Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goedemiddag,

Assepoester; Ik hoop dat alles goed is gegaan bij het CB. Hoe is Sabrina nu?

Emmetje; Je hebt helemaal gelijk. Ik weet niet wat het is om een miskraam te krijgen, maar kan me voorstellen dat het zwanger worden dan een emotionele molen is. Heel lullig om te zeggen, maar ook weet ik niet hoe dat is het was bij ons meteen raak.

Erica; Hoe is met Tessa. Hebben jullie het overleefd. Ik moet 17 juli zie er ook wel tegen op.

Tigger; Ik sluit me helemaal aan bij Erica! Dylan heeft het om de dag geloof ik nu. De ene dag slaapt hij heel veel en de andere dag wil hij alleen maar om zich heen kijken.

Erica en emmetje; Lijkt mij ook erg leuk als we dan ook weer de ervaringen etc kunnen delen. Leuke foto's zeg. En wat een mooie kijkers.

Rachel; wat heerlijk dat Lindsey zo lekker doorslaapt nu. Ik moet er meestal rond half 3 uit voor zijn speen en dan komt ie pas weer om half 6 voor zijn eten en om half 10. Leuke foto's zeg!

Nemo; Ik merkte aan Dylan dat hij om half 3 niet echt honger heeft. Vandaar dat ik dan zijn speen in zijn mond doe. Ik heb een paar x gehad dan deed ik zijn speen in zijn mond ging zijn fles pakken en dan kwam ik weer boven en lag meneer heelrijk te slapen. En soms komt ie helemaal niet s'nachts. Hij krijgt zijn laatste voeding tussen 9 en half 10

Chantal hoe was het in het AMC?

Onze WOnder; wat een gave foto zeg!

Jingels; Gefeliciteerd met Micha. Leuke naam.

Simone; Dit is de eerste keer dat ik hier wat over hoor. Maar wel vervelend voor je zeg. Is dat ook niet oiets waar je bij toeval achter komt? We denken er wel aan, maar zal zeher niet binnen 9 maanden zijn hoor. Als Dylan een jaar is dan wil ik (als we echt voor een tweede gaan) Wel weer zwanger worden.

Liefzonnetje; Ik ben gewoon aan de pil gegaan, omdat ik toch geen bv gaf. Dus ik zou niet weten hoe het verder zit.

Hier gaat verder wel goed al heb ik het idee dat Dylan niet in zijn hum is. Schrikt steeds wakker en begint dan te huilen. We zullen het wel weer zien. Voelen jullie mannen zich ook onzeker?

Liefs Nathasja

2. Niet meer actief

trouwens wat vinden jullie van mijn banner?

3. Niet meer actief

Een mk heb ik ook gehad en de medische molen hou op! Als wij een tweede willen hebben dan moeten we er nu al voor gaan, weten we zeker dat we de 2e over circa 2 a 3 jaar hebben, vandaar dat ik dus ook niet aan de pil wil die vieze hormonen in mijn lichaam.

Het is al spannend genoeg als ik mijn menstruatie ga krijgen, ben benieuwd of ik die uberhaupt wel ga krijgen, want ik weet amper wat het is!

Ik heb namelijk niet uit mezelf een eisprong, en geen eisprong is ook geen menstruatie....

Maar goed, na 2,5 jaar medische molen was ik zwanger, dat eindigde helaas in een miskraam vorig jaar 8 juli en eind september was ik toen weer in verwachting dat ging wel vrij snel moet ik zeggen :) En zie nu heb een gezonde knul!

4. Niet meer actief

@Tassie een hele leuke banner! nu zijn ajax speen er nog bij ;)

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Onze wonder volgens mag hij boven de 5 kg naar de 5 voedingen per dag. Maar als het eerder een keer voorkomt en hij gewoon lekker groeit zou ik het gewoon even aankijken.

@Tassie leuke banner! :)

6. Niet meer actief

Onze Wonder; tnx! breng mijn man maar niet op ideeen. :D

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @tassie lieve hond! :D Ook een labrador?

8. Niet meer actief

hmzzz dievan mij is ook al doorgeslagen dus jah! Nog effe en dan zijn de trainingen er weer van Ajax en we gaan er dus naar toe he met de kleine bink zodat hij met iedereen op de foto kan en handtekeningen kan krijgen pffff hahahaha ah ja is wel grappig niet waar

9. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ tassie: leuke banner! Dylan lijkt al een echte bink zo met z'n ene been opgetrokken :D

@ onzewonder: om de 4 uur kan best, als hij maar voldoende drinkt volgens mij. Ik heb Emma toch maar wakker gemaakt, was nu toch al meer dan 4,5 uur... ze is ook gelijk weer in slaap gevallen na de voeding.
    en die medische molen: tja, fijn is het niet, maar toch mooi dat het kan! Ook wij hadden zonder medicijnen geen Emmaatje gehad...

@ de voetbalsupporters: als wij een jongetje hadden gekregen, had ik een "my first Ferrari T-shirt" gekocht. Het is dan wel geen voetbal, maar ach...

10. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    jullie zijn allemaal wel crea-bea met die banners! Tof hoor... laat ik nou maar gewoon origineel blijven met een standaardje ;)
    (haha gewoon geen zien om te pielen met de computer ;) en heb sowieso op deze computer geen enkele foto staan behalve dan die op mijn desktop ;) )
    Laat ik maar mezelf nuttig maken nu met het schillen van de aardappels voordat mijn collega's op kraamvisite (beetje verlaat ) komen...

11. Niet meer actief

Onze Wonder; Is toch alleen maar leuk. Mijn man heeft dat meer met de formule 1. Hij heeft nu al gepland wanneer hij met Dylan naar het cirquit gaat. haha

Emmetje; Ja erg he. Ik vond dat zo een leuke foto.

Rachel; klopt het is een labarador. En ze is zeker heel lief. Dylan zit nu ook op 5 voedingen.

Liefs Nathasja

12. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Geen centje pijn, goed he! Ze brabbelt keurig op tijd voor haar voeding, huilt niet als ik de beentjes aanraak, heeft 20 minuten gevoed, een temp van 37.5 en ligt nu weer heerlijk te slapen. Normaal is ze wel wakker na de voeding, maar nu dus alleen wat slaperiger.
    Ze is wel een licht-gewichtje, maar de groei zit er mooi in.

Mooie banner hoor Tassie! Die met het been omhoog is echt leuk.

En over die sport-pappa's: de mijne is zelfs zo gek dat ie een Ajax-tatoeage heeft (het logo op zijn bovenarm). Ik en Ajax stonden gedeeld eerste, maar benieuwd op welke plek Ajax nu staat: Sabrina met stip in de lijst ;)

Alida: ik heb alles gekregen, maar moet er nog even voor gaan zitten. Ik ga het vanavond maken ;)

13. Niet meer actief

Nou kan ik je goed nieuws geven! hier zit dus ook een formule 1 gek! (manlief houdt van Ajax en formule 1) en ik heb dus 3 jaar mijn theorie gehad (niets anders dan voetbal en formule 1 gezien) en dit jaar is mijn examen :)

14. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hé kletsmeiden, er is weer wat afgekletst ;)

@ jingels. :cry: wat een betoog ;) Ik snap wat je bedoelt. Luca e ik hebben ook geen goede start gehad en bv geven gaf mij ook zo'n gevoel. Ik heb het er ook best moeilijk mee gehad toen ik besloot om ermee te stoppen. Het had voorkomen kunnen worden als ze me in het zh hadden geleerd hoe ik goed moest aanleggen en/of als de kh de lactatiekundige had ingeschakeld toen ze zag dat de tepelkloven alleen maar erger werden. Het deed zo'n pijn hele vellen kwamen er steeds van af en het bloedde steeds wat Luca ook binnen kreeg en dat vond ik geen fijn idee.

@ tigger. Heeft Emma een sprongetje gemaakt? dat ze nu ineens zoveel interesse heeft on haar omgeving. Leuk! :D die van mij interesseert het nog geen bal zolang hij zijn flesje maar krijgt :)
    en even over het nekje. ik zag gister dat ik Luca ook niet zo goed had afgedroogd in zijn nekje :oops: baalda daar ook van. Ik heb er wat creme opgedaan en vanmorgen na het wassen met olie goed ingesmeerd.

@ rachel. leuke foto's. wat een scheetje is het toch :D

@ erica. wat een leuke foto's. Kijkt al zo lekker nieuwsgierig ;)

@ tassie. Leuke banner :thumup:

@ de ajax- fans(of ja de papa's :) ) Luca heeft ook al een ajax shirtje gekregen. echt super. En hij heeft van mij een badjasje gekregen met het ajax logo en zijn naam :D

Ik zag dat er al vele het over een tweede hadden. Ik moet zeggen dat het bij mij ook al een beetje kriebelt. Luca wordt al zo groot en het echte baby is er al vanaf. Maar voorlopig nog ff niet hoor. Ik denk als Luca een jaartje of 2 is. Wil nog even niet over nog een bevalling nadenken. :)
    Vanmiddag zijn we bij de kindarts op controle geweest. Alles was goed gelukkig en hij hoeft niet meer terug te komen :whistle: .
    Hij is meteen gemeten en gewogen en is alweer aangekomen :)
    Hij meet nu 59 cm en 5350 gram dat is alweer 435 gram meer dan vorige week :oops: wat wordt hij toch groot...zucht....

15. Nemo

Nemo Niet meer actief

Super mooie foto's en banners zie ik voorbij komen !

@Jingels: ik neem speciale vitamine voor zwangeren en borstvoedende vrouwen van Solgar. Ik ben idd ook van mening dat ook als je gezond eet niet alles binnen kunt krijgen.
    @lz: we hadden het een poosje geleden over pads. Zijn lillypads mischien iets voor jou ? http://www.lilypadz.be/
    En ik meende dat die 95% bescherming tegen zwangerschap was als er overdag niet meer dan 4 uur tussen zat ?
    @Chantalk: super dat alles goed was bij de kinderarts.
    @Assepoester: gelukkig heeft Sabrina niet veel last van de prikjes.
    @Nathasja: Sven wil de laatste dagen geen speen. Op zich vind ik dat niet zo erg ik ben niet zo voor spenen, maar hij doet nu steeds de duim in de mond. En dat wil ik eigenlijk niet, maar kan vanacht wel even een speen proberen.
    @onzewonder: jij geeft toch afgekolfde bv ? Dan maakt het niet uit hoeveel hij drinkt hoor je mag hem gerust meer geven.

Hier gelukkig geen voetbal/formule 1 papa. Ik vind er zelf niets aan.

16. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    hier dus ook een formule-1 gek, en hij heeft mij er ook in meegesleept :)

@ assepoester: goed hoor, dat ze zich zo flink heeft gehouden. Nu hopen dat ze niet alsnog ergens last van krijgt.

@ chantalk: Fijn dat het goed was met Luca. Weer een hoofdstuk afgesloten nu jullie niet meer naar de kinderarts hoeven te komen.

.. even naar mijn meisje toe... ze is wat huilerig al een tijdje..

17. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Zo, net de zwart/wit foto met de blauwe ogen besteld op linnen. Binnen nu en een week moet ie dan binnen zijn, ben zo benieuwd!

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hier ook geen voetbal/formule 1 papa (gelukkig) geef er zelf ook niet om haha. Mooi Assepoester echt heel apart!

Ik moet straks weer een paar uurtjes gaan lessen en Lindsey heeft genoeg van het lachen en is maar gaan jengelen. Ze doet het nu al een halfuur dus ga even bij haar kijken. Momenteel is het stil dus hoop dat ze slaapt.... volgens mij wil ze anders gewoon aandacht van papa :D

19. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Zo het is zeker slecht weer buitne met alk dat geklets.
    @Chantalk mooi dat alles goed was en de kleine groot groeit.
    @Assepoester Sabrina is idd een lichtgewicht. Leuk hoor. Tessa is ook niet zo een groot meiske.
    @Onzewonder wat fijn dat je toch zwanger bent geraakt en nu een mooie knul hebt!

Hier geen sport fan thuis. Ik volg het ook amper maar weet er nog meer van dan hem :)
    Iemand had het over mannen en het verwennen van de kids. Mijn man kan tegen mij al amper nee zeggen, word gruwelijk verwend met aandacht en alles wat hij doet in het huishouden (deed hij al voor Tessa er was). Ben dus benieuwd of hij dat straks wel kan tegen zo een klein meisje met grote onschuldig knipperende ogen. Nu ben ik wel voor structuur. Ik werk zelf met kinderen/jongeren, moeilijk opvoedbaar. Deze zijn erg gebaat bij structuur maar mijn inziens is ieder kind dat wel. Uitzonderingen prima maar qonsequent zijn staat hoog in het vaandel en ik vind dat je dat wel samen moet doen. Ik wil niet de strenge moeder uithangen terwijl van hem alles mag. De tijd zal leren hoe het gaat.

20. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Oke we hebben het huil (krijs) uurtje hier echt....ze is ontroostbaar dus heb haar toch maar geprobeert te troosten en nu weer in haar bedje gelegt. Ze is stil (maar voor hoelang?) heb haar net trouwens op heterdaad op duimen betrapt! En niet zo,n beetje ook ;) Ik doe het nog steeds :oops: daarom wilde we haar een speen aanleren maarja....die wil ze niet. Gekke meid :)

Ik kan elk moment gehaald worden voor de rijles, ga ff zeggen dat ik maar een uur wil want ben doodmoe.

Fijne avond meiden!

Deel Deze Pagina