Ik heb sinds gisteren de slaapliedjes functie van onze babyfoon ontdekt (ik wist wel dat ie er zat, maar nog niet gebruikt). Het muziekmobiel boven haar bed speelt maar heel kort muziek, dus die doe ik alleen aan als Emma wakker is en om zich heen wil kijken naar de bewegende beelden. Als ze echt slaperig en jengelig is zet ik het muziekje boven aan en dan kan ik het beneden via de babyfoon opnieuw aanzetten of juist weer uitzetten. Ideaal! @chantalk: mag ik vragen welke auto jullie gekocht hebben? @simalex: ze gaan wel steeds minder vaak poepen naarmate ze ouder worden en de voeding verandert, maar het is vervelend als ze er zo'n last van heeft. Emma kan er ook slecht tegen als ze zit te persen maar zonder resultaat, dan komt dat vaak later op de dag welm toch blijft het op dat moment vervelend. Ik probeer het dan te stimuleren door haar buikje te masseren en haar in verschillende houdingen neer te leggen, soms helpt dat, maar niet altijd. Emma is al vanaf de voeding van 10 uur vanmorgen voornamelijk wakker geweest en heeft ze vrolijk in bed gelegen en rondgekeken. Nu is ze moe en dus wat huilerig, ik hoop maar dat ze zo in slaap valt.
ik heb een klein stinkdiertje hmmm net gevoed, beetje aan het mopperen op papa... hij werkt vandaag thuis en zet de muziek opeens keihard aan... 3 keer raden, Steven wakker....... ik hem voeden, wilde hem in badje gaan doen, want hij had begin van de middag weer zijn luier vol gepoept en zijn rug daarbij ook... toen kon ik hem alleen niet in bad doen, dus VEEL doekjes gebruikt en was hij "schoon". Voordat ik het badje ging vullen, Steven terug in bed gelegd... ff gaan mopperen boven bij mijn lief (2 minuten hooguit) ik terug naar Stevens kamertje... hoor ik hem gapen (zooooo grappig) en kort daarop een mega wind.... en dat 3 keer achter elkaar haha heb hem toen maar laten liggen en nou slaapt meneertje lekker.... dan maar vanavond in bad, ben benieuwd of het een bubbelbad gaat worden
Bedankt meiden! Tigger: Ja Josh ontwikkeld zich zo snel, kan ersoms wel behoorlijk van schrikken omdat ik daar niet op ingesteld ben (dan lees ikdat een baby dat met ongeveer zoveel weken doet, en dat doet hij het ineens veel eerder). Hij kan al bijna helemaal zelfstandig z'n hoofd omhoog houden . Ik ben zo trots op hem . Oh wat leuk! Babymassage! O dat wil ook ook zo graag (heb er het geld niet voor). Veel plezier! Nemo: Hahaha, dat ken ik! Goh wat heeft hij lang geslapen! Ownee, toch niet. Dan wordt je ff zuur wakker. Erica: Gaat snel he? Ze groeien met een dag al uit hun kleding. Josh heeft 99% van z'n kleertjes niet eens aangehad (ok, toegegeven, ik had ook wel absurd veel kleertjes...). Hij zit nu al op maatje 62/68 (sommige dingen van 62 past hij niet meer ) Tassie: Veel plezier bij de bruiloft! Rachel: Veel plezier op vakantie en veel succes met "you-know-what"!
Wat zeggen ze op het CB dan dat Josh zoveel voor loopt op zijn leeftijd? Lindsey kan haar hoofd wel helemaal zelf optillen en dit ook een halfuur als ze wil omhoog houden. Knuffelen wil ze ook niet meer met haar hoofd tegen me aan maar duwt haar hoofd dan echt weg en omhoog... Maar verder doet ze dat allemaal nog niet wat Josh wel doet..... Thnx!
joepie ze ligt lekker te slapen al vanaf 15:00 wat heerlijk. ik heb trouwens met haar mee gedaan was echt moe zeg. en mijn fotoboek is binnen had ik besteld via de etos doos van die vrouw die langs komt weet niet meer hoe het heet. hij is echt mooi ben er echt blij mee.
@silvie idd die pokon van jou werkt idd ben benieuwd hoe het met Joaquin gaat, a.s. woensdag mogen wij voor het eerst naar het CB @Bianca idd dat heb ik vandaag dus ook al gezegd het is Pokke weer! pff ik moest eigenlijk 8 aug weer beginnen (nu 22 aug omdat ik later ben bevallen) maar heb tot 5 sept vrij genomen omdat ik dacht 8 aug is midden in de zomer hahahaha nou die zomer moet nog komen niet waar. @Chantal hoo pdat alles goed is met Belle der oortjes en dat ze inderdada weer even rustig is @Tassie, ja ben bang van wel hahahaha..... en de trainingen zijn ook weer begonnen van Ajax dus ben benieuwd wanneer wij ook aan de kant van de lijn staan in Amsterdam pfff ah ja nog 1 x dat is wel leuk voor de kleine man, maar andersssss en we gaan ook binnenkort naar Zandvoort heb je een gave winkel van de formule 1~ want steef wilt zon ferrari jas voor Joaquin halen :S Wat dat papa betreft he! Dat heeft steef dus ook, die kan zo onzeker overkomen joh! Vannacht ook kwam meneer om 4 uur, geef ik hem het flesje op zijn kamertje uiteraard, en meneer wilt daarna niet verder slapen. Ik zo laat hem gewoon effe jengelen, maar ikwas zelf kapot! Ik ben toen echt in coma geraakt en wordt rond 6 uur wakker door het gekrijs van Joaquin. Ik zo steef hij huilt toch niet vanaf het moment dat ik slaap he! 1.5 uur dus! hij zo jawel ik moest hem toch laten liggen uhhh ja maar niet als hij zo ligt te krijsen! De arme jongen, ik Joaquin uit bedje gehaald wat denk je. Zodra ik hem pak is ie stil en leg hem bij mij in bed en meneer snurkt nog geen 2 min later wat een knul is het oko hahahaha Maar verder gaat het goed hoor hihi @Gt die Josh hahahaha..... echt goed joh, leuk dat hij toch al zo met je kletst niet waar.... Je mag er trots op zijn meid, je doet het echt PERFECT! Ik vind die met de speen ook heel leuk moet ik zeggen. @Rachel, als ik je niet meer spreek GOOD LUCK! as dinsdag en fijne vakantie alvast! @nemo lol dat doe je goed, raar lijkt me dat dat je dnekt dat hij heeft doorgeslapen maar toch wle is geweest @Bibiche dat schiet lekker op bij het CB ik zal het a.s. woensdag ook eens vragen als ik er ben. Hoe gaat het nu met je meisje op KV? @Tigger wij zijn dus ook de hele dag binnen gebleven pff terwijl we er op uit wilde trekken vandaag.... bagger weer :S Ok babyalarm hiero! Vanmiddag heeft hij 5 uur achter elkaar geslapen en heb hem toen maar wakker gemaakt! En uhh hij boert niet altijd na de fles maakt dat wat uit? Al zit je een half uur met hem omhoog dan nog doetihj het niet hahaha
over die onzekere mannen: hier ook hoor! truitjes aantrekken doet hij liever niet omdat hij bang is het hoofdje verkeerd op te pakken, of hij komt naar beneden als Emma huilt en vraagt heel lief aan mij: 'vind je het goed als ik haar er uit haal?', alsof hij daar mijn toestemming voor moet hebben @ onzewonder: Emma wil bij mij ook niet altijd direct boeren (wil haar ook niet altijd gelijk op m'n schouder leggen omdat ze vaak spuugt dan), meestal komt de boer er een half uurtje later uit of pas bij voor de volgende voeding. Als ze er last van hebben, blijven ze wel huilen. @ liefzonnetje: leuk hè, die kleine stinkerds van ons Emma slaapt nog steeds niet.... Gisteren heeft ze juist heel veel geslapen en minder vaak gedronken, vandaag is ze aan het compenseren denk ik
Even een ijdel vraagje: Welke banner vinden jullie leuker? Emmetje: Mijn mannetje is vaak ook veel voorzichtiger met haar dan ik, met uit een aankleden enzo. Maar hij laat haar wel makkelijker liggen huilen, daar geef ik sneller aan toe. Mijn zijn redenatie is: 'ik heb toch geen borstvoeding, dat moet jij toch geven.' Alleen gaat dat niet helemaal meer op omdat ze 2 x een flesje krijgt nu. Chantal87: Super dat Belle zo vooruit gaat met haar handje zeg! Het is wel te zien hoor! (Lieve foto's trouwens, knappe dochter hoor!) Onzewonder: Volgens mij kun je overdag er beter 4 uren tussen laten, maar ik weet niet tot hoeveel maanden dat geldt. Dat boeren gebeurt hier ook niet altijd hoor... Rachel: Goed zeg, van Lindsey haar hoofdje! De rest komt vanzelf wel joh! Goddes: Welkom 'thuis'! Nog steeds slagroom in je borsten zo te zien. Ook slagroom voor de ontwikkeling! Wt kan dat jochie al veel zeg! Liefzonnetje: Succes met je kleine stinkertje! Ik blijf hier heel hard hopen op een giga-poepbroek... Emmetje: Klinkt ideaal die slaapliedjes zeg! Yildou haar buikje klinkt best opgeblazen, als je er op klopt, nog maar een keer tempen... en lekker in badje, zometeen... en dan hoop ik op een poepbroek Bianca: Olijfolie in de fles? Gaat het dan niet enorm schiften? Ik zal de tip onthouden voor morgen. Ik heb inmiddels de vraag al gesteld bij de kraamverpleegkundige, bedankt voor jouw tip!
Ik vind die andere banner met dat beertje het mooiste Simone! Hoe doe je dat lettertype eingelijk? Ze zijn echt super mooi! Oh babyalarm....
Yep ik ook, de oranje is wat rustiger (hihi ja ze slaapt ook). Nee, door de kleuren is die rustiger, erg mooi. Simone, ik heb nog ff gezocht op google over de olie, maar kan niks achterhalen. Misschien is het ook wel zo'n bakerpraatje van de oude oma's ? Eerst fles opwarmen dan een druppel olie er bij in, schijnt.
Ik vind ze allebei erg mooi, moelijk om te kiezen, maar als het zou moeten, kies ik de blauwe. Mag ik vragen hoe jullie die mooie banners maken?
Babymei: Met een gratis trial van BannerMakerPro6. Bianca: Dit was het antwoord van de kraamverpleegkundige Assepoester: Thanx! Rachel: Het lettertyper is Vivaldi geloof ik. Thanx!