pfffffffffff heb me nu bij alle foto-plaats-sites aangemeld maar krijg de banner niet opgeslagen... krijg steeds meldingen dat het niet gelukt is.. ben ik nou zo simpel?
het lijkt hier wel een workshop banners maken . ik ga ook vanavond maar weer spelen dan Emma heeft zich goed gehouden bij de borrel. ik ben uiteindelijk een uur gebleven en toen we thuis waren kreeg ik weer een paar mooie glimlachen. tevreden meisje dus ondanks ons uitstapje.
hm.. heb em nu opgeslagen als bmp bestand en als gif.. maar moet jpg zijn volgens mij, maar dat lukt niet ofzo
heb em nu als jpeg.. en opgeslagen.. maar nu krijg ik de link van de website hieronder ipv de banner ... (leuk, zon discussie met mezelf )
poeh, na uren zwoegen, is het eindelijk gelukt met de hulp van assepoester! zal morgen even proberen een leukere banner te maken.. weet nu in ieder geval eindelijk hoe het werkt! ps.. voor degene die nog een banner wil gaan maken en het nog niet eerder gedaan heeft: je moet naar photobucket.com gaan ipv photobucket.nl ....... daar zat ik de hele avond te zoeken... ipv op .com.. hihi
Goedenavond dames, Natuurlijk moest ik ook even dat bannerprogramma uitproberen en volgens mij is het wel aardig gelukt! Leuke foto heh (in de banner). Yildou heeft volgens mij sprongetje 3 gemaakt en is nu bezig om vanalles in haar mondje te stoppen. Het spontaan grijpen gaat nog wat moeizaam, maar als ze iets vast heeft gaat het richting mond. Ze pakt nu bijvoorbeeld heel vaak het spuugdoekje en op het moment dat ik hem nodig heb, trekt ze em snel weg Klein dondersteentje! Ze vermaakt zich ook prima in haar nieuwe wipstoel. Ideaal onder het warm eten, want dan wil ze het liefst bij ons op de arm, maar nu staat ze met de wipstoel op de tafel en dat vindt ze prima... Bedankt voor de goede ideeen dames... Zonder dit forum had ik er niet eentje aangeschaft. Wij zijn vandaag naar de opa en oma van Alexander geweest, de overgrootouders van Yildou. (87 en 85 jaar) Heel bijzonder dat ze allebei in nog zo'n goede gezondheid zijn. Dus we vonden het wel belangrijk om er even naar toe te gaan. Yildou is al het 16de achterkleinkind en nummer 18 is op komst! Nemo: Ik begrijp op zich wel dat je Sven nog niet aan de prikjes bloot wilt stellen. Wij vonden dit ook niet echt een leuk idee, hebben overlegd met de kinderarts (van het ZH) en die zei dat we juist beter wel konden inenten vanwege prematuriteit. Dus toen toch maar gedaan (met 6 weken al). Maar gelukkig maakt het CB er geen probleem van. Wat zijn hier trouwens al flinke kinderen! heb al rond de 13 pond voorbij zien komen (Jelte?). Super zeg! Hier is Yildou langzaam met de flesvoeding begonnen. Voeding 4 is vervangen van borst naar flesvoeding en vandaag ben ik begonnen met voeding 2 te vervangen door voeding uit het flesje. Doordat ik bij voeding 1 en voeding 5 de 2de borst afkolf heeft Yildou nog 1 flesje moedermelk en 1 x kunstmelk. Wisten jullie trouwens dat Nutrilonpoeder maar 4 weken houdbaar is na opening? Balen! Want in die hadden we in mei gehaald en geopend omdat mijn borstvoeding een beetje terugliep, maar door superveel kolven toch de voeding weer op peil, en nu konden we dus een vol pak weggooien! Zonde (10 euro de container in). Maar goed. Doordat Yildou vandaag nog maar 2 x borst en 2 x fles gehad heeft, heb ik last van stuwing! Auwie! Reageer morgen weer even verder! Sorrie. Groetjes Simone
Oek oek wat een geweldige banner, hoe heb je die toch gemaakt? Simone, wat is je meisje al groot zo op je banner te zien, lief hoor! Oh oh Rachel, nu weten we het toch! Heel veel succes alvast! Hopenlijk gaat het in eens goed en kun je met je dochter op stap. (of op rij eigenlijk ) Elia vertikt het vandaag weer om zelf te slapen. Alleen mama's arm is een lekker bedje Word er nu toch wel een beetje naar van . Kan toch niet alweer een sprongetje zijn? Ja, hij sliep vanmiddag in de kinderwagen tijdens het boodschappen doen. Maar we hebben een bovenwoning, dus moest meneer eruit om mee naar boven te gaan (de wagen staat beneden in de gang) en werd dus wakker Sindsdien slaapt hij in bed niet langer dan 10 minuten, en op de arm nonstop pffff. Natuurlijk heeft papa vandaag vergadering en komt pas om 2300 thuis. Goed ga er van tusse, meneer vindt de box ook niet leuk meer...... dan maar saampjes op het grote bed tot papa komt.
haha oek oek moest wel ff lachen van je berichtjes Ik voelde me vanmiddag ook zo simpel. Het lukte me voor geen meter. Nou hier is het weer huilen huilen huilen. Alleen in mijn armen is het goed. Maar dat is weer tegen de regels van regelmaat en rust pffffff daar word je toch helemaal onzeker van? Hij is nu al weer 5 min aan het huilen. Ik heb hem al 2 keer naar beneden gehaald en een flesje gegeven oooo :-$ het is stil :-$ ben benieuwd voor hoe lang. Het liefste zou ik hem gewoon lekker de hele avond in mijn armen laten slapen, maar dan verbreek je dat patroon weer. Dat is nou weer een nadeel van inbakeren. Je moet je aan de regels houden (de eerste 2 weken) want anders heeft het allemaal geen zin. het is nog steeds stil. zou de babyfoon het nog wel doen? Ja sorry dat ik hier zit te lullen maar manlief is niet thuis en ik moet toch ergens mijn verhaal kwijt 8) 7 min later...... het is nog steeds stil zou het? =D>
Haha Chantalk je hebt een lekker plekje gevonden om van je af te kletsen zie ik. En slaapt hij nog? Bianca vermoeiend als ze niet willen slapen, succes! Rachel succes met afrijden voor het geval ik het later vergeet . Simone wat leuk dat Yildou nog overgrootouders heeft. Dus de wipstoel is bij jou een succes, zal het hier ook weer eens proberen. Dacht kan niet achter blijven, hele tijd bezig geweest met een banner. Moet ik het opslaan ja toen begon het probleem, lukte niet. Morgen poging 2. oek oek begrijp je probleem nu
Hey dames, dit is mijn 2de poging, maar ik vind die andere eigenlijk duidelijker... Wat vinden jullie? ChantalK: Mmm, het lijkt mij ontzettend frustrerend om je aan regels te moeten houden die tegen je gevoel ingaan... Ik zou zeggen, troosten die hap, maar goed, wie ben ik. Kun je hem misschien ook troosten door naast zijn bedje te gaan zitten en je hand op zijn hoofdje te leggen? Ik hoop dat het stil blijft voor jou! Bianca: Sprongetjes zijn rond de 5, 8 en 12 weken... Misschien is ie een beetje van slag door prikkels van het winkelen? Of anders een drukke dag gehad? Succes nog samen met je kereltje. Misschien een lekker badje nog een idee? Oek oek: Leuke banner! Die van mij werkt ook... Grappig dat iedereen zich ineens op het banner maken stort! Assepoester: Jij bent echt super met grafische dingen en websites en zo! Jeetje! Emmetje: schouderklopje voor je kleine emma! Leuke banner hoor! Hier zonet een mega onweersbui met complete wolkbreuk. Alleen blijkt dat er een pijp onder ons huis verstopt zit... Dus mannetje in de regen de put uitscheppen... =D> Dankjewel lieverd! Nu stroomt alles weer zoals het hoort! Geluukig, staat er ook geen water meer achter huis. Mmmmm... ik geloof maar eens dat ik mijn meisje wakker maak om mijn gestuwde borst leeg te drinken en dan maar lekker op bedje! Weltrusten iedereen. Groetjes Simone
Pff, chantalk denk je wel even aan je bloeddruk.... . Iedereen is wel ontzettend CREA BEA zeg... pfff het ziet er ook allemaal even mooi uit. Assepoester heeft die van mij gemaakt ( maar dat wisten jullie al he). Het is me allezins meegevallen vandaag, nadat we naar huis waren gelopen van het CB zo'n 20 minuten ging Jelte meteen aan de borst om 10.30. Vervolgens kwam hij om 13.00 uur, om 16.00 uur en om 19.45 ( flesje 160 ml gegeven door Menno) en toen nog even een troostslokje aan de borst. Hij slaapt nu en volgens mij heeft hij geen verhoging. Af en toe vanmiddag had hij even een schreeuwerig-slaaphuiltje tussendoor 10 sec. ofzo ( misschien verwerking), herkennen jullie dat? @Nemo: Sven is ook zo hard gegroeid, fijn he? @Tigger: prachtige banner. Ik heb vandaag een rompertje gekregen van Frisovoeding aangezien ik een enquete van hun had ingevoerd, Jelte zijn naam staat erop mt 68. Nu kreeg ik daarbij weer een antwoordbriefje met de vraag of ik die in wilde vullen, heb je kans op een antilekbeker, ook het frisogroeiboek heb ik een paar weken terug gehad. Dames hebben jullie je eventuele belastiggeld al terug gehad? Ik zit er eigenlijk op te wachten... kan ik eens heerlijk uitgebreid winkelen, ben er echt aan toe....
Avond meiden, Wat is er weer een boel gekletst. Heb niet zoveel puf om te reageren. Heb wel alles gelezen! Rachel; Je moet natuurlijk sms'en om te laten weten hoe het is gegaan. Heel veel succes alvast! Hier is het al 2 dagen hectieck paps is ziek dus moet alles zelf doen, Dylan, sheba(hond), de katten en de reptielen en natuurlijk paps en mezelf. Dus ben nu ook kapot. Ga zo mijn mandje in en hoop dat Dylan pas morgenochtend weerkomt, maar met mijn geluk zal dat wel weer niet . Weltrusten meiden. Liefs Nathasja
goedemorgen dames, weer allemaal mooie banners! @ rachel: leuk, 11 juli je rij-examen! we willen hier zeker weten wat 't resultaat is, dus SMS-en graag @ Assepoester: mooie foto, zwart wit en dan met blauwe ogen! erg mooi. Zoiets heb ik ook eens gedaan met een portrettekening (pasteltekening wit op zwart papier en dan de ogen blauw, wordt het gelijk heel sprekend van). Ik wil vandaag ook eens zo'n tekening maken van Emma, nu nog even een geschikte foto als voorbeeld uitzoeken. @ simalex: grote meid is het al geworden zeg, als je haar zo naast die couveuse foto ziet! De paarse banner is inderdaad duidelijker. @ jingels: die kreetjes tijdens het slapen herken ik wel. Zal inderdaad wel met dromen en verwerken te maken hebben. Ook merk ik vaak dat Emma na een slaapcyclus van 50 min even wakker is, even wat kreetjes of huiltjes en vervolgens aan de volgende cyclus begint. Leuk dat rompertje van Friso, zouden ze nog steeds die enquete hebben? ik heb het belastinggeld al binnen, volgens mij april of mei al. @ tassie: ben je de avond nog goed doorgekomen? klinkt inderdaad zwaar die zorgen voor al je huisgenoten. Tja, dat is het lot van vrouwen: de zorgtaak. Een man die ziek is wordt automatisch vertroeteld door zijn vrouw en kan lekker uitzieken, maar een vrouw die ziek is, zal zich verbijten en toch door blijven gaan met de anderen verzorgen Emma heeft vannacht van tien tot vanochtend zes uur geslapen. Zelfs het zware onweer deed haar niets, ze sliep er gewoon doorheen. Ze was gisteravond toch wat jengelig, veel honger. Uiteindelijk ben ik maar met haar naar boven gegaan, haar gevoed in de slaapkamer, geen licht aan, geen geluid. Ze had al genoeg prikkels die dag gehad, dat een voeding zonder prikkels me een goed idee leek. Het heeft gewerkt want ze sliep snel nadat ik haar in bed had gelegd. Eigenlijk had ik verwacht dat ze rond twaalf uur nog wel zou komen, maar niet dus!
Wow, of het aan de voeding lag of niet...Lindsey heeft om 22.00 de laatste voeding gehad (friso voor hongere baby's gemixd met die voor krampjes) en heeft toen geslapen tot 6.30 vanmorgen! En nu slaapt ze nog steeds vanaf 7.00. Ik ga even snel douchen voor ze wakker word.... tot zo
jaaaa hij is de hele avond verder stil gebleven. Heeft lekker geslapen. En mijn bloeddruk is mooi laag gebleven Vannacht heeft hij het ook redelijk gedaan. 12.00 u laatste flesje ( toen manlief thuis kwam) daarna om 4.30 speentje en om 5.30 u weer flesje. Maar nu is het weer puin meneer wordt steeds wakker en begint dan weer te huilen. Ben bang dat ik vandaag weer niks gedaan krijg. Ik heb al geprobeerd om naast zijn bedje te zitten hem over zijn bolletje aaien een speentje en een liedje voor hem zingen, maar de enige manier om hem stil te krijgen is hem lekker knuffelen. Wat zouden jullie doen hem lekker bij je pakken of de regeltjes volgen en laten huilen? ik weet het niet meer Wil hem zo graag troosten.
Chantalk: als jij wilt troosten zou ik zeggen: vooral doen ! Ik vind liefde/aandacht/knuffelen ook een belangrijke levensbehoefte net als eten en een dak boven je hoofd. Soms hebben kindjes even nodig om te huilen om de prikkels te verwerken maar soms hebben ze gewoon even liefde/aandacht/knuffels van moeder nodig. Ik weet zeker dat jij het verschil wel weet.
chantalk, ik sluit me bij Nemo aan. Baby's huilen altijd om een reden, als die reden is dat ze geknuffeld willen worden, dan gewoon lekker knuffelen. Je kunt ze nu nog niet verwennen en wie weet pikt hij snel zijn ritme weer op. Misschien een sprongetje? Ik kreeg vorige week een bericht van de sprongenwekker, en Luca is 2 dagen jonger dan Emma, dus dat zou het bij hem best kunnen zijn. Gewoon je gevoel volgen.