@Emmetje, op de 2e dag al zo'n last van alles .. haha, dat word nog wat dan . Het is idd flink aanpoten zo met 2 kids nog in de luiers. Tis hier net een fabriekje. Luier Britt, luier Jørre, Britt eten, Jørre fles, Britt in bed, Jørre er weer uit. En wat denk je van de deur uitgaan ... heb bijna een aanhanger nodig .. haha .. IK ga ook is opzoek naar die albums, vind het wel leuk
Goedemiddag! Ik heb net kraamvisite van mijn werk gehad, waaronder de directrice. Ik zou na mijn verlof op vrijdag de hele dag gaan werken en 2 middagen. Vorige week belde ze dat alle roosters per oktober gewijzigd worden ipv augustus, dus of ik akkoord wilde gaan tot die tijd vrijdag en dinsdag de hele dag te werken (700-1815). Hierna zou ik dan vrijdag de hele dag houden, dinsdagmiddag en 1 middag naar keuze. Nou ja, voor die 2 maandjes, denk ik oke. Giovanni heeft vrijgenomen op de dinsdag tot oktober zodat Elia geen hele dag meehoeft. (vrijdags heeft hij al vrij) Komt ze vandaag vrolijk melden, dat het toch niet lukt met de roosters! Nu krijg ik dinsdag de hele dag en vrijdagochtend, die extra middag moeten ze nog zoeken! Ja hallo nou moet Elia dinsdag de hele dag mee ipv een halve en nog een halve dag ergens in de week. Dat is wel een dagdeel extra in de week! Tja vrijdagmiddag hadden ze toch geen plek in het rooster, of Giovanni niet kan schuiven met zijn vrije dag! Sorry, maar op vrijdag is er geen plek op de babygroep dus kán Elia helemaal niet mee. Kort samengevat; eerst zou Elia mee op 2 middagen en vrijdags bij papa blijven. Nu moet hij 1 hele én een halve dag mee en zitten we op vrijdagmiddag met z'n allen thuis! Wel gezellig maar een stuk duurder qua opvang en meer tijd van huis voor ons ventje. Eerst zo toezeggen dat ik akkoord ga met die hele dinsdag (tijdelijk) en me er dan aan vast zetten! Kan wel nee zeggen, maar daarmee krijg ik de vrijdagmiddag er niet bij. Baal flink! Zo, mijn tirade is klaar. Ga nu nieuwe koffie zetten voor de 2e kraamvisite van vandaag.
zo wil iemand hier oppassen pff wordt gek van haar. Alleen maar huilen dan valt ze in slaap en na 30 minuten klaarwakker. Ik ga maar uit nood met haar wandelen, zo vermoeiend zo'n dag.
Vervelend Bibiche, hopelijk slaapt ze buiten wat langer. Neem lekker een boekje mee, ga je ergens op een bankje zitten. Als je in de buurt van Zutphen bent, kom je hier maar heen. Elia zit nog altijd midden in zijn sprongetje, slaapt alleen bij mij op schoot. Gezellig......maar ook erg vermoeiend.
@Simone; prachtige foto! @Silvie: jouw jorre is ook al zo'n grote jongen! Nou , ik heb juist het idee , dat we vandaag uit een sprong komen, Jelte is veel rustiger, wel meer wakker! Vanochtend even lekker een uur gewandeld, lag hij ook gewoon om zich heen te kijken. Sinds vandaag duimt hij ook, en wil hij nu dus wel in de box. Vandaag een half uur ( vlag uit !) Dus bibiche; even tanden op elkaar, anderhalve dag,maar dan heb je ook wat. En zo is het 16 graden en opeens is het bloedje heet, geloof van het weekend wordt het ook mooi, dus ik ga lekker wandelen met m'n kereltje.
HaiHai! Leuk Simone! Oh Jingels, dat klinkt goed. Dus toch een sprongetje? Bibiche, balen dat ze haar dag niet heeft... Hopelijk is het gauw voorbij.. Bianca, grmbl, lekker balen zeg! Lastig dat ze nou weer hebben zitten schuiven.. Emmetje, Ik heb er nu 2 besteld, voor de oma's. Ik ben benieuwd of het wat is. Moet nog verder terug lezen. Maar zit bij mijn ouders, dus dacht even snel een berichtje.. Vanmorgen na de fles van half 11 vertrokken. Tjonge wat een volksverhuizing, haha. Mijn moeder heeft zelf een campingbedje, maar heb ons eigen campingbedje ook meegenomen, hier kan ze dan beneden na de fles nog even in spelen.. (*pling* zo houden we toch de regelmaat een beetje hetzelfde ) Was ik de bakerzak vergeten... Balen, want Emma kan wel zonder bakerzak, maar dan moet ze wel goed ingestopt kunnen worden en dat kan niet in het campingbedje, matrasje is daar te slap voor.. Ook merk ik dat ze het fijn vind die geborgenheid op vreemde plaatsen. Maar ik had een slaapzakje bij me en heeft mijn moeder de armsgaten dicht gemaakt.. Kind helemaal gelukkig en ligt lekker te slapen. Nou ga weer even gezellig doen... Laters!
@Tigger: ja ik denk toch een sprongetje. @Nemo: hoe is het met Sven, heeft hij ook wat moeilijke dagen gehad aangezien ze even oud zijn?
@ bibiche wat een rot nacht. kan me voorstellen dat je helemaal op bent. Vandaag maar ff lekker uitrusten en over het poepen. Met fesvoeding poepen ze minder (zo werd mij verteld) het kan soms dat ze maar 1x in de 2-3 dagen poepen. Luca had in het begin met overstappen op flesvoeding ook een aantal dagen niet gepoept. Ik heb dit toen bij het cb nagevraagd en volgens hun was dat normaal. @ marielize haha! bij ons heeft het goed geholpen. Luca trapte er mooi in @ silvie. wat een schatjes @ bianca. das balen. lekker geregeld hebben ze dat dan hè? denk je zelf als goed te regelen.... . Veel plezier met je kraamvisite. @ simone. Leuke foto @ tigger. hoezo verslaafd? even bij je moeder posten wat een goed idee van je moeder om de slaapzak dicht te maken. Kan ze toch lekker slapen. Volgens mij is Luca ook met een sprongetje bezig of er net uit. Hij was wat huilerig en hangerig gister en vandaag ook nog een beetje. Ik haalde hem net uit zijn bedje hij had gepoept dus ik zeg tegen hem. zooo daar komt me toch een stinkie stinkie uit je broekje. en hij begint uitgebreid te lachen MET geluid. dat was de eerste keer dat hij echt lacht met geluid. zo lief alsof hij precies begreep wat ik zei (was natuurlijk niet) oooh baby alarm ff gaan kijken. tot straks
HOi hoi, ff snel een berichtje van mij krijg zo visite. Heb vanochtend boodschappen gedaan en vanmiddag in de keuken gestaan om roti te maken. Ruikt goed al zeg ik het zelg hihi. Ik hoop dat de visite het lekker vind. Meestal wel en ze hebben er zelf om gevraagd. Misschien tot vanavond. Liefs Nathasja
@Jingels: hier niks aan het handje met Sven hoor. Hij is de vrolijkheid zelfe. Maja ik had een poosje geleden een regeldag (13 ! voedingen) en toen had jij "geen last".
@ simalex: leuk die maandfoto's. wij hebben dat niet echt zo 'geposeerd' gedaan. Wel willen we elke 23e van de maand een filmpje en/of foto's maken. Ook ben ik alweer begonnen aan een minialbum van de 2e maand... Vind ik veel te leuk om te maken, maar als ik dat elke maand moet doen, wordt 't misschien wat duur... @ jingels: gefeliciteerd met de genomen sprong! @ tigger: leuk zo'n inventieve moeder . Ik heb het ondertussen ook gevonden, dat boekje van 2,79 is wel een erg klein formaat 6x7 of zo. Ik heb me in ieder geval redelijk uitgeleefd op een foto+lijst voor mijn oma die binnenkort 93 wordt en een canvas schilderij voor ons (mijn man is in augustus jarig, wil hem verrassen, als ik 't tenminste zo lang voor me kan houden...) @ chantalk: hihi, da's ook echte mannenhumor, wat dat betreft is je ventje al een echte kerel Mijn man komt soms niet meer bij als Emma zwaar kreunend aan het poepen is en scheten laat, als ze dan daarna nog boert als een echte vent kan ik 'm echt oprapen Ach, nu mag 't nog, leren we later wel af. @ tassi: ben benieuwd hoe je roti gesmaakt heeft, heb het zelf nooit gehad, maar het lijkt me erg lekker. nou, ik ga even iets nuttigs doen, al dat fotogefröbel heeft me genoeg tijd gekost.
simone: echt leuk die fotos zo bij elkaar met datzelfde knuffeltje! zo kun je goed zien hoe ze groeit.
grr.. wil ik ook zon canvas doek bestellen, krijg ik bij iedere foto de melding: Deze foto is te klein (1600.0x1200 pix.) om hier gebruikt te kunnen worden. Benodigd is 1207 x 1207. Probeer een kleiner product of probeer grotere foto op deze plek. dus nu kan ik het niet bestellen
@ emmetje. haha! ja fijn die mannen. en daar heb ik er nu 2 van maar als Luca ligt te poepen kan ik ook helemaal in een deuk hoor. en boeren.....pfff eerst liet hij nooit een boer na het drinken maar nu...als een volwassen vent
Grrrrrrrrrr ik een heel verhaal getypt valt die weg damzzzz Moet nu even eten maar kom gauw weer hahaha Joaquin zit ook in een sprongetje denk ik, huilen en hongerig en hangerig, zodra paps en mams hem vasthouden is het goed! Nah ja effe doorzetten Morgen ga ik stappen met me zus is wel anderhalf uur hier vandaan maar ja is niet anders, dus steef is het voor het eerst met Joaquin alleen dus dat is spannend voor paps.... maar rij wel snachts terug naar huis drink toch niet ivm de bv. Is wel even lekker hoor om ertussen uit te gaan maar ook wel wennen lijkt me is anderhalf jaargeleden voor mij... Daarnaast een tip dames... Bestel geen photoboek bij myphotobook.nl want ik heb er troubles mee GRRRRRR Had een vet mooi boek samengessteld vanaf de 1e echo tot aan de geboorte van Joaquin ontbreken er diverse dingen. Dus ik dat boek teruggestuurd (wel me geld kwijt natuurlijk 30 euro) krijg ik vandaag telefoon dat het me eigen schuld is want ik heb niet goed over gedragen naar het andere systeem uhhhhhhhhhh Ik zwaar geirriteerd natuurlijk van wie heeft het systeem bedacht? Jullie toch... ik moet op een knnop drukken UPLOADEN en dan neemt hij alles automatisch over nou niet dus! Met andere woorden ik ben 30 euro kwijt, en het boek is niet compleet! En ze compeseren echt niet hoor! k bestel nu alles via Wij.nl Nou ga weer want steef vind me gezellig hihi not want hij is al begonnen met eten toedelsssss
Zoooo de mannen liggen allebei op één oor, dus moeders kan ff beppen haha Elia heeft geloof ik het eerste deel van zijn sprongetje doorstaan. Vanmiddag liepen we in de stad, wordt hij wakker in de kinderwagen, begint hij ineens honderuit te kletsen met zijn favoriete speeltje! We stonden spontaan even stil haha! Hij probeert nu continu zijn hand in zijn mond te stoppen, nu zijn duimpje nog en mams hoeft er 's nachts niet meer uit voor de speen Zal het sprongetje klaar zijn of komt hij na het slaapje met deel 2 (hij wilde nl nog niet in bed slapen, maar bij mama op de arm) :
Een vraagje he voor de dames die het doen met de nachtvoeding.... geven jullie de kleine gewoon een speentje en dan geen eten? en zo ja hoe lang houden jullie het vol dat meneertje of mevrouwtje huilt? Want vannacht kwam Joaquin ook ,aar had zich helemaal onder gepoept en we gaven toen ook maar een flesje maar volgens mijn had hij echt zonder gekund tot een uur of zes a half zeven
Ik gef de eerste x dat hij huilt wel een speentje. En komt hij snel erna weer dan geef ik um wel de fles, want dan heeft hij echt honger
Ik ben echt anti-speen, dus Jelte krijgt hem niet! Ik ben gewoon 2x ( of meer) per nacht de klos, maar dat kan me niet schelen..