hihi leuk al die banners. de mei-mama's hebben een nieuwe hobby met dit regenachtig weer Mijn banner werkt niet er zouden vlindertjes voorbij moeten vliegen. @ diana ff een vraagje hoe spreek je de naam van je kindje uit? met een u of een oe ? (hadden hier laatst en discussie over met vrienden)
hihihi je spreekt hem met een U uit ik vond het in het begin vreselijk irrtant dat mensen vroegen is het LOEKA of LUKA maar nu ben ik het gewend hoezo trouwens zijn er hier luca's die eigenlijk loeka's moeten zijn en allesis goed met luca hoor gelukkig hij is alleen een beetje verkouden maar dat komt omdat jesse ook verkouden is en aangezien hij niet van zijn kleine broertje kan afblijven hihihihi lief dat jullie daar naar vragen en wat betreft die ongi ik geef ook nog steed bv combineer het wel met fles want het liep heeeeeeeeeellll erg terug snik snik en zwemmen jullie al met de kleine luca en ik gaan vrijdag voor het eerst baby zwemmen mits hij niet meer verkouden is hier in spijkenisse (waar ik dus woon ) schijnen ze hele leuke les te geven dussssssss ben benieuwd liefs
en die leuke banners van jullie kan iemand mij uitleggen hoe jullie dat nou doen want ik ben namelijk geen wizzzzz kid ook al wil ik dat heeeeeeeeeeeeeeellll graag worden ben gisteren heeeeeeellll lang bezig geweest met die glitterding maar wil ook graag zoiets als al die vreselijke mooie fotobanners een pb sturen mag ook kan ik het op mijn gemak lezen liefs
Hoi Hoi, Hoe doen jullie dat met die banners hihihi....heb er echt geen verstand van. Mareno is vandaag alweer 10 weekjes en hij weegt nu 4630 en is 54cm hij is weer goed aangekomen. verder heb ik vandaag niet veel te melden groetjes van Jesie
haha ja hier ook zo spreekt het ook uit met een u. vrienden dachten dat het loeka was en het kwam er eigenlijk op neer dat ze dat mooier vonden voor als hij later groot is Maar idd iedereen vraagt is het nou loeca of luca?
@@ chantal Vond je het niet vervelnd dan dat ze dat steeds vroegen ik vond het gewoon zo vanzelf sprekend dat luca luca is ben benieuwd eigenlijk hoe jullie kleintjes hadden geheten als het het andere geslacht had geweest als luca een meisje had geweest had ie (ze) sterre of esmay geheten liefs
Als Lindsey een jongen was zou ze..... heten... Zeg het niet want als ooit de 2e een jongen word krijgt hij die naam en wil die dus geheim houden
Jesie en onzewonder, banner maker pro downloaden via google opzoeken. je kunt dat 15 dagen uit proberen.
hahaha slim rachel wij houden het bij 2 dus ik kon het wel verklappen hihihi lindsey word wel groot he echt een schattig meisje ga je al met lindsey zwemmen ofzo iets liefs
Dank je Chantal. Rachel gaat er een voor me maken ik zal vanaaf zelf is gaan stoeien ermee....... En als Mareno een meid was geworden dan zou ze Djamila als naam gekregen hebben
hoi Tigger, doet ze erg lang over de fles? en valt ze veel in slaap tijdens de fles? mischien is de het gaatje in de speen te klein en moet ze er te veel moeite voor doen. ik zeg maar wat hoor.
oja meiden weet niet of jullie msn gebruiken maar als jullie willen mogen jullie me toevoegen jessicaadriaensen@hotmail.com
wij hebben niet nagedacht over een jongens naam. ik dacht zoeken wij wel uit na de echo maar met 17 weken wisten wij al dat het een meisje was en heb niet meer nagedacht over jongens naam.
ik weet niet of er veel meiden zijn die hier uit de buurt komen (arnhem) maar ik weet een adresje waar je hele mooie goedkope foto reportage kan laten maken is bij iemand thuis je hebt dan o.a. 2x 20/30cm 3x 13/18 cm en 25x 10/15 cm kosten zijn dan 27,50 1x 30/45cm kost 20 en 1 x 50/75 kost 30 als ik er met Mareno ben geweest zal ik wat foto's laten zien
@ diana. Ik vond dat in het begin ook heel vevelend. Of de verpleging in het zh die hem loeka noemden. Maar ja nu ben ik het al gewend om te zeggen ...nee het is luca. Ik was ook al gewend om altijd mijn achternaam te herhalen en spellen dus dit was ook zo gewend Ik zeg de meisjesnaam ook niet want het kan voor zowel een jongen als een meisje dus bij de volgende...... Vanaf welke leeftijd mogen baby's eigenlijk gaan zwemmen? Ik ben aan het twijfelen of ik zal gaan babyzwemmen. Chloor schijnt niet zo goed te zijn.
Zooo ik hoop dat het lukt de banner in je profiel te krijgen Jesie. Wij wonen niet al te ver van Arnhem dus heb wel intresse @Diana wij gaan volgende week voor het eerste zwemmen met Lindsey ben benieuwd.
zo het is gelukt heeeeel erg bedankt Rachel en die foto"s zijn niet duur he ik wilde naar V&D gaan en toen gaf de dochter van mn buurvrouw me dit adresje ik zal vanaaf ff het nummer vragen dan stuur ik je wel een pbtje (buurvrouw is werken) je kan ook 1cd krijgen met alle gemaakte foto"s voor 35,00
Ik ben met Mareno al wezen zwemmen volgens mij kan het geen kwaad als je het maar niet te vaak doet. Meiden ik ga even eten jullie ook allemaal vast smakelijk eten. En Rachel jij hoort van mij Liefs van Jesie
Voor de dames die willen gaan zwemmen met de kleintjes; zorg ervoor dat je de neusspray xylometazoline 0,025% in huis hebt in verband met oorpijn. De buis van Eustachius ( verbinding tussen neus en oor) houd je hiermee open, en de druk gaat eraf bij oorpijn van je kleintje. Ik ga voorlopig niet zwemmen met Jelte , ik vind hem nog veels te klein daarvoor, en dat chloor ben ik al helemaal geen voorstander van, maar dat is persoonlijk he!