Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ok nu heb ik dus echt het dieptepunt bereikt met het kolven! :( rechts maar 25 cc en links maar 40 cc dit is echt triest! Kan al 4 dagen me kind niet meer volledig voeden met bv! Dus geef hem ook bijvoeding, maar dit is niet tof hoor..... voel me er ook niet trots onder... wil zo graag dat hij bv krijgt, maar op deze manier wordt het wel heeel moeilijk niet waar.

Wat betreft die speen die krijgt Joaquin wel, maar snachts geven wij hem ook gewoon de voeding, maar ik had eens hier gelezen dat sommige moeders dat doen..... want Joaquin had het echt niet nodig vannacht en dat is zo raar dan...

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Onzewonder: waarom kolf je alles af ?

Tips voor je:
    Mischien kun je clusterkolven ? Dat is gedurende een paar uren elk uur even kolven. Of een regeldag inlassen om je productie op te hogen.
    Rust houden en veel drinken.

Als je TSR niet goed is kun je een neusspray vragen bij je huisarts.

3. Niet meer actief

uhhh tsr? wat is dat? En een clusterdag dat is idd wel iets goed denk ik.....

Maar ik kolf alles af omdat het aanleggen niet gaat omdat hij dan zeer onrustig is aan de borst, hij pakt dan helemaal geen tepel ja hij sabbelt eraan en dat was het dan voor vandaag en dat kan hij een half uur tot uur volhouden.... en dat ging niet meer na 2 a 3 weken dat te hebben volgehouden dus vandaar dat ik alles afkolf

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

tsr= toeschietreflex ;)

En wat voor kolf heb je ? Als je fulltime kolft is het het beste om dubbelzijdig te kolven.

Ik heb trouwen even gestemd op de baby van de maand. Maar Veerle heeft al veel stemmen zeg !

5. Niet meer actief

Emmetje de roti heeft gesmaakt.

Onze wonder; als je naar het hilvertshof wil moet je de afslag hilversum laren nemen en dan bij stop naar rechts dan rechtdoor tot aan de rotonde dan de rotonde 3 kwart nemen en dan de borden volgen.

Silvie ik doe het zelfde

Bianca wat leuk zeg! Dylabn voert hele gesprekken met papa. Is wel leuk om te zien.

Dylan is sinds gister niet in zijn hum weet ff niet wat ik er mee aan moet. Vanmiddag bij papa begon hij plots te gillen en cht gewoon krijsen Erik die schrok er van! Misschien het 2de sprongetje. We wachten het maar af.

Liefs Nathasja

6. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo meiden,

Maken al die mei baby's een sprongetje. Ik lees verschillende huil en hang verhalen :cry:
    Het zou niet de tijd zijn voor Tessa maar gisteren was ze de hele dag enorm huilerig. Vandaag gaat het al veel beter, vanmorgen nog wat huilerig verder prima.
    Vandaag kan ze ineens veel meer brabbelen en meer klanken maken. En het leukste: ze heeft ontdekt dat ze haar linkerhandje zelf kan bewegen! Ze kijkt er steeds naar, beweegt het en raakt haar mobiel aan. Ze is constant bezig te proberen met haar handje dat speeltje aan te raken. Heel geconcentreerd en gefocust. De andere hand is nog totaal ongecontroleerd bezig :)
    Zou het dan toch een sprongetje zijn geweest?! In ieder geval is het zooooo leuk dat ze weer wat extra kan, werd er helemaal emotioneel van toen ik naar haar keek in de box :oops:
    Vandaag heerlijk met Tess en mijn zus op pad geweest. Wandelen, winkelen etc. Ging prima.

@Ow tsr is toeschiet reflex. Ik geef Tessa gewoon voeding in de nacht.
    @Silvie schattige kids, leuk die foto zo samen! Geloof meteen dat het super druk is met twee van die kleintjes. Vast ook vaak super genieten.
    @Bianca ook een sprongetje bij Elia. Leuk he als ze iets nieuws doen, ben er zelf helemaal vol van! Vervelend dat je werk nu van alles anders wil.
    @Simone leuk die maand foto's
    @Tassie hoe vond de visite je eten?

Alle anderen ook groetjesssssss

7. Niet meer actief

Erica; De visite vond het eten lekker! Wat gaaf dat TEssa haar handje heeft ontdekt heerlijk om naar te kijken. Heb je nog wat leuks gekocht?

Liefs Nathasja

8. Niet meer actief

Ahaaaaaaaa hahaha.... die tsr was giga, maar nu niet meer hmzz ik voel me er best wel ((#(#(( onder! maar ik ga zon clusterdagje erin gooien en dan hopelijk komt er weer het eea op gang! Moet ik dan elk uur circa 10 min gaan kolven aan beide kanten ?

Ik heb de Medela kolf maar de mini electric (dus dat is aan 1 kant tegelijk)

@Tassie lekker zeg die rotti..... wij zijn gek op surinaams eten, maar ik probeer altijd zon surinaamse vrouw in mijn keuken te lokken elke avond rond een uur of vijf maar ze wilt maar niet naar binnen komen hihi ....

Heerlijk dat ze het handje al ontdekt heeft joh! dat lijkt me zo leuk dat Joaquin dadelijk ook al die dingetjes gaat doen. Ah nog eventjes wachten, hij volgt al wel heel mooi de eendjes van zijn mobiel :) hij wordt er wel duizelig van denk ik haha

9. Niet meer actief

Onze Wonder; Wij zijn er ook gek op! Ik vind het ook leuk om te koken. Joh het is heel makkelijk zelf te maken hoor.

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @Onzewonder: mag ik je misschien wat tips geven?

Het gaat je veel vermoeidheid opleveren, maar is het uiteindelijk misschien wel waard, om je BV op peil te krijgen.

1) je zou een lactatiekundige inschakelen, zij gaat dan kijken hoe je beter en efficienter aan zou kunnen leggen ( kost wel wat, maar dan heb je ook wat)

2) Als je kolft, kolf dan een minuut of 5-7 en wissel dan van borst, dubbelzijdig kolven zou nog efficienter zijn. Ga bij een regeldag tenminste elke 3 uur kolven. Ook 's nachts!

3) Wat Nemo ook zegt: drink veel, en neem je rust, een lekker muziekje waar je van ontspant, een goed boek....

11. Niet meer actief

nou ik vind koken helemaal niks hahaha daarom doet manlief het ook :) elke dag :)

12. Niet meer actief

Dat is lekker. Nou moet ik wel toe geven dat Erik als ik aan het werk ben het meeste kook. Ik kook dan alleen in het weekend. Ik vind het ook leuk om speciale dingen te maken of te bakken.

13. Niet meer actief

@Jingels thanks voor de tips... ik kolf dus alles af omdat het aanleggen gewoon niet gaat.... en ik kan daar nu ook effe niet meer aan beginnen omdat Joaquin ook spruw heeft en wij elkaar anders steeds aan steken.. .wellicht als hij er vanaf is. Maar het aanleggen doe k heel eerlijk gezegd liever niet meer omdat het toen niet werkte en ja Joaquin en ik werkte elkaar op de zenuwen dat vond ik tien keer erger... nu genieten we van elkaar met het flesje de rust is namelijk echt terug gekomen door het flesje.

En ik kolf nu ook al om de 3 uur ondanks dat Joaquin om de 4 uur voeding nodig heeft.

14. Niet meer actief

Ja ik wil ook wel eens iets koken maar dan ook aparte dingen, en ik zal je zeggen zelfs een cake bakken kan ik nog verknoeien hahahaha ja ja de keuken prinses is arrived! :)

15. Niet meer actief

een mislukte cake is het lekkerst!

16. Niet meer actief

ja idd heb het zwarte eraf geschraapt en lekker opgegeten whahahaha

17. Niet meer actief

hahaha. Weet je ik kan som shele lekkere dingen koken, maar een ei koken mislukt altijd.

18. Niet meer actief

Dat is wel weer apart niet waar hmzzz zolang je de eieren maarn iet kookt in een waterkokerhahaha dat heeft me zus dus wel gedaan pfff

19. Niet meer actief

Nee dat doe ik weer niet hahaha

20. Niet meer actief

Nou kijk dat scheelt dan alweer niet waar ;) maar jij bent toch van buitenlands afkomst als ik het zo een beetje kan zien van de foto's dan kun jij toch giga lekker koken hahaha... dat kunnen alle buitenlandse mensen eigenlijk wel... ik vind het in ieder geval overheerlijk altijd

Deel Deze Pagina