Hmzzz ben benieuwd hoe dat gaat..... ik ben zelf zon paniek figuur met die prikjes geweest vroeger dus ik hoop dat Joaquin meer bikkel is dan zijn mama vroeger
@Bianca inderdaad nog zon hangerig kindje dus hihi... bij ons is het dan zo dat hij achterloopt of zeker een week voor hahaha
Tja Elia is nu ook bijna 9 weken, dus het sprongetje komt bij ons ook niet helemaal nauwkeurig. Was bij het 1e sprongetje ook zo. Was hij bijna 7 weken kwam het 6 wekensprongetje. Maar goed, zo weet je wel dat hij eraan komt. Hmmm meneer is 8 weken geweest, volgende week weer hangweek hihi..
Pfff zie nu dat hij morgen precies 2 maanden is. STOP DAT SPRONGETJE HIJ WORDT TE GROOT! Vannacht droomde ik de hele bevalling opnieuw, is ook geen lolletje. Komt vast door de ongi-krampen. Zo lig je te bevallen, zo wordt hij alweer 2 maand onvoorstelbaar.
Ah ja das ook wel even leuk toch de hele dag door knuffelen met je kindje Ik ga me nu echt douche hoor hahha doe hem dus in bed en krijsen maar en dan vanmiddag gaan we even naar Hilversum om te shoppen is ook latijd leuk niet waar.. Tot vanavond dames!
Onze wonder; Ik ben nog steeds een ramp met prikjes dus hoop dat het met hem beter gaat. Bianca; Dylan is naar mijn idee ook steeds eerder.
Babymei: Mooi dat alles goed was bij het cb, en dat ze iets te licht is maakt niets uit hoor als ze maar tevreden is. Onzewonder: Fijn dat alles goed was bij het cb. Hoop voor je dat de spruw snel weg is. Emmetje: Fijn dat alles weer goed was bij de gyn. Veel succes met de echo van de heupjes. Marielize: Bedankt voor je reactie, ik heb inderdaad die van 120mg dus als hij 1 nodig heeft zal ik hem doormidden snijden. Emmetje: Jij ook bedankt voor je reactie Asspoester: Veel succes met de heupjes. Marielize: Ja ik vind ook dat alles erg snel gaat. Hier nog iemand die nog steeds in de pyjama zit. Na drie dagen van 23 tot 7 te hebben geslapen dacht meneer vannacht dat hij om 5.30 maar een keer weer moest komen dus toen ben ik ook nog maar even weer in bed gegaan. Meneer was er om 8.30 weer. Nou ja we zien wel hoe het vandaag gaat. Groetjes Alida
hahaha succes dan maar zullen we zeggen tassie. En ja ze worden snel groot he! het is heel vaag om zo te denken dat je je bevalling nog precies na kan vertellen en wij zijn al meer als een maand verder pffff nog even en ik kan zijn 1e verjaardag al gaan plannen Heb overigens al wel een vet kado gezien wacht he zoek het even op! is geweldig dat ding
@Alida hahahaha en dat is nummer 4 lol heerlijk he dat verlof hahaha.... komt het vandaag niet dan maar morgen gevoel
Onze wonder; Dat is wel een gaaf kado! Ik stuur Dylan wel op play date bij jou. Alida: Veel succes vandaag, maar hij gedraagt zich vast vandaag.
Alida en onze wonder; Hebben jullie trouwens geprobeerd om ze op hun buik te laten slapen? DYlan vind dat af en toe heerlijk.
Hihi stuur de uitnodigingen maar vast rond, Elia wil ook wel komen als ik dat plaatje zie. De mei-mama meeting is bij Onzewonder thuis haha
Nou zal ik het juiste voorbeeld geven; ik ga douchen. Elia "slaapt" in de wipstoel, dus wel zachtjes verder kletsen hoor.
Bianca lijkt me een strak plan en ben aan het fluisteren dus ga maar lekker douchen ik let wel op Elia.
Goedemorgen! Ben net bij de gyn geweest voor controle. Alles was oke. Heb voor 9 augustus een afspraak voor het zetten van een spiraaltje. Is dat ook geregeld. Ben ik alleen vergeten te vragen voor de heupjes van Emma.. Grmbl. Dus ik net bellen met de afdeling moet ik naar de huisarts zegt ze. Ja zeg, ik blijf heen en weer gestuurd worden. maar goed, bel zo even de huisarts en dan hoor ik het wel weer. Wat een sukkel ben ik toch.. Ik moet zo naar het CB met Emma, om te wegen en te overleggen voor haar eetgedrag. Gisteren een dieptepunt van 585 cc.. Ze doet het verder prima, maar normaal lijkt het me niet. Dus ik toch maar gebeld en zij vinden het toch ook wel weinig, tenzij ze gewoon goed groeit. Dus dat gaan we zo even bekijken. Sorry dat ik even niet op iedereen reageer, maar ben even druk in mijn hoofd. Peter is vanmorgen vertrokken naar Den Helder t/m maandag voor ondersteuning bij de vlootdagen van de Marine en ben dus alleen. Zal je net zien dat er van alles aan de hand is.. Blugh.
zo, tassie, onzewonder en bianca, jullie hebben snel even 2 pagina's volgepraat @ onzewonder: waar heb je dat speeltoestel gevonden? Emma heeft vannacht weer lekker lang geslapen, van 22.30 tot 6.30u ! Nu had ze gisteren ook wel de tijd genomen voor haar laatste voeding, bijna 3 kwartier, dus ze had een redelijk voorraad om de nacht door te komen