Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ gt had ik al gedaan kon er niks over vinden

2. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Simone,
    je kan ook een schepje nutriton in de voeding doen
    belle raakt er aardig van aan de poep. :) :) :)

grappig dat er boven aan staat geen lang verhaal vandaag. ;)
    is toch erg lang geworden. :) :) :)

3. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    ik denk niet dat de friso 1 extra uit de handel is, maar volgens mij zouden ze het vernieuwen, dus dan zal het een ander artikelnummer krijgen en/of een andere naam. Ik zal 'ns kijken wat ik kan vinden in ons groothandelassortiment...

4. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    ..... hmm, die werkt momenteel niet. Dames, ik zal het voor jullie uitzoeken, doe gewoon later nog een poging.

chantalk: goh, een echte Ajax banner, mooi gedaan :)
    je man heeft inderdaad wel gelijk over de sprongetjes, mijn man zei dat over de regeldagen ;) Maar je kan het beter een naam geven omdat je dan minder snel wanhopig wordt omdat je er een mogelijke reden voor kan geven.

over het bezoek: bij mij zijn er een paar weken geen bezoekjes geweest, nu is de periode aangebroken waarin de mensen komen die ons eerst een paar rustige weken hebben gegund. Toch zijn er ook mensen die ik inderdaad ook had verwacht, maar die (nog) niet zijn gekomen, ook vvrnl familie.

Tigger: leuk, lekker genieten van jullie dochter op canvas. Als ik een mooie foto heb, zal ik dat misschien ook laten maken.

.. ga later verder, het volgende bezoek kan zo komen..

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Mijn kind en ik hebben net heerlijk gewandeld in de zon, en even het lotto-lot wat bij de telegraaf zat geactiveerd. Nu maar hopen dat er een miljoen opvalt, kan papa weer eens een nieuwe auto kopen ;)

Een hele luie dag vandaag,,, was pas om 12.00 uur uit bed!
    Tigger , heb je een foto van het doek?

6. simalex

simalex Bekend lid

:whistle: :whistle: Jeuh, eindelijk is er een beetje poep gekomen! :whistle: :whistle:

:oops: Goh, dat je daar zo blij mee kan zijn. Je kunt wel zien dat het 'anders is dan normaal'. Tis een beetje romiger dan normaal, minder waterig zeg maar. :oops: Leuke details of niet? :oops:

Jingels: Heerlijk dat wandelen. Ik hoop met je mee voor de nieuwe auto! (Wij doen niet mee aan de lotto ;) )

Emmetje: Hoe gaat het nu eigenlijk met je zus? (Of vergis ik me nu?) Veel plezier met je bezoek!

Chantal87: Halverwege had ik Yildou teruggelegd en kan ik weer op vol speed typen.

- babyalarm -

7. Simalex: Ja simone, erg smakelijke dteails, ga door! ;) .

Josh houdt vandaag zijn nationale poep-dag. Wat dus inhoudt dat ik vandaag een nationale luier-versoon-dag vier.

Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet... Heel veel mensen zeggen me dat ik me moet focussen op schrijven (en dus een thuiswerk moeder wordt).
    Ik schijn "talent" te hebben, hoewel ik daar zelf niet zo zeker van ben.
    Het lijkt me wel erg leuk, om full-time te schrijven en thuis te blijven bij Josh, en om mijn eiegn boek(en) in de winkel te zien liggen.
    Ik weet niet of ik het daadwerkelijk in me heb om een goedse schrijfster te worden. De ideeen zijn er wel, maar ik vind de uitwerking zo moeilijk. Daarnaast is mijn Nederlandse schrijfkunst nou niet wat je noemt "geweldig" (ik haal altijd t's en d's door elkaar etc. :) ).
    Daar komt nog eens bij dat ik per god niet zou weten hoe ik bij een uitgeverij terecht kom.

Ik wil jullie graag om jullie eerlijke mening vragen. Met nadruk op eerlijk, want daarheb ik tenminste iets aan. Schroom niet om "niet positief"(een beetje subtiel mag wel ;) ) te zijn, ik wordt daar zeer zeker niet door gekwetst, en jullie helpen mij daar echt mee.

Hoe ik het ook draai of keer, het blijft nu wel in mijn hoofd dwalen. Zal ik...?

8. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Waarom ga je niet eerst een cursus schrijven doen....? Dan kan je een beetje ideeen opdoen.

9. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ simalex: op zich gaat het nu wel goed met m'n zus, van de week moet ze weer naar het ziekenhuis voor controles.Ze heeft verder nu geen klachten veroorzaakt door de tumor, dus dat is wel een gerusstelling. Vervelend is alleen dat ze enige weken terug gordelroos kreeg, de blaasjes zijn nu allemaal wel weer dicht, maar nu heeft ze last van hevige zenuwpijnen die opeens op komen zetten, dan even aanhouden en weer afnemen.

Nou, het gaat hier redelijk goed, Emma is wel af en toe wakker en huilt dan wat, maar valt ook wel weer in slaap.

10. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ goddess: als schrijven voor jou een droom is, moet je het zeker proberen. Probeer gewoon eens wat op papier te zetten, kijken hoe het je afgaat. Maak je nu nog niet druk om de spelfouten, dat gaat ten koste van het creatieve proces. Ik wil je best helpen door af en toe eens een pagina van je te controleren op de spelling, mijn lerares Nederlands heeft dat er bij ons zo ingehamerd dat ik nu nog vaak iedereen automatisch corrigeer.

Oja: bij de hoogvliet zijn de bumblie luiers in de aanbieding deze week: 2 pakken voor € 9,99, alle maten.

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Helaas hebben we geen hoogvliet in de buurt :(

@Goddess ik sluit me aan bij Jingels, misschien eerst maar eens een cursus gaan doen en daar kunnen die mensen je dan misschien wel verder helpen. Hun kunnen denk ik ook beter beoordelen of je talent hebt.

Meiden de pc gaat uit en ik zie jullie weer na 20 juli. Duimen jullie de 11e allemaal om 14.00 tot 14.30 voor me? Hoop dat het gaat lukken :)

Tigger meis we houden contact ;)

Doei doei allemaal knuffel voor alle beebjes!

12. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ rachel: heeel veeel plezier en veel succes met je rijexamen. Ik zal voor je duimen.

13. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @rachel: heel veel plezier meid en alvast heel veel succes
    @gt: ik zou gewoon goed kijken op internet hoe je zoiets moet aanpakken, hoe schrijf een boek, cursussen volgen. Maar als het je leuk lijkt moet je het zeker doen. Je kan beter iets proberen dan er later spijt van te hebben
    @tigger: ik heb de b-free flessen gekocht bij prenatal en ze drinkt nu echt heel erg rustig. Ze was vaak onrustig tijdens fles door teveel lucht in buik en nu is het heel relax drinken en veel minder klakken ook.

Ik heb even een vraagje over fv, elenora komt eigenlijk ieder 3 uur overdag. 's nachts komt ze 1 keer om de 5 uur en daarna weer na 3 uur. Zal ik overgaan op friso extra? Want ik rek het zolang mogelijk met de speen maar vaak wil ze na 2,5 uur alweer drinken. Ik geef 120cc maar wil nog niet meer geven want ik denk ook niet dat ze dat op krijg per voeding.

14. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @Rachel; heel veel succes met je examen, je kan het! Geniet lekker van je vakantie.

@Simone: gelukkig, ze heeft gepoept :D

@Emmetje; helaas geen Hoogvliet hier in de buurt

15. Bedankt meiden, dat is misschien wel een heel goed idee!
    Ga ff googlen.

16. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Gt ik heb ook geen verstand van dat schrijven maar weet wel dat ik vind dat jij heel leuk kan schrijven. Mijn inziens heb je talent en beschrijf je zaken met humor. Alle schrijvers die groot zijn geworden zijn ook begonnen met het aanbieden van hun boek ergens, go for it! Dan kun je later nooit spijt krijgen over iets wat je niet hebt gedaan. Ik ben het helemaal met emmetje eens, niet druk maken om spelfouten.
    @Simone fijn dat ze weer gepoept heeft. Ik weet er alles van hoe blij je daarmee kunt zijn. En hopelijk valt het bezoekje met het jongetje een beetje mee en is er ook aandacht voor Yildou.
    @Chantal je ziet echt verschil het met het handje van Belle, fijn zeg! Het is sowieso een schatje.

Tessa drinkt vandaag zo een beetje elke 1,5 a 2 uur en kan de slaap maar moeilijk te pakken krijgen (huilen). Als ze slaapt slaapt ze kort. Tja je hebt van die dagen he. Het was ook druk de afgelopen dagen met visite, prikjes etc. Je weet toch nooit waarom die kleintjes zo uit hun doen zijn.
    Vandaag wel even lekker naar buiten geweest, was gewoon heerlijk in het zonnetje.
    Nu ga ik voor de tv hangen, hopelijk slaapt mijn kleine meid nog even door.
    Groetjessss

17. Heel erg bedankt Erica *glim*. :D

Wat vervelend dat Tessa zo vaak komt. Hoort er helaas bij. Je bent gewoon echt 24/7 mommy.
    Heb je haar geprobeerd in te bakeren (bij Josh werkt dat soms wel, kan dan wel in slaap vallen)?

18. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ goddess: Gefeliciteerd joh! Ziet er goed uit en ik denk, wat ik gelezen heb, dat er veel mensen (ouders, leraren) baat zullen hebben bij een boek over autisme.
    Maar hoe heb je dit dan gepubliceerd?
    En is het in het Engels of Nederlands? op de website staat als taal Nederlands, maar de titel en achterkant zijn in het Engels.

Deel Deze Pagina