zolang het duurt!
Dag Meiden, Zo gisteren lekker met Mareno naar Prenatal geweest heb ik zon heel stoer tuinbroekje van spijker gehaald en een bruin truitje en spijkerschoentjes hihi kom ik thuis laat het mn mannetje zien ik zeg leuk he.... hij wat heb je nou gekocht lijkt wel een jurkje hahaha ik uitgelegd dat die knoopjes onder dicht moeten dat het dan 2 pijpjes zijn...... die mannen ook hahahaha. Mareno heeft trouwens gisteren om 19:30 uur de fles gehad en ik wilde hem om 23:30 uur wakker maken maar dat zag meneertje niet zitten en bleef lekker pitten hij heeft tot 06:15 uur doorgeslapen goed he. -Rachel succes bij de tandarts en wanneer gaan jullie op vakantie? Gaat snel he 10 weekjes alweer Mareno morgen hihi. -Wij sparen al vanaf de 5de maand dat ik zwanger was heeft hij straks een leuk bedrag. -Ik wil ook een banner maar aangezien ik daar niks van kan hahaha ik kan al niet eens een foto erop krijgen.... arme ik
@goddess: ik heb ook gestemd @ rachel: lekker waar ga je op vakantie? Ik hoop dat nieuwe voeding inderdaad zal helpen @jesie: zo lekker zeg dat doorslapen, kan er alleen maar van dromen @onzewonder: wij sparen al sinds ik 1 maand zwanger was Met Kolven nog steeds alles goed? @emmetje: Elenora heeft misschien een paar keer krampjes gehad aan de borst. Ik merk wel dat ze met de fles af en toe wel krampjes heeft maar het kan ook zijn wennen aan de voeding. @jingles: voeding gaat prima ze komt nu iig om de 3-4 uur ook 's nachts. Alleen voel me nog steeds down dat bv niet wilt lukken vooral omdat ik gisteren een filmpje zag van ons waarbij ze zo lief dronk. Nu zei gisteren een vriendin van mij waarom probeer je geen tepelhoedje maar ik weet niet of dat zal helpen om haar effectiever te laten drinken, wat denken jullie? @tigger: wat fijn dat het klikte dat is echt zo van belang. Ik ben gisteren ook naar prenatal geweest om difrax flessen te kopen met speen s. Maar ze doet er nu echt super lang over en laat vaak wat staan terwijl met avent was ze sneller klaar maar ook hele fles op. Nu vraag ik me af of ze weer moe wordt van het harde zuigen en hierdoor maar niet de hele fles drinkt. Hoe gaat het met jullie baby's aan de fles. En welke speen/fles gebruiken jullie? En ze poept ook ineens moeilijker en anders dan eerst, veel windjes. En haar poep is niet meer zo dun zeg maar.
@ bibichie: dat ze minder drinkt uit de difrax fles kan inderdaad aan de speen liggen. Difrax heeft een speen waarvan je de grootte van het gaatje kan variëren, 1-2-3 speen is dat. Dan kun je dus zelf een groter gaatje kiezen. Kan het ook zijn dat ze de fles vacuüm zuigt? Een tepelhoedje kan een uitkomst zijn, ze drinken wel iets minder effectief. Ik heb het zelf één keer gebruikt en Emma had er helemaal geen problemen mee, dronk gewoon lekker en kreeg voldoende binnen. @ JeSie: leuk zeg, zo'n stoere outfit! Ik heb van m'n vriendin een spijker-tuinbroekje voor meisjes gekregen, is van haar dochtertje geweest. Zó schattig. Spijkerstof blijft toch erg leuk! @ liefzonnetje: wie weet heeft Steven nou een regelmaat ontwikkelt voor de nacht. goh, over 4-5 maanden kunnen we hier dus onze verhalen kwijt over onze kleine manipulators. "ns kijken wie er het eerste intrapt
GT, heb gestemt op je mooie ventje! Hmm Bibiche... Ik heb ook de Difrax flessen en Emma laat ook vaak wat staan. Maar heb niet het idee dat ze moeite moet doen om het eruit te krijgen...Maar nu ik jou bericht lees.. Ik zal zo eens de speen van drie maanden erop doen, dan weet ik het zeker. En dat ze last heeft van de darmen en moeilijker poept is normaal. FV is weer heel anders dan Bv... Moet ze helaas even doorheen. Rachel, Gefeliciteerd met je meisje, 10 weken alweer. Emam is vandaag precies 2 maanden.. Emmetje, mooie Banner! Ik heb het programma ook gedownload.. Ga zo eens even knutselen.. LZ, heerlijk joh! Lekker van genieten! Hoe vergaat het steven in de box na het drinken? Emma vind er meestal niets aan. Weet niet zo goed hoe ik dat moet oplossen. Ik blijf nu gewoon stug volhouden... Is dat oke denk je? Jesie, Zo Mareno heeft even flink geslapen. OW, lekker aktief bezig zeg.. Jeetje..
Oke ben net terug van de tandarts en kreeg de rekening mee...of ik die ff binnen 14 dagen wil betalen....520 euro! Ja daaaaaag ik ga hem eerst declaren want kan dat echt niet missen. Verder weer veel pijn *zucht* maar hoef nou pas weer ergens in Januari. @Jesie jeetje zeg wat heeft Mareno een lange nacht gemaakt! Mag dat wel zolang eingelijk? En fijn dat je lekker hebt geshopt @Tigger ook alweer 2 maanden gaat snel! Ik heb dat programma ook gedownload en het weer verwijdert want snap er niets van Jullie wel? Heb trouwens de voeding gehaald, vanavond ff proberen. Ook ff wat leuke dingen bij Zeeman gehaald nog (3 rompers lange mouw) en een rokje afgeprijsd voor 2. Oja we gaan naar Paasloo (ligt ergens bij steenwijk/meppel) heb er wel zin in. Vooral omdat we ook een keer gaan zwemmen met Lindsey en kleine Charlotte
IK ben bij Jelte bij het CB geweest en meneer weegt ( schrik niet) 6230 gram, wat een beer he! In een maand 1600 gram gegroeid, hij zat meteen in de hoogste curve... En natuurlijk werd er meteen gevraagd wat ik hem gaf...... BV! Toen zei ze natuurlijk niets. Nouja mijn man en ik zijn allebei groot dus ja.... kind zit in de groei ga hem echt niet afremmen. Ze wilde hem ook meten maarja.... het is een STUIT die mag je nog niet meten als er nog geen heupfoto gemaakt is..... elke keer zeg je het ( staat ook met koeienletters in het dossier) en elke keer gaat het fout. Die prikken zaten er zo in, was wel brullen natuurlijk, en nu is hij een beetje jengelig. Ik reageer vanavond verder.
Wow Jelte is echt super gegroeit Goed zeg Ik hoop dat hij niet teveel last van z,n prikjes heeft, geef hem maar een dikke knuffel
Zo mijn eerste creatie.. Jingels..Jelte doet het super! Heb je slagroom in boobs? Tja, Cb.. Ik ben er ook al helemaal klaar mee. Rachel, jeetje wat een geld! Wat snap je niet aan het programma?
Zeker het proberen waard! Ik heb 2 dagen in het begin tepelhoedjes gebruikt en naar mijn idee heeft Steven toen pas echt leren drinken aan de borst.... Mijn tepels bloedden door het sabbelen destijds van meneer... met tepelhoedjes bleef het wel nog gevoelig, maar was het uit te houden en hij dronk veel beter! Nu al heeeeeel lang niet meer gebruikt Succes joh!
Hallo effe een vraag, hoeveel afgekolfte melk drinken jullie beebjes. Tessa weegt ongeveer 5,5 kilo gok ik (moet nog naar cb deze week).
Steven ligt soms 5 min soms wel 15 min tevreden in de box... net zolang totdat hij gaat jengelen omdat hij moe is, hij gaat dan harder trappen, soms af en toe een schreeuwtje en stopt met kijken.... dan is het dus bedtijd. Duurde wel even voordat we dat doorhadden... wij dachten eerst, goh hij vindt het geweldig, gaat steeds harder trappen... haha niet dus Steven vindt alle knuffels (hebben bijna niets in de box) helemaal niets om naar te kijken, maar is verzot op zijn boekje: "baby ziet... bloemen en blaadjes" (met speciale patronen die de waarneming stimuleren) (www.standaarduitgeverij.be) Grote contrasten.... hij blijft maar kijken af en toe een bladzijde omslaan... Ik zou wel opletten of Emma niet al te moe is voordat ze in de box gaat... en volgens mij niet te veel in de box zetten. Succes joh Hier gaat het steeds beter met slapen. Net was het wel weer even krijsen. Heb het krap 10 min laten duren, toen naar zijn kamertje, heb even aangelegd (niet naar hem gekeken, want tegenwoordig is hij super snel afgeleid en gaat hij lachen en dus niet drinken... lief dondersteentje ), toen hij losliet hem weer in bed gelegd en daarna geen kik meer gehoord.
@ lz. dat lijkt me heerlijk saamojes in bad. Helaas hebben wij alleen een douche. Maar daar zijn we ook al samen onder geweest. Luca vond het heerlijk. en maar de waterdruppeltjes oplikken @ gt. haha! ja dat had ik ook. Had zoiets van waar zijn mijn mooie volle (.)(.). nou ja we moeten het er maar mee doen hè? Wat goed dat josh zich al kan omrollen. Is hij al vroeg mee. Pas maar op straks staat hij op en rent hij weg Heb gestemd! @ JeSie. Leuk he zo'n tuinbroekje? Ik heb er een van mijn ouders en van mijn neef en zijn vrouw gekregen. Het zijn wel groter maten dus het duurt ff voor hij ze aan kan. @ bibiche. Ik merk hier ook verschil met poepen nu Luca fv krijgt. Veel 'harder'en veel minder vaak. In het begin heeft hij zelfs een paar dagen niet gepoept. @ emmetje en tigger. leuke banner! @ rachel 520 euro sooo hey. Of je het ff wil betalen [-( Hier vannacht een heeeerlijk nachtje gehad. Om 22.30 u het laatste flesje. Om 4.30 u werd Luca even wakker maar viel weer in slaap tot 5.00 u. Toen bleef hij een beetje jengelen. Heb de tip van .....weet ff niet meer wie ...... opgevolgd en hem zijn speentje gegeven. Ben nog 1 keertje opgestaan want het speentje was gevallen. Daarna heeft hij lekker doorgeslapen tot 7.45 u Ik dacht ga nu maar eens ff snel kijken, maar hij lag nog lekker te slapen.
@ tigger: mooie banner! 't wordt al echt een creatief forum hier @ rachel: lekker, zo'n rekening! Zou het ook eerst declareren inderdaad. @ jingels: Jelte is inderdaad flink gegroeid. Mooi zo! 't moet ook een grote jongeman uiteindelijk worden toch? Ik snap trouwens niet waarom ze nu al zo moeilijk doen over het gewicht van die kleintjes. Ze hebben nog helemaal geen bijvoeding, dus je kan als ouders nog geen ongezonde voeding geven. Ik vind het van de zotte om baby's vanaf de 1e of 2e maand al het label "te zwaar" te geven, als ouders daar zwaar aan gaan tillen, zal zo'n kind al van jongs af aan 'op dieet' zijn. Geen wonder dan dat sommige meisjes al zo jong heel erg met hun gewicht en uiterlijk bezig zijn . (zo.. even mijn CB-frustratie geventileerd ) @ erica: ik heb Emma vorige week een aantal keer voor en na de voeding gewogen om te kijken hoeveel ze dronk. Het varieerde tussen 90 en 150 ml, gemiddeld 110-120ml @liefzonnetje: ik ga ook eens kijken naar dat boekje, ik heb toch een bon van bol.com ik moet eind vd middag/vanavond naar een afscheidsborrel van een collega, neem Emma mee aangezien ik geen oppas heb. Kan ik ook gelijk even pronken Ik heb dus zonet haar alvast een leuk wit/roze gebloemd jurkje aangedaan, echt schattig. Ze vond het aankleden niet zo leuk, duurde haar te lang en ze had honger.. Ik vind het wel lastig om tussen alle kleren die ik heb (deels tweedehands van vriendinnen, deels cadeau), kleren uit te zoeken die ze nu past. De maataanduiding klopt nl meestal niet of is niet meer te lezen. Ze heeft dus nu maat 50, 56 en 62 door elkaar aan. Kleren die ze past heb ik in de la van de commode liggen, de rest in haar kast. Maar ik moet me nu echt gaan aanleren regelmatiger door de kast te spitten, voordat ik daar kleren vind die ze ondertussen al niet meer past. Het gaat zo snel...
@Assepoester hoe was de foto shoot, heb je de mooie foto's kunnen weerstaan? Is het ritme vandaag weer terug? @Gt ik heb gestemd, weet niet of het gelukt is. @Rachel dan wachten ze maar effe tot de verzekering het geld stuurt toch. Ik moet volgende week voor het eerst in 2,5 jaar naar de tandarts. ben bang maar heb mij voorgenomen met regelmaat te gaan als ik kinderen zou hebben. Goede voorbeeld he. @Lz klinkt goed dat slaap en box patroon nu. Het in bad gaan vind ik ook zo leuk! Ga jij ook zwemmen straks met Sven? Ik wil wel want Tessa is gek op water. Helaas voel ik mij altijd erg ongemakkelijk in een badpak/bikini dus moet eerst even een complex verdrinken . Ach over een paar maanden weet ze me vast heb zwembad in te manipuleren @Tigger mooi dat het klikte met de gastouders, voel je je weer helemaal fit nu? @Chantalk dat is een beste nacht geweest zo, lekkerrrr @Bibiche mischien toch eens een tepelhoedje proberen. Wellicht voel je je minder down als je alle geprobeerd hebt. Ik vind trouwens dat je sowieso al ongelovelijk je best hebt gedaan en vol hebt gehouden, blijf je gevoel volgen. Alle andere ook groetjes Hier alles prima. Ben zelf een beetje moe vandaag, geef me daar maar aan over en hang wat rond Tessa krijgt eens per dag een flesje om te wennen aan de fles. Nu deed ik dat de laatste dagen met kv. Het ging moeizaam. Ik wou even weten of het aan de speen of de voeding lag. Net heb ik afgekolfde voeding gegeven en daar heeft madam wel goed van gedronken (110 cc). Weet niet hoeveel ze daarvan drinken maar van de kv drinkt ze maar 40 en dan wil ze niet meer. Ik vergeet Tessa vaak een keer per dag op de buik te leggen voor het oefenen met het nekje. Nu heb ik haar als ik haar vast hou wel bijna altijd in de 'boertjes' houding omdat ze dat lekker vindt (dan moet ze haar hoofd ook een beetje zelf rechtop houden). Maak me eerlijk gezegd ook niet zo snel druk daarom. Denk dat het vanzelf wel komt.