@ mama 1986 en Erica: Banner maker Pro. vraag me niet hoe het werkt ben er zelf nog niet helemaal achter Alle banner maker pro-ers welke maat moet ik aanhouden om een banner te maken? (ja sorry ben niet blond, maar soms twijfel ik daar wel eens aan )
HOi HOi Meiden, Bibiche> jah dat is echt heerlijk nu hebben we zelf ook onze nachtrust, zal bij jullie ook wel snel gebeuren hoor. En Mareno heeft ook flessen van difraxmet (met boogje zeg maar) en hij heeft nu maatje M van speen gaat prima. Emmetje> Leuk is dat he en voor meisjes vind ik ze ook superrrr stoer veel plezier vanaaf. Tigger> Mareno was ook wel heel erg moe hoor hij heeft bijna de heledag gisteren liggen jengelen en kon zijn slaap niet pakken normaal krijgt hij tussen 10 en 11 nog een fles en slaap dan ook door tot 7 uur ongeveer. Rachel> Ik hoef Mareno niet wakker te maken hij is gewoon goed op gewicht enzo dus als hij honger heeft komt hij vanzelf. Ik ben benieuwd hoe jullie meisje het vind ik het water, veel plezier alvast voor de vakantie. Jingels> Zo jullie ventje is goed gegroeid, wordt later een grote gezonde vent. Chantalk> Echt super leuk vind ik die tuinbroekjes wij hebben maat 56 gekocht hij kan hem nu dus al aan heb je ook die schoentjes gezien van spijkerstof bij prenatal die waren ook super leuk ik heb ze meegenomen. Erica> Dat op de buikliggen vergeet ik ook vaak hoor maar wat je zegt je houd ze soms in de houding dat ze de spiertjes ook moeten gebruiken en dan doen ze het ook dus zal allemaal wel goed komen. Alle andere ook zwaai zwaai ZO uitgesproken hihi ik ga ff verder met de soep ben verse soep aan het koken mmmmm heerlijk. Doei Doei
@ erica. ja dat mis ik ook wel heel erg. Dacht net nog. Vorige week was ik blij als hij ff uit mijn armen was en in zijn eigen bedje sliep. Nu ben ik blij als ik hem uit zijn bedje mag halen om hem te voeden en ff te knuffelen. Dat rust en regelmaat gedoe werkt wel perfect maar je mist wel veel momenten van samen zijn. Gisteravond was Luca een uur lang met tussen posen aan het huilen, na een uur heb ik hem lekker bij me gepakt en is hij in mijn armen in slaap gevallen. Fout dat weet ik maar kon het niet langer aanhoren dat mijn mannetje daar helemaal alleen ingepakt lag te huilen.
@Erica: Sven wil niet op zijn buik liggen, doe ik dus ook niet. Ik doe het net zoals LZ omschrijft. @Rachel: beterschap met je kiesjes ! @Tigger: Sven vindt het ook alleen maar leuk in de box als zijn mobiel aanstaat anders is het huilen. En over dat zwemmen: een poos geleden was in de media een ophef of zwembaden met chloor en kleine kinderen. Kinderen zouden er astma van kunnen krijgen. Wat er nu allemaal van waar was weet ik niet. Ik ga in elk geval nog niet zwemmen. Zie mezelf ook nog niet in een bikini hijsen En kom net bij het cb vandaan. Ik dacht dat zal wel een rel worden omdat ik nog geen prikjes wil. Dus zei de verpleegkundige Sven moet prikjes. Ik zei ik wil het niet. Ok zei ze hoe had je het gehad willen hebben ? Ik uitleggen dat ik nog 1x wilde wachten. Oke prima zei ze, jij bent baas Zo dat ging even makkelijk !. Dus de volgende keer moet ik er echt aan geloven. En ik hoefde geen afspraak af te zeggen ofzo. Sven was goed gegroeid: 5920 gram en 63 cm. Doet het prima dus. Pf viel me alles mee.
@Nemo fijn dat het zo makkelijk ging @Jesie geniet van je soep! @Erica nee had geen verdoving. Brrrr ben weer aan het spugen denk dat ik gisteravond iets verkeerds heb gegeten want avond eten komt eruit (sorry haha) Ik ben aan het proberen een banner te maken maar word nog niet zo mooi, dit is er vast 1:
Hihi Nemo, is vast net iemand voor je geweest die een rel heeft geschopt! Nou ja in ieder geval kun jij nog een keer wachten
Mij hebben ze geadviseerd om hem 10 min te laten huilen. Maar dan wel 10 min zonder pauze. Wanneer hij even stil is gaan de 10 min weer opnieuw in. Heb gevraagd wat ik moet doen als hij wel 10 min aan een stuk huilt....dat gebeurt niet zegt ze nou hij heeft toch al een paar keer langer gehuild. Nu net nog .
Nee joh, natuurlijk niet. Maar het is gewoon heel belangrijk dat je kindje weet dat hij zelf in slaap kan vallen. En die eerste paar keren kunnen even doorbijten zijn. Je moet weten wanneer het gewoon huilen is en wanneer het echt paniek is. Moeilijk uitleggen, zeker voor mij, omdat Emma zelden huilt. Emma gaat atijd wakker op bed en slaapt altijd zo in. Met hier en daar een uitzondering. Maar die kan ik op 1 hand tellen. Dan huilt ze wel wat, maar meestal max tien minuten. Behalve zondag, zondag heeft ze een uur gehuild! Maar toen waren we weg geweest en heeft ze amper geslapen, doodmoe dus en over haar grens. Zolang Emma niet krijst en niet in paniek is, er tussenpozen tussen het huilen zit, laat ik haar inderdaad liggen. Wel kijk ik af en toe even bij dr, maar laat haar ligen, aai dr even over dr hoofdje. Ik merk snel genoeg wanneer ik haar daar juist mee prikkel (ze wordt dan druk in bewegingen) of wanneer het haar geruststeld (oogjes zakken dan eindelijk, ipv van grote doppen, die amper knipperen). Per keer dus ook verschillend. Als het haar prikkelt, stop ik onmiddelijk en ben ik weg. Want ik help haar dan juist niet. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg.
nouzeg, hoe doen jullie dat toch allemaal. Als ik een account aan heb gemaakt op photobucket om de banner op te slaan,en als ik dan naar stap 1 wil gaan (Step 1. Pre-register on peeps.com ) krijg ik steeds de melding: Fatal error: cannot connect to MySQL server Dus nu kan ik mn banner nie gebruiken
Fotoshoot gehad, hopelijk zijn de foto's mooi geworden. Ze heeft gelukkig wel gelachen en daar is een foto van gemaakt, dus ben heel benieuwd. Alleen op het eind had ze er genoeg van en begon ze te huilen. Eenmaal weer in de wagen en ze sliep alweer, gek meissie. Ze had gister duidelijk een regeldag, andere tijden en kortere tijd er tussen. Maar vandaag weer heerlijk terug in haar super ritme! Daar ben ik wel super blij mee. En allemaal mooie creaties bij iedereen! We kunnen onszelf beter crea-mamma's dan mei-mamma's noemen, hihi. Oek oek, je kunt ook imageshack of mijnalbum.nl gebruiken ipv photobucket. We willen natuurlijk ook jouw creatie zien
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Oke vooruit dan maar Ik moest 1 aug op voor mijn rijexamen maar er is nu de 11e een plek vrij gekomen....wel midden in de vakantie maar goed....Jasper vind het niet erg om 2 uur terug te rijden naar Nijmegen.....Dus nog een weekje en dan moet ik op *bibber* Lindsey blijft dan lekker bij Opa en Oma op de camping. Ik kan het dan alleen niet hier vermelden, of ik moet Tigger of Tassie een smsje mogen sturen.
ooooooh spannend Ik zal voor je [-o< Ga je dan ook een eigen autootje kopen als je slaagt? Ik wil er ook graag een maar manlief vindt dat niet nodig
ik verveel me zooooo (manlief is werken) dat ik nog er nog maar 1tje heb gemaakt. ff kijken of ik hem geplaatst krijg. [/img]
Pff wat denk jij Rachel! Je mag niet smsén, het MOET! Spannend meid! Chantal, goed bezig! Mooi! Oekoek, kom op, ik ben benieuwd!