Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Rachel hopelijk slaapt ze nu en jij ook. Heel vervelend en slopend zulke nachten. Je eigen rust is dan belangrijk om te relativeren heb ik gemerkt. Hoop dus echt dat jij nu slaapt.
    @Nemo mischien ook wel goed om met zijn drietjes te gaan lopen. Ik dacht de eerste keer dat ik enorm ver zou kunnen lopen, mij top voelde. Na 5 minuten was ik moe en beetje duizelig. Moest het echt opbouwen. Wie weet is het bij jou wel anders hoor en loop je zo uren weg :)
    @Tigger is toch logisch dat je zoekende bent, ieder mens en kind is anders. Tips zijn dus nuttig maar uiteindelijk moet je toch je eigen weg vinden. Kost tijd maar gaat jullie zeker lukken hoor!

Hier gisteravond ook prima. Om 22.30 gevoed en toen kwamen weer krampjes, erg zielig. Ik was erg moe dus papa heeft de krampjes opgevangen en ik ben als een blok in slaap gevallen :oops:
    Toen heeft ze 5 en de volgende voeding 4 uur geslapen, lekker hoor.
    Net weer krampjes gehad maar ze is er weer doorheen. Ik ga zo effe lekker douchen en eten. Na de volgende voeding trekken we er weer op uit. Deze keer richting tuincentrum en bakker.

2. Niet meer actief

Rachel; Ik hoop dat ze nu slaapt en dat jij ook wat slaap kan pakken. Erg belangerijk.

Nemo; Wij zijn ook de eerste keer met zijn 3tjes gaan lopen. Ik vond het erg fijn, omdat jezelf ook nog niet helemaal op en top bent. Al denk ik van wel :D Dus ik wordt ook af geremd! Veel plezier alvast morgen.

Tigger; Straks weet je niet beter en is alles op zijn pootjes terecht gekomen. Het kost even tijd, maar dat helemaal goed. Wat een lieve hubby en dinnetje heb jij. Voel je er niet schuldig om als ze het niet willen doen dan hadden ze het echt niet gedaan. En daarbij begrijpen ze het helemaal.

Emmetje; alle tips zijn welkom!

Goddes; Geniet lekker van je ventje en tot snel.

Gisternacht een rot nacht gehad, Dylan had veel last van krampjes dus niet zoveel geslapen, maar dat hebben we overdag gelukkig in gehaald. Heb ook nog wat snachts in Dylan zijn kamer geslapen. Daar hebben we zoeen relax stoel staan. Gister en vanacht is alles weer prima verlopen.
    We zijn gister nog een stukje wezen lopen samen met de hond. Heerlijk hoor. Trouwens Dylan heeft ook geen mutsje meer op, alleen met naar buiten gaan.

Liefs Nathasja

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Jeetje Rachel, wat een ellende met Lindsey...
    Fabeltje of niet, ik ben toch maar eens gaan opletten met eten en het viel me op dat als we gekruid aten Emma toch echt last had van krampen en als we gewoon aardappels met groente eten niet... Dus jammerdebammer, maar ik let nu gewoon toch wat meer op het eten... Heb vanaf gister ook geen VSM meer nodig gehad...
    Sterkte voor je meisje en jezelf.. *knuf*

Erica, dank je...
    Fijn dat het zo goed gaat met jullie!

Tassie, is ook zo... Fijn dat het verder zo goed gaat bij jullie!

Hier is de wijkverpleegkundige geweest. Gelukkig geen rare fratsen... ;) Lieve vrouw en practisch. We mogen gewoon flesje geven, zou geen problemen moeten geven. Het gaat meer op de spenen die schuin afgevlakt zijn.. De tepelvormige flesspeen zou moeten kunnen.
    Dus gauw maar eens proberen.

Verder was Emma uiteraard gewoon gegroeid! ;)
    Ze zit 5 gram boven haar geboortegewicht! \:D/
    Ze is in 6 dagen 120 gram gegroeid...
    Ik hoef haar niet wakker te maken voor voedingen, gewoon op verzoek, wat ik gewoon al deed, maar laatst liep ze twee keer ruim over de 4 uur heen en heb ik haar wakker gemaakt. Maar dat werkte niet... Zo krijg je het meeste rust bij die kleintjes. Persee willen voeden na 4 of 6 uur en ze wil niet is gewoon niet te doen.. Zorgt alleen maar voor stress. Gelukkig, want zo denk ik er ook over. Als ze honge rheeft komt ze zelf wel..
    Ook niet druk maken als ze de een keer om de 2 uur komt en dan weer anders.. So be it, laat het los en geniet van je kleintje..
    Ik zeg, goed plan.. ;)
    Ik kijk niet meer op de klok en laat het voor wat het is. Wat een rust!

Net lekker gedoucht met haar of Peter eigenlijk, ze vind dat zo heerlijk! Echt ik geniet daar zo van.

En had net twee pakketjes bij de post van mijn moeder. Twee leuke pakjes voor Emma! Zo lief!
    Zo en nu ga ik even een uurtje plat...

4. simalex

simalex Bekend lid

Bibiche is bevallen van een dochtertje: Elenora. 13.31 uur met vacuum. 3115 gr, 50 cm. Na weeen van 16 uur.

Groetjes Simone

5. simalex

simalex Bekend lid

6. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Hoe gaat het met jullie eigenlijk Simone? Hopelijk gaat alles naar wens en ben je gewoon lekker aan het genieten.
    Hoe was je trouwdag eigenlijk?

Tigger: ik sluit me helemaal bij je aan! "Laat het lossss" heeft bij mij ook erg goed gewerkt.

Rachel: wat sneu voor Lindsey! En voor jou natuurlijk ook. Hopelijk gaat het heel snel beter en komen jullie een beetje tot rust.

Hier gaat alles wel goed: alleen 's avonds het huiluurtje met krampjes. Overdag slaapt ze heerlijk en 's avonds/'s nachts is ze wakker. Wel behoorlijk funest voor onze nachtrust, maar ik slaap gewoon heeeel lang uit. Mijn dag/nacht ritme is behoorlijk aan het omdraaien, ik slaap van 3.00 tot 12.00 uur.

7. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Grappig: kreeg net twee brieven van Friso-voeding met daarin een strookje voor een gratis rompertje met naam. Op de ene brief staat Sabrina en op de andere Sabrina Alyssa. Stuur ze gewoon beide terug, wie weet krijg ik dan wel beide rompertjes met naam!

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0

9. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Mama`s ,
    ook ik meld mij hier vast.
    ben vandaag thuis gekomen met ons kleine
    meisje.
    alles gaat nu goed.
    groetjes Chantal.

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Geboren:

1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm
    3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47-50 cm
    4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~geboren: 13 april 07 ~ gew: 3208 gram
    5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm
    6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ gew: 3890 gram ~ lengte 51 cm
    7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ gew: 2410 gram ~ lengte: 46 cm
    8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm
    9: Goddess tear (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren: 30 april 07 ~ gew: 2880 gram
    10: MarieLize (36) --> Veerle ~ geboren 1 mei 07 ~ gew: 3015 gram
    11: Tassie (32) --> Dylan ~ geboren: 2 mei 07
    12: Erica (31) --> Tessa Elise ~ geboren: 2 mei 07
    13: Tigger (26) --> Emma Johanna Elisabeth ~ geboren: 3 mei 07 ~ gew: 3550 gram
    14: Janice (33) --> Jasmijn ~ geboren: 3 mei 07 ~ gew: 3190 gram ~ lengte: 49 cm
    15: Mariska (32) --> Bram ~ geboren: 5 mei 07 ~ gew: 3435 gram
    16: Diana ( ) --> Luca ~ geboren: 7 mei 07 ~ gew: 3730 gram ~ lengte: 51 cm
    17: Nemo (24) --> Sven ~ geboren: 8 mei 07 ~ gew: 4120 gram
    18: Jingles (30) --> Jelte ~ geboren: 8 mei 07 ~ gew: 3442 gram ~ lengte: 53 cm
    19: Amilah (25) --> Ameera Yakubu ~ geboren: 8 mei 07 ~ gew: 3000 gram
    20: Rebtam () --> Kyra-Chyenne ~ geboren: 9 mei 07 ~ gew: 2820 gram ~ lengte: 48 cm
    21: Liefzonnetje (30) --> Steven Nicolaas Jan ~ geboren: 11 mei 07 ~ gew: 3605 gram ~ lengte: 54 cm
    22: Bianca (32) --> Elia Ruben Matteo ~ geboren: 13 mei 07 ~ gew: 3160 ~ lengte: 47 cm
    23: Female (22) --> Kynan ~ geboren: 13 mei 07 ~ gew: 3045 gr ~ lengte: 49 cm
    24: Silvie (34) --> Jørre ~ geboren: 14 mei 07 ~ gew: bijna 4700 gr ~ lengte: 56 cm
    25: Chantal87 () --> Belle ~ geboren: 14 mei ~gew:3960~lengte:50cm
    26: Bibiche (27) --> Elenora ~ geboren: 16 mei 07 ~ gew: 3115 gram ~ lengte: 50 cm

Geboren:
    14 meisjes 12 jongens

Agenda:

21 mei -> Simalex en Yildou - consultatiebureau en entingen
    22 mei -> Rachel en Lindsey - 1e keer consultatiebureau (kinderarts)
    23 mei -> Goddess en Josh - 1e keer consultatiebureau
    23 mei -> Nathasja en Dylan - wegen consultatie buro
    24 mei -> Assepoester en Sabrina - consultatiebureau
    30 mei -> Tigger en Emma - wijkverpleegkundige, thuis
    4 juni -> Assepoester - controle gyn
    6 juni -> Rachel - nacontrole verloskundige
    - Tigger en Emma - 1e keer consultatie bureau
    8 juni -> Simalex en Yildou - controle kinderarts
    12 juni -> Nathasja en dylan - 1e keer consultatieburo
    13 juni -> Nathasja - controle gyn
    28 juni -> Tigger - controle gyn
    12 juli -> Assepoester en Sabrina - heup echo
    7 augustus -> Nathasja en Dylan - heup echo
    21 augustus -> Nathasja en Dylan - Kinderarts uitslag echo

11. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo Chantal, welkom hier. Fijn dat je weer thuis bent, genietse de aankomende dagen. Hopelijk krijg je ook wat rust want ik begreep dat je nog geopereerd bent.

@Assepoester dus jij bent je ritme aan het omdraaien. Hopelijk pakt ze snel het goede ritme.
    @Tigger wat goed dat ze gegroeid is. Mooi dat je de bevestiging hebt gekregen dat het goed gaat.
    Lekker voeden op verzoek, laat los die klok. Dat doe ik ook. Vannacht had ik zowaar een keer 5 uur rust!
    @Rachel hoe gaat het nu met je?

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    JAAA, BIBICHE, GEFELICITEERD MET JULLIE ELENORA!!!!!!

Chantal, fijn dat jullie thuis zijn...

Assepoester, haha, dat zou wel leuk zijn als je er twee krijgt.. :D

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Vandaag had ik de afsluitende controle van de verloskundige en Jelte zit nu ruim boven zijn geboortegewicht, afgelopen zondag in het ziekenhuis nog 3340 gram en vandaag 3550 ( 200 gram ruim in 3 dagen, vlag uit), gewoon een teken dat hij het heel goed doet op de BV.
    IK leg hem elke keer tussen de 3 en 4 uur aan en dan drinkt hij gemiddeld zo tussen de 30 en 50 minuten, afwisselend 1 of 2 borsten.
    Vinden jullie ook niet dat je kind per dag veranderd? Ik sta soms gewoon versteld van ons grote wonder.

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Pff Jingels ik was al trots op 120 gram in 6 dagen... :( Zie dat da helemaal niet veel is.. ;)
    Super dat kleine Jelte het zo goed doet!
    Ben het helemaal met je eens, Emma kijkt al een heel stuk wijzer de wereld in... Onvoorstelbaar, want nog steeds hebben ze amper besef van het bestaan op de wereld... Maar langzaam aan komt het wel.
    Emma volgt al af en toe met haar oogjes! En gisteren had z emijn haar gevonden... :D

Oh Meisje heeft honger! Tot later!

15. simalex

simalex Bekend lid

Hallo dames,

Ik weet niet hoe ver ik kom met mijn berichtje, aangezien ik een kleine Yildou op de arm heb en het bijna weer voedertijd is ;)

Assepoester, wat lief dat je het vraagt zeg! Ik heb de afgelopen dagen wat meer aan mijn rust gedacht en dat betekent voor mij tussendoor lekker bankhangen, lezen of slapen en even niet achter de pc. En ik doe elke keer een dappere poging, maar tegen de tijd dat ik begelezen ben en zal reageren... vraagt een kleine dame weer mijn aandacht.

Mijn trouwdag was zeer geslaagd. Alexander vond zijn cadeautje van Yildou erg leuk (hangertje voor ketting met haar naam en geboortedatum). En van mij heeft ie 2 sluierstaartvisjes gehad, met toebehoren. En ik werd welliswaar ook blij verrast met een grote bos rode rozen en een fles Ammaretto (mmmmmmmmmmm). 's avonds zijn we lekker uit eten gegaan bij het restaurant waar we ook ons trouwfeest gevierd hebben. En zoals altijd was dit dik in orde, het smaakte voortreffelijk. En voor mij dubbellekker, omdat ik niet meer hoefde te denken aan rauw vlees e.d. en ik meer lustte dan alleen het voorgerecht (dat was wel toen ik zwanger was). En je komt er weer even aan toe om goed met elkaar te praten, en dat was ook erg prettig. We kwamen tot de conclusie dat we toch een heel heftig jaar beleefd hebben en wensen onszelf een rustiger jaar toe. Yildou heeft het trouwens ook prima gedaan bij de oppas (schoonouders). Ze heeft de hele tijd lekker geslapen en ze moesten haar wakker maken voor een flesje, wat ze bijna slapend heeft opgedronken.

En daarna moederdag. Toen werd ik nogmaals blij verrast met cadeautjes. En ik verwachtte niks meer omdat ik al iets had gehad voor het trouwen... Maar een speentje met I love mama en een heerlijk relaxerend bad verwen pakket met lavendel. En natuurlijk al die lieve lachjes die Yildou geregeld met mij deelt! *mmmm, wat is het toch fijn, om moeder te zijn*

Het slapen van Yildou gaat snachts veel beter. Ze heeft zelfs al een nacht van 7 uren gehad! Maar meestal zitten er 5 uren tussen de voedingen, dus dat gaat super. Overdag probeer ik te zorgen dat ze toch wel ongeveer om de 3 uren krijgt en meestal komt ze ook wel om de 3, 5 uren, dus ik voed gedeeltelijk op verzoek.
    Hoe lang drinken jullie kleintjes trouwens? En hoeveel voedingen? Yildou drinkt meestal 20 minuten, en zit ongeveer op 6 - 6,5 voedingen per dag.
    We hebben savonds trouwens wel een vast ritueel. Badderen in de slaapzacht, drinken, nog even knuffelen en dan lekker in de wieg. En na de late voeding (rond 23 of 24 uur) bakeren we haar in. Hebben jullie ook een speciaal nachtritueel?
    Sochtends is Yildou nu erg veel wakker en heeft ook behoorlijke krampen (3 x flink krijsen), dus vaak ben ik dan veel met haar aan het omlopen en knuffelen tussen de ene en andere voeding.
    Ik heb trouwens een buikdrager van Babybjorn gekocht (dat vroeg Nemo geloof ik) en dat voldoet prima. Alleen moet ik er buiten voor zorgen dat mijn jas er wel overheen past, anders krijgt ze toch erg koude voetjes.

En met mij gaat het ook redelijk goed. Heb weinig last meer gehad van hyperventileren. Ik voel alleen wel zo nu en dan mijn rug, dus ik doe gewoon rustig aan en verwacht niet teveel van mijn dag. Vandaag ben ik aan het wasdraaien (bed verschoond) en ik wil graag alles netjes poetsen voor het weekend, maar ik zie wel of het vandaag lukt.

Oja, ik houd trouwens elke dag een klein briefje bij:
    - hoe laat ik voed,
    - welke kant,
    - en hoeveel minuten ze gedronken heeft.

Voeden jullie trouwens aan 1 borst of beide? Ik geef haar soms de andere als ze na 15 minuten de ene loslaat en nog meer wil. Maar ik ben wel eens bang dat ze dan teveel voormelk krijgt aangezien ze 2 x per dag een groenige poepluier heeft...

Over poepluiers gesproken. Mijn kleine dame hier, ligt behoorlijk te stinken... dus ik ga verschonen en voeden!

Ik probeer later vandaag nog wel even op iedereen te reageren.

Groetjes Simone

16. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Zo, weer een hele update Simone ;)

Vannacht had Sabrina ook een nacht van 7 uur! Helaas wij niet, want we verwachtte haar elk moment dus bleven maar wachten (anders zul je net zien, lig je net 20 min. te pitten). Uiteindelijk toch maar de oogjes dicht gedaan.

Hier drinkt ze 15-25 minuten aan 1 borst, 6-8 keer per 24 uur. Ik laat haar drinken tot ze vanzelf loslaat en dan krijg ik haar never nooit meer aan de andere, hihi. Ik schrijf ook op hoe laat, welke borst en hoe lang. Gewoon wel fijn om even op terug te kunnen vallen. Ze is vanaf vandaag ook overgestapt op luier nr.2. We hebben 9 pakken nr.1 erdoor gejaagd :confused:
    We hebben hier niet echt een nachtritueel, behalve dan een slaapliedje op de babyfoon. We badderen/douchen 1x per 2 dagen want ze heeft een beetje droog huidje.

Morgen gaan we er voor het eerst 'echt' op uit. Tot nog toe alleen met de kinderwagen naar de super en ziekenhuis, maar morgen naar mijn ouders (wel 11 kilometer verder, haha). Ze zijn morgen 30 jaar getrouwd, dus das wel een bezoekje waard. Ze belden al heel enthousiast wat ze allemaal klaar moesten zetten: ledikant, box, wipstoeltje etc. Het klinkt alsof ze een hele kinderkamer hebben staan!

Sabrina ligt hier nu naast me lekker om haar heen te kijken. Was net heerlijk uitgebreid aan het douchen, toen ze aangaf wel erg alleen te zijn. Ze mistte me gewoon *zwijmel*. En ze kijkt me nu ook echt bewust aan, met zo nu en dan een lachje. Ik heb het idee dat we nu veel meer contact maken, ipv de zorg voor een hulpeloos wezentje. Mamma zijn is echt fantastisch! (ook mede dankzij het feit dat de krampjes aardig aan het afnemen zijn, joepie!).

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Fijn te horen dat het allemaal zo goed gaat.
    Dat van die BV is inderdaad een heel geregel. Afgelopen nacht vb kwam Jelte maar 1 keer ( 02.45) en dan drink hij rustig 25 minuten aan beide borsten. Overdag probeer ik de 3 a 3,5 uur aan te houden, omdat ik merk dat hij het daar heel goed op doet. Meestal is het dan 1 borst tussen de 20 en 40 minuten, maar als hij behoefte heeft bied ik altijd de 2e borst aan. Als die behoefte er is dan is dat meestal een kwartiertje aan de 2e borst.
    Hij heeft helemaal gelige poepluiers ( van de BV) en we verschonen ongeveer 7 a 8x per dag. Dit zijn eigenlijk altijd plas en poepluiers.( en gebeurt altijd na de borstvoeding)
    Yildou is natuurlijk alweer een maandje ouder dus daar zal de routine er alweer wat meer inzitten en dan is 6 a 6,5 voedingen volgens mij prima hoor.
    En wat is er mis mee, met af en toe op behoefte geven? Ze zijn nog zo klein, je kan ze nog niet verwennen, en ze moeten gewoon goed groeien.
    Tussen de middag ga ik zelf ook ffies 2 uur liggen, en dan ben ik ook meteen vertrokken.
    Ben benieuwd hoe het vanaf zaterdag gaat zonder kraamzorg... zal wel ff wennen zijn.

Voor de agenda: 14-06-07 controle Jingels gyn.
    08-08-07 controle Jelte Rontgenfoto heupjes ivm stuit
    16-08-07 Kinderarts bespreking uitslag foto.

18. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik voed op verzoek, dat gaat veel relaxter voor ons.
    Riueel zijn we nu mee bezig. Wij douchen met emma en willen dat 'avonds doen. Ook om de 2 dagen in principe.
    Verder laat ik Emma wakker worden, verschoon ik haar en dan drinken, soms 1 borst soms 2 borsten.. Ligt er echt aan. Als ze erge honger heeft eerst drinken, dan verschonen en dan nog troosttiet.. ;) Na het drinken leg ik haar op mijn borst en knuffelen we lekker even. Of ze gaat bij Peter liggen. Vaak valt ze dan lekke rin slaap, of ligt ze gewoon lekke rte liggen.
    's nachts slaapt ze meestal gelijk weer na het voeden en kan ze gelijk terug op bed. Das wel prettig.
    Emma drinkt ongeveer 20 minuten tot half uurtje. 1 of 2 borsten. Als ze 1 borst drinkt, kolf ik de ander nu meestal af.

Wij gaan straks na de voeding lekker wandelen... Eindelijk even eruit. Koffie drinken bij Carmen en haar mannetje. Heb er zo'n zin in.. Dat ik Emma wel wakker kan kijken. Ze begint nu wakker te worden. Dus zo even lekker eten en dan lekker eropuit!

Vraag me af of emma ook een foto krijgt vanwege de dwars/stuitligging. Apart dat ik er helemaal niets van hoor. Sowieso valt me de nazorg tegen vanwege de ks.. :oops:

19. Nemo

Nemo Niet meer actief

Krijg net een sms van Alida:
    Hallo even een sms van mij ik ben 16 mei bevallen van een zoon Lars hij woog 3010 gram. Heb een moeizame bevalling gehad die is overgegaan in een keizersnee. Ben erg moe maar voor de rest gaat alles prima met mij en Lars. Groetjes Alida.

20. Nemo

Nemo Niet meer actief

Geboren:

1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm
    3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47-50 cm
    4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~geboren: 13 april 07 ~ gew: 3208 gram
    5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm
    6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ gew: 3890 gram ~ lengte 51 cm
    7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ gew: 2410 gram ~ lengte: 46 cm
    8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm
    9: Goddess tear (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren: 30 april 07 ~ gew: 2880 gram
    10: MarieLize (36) --> Veerle ~ geboren 1 mei 07 ~ gew: 3015 gram
    11: Tassie (32) --> Dylan ~ geboren: 2 mei 07
    12: Erica (31) --> Tessa Elise ~ geboren: 2 mei 07
    13: Tigger (26) --> Emma Johanna Elisabeth ~ geboren: 3 mei 07 ~ gew: 3550 gram
    14: Janice (33) --> Jasmijn ~ geboren: 3 mei 07 ~ gew: 3190 gram ~ lengte: 49 cm
    15: Mariska (32) --> Bram ~ geboren: 5 mei 07 ~ gew: 3435 gram
    16: Diana ( ) --> Luca ~ geboren: 7 mei 07 ~ gew: 3730 gram ~ lengte: 51 cm
    17: Nemo (24) --> Sven ~ geboren: 8 mei 07 ~ gew: 4120 gram
    18: Jingles (30) --> Jelte ~ geboren: 8 mei 07 ~ gew: 3442 gram ~ lengte: 53 cm
    19: Amilah (25) --> Ameera Yakubu ~ geboren: 8 mei 07 ~ gew: 3000 gram
    20: Rebtam () --> Kyra-Chyenne ~ geboren: 9 mei 07 ~ gew: 2820 gram ~ lengte: 48 cm
    21: Liefzonnetje (30) --> Steven Nicolaas Jan ~ geboren: 11 mei 07 ~ gew: 3605 gram ~ lengte: 54 cm
    22: Bianca (32) --> Elia Ruben Matteo ~ geboren: 13 mei 07 ~ gew: 3160 ~ lengte: 47 cm
    23: Female (22) --> Kynan ~ geboren: 13 mei 07 ~ gew: 3045 gr ~ lengte: 49 cm
    24: Silvie (34) --> Jørre ~ geboren: 14 mei 07 ~ gew: bijna 4700 gr ~ lengte: 56 cm
    25: Chantal87 () --> Belle ~ geboren: 14 mei
    26: Bibiche (27) --> Elenora ~ geboren: 16 mei 07 ~ gew: 3115 gram ~ lengte: 50 cm
    27: Alida (23) --> Lars ~ geboren: 16 mei 07 ~ 38,3 weken ~ gew: 3010 gram ~ lengte:

Geboren:
    14 meisjes 13 jongens

Agenda:

16 mei -> Tigger en Emma - wijkverpleegkundige, thuis
    21 mei -> Simalex en Yildou - consultatiebureau en entingen
    22 mei -> Rachel en Lindsey - 1e keer consultatiebureau (kinderarts)
    23 mei -> Goddess en Josh - 1e keer consultatiebureau
    23 mei -> Nathasja en Dylan - wegen consultatie buro
    24 mei -> Assepoester en Sabrina - consultatiebureau
    4 juni -> Assepoester - controle gyn
    6 juni -> Rachel - nacontrole verloskundige
    8 juni -> Simalex en Yildou - controle kinderarts
    12 juni -> Nathasja en dylan - 1e keer consultatieburo
    13 juni -> Nathasja - controle gyn
    28 juni -> Tigger - controle gyn
    12 juli -> Assepoester en Sabrina - heup echo
    7 augustus -> Nathasja en Dylan - heup echo
    21 augustus -> Nathasja en Dylan - Kinderarts uitslag echo